Lieve dames, Wie is er nog meer in juni 2015 uitgerekend? Ik ben er 1 van! Ik hoop dat er de komende weken nog meer kletsers bij komen, zodat we onze ervaringen kunnen delen! Ik ben een beetje vroeg. Heb 5 dagen voor NOD al een positieve test! Liefs, Noa
Hoi noa Ja ik maf me ook hier melden. Heb ongeveer 3 dagen voor nod positief getest.. Super blij😊 Hoeveelste kindje is het voor jullie? Voor ons de 2e. Hebben al een dochter van 17 maanden Liefs Anneke
Gezellig Anneke En van harte gefeliciteerd! Voor mij is het een derde kindje, maar ik vind het geen seconde minder bijzonder! Wanneer denk je dat je uitgerekend bent?
Leuk een 3e!! Zijn je vorige zwangerschappen goed verlopen? Ik verwacht rond 10 juni uitgerekend te zijn en jij?
Oh echt!? Ik kan hem niet vinden... Of ben ik nou blind...? En dankjewel! @Anneke: 12 juni! Vorige zwangerschappen redelijk goed verlopen! En bij jou?
ik kom gezellig kletsen in de groep. ik zou 7 juni uitgerekend zijn. volgende week maar eens bellen voor een afspraak bij de huisarts.
Hi dames kom me ook gezellig melden hier. gister en vandaag een positieve test in handen. Hoop op een plakketje want heb er al 2 achter de rug dus nu 3 keer is scheepsrecht toch?