Hopelijk nu een stijgende lijn met de nachten meisje. Wij blijven vanavond thuis; lekkere hapjes, champagne, spelletjes, Netflix, heerlijk! Fijne jaarwisseling!
Ja. Maar heb er goede hoop in. Zeker nu ze al meerdere malen zichzelf in slaapt brengt. Soms is het 1 huiltje en dan blijft het weer stil. Gezellig Sabine. Jammer dat ze ziek zijn. Heerlijk ZaZaM. Wij ook een heerlijk rustig avondje thuis. Man is nu even naar zijn zus toe. Die kanker heeft/had. Ik nog even gauw wasje draaien & dan lekker op de bank ploffen en niets meer doen. Misschien ook nog wel spelletje doen om wakker te blijven. Als E echt niet kan slapen met al het vuurwerk gaan we nog even naar familie. Maar ze sliep nu gelijk. Gelukkig. Fijne jaarwisseling!
De beste wensen meiden! Dat 2017 maar een heel mooi jaar mag worden! Wij hebben een heerlijke avond gehad! Het was heel gezellig en de meiden hebben er wonder boven wonder doorheen geslapen. Ik was echt zo verbaasd. Hoe hebben jullie meisjes het gedaan?
De beste wensen meiden!! Hier heeft ze er ook doorheen geslapen... Echt apart... De knallen waren zóó hard ook een aantal 1000 klappers en opgeblazen prullenbakken voor ons huis; maar ze sliep er gewoon doorheen.. Erg fijn. Ze werd ook pas om 6u45 wakker, dus ook soort van uitgeslapen. Bij jou Meisje?
De beste wensen!! Wat fijn dat ze doorgeslapen hebben. Hier heeft E ook super goed geslapen. Van 19:30 t/m 9:30 :O Wel van 00:10 - 00:30 uit bed geweest. Werd toch wakker van het vuurwerk. Hopelijk heeft ze nu ook dat doorslapen geleerd. Sinds vrijdagavond weer pijn aan mn bekken en word alleen maar erger helaas. Baal er zo van! Zo ineens is het er weer. Aan 1 kant. Gelukkig nu een week vrij. Kan ik mooi rustig aan gaan doen.
Fijn dat het goed is gegaan meisje. Hopelijk slaapt ze nu inderdaad lekker door. Ohw balen zeg dat je er ineens weer last van hebt! Weet je waar het door komt? Ik mag woensdag weer naar de fysio, het gaat hier gelukkig wel weer iets beter met mijn bekken maar helemaal goed is het nog niet.
Geen idee helaas. echt waardeloos dit. Voel het ook al diep in mijn bil de pijn. Doe nu regelmatig de oefeningen. Fijn dat het weer wat beter gaat bij jou. Hopelijk snel weer normaal bij je! E zit vandaag ineens veel met haar vinger in de mond. Zit er gehele tijd op te kauwen. Volgende tandje zal zich wel gaan melden.
Hoe gaat het nu met je bekken meisje? Helpen de oefeningen een beetje? Heb je al een nieuw tandje kunnen ontdekken bij E? En slaapt I nog steeds "uit"? Ik vermoed dat M ook nieuw tandje gaat krijgen. Ze zit veel met haar vingers in haar mond en heeft weer veel meer poepluiers. De zure poep zijn we gelukkig weer grotendeels voorbij. Gisteren alweer 10 maanden. Nog maar 2 maandjes en dan vieren we alweer haar eerste verjaardag. Wat gaat het toch snel voorbij. Ik kom er nu net achter dat ik helemaal ben vergeten haar te voeden, dus ze heeft nu niks gedronken met de lunch :O toevallig had ik het er vanochtend nog over met mijn man dat ik die voeding misschien wel kon gaan vervangen voor wat anders. Nu was het allemaal even anders gelopen waardoor ik gewoon echt niet meer aan gedacht heb. Ze is wel lief gaan slapen dus waarschijnlijk had ze de behoefte ook niet echt. Ze drinkt altijd rond 11 uur nog wat limonade na haar fruit dus er zit normaal gesproken ook maar een uurtje tussen. Ze zal straks wel dorst hebben denk ik.
Oh no, balen zeg Meisje! Raar he, dat het opeens uit het niets begonnen is? Hoe gaat het nu? I slaapt nog steeds uit ja. Ze wordt rond half 7 steeds wel beetje wakker, maar slaapt dan toch nog door tot ongeveer 7u. Maandag had ik daar niet om gerekend, dus we hadden ons verslapen haha. Ik heb al ruim een jaar geen wekker meer hoeven zetten door haar, nu dus maar weer wel doen. Ze slaapt steeds meer op haar buik. Misschien heeft ze dat wel gewoon nodig gehad. I heeft nog steeds 6 tandjes. De twee tandjes boven in zijn alleen nog niet helemaal op lengte, duurt lang. Gelukkig verder geen last van. Ohh Sabine, gewoon vergeten de borst te geven haha. Nou, weet je ook meteen dat die voeding misschien wel afgeschaft kan worden Hier mist ze ook steeds vaker de voeding van 16u00. Vaak ligt ze dan nog te tukken of is net wakker, dan laat ik het liever zo anders is het weer vlak op het eten.
Dat is een goed begin van het nieuwe jaar ZaZam, eindelijk slaapt ze dan wat langer door Wow 6 tandjes al! M heeft er nog steeds 2. Ja ik voelde me echt wel even een hele slechte moeder Tsja blijkbaar kan hij inderdaad wel afgeschaft worden want ze is gaan slapen en werd er niet vroeger wakker door. Maar was dat eigenlijk nog niet van plan om die af te schaffen. Als het een keer zo uit komt weet ik dat het niet erg is om hem niet te geven, maar voorlopig geef ik nog gewoon 3 voedingen.
bekken gingen goed na 2 dagen goed rust houden en oefeningen. Gisteren naar de stad geweest. En helaas teveel lopen slenteren. Daarna weer veel pijn gehad. Gelukkig werd ik vanochtend wakker zonder pijn. Maar wel giga ongesteld #tanden: de boventanden komen heel langzaam door. (4 tandjes in totaal dus) De 2 ondertanden ernaast zijn nog niet door. Wauw I alweer 6 tandjes heerlijk hoor. #voeding. Oepsie! Waarom zou je nog 3 voedingen willen blijven geven? Hier gaat het op 2 voedingen super. Al blijft de melk natuurlijk wel nog de hoofdvoeding t/m 1 jaar Nu krijgt ze soms gewone melk met de lunch oeps, zal wel even wennen zijn om weer een wekker te moeten zetten. Wel lekker hoor dat ze langer slaapt. Heerlijk! Wie weet word het een echte buikslaper E is nu juist wat korter gaan slapen, nu ze de nachten helemaal doorslaapt. Morgen alweer naar huis toe. E vermaakt zich uitstekend hier. mijn zusjes zijn heerlijk druk met haar. Ze kan nu ook zelf gaan zitten Doet het nog niet veel, ze heeft nu vaak maillots aan, en is toch wel erg glad op de vloer. ' Ook met haar gaan zwemmen. O wat vind ze dat toch leuk zeg! Had het veel eerder moeten gaan doen. Ook een loopkarretje voor haar gekocht, gaat wel aardig. Aan de hand loopt ze wel beter, kwestie van wennen denk ik. #10 maanden: nou heh! het gaat zo ongelooflijk hard, voor we het weten zijn ze 1! Hier morgen 10 maandjes oud. Ik weet zoiezo wel dat ik een "woezel en pip" taart ga maken. Daar is ze helemaal dol op!
Omdat de borstvoeding de belangrijkste voeding blijft tot ze 1 jaar is. En zolang ze die voeding nog wilt ga ik hem niet weg laten. Gewone melk mogen ze pas vanaf 1 jaar dus dat is nog geen optie om als vervanging te geven. Na verloop van tijd valt die voeding vanzelf weg en als ze 1 jaar is krijgt ze normale melk bij ontbijt en lunch. Misschien staat je bekken pijn in verband met je ongesteldheid? Weet niet of dat kan. Ik heb altijd heel erg last van mijn onderrug als ik ongesteld was. Die rugpijn heb ik nu soms ook bij de bekkenpijn. Wat goed dat ze zelf kan gaan zitten! Haha schattig! Ben je goed in taarten maken?
Nee klopt. dat is ook weer zo. Hier dronk ze amper 30cc toen ik hem weg ging laten. Gewone melk mag nu ook wel af en toe. Als het maar geen bv/fv gaat vervangen. Zou best kunnen. Als ik ongesteld ben. Voel ik.mijn bekken altijd wel een beetje. Maar nu had ik het meer dan een week voor ik ongesteld moest pijn. En ook weer zo erg als in zwangerschap. Probeert zich nu ook al op te trekken aan van alles. Wat word ze ineens groot. Voor de zwangerschap maakte ik regelmatig marsepein taarten. Daarna niet meer of nauwelijks gedaan. Maar voor E wil ik wel een taart gaan maken. Al heb ik weinig tijd. Ze is maandag jarig en die vrijdag ervoor komen we weer terug van vakantie.
Dat is voor mij nieuw dat ze dat al voor 1 jaar mogen hebben. Ik heb het bij Z ook nooit gedaan dus doe het bij M ook niet. M drinkt nog steeds goed aan de borst, de 3 keer dat ze die krijgt dus ik hou het gewoon nog even zo Misschien gewoon even een terugval, te veel gedaan misschien of een verkeerde houding gehad. Hier ging het ook weer redelijk tot we de verhuizing en de vakantie hadden. Door dat slechte matras is het toen echt weer helemaal mis gegaan. Hopelijk blijft het nu weer bij je weg! Hihi dat gaat dan zeker hard ineens. Hier nog geen nieuwe dingen. Denk wel dat haar boventandjes eraan komen, voel daar een flinke bult op het tandvlees. Oké leuk! Ik ben juist taarten gaan maken sinds de geboorte van Z. Maar alleen voor verjaardagen en nog geen echte hoogstandjes Heb er ook iedere keer te weinig tijd voor. Ga er voor de verjaardag van M ook maar een beetje op tijd mee beginnen.
Ja hoor. Maar het mag geen voeding vervangen ivm minder voedings stoffen erin. Vanaf 1jaar mag je de fv/bv vervangen met gewone melk. Helaas weer bekkenpijn. We gaan het wel zien. Even goed erop blijven letten. Nou echt niet normaal. Ze heb een loopkarretje gekregen. En die gebruikt ze nu om heel het huis te ontdekken. hou het ding ook regelmatig maar met 1 hand vast. Stapt ook over van het karretje naar tafel en weer terug. Zo leuk. Heeft M er al last van? Hier komen ze echt super langzaam door die boventanden. Zijn ook echt joekels vergeleken de ondertanden. Voor verjaardagen maak ik ook altijd taarten. Maar niet zulke taarten. De simpele varianten.
"Maar als hij te veel gewone melk drinkt, krijgt hij te weinig ijzer binnen. Dat kan leiden tot een tekort. Te veel eiwit kan bovendien schadelijk zijn voor de nieren van een baby." Dat je het vanaf 1 jaar gaat vervangen weet ik. Dat hebben we bij Z ook gedaan. Maar ook dan kun je er voor kiezen om opgroeimelk te nemen. Ach bv is beter dan gewone melk dus geef haar dat gewoon. Ahhh balen dat de pijn weer terug is. Heb je nog wel fysio in je pakket mocht het nodig zijn? Hihi leuk hoor. M verkent hier ook het hele huis in haar loopwagentje. Ze heb er zo nu en dan wat last van maar over het algemeen merk ik niet zoveel aan haar gelukkig.
Klopt. Daarom krijgt ze het ook maar af en toe. En dan is het zeker niet schadelijk. Ja heb volgens mij 13-15 behandelingen per jaar. Of zelfs meer. Heb er nog niet naar gekeken. Stel ik kom er niet vanaf ga ik naar de cesar therapeut. Ja ziet er zo leuk uit heh. Gelukkig maar dat ze er niet zoveel last van heeft. Hopelijk blijft dit zo. Nou E heeft in haar eigen bedje onrustiger geslapen dan in het campingbedje. Of ze heeft ons gemist. Lag nl bij ons op de kamer.
Oké, ik kijk er ieder jaar weer even naar. ook of het niet voordeliger is om over te stappen. heb dit jaar 8 behandelingen en denk dat dat wel voldoende is aangezien het steeds beter gaat. Dat zou best kunnen dat ze het nu weer even vreemd vond om alleen te liggen. Heeft ze op de vakantie wel goed doorgeslapen?
Volgens mij mag je nu melk geven meer in de zin dat je het bijv kan verwerken in eten als je aan het koken bent bijv. Volgens mij nog niet gewoon een beker melk, dat kan inderdaad schadelijk zijn voor de nieren. Je zou bijv wel wat flesvoeding kunnen mengen met gewone melk om het rustig op te bouwen. Ohhh vonden jullie dat niet irritant om haar op de kamer te hebben? Ik heb het idee dat we dan heel zachtjes moeten doen Hopelijk slaapt ze vannacht gewoon weer lekker in haar eigen bedje. Jaaa hier zijn de twee boventanden ook echt heel groot. Zeker vergeleken met de andere tandjes. De andere twee tanden boven hebben gelukkig wel een beter formaat haha maar ze groeien wel een stuk langzamer dan de andere tandjes. Hoe gaan jullie verder de eerste verjaardag aanpakken? Ik denk dat we alleen familie uitnodigen (ouders van mij en van hem + overgrootoma en mijn zus en zijn broer met vriendin). Weet nog niet of ik haar een taartje ga gegeven.. Wij willen haar echt de eerste jaren geen suiker gaan geven. Proberen althans.
Ik stap eigenlijk nooit over. Verdiep me daar niet zo in eigenlijk. Heb ook nog geen idee hoeveel we nu moeten gaan betalen. Ook wel weer erg eigenlijk. Op vakantie heeft ze echt supergoed geslapen. Alleen de laatste nacht wat moeizaam. Maar na insmeren van tanden sliep ze weer goed. Zo schrikbarend veel heeft ze niet gehad hoor. Nu 2x 80cc. En daar heeft 1,5 week tussen gezeten. Ja dat wel. Al werd ze heel niet wakker van ons. Verbaasde me eigenlijk wel. Ze had eerst eigen kamer. Maar toen kwam mn broer met schoonzus een nachtje en daarna ook nog een oom en tante een nacht. Dan zou ze 2 nachten apart liggen en 2 nachten bij ons. Town hadden we het maar gewoon bij ons gelaten. Vanochtend heeft ze in iedergeval goed geslapen. Weer even terug komen in het ritme. Ja dat viel mij ook al op dat ze zo langzaam doorkomen. Verjaardag heb ik nog niet heel erg over nagedacht! Ik denk dat ik het maar hele dag vier. Zodat de drukte over de gehele dag verspreid is. En tussendoor leg ik E gewoon op bed. Overdag het liefst de vriendinnen met de kids. Zodat s avonds de fam. Komt.