Kan je alvast dromen over je grote vakantie enig idee waar de reis dan heen zou gaan Sabine? Ik zou het ook niet prettig vinden om weg te zijn als ze gaan klussen.. Ze is verder wel alert en vrolijk ja, dus daar is niks in te zien. Maar zou het denk ik wel even fijn vinden om te checken of het wel in orde is met die ontlasting.. Wat suf zeg dat alles is afgesloten bij jullie Meisje.. Hier merk ik er vrij weinig van. Af en toe gekke mensen op straat Ik heb de Mountain Buggy Nano gekocht. Komt heel goed uit de test en echt goed klein op te vouwen.
Ja dat begrijp ik. Mischien huisarts assistente bellen om te vragen ofnhet misschien op kweek kan? Lijkt me ook wel prettig om het uit te laten zoeken. Stad zelf is afgesloten ivm de optocht en de feestgangers. En onze wijk helaas ook. Kom je alleen in door de provinciale weg over te steken. Maar die is ook afgesloten. Verzamelen doen ze ook een straat naast ons. Mrja we zijn weer thuis en geen last gehad. Even gekeken. Mooie buggy erg functioneel ook. En zeker goed op te vouwen. Ik hou nog lekker mijn wandelwagen. Al gaan we ook niet vliegen. Ding heb me aardig wat centen gekost.
Dan heeft ze nu wel meer poepluiers dan eerst toch? Normaal had ze er niet zoveel op een dag, dacht ik. Bij M is het eigenlijk altijd wel zo geweest dat ze er zoveel op een dag heeft. Heeft ze misschien niet gewoon een verkoudheid opgelopen? Dat heerst op het moment toch best wel erg. Geen idee waar de vakantie dan naartoe gaat. We hebben het gehad over de belgische ardennen of misschien noord frankrijk. Maar misschien blijven we wel in nederland of gaan we alsnog verder weg. Durf het niet te zeggen. Weet wel bijna zeker dat het in ieder geval geen vliegvakantie gaat worden.
Ja klopt. Sinds de ochtendfled eraf gegaan is. Heb ik meer poepluiers op een dag. Oh okee. Jij bent het dus gewend hihi. Dit hoestvirus was ook begonnen met loopneus en hoesten. Na een paar weken zakte het af. Afgelopen week waren de hoestaanvallen minimaal. Maar is nu weer in alle hevigheid weer terug. Precies zoals het begonnen is. Ze heefy heel veel slijmvorming. Moet ook regelmatig slijm ophoesten. Gisteren kwam er aardig wat slijm uit. Lijkt mij geen verkoudheid dan. zusjes ook nog steeds ziek al hebben die het erger dan E. Hun hebben nog wel eens hoge koorts erbij. Hihi is ook nog ver weg natuurlijk. Alles is leuk als je maar weg bent vind ik. Hou er wel van om niet te ver weg te gaan. Duitsland vind ik een mooi land. Gaan we graag naartoe. Morgenochtend alle spullen in gaan pakken. En dan gaan met de banaan. Hopelijk gaat de autorit goed met E. Gaat gewoon in de autostoel. Maxicosi staat al een maand op zolder. Past er ook niet meer in. Hoofd komt over de rand heen.
Fijne vakantie Meisje! Is het hoesten wat minder geworden? Hier een beetje een verkouden kindje. Zat er dus toch aan te komen Sabine gelukkig doet ze het er goed op. Wel een beetje aanhankelijk. Vanmorgen wel 38 graden, ze voelde ook wel warm, maar het lijkt nu niet meer te worden. Ze slaapt wel al lang, slaapt nog steeds... Vanmorgen ook al lekker uitgeslapen tot 7u45. Vind ik niet zo erg haha. Straks op kraamvisite, ben benieuwd wat ik nu van zo een kleine baby vind
Hoesten gaat nog steeds op en af. Ene dag is het heel erg. Andere dag hoor je haar amper maar is het snachts weer erger.. hoelang zal het nog duren.. Over 2 weken zou ik haar prikje gaan halen. Hopelijk is het dan over. Hoe gaat het nu met I? En hoe vond je een kleine baby? Ging het alweer kriebelen. Of totaal niet. Zo wij zijn weer terug. Was erg leuk maar ook erg druk met al die kids. Nu weer heerlijk rust en kan ik gaan beginnen met de voorbereidingen van E haar feestje maandag Wij zitten ws. In het 1 jaar sprongetje. Ze heeft het schreeuwend huilen ontdekt. Ook af en toe wat onrustige nachten. Daarentegen eet ze als een dijker. Niet normaal wat er naar binnen gaat. Ook wel fijn hoor. En hoe gaat het bij jullie?
Sabine gefeliciteerd met de 1e verjaardag van M! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad. Veel plezier ook morgen. Dan gaan jullie het vieren toch?
Gefeliciteerd Sabine!!! Hele fijne dag morgen. Welkom thuis Meisje Hier is ze sinds vandaag ook opeens erg aan het hoesten.... Slaapt ook óntzettend veel... Hmm.. Benieuwd hoe de nacht gaat. Ohhh nee er begon níks noppes nada te kriebelen was eigenlijk alleen maar blij dat ik die fase voorbij ben hahah 🙈 Ooch succes met het schreeuwend huilen altijd een feestje waaahh....
Dankjewel. Wat vervelend dat I ook begonnen is met hoesten. Hopelijk is zij er sneller vanaf dan E. Ben benieuwd hoe je nacht gaat verlopen nu ze zoveel slaapt. Hihi ook wel weer begrijpelijk. heb het ook wel een beetje dat ik blij ben dat de babyfase voorbij is. Al lijkt een klein leeftijdsverschil mij ook wel weer leuk. Lastig lastig. Haha yup. Al heeft ze het vandaag niet gedaan. Wie weet is de fase weer voorbij. Heeft het nu ong 2 weekjes gedaan. Niet elke dag gelukkig.
Nacht is goed verlopen, tot 7u15 geslapen. Hoesten was vandaag iets minder maar ze zit nog wel echt vol met slijm.. Overdag wel weer 3 uur achterelkaar geslapen.. Hoe gaat het met het sprongetje Meisje? Of lijkt het mee te vallen? Hier blijft ze wel wat aanhankelijk.. Ben benieuwd of dit gewoon een fase is of voorlopig zo blijft.
Fijn dat ze goed geslapen heeft! Vervelend dat ze zo vol zit. Veel neussprayen. Tussikind kan ook wel een beetje helpen. Heerlijk heh als ze zoveel uurtjes achter elkaar slapen. E was vandaag ineens ziek hoge koorts. 39.5 Veel geslapen en hangerig. Kwam vanavond echter moeizaam in slaap ws. Door het vele slapen overdag. Gelukkig was ze voor het slapen gaan niet meer zo warm. Hopelijk is ze met haar verjaardag weer beter. Ja ben ook benieuwd. Hopelijk is het gewoon een fase. Kan ze nog wel goed alleen spelen? Of moet je nu wel echt in de buurt blijven.
Oei dat is wel hoog. Hoe is het nu met de koorts? Jaa neusspray vindt ze opeens verschrikkelijk. Gaat helemaal flippen dan.... Ben blij als 1 neusgat lukt, moet er anders echt flink en hard tegenhouden, dat is ook niks... Wanneer vierde jij nou de verjaarden van E? Ze speelt gelukkig nog heel goed alleen, maar ze vindt het wel prettig als we in dezelfde ruimte zijn. Soms kruipt ze dan naar je toe en gaat ze op je klimmen om vervolgens lekker te knuffelen. Ook wel weer schattig. Ze begint nu wel sneller te miepen als we eventjes de kamer uit gaan (meestal als ze moe aan het worden is). Hier verder een beetje verdrietig nieuws. De oma van mijn vriend gaat helemaal niet goed. Enkele weken geleden hebben we het nieuws gehad dat ze alvleesklierkanker heeft. Nu gaat het echt niet goed meer met haar veel pijn. Volgende week waarschijnlijk euthanasie. Heftig hoor. Ze zouden het ook fijn vinden als ik erbij kan zijn, maar dat lijkt me wel enorm zwaar.. Ik heb wel veel met de dood te maken doordat ik in een verpleeghuis werk, maar om het nu zo van dichtbij mee te maken en er zelfs bij te zijn als iemand sterft komt wel even hard aan... Hopelijk gaat het nu niet te lang meer voor haar duren, dit is echt heel sneu en zwaar voor haar, voor iedereen..
Bedankt voor de felicitaties. We hebben twee hele leuke dagen gehad. M heeft heerlijk een slagroomtaartje gesloopt en wat gesnoept Mijn taart was gelukkig ook goed gelukt. Iedereen vond hem erg lekker. Wordt er steeds handiger in. Ook weer prachtige nieuwe foto's van de fotoshoot. En gisteren ook meteen officieel mijn broertje geregistreerd als voogd mochten wij, onverhoopt/onverwacht, komen te overlijden. Vervelend dat jullie meiden ziek zijn, hopelijk knappen ze snel weer op. Alvast gefeliciteerd meisje, en een hele fijne verjaardag morgen! Heel veel sterkte ZaZam voor zijn oma, jullie en alle andere familie, vrienden en kennissen. Dat is verschrikkelijk nieuws. Helaas weten wij hier exact hoe het is om dat mee te maken.
Gisterenavond voelde ze al niet meer heet. Vanochtend niet meer getempt. Voelde niet warm meer aan gelukkig. Merk ook niets meer aan haar. Heh wat vervelend dat de neusspray zo moeizaam gaat. Hier gebruik ik het al weken. E is er al helemaal aan gewend geraakt... Dan misschien luuf op de borst smeren? Ik vier morgen E haar verjaardag. S ochtends en S avonds. Diegene die van plan zijn om s avonds te komen weten dat ze op bed ligt. Mijn vader komt s middags uit zijn werk even. En mijn zusjes haal ik smiddags even uit school. Zijn die ook geweest. Fijn dat ze nog goed alleen kan spelen. Ahh wat lief! Dat mis ik wel heel erg. Het knuffelen. Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Zeker heftig om het van heel dichtbij mee te moeten maken! Hopelijk hoeft oma een niet al te erge lijdensweg ondergaan. Sterkte! Fijn dat je 2 leuke dagen hebt gehad Sabine. Foto!! Ben benieuwd naar je taart. Wat slim dat je een voogd hebt aangewezen. Daar heb ik nog nooit aan gedacht. Dankjewel! Moet vast goedkomen.
Gefeliciteerd Meisje!! En een hele fijne dag vandaag!! Hopelijk heeft ze niet te veel last van de verkoudheid/virus. Dankjewel meisje, heb de hele ochtend in de keuken gestaan. Had 's middags knikkende benen Niet alleen voor de taart hoor, ook nog andere dingen klaar gemaakt. Altijd leuk om te doen. Die letters uitsnijden is een klus zeg, ga voor mijn verjaardag van die uitsteekvormpjes vragen Voelt I zich al weer wat beter ZaZam? Gisteren begonnen met het afbouwen van de borstvoeding. Ze gaf geen kik toen we haar een beker melk gaven ipv de borst. Dus dat was een stuk makkelijker dan ik had verwacht. 's Avonds wel wat last van gevoelige borsten 1 plek blijft ook wat gevoelig, had ik niet verwacht dat ik daar nog last van zou krijgen. Als dat over is de avond voeding af bouwen. Mocht de stuwing dan te erg worden leg ik haar nog eens even aan en anders gewoon meteen stoppen.
Dank je wel Sabine! Hoesten lijkt mee te vallen vandaag gelukkig. Dat is zeker eem hele klus. Voor een paar euro heb je uitstekers bij de Xenos. Je hebt ook duurdere uitstekers. Dat zijn sierletters. Maar zit altijd te klooien om de letters eruit te krijgen. Ben je nu de ochtendvoeding aan het afbouwen. Fijn dat M het gewoon accepteerde Snap ik dat je dat niet meer verwachtte. Hopelijk niet al te veel last van stuwing. Vanochtend gezellige drukte gehad. Arme meid was opgegeven moment zo moe dat ze zelfs haar brood niet meer kon eten. Toen maar een flesje melk gegeven. Vanavond ook nog wat visite maar dan ligt het kleine spook heerlijk op bed.
Fijn dat het hoesten gisteren wat minder leek. Ben je nog bij de huisarts geweest of niet? Hoe gaat het eigenlijk met je bekken? Ja klopt die van de xenos had ik inderdaad gezien. Die wilde ik eigenlijk nog halen voor zaterdag maar helemaal vergeten. Dus dan vraag ik het voor me verjaardag, weet anders toch nooit wat ik moet vragen Heb van mijn man spullen gekregen om te beginnen met haken, eens kijken of ik dat wat vind. Vind de dingen die je er mee kan maken zo leuk. Kan ik daar ook nog spullen voor vragen. Ja ze krijgt nu alleen in de avond nog 1x borstvoeding. De pijnlijke plek uit mijn borst is gelukkig weg. Alleen even kijken hoe ik dat met de laatste voeding ga doen. Het weg laten vallen geeft blijkbaar geen problemen alleen ben zo slim geweest om mijn kolf al weg te gooien dus als ik stuwing krijg is het of doorbijten of m weer aanleggen. Om de dag voeden en er dan steeds langer tussen laten zitten is misschien nog een optie, maar weet niet of dat verwarrend gaat zijn voor m. Hmm dilemma. Veel indrukken krijgen ze dan ineens hè. Vond ze het wel leuk? M had het trouwens ook super gedaan op haar verjaardag. Helemaal niet huilen omdat het huis ineens vol zat met mensen toen ze uit bed kwam. Hebben we denk ik wel goed aan gedaan om het zo te doen want ik had haar uit bed gehaald en lekker bij me gehouden zodat ze eerst even wakker kon worden, dat respecteert iedereen dan gelukkig ook wel waardoor ze even rustig kon wennen.