Ja echt een flinke tuin. Al die ruimte is inderdaad heerlijk, maar het zal denk ik wel wat onderhoud gaan vergen. Ach een extra goede reden om veel buiten te zijn. Is alleen maar goed voor de kinderen en voor mezelf. En hoe ouder ze worden hoe makkelijker je naar buiten gaat. We willen veel gras, een stukje moestuin proberen en een strook gewoon vullen met planten. (weet nog niet wat voor planten) Hier gelukkig verder geen drama, ze had alleen wel wat last met het verschonen natuurlijk. Gelukkig ziet het er nu al weer een stuk beter uit. Ze heeft in totaal nu 7 tanden. 4 onder en 3 boven. Zeker handige stoel, in deze stoel kan ze ook nog jaren in, alhoewel we dat niet gaan doen. Als ze 2 jaar is gaat ze op een stoelverhoger op een normale stoel. Dan kan die kinderstoel lekker weg. De ene kat vind het heerlijk buiten en gaat regelmatig de hort op, de andere kat wilt alleen even de tuin in als de deur open blijft staan dus die komt (nu nog) niet veel buiten. Ja was zeker zwaar. Heb ook behoorlijk spierpijn in mijn schouders en wat last van mijn onderrug. Bekken gaat beter dan ik had verwacht, maar hou vandaag toch even wat meer rust omdat hij wel weer iets begint op te spelen. Je kan ook potjes kopen waar meteen een toiletverkleiner bij zit, vaak vinden ze de grote wc nog wat spannend in het begin omdat ze ook nergens op kunnen steunen. Maar wie weet heeft E dat niet. Kwestie van uit proberen. Ik zie mezelf alleen nog niet zo snel een boekje voorlezen of andere leuke dingen doen in dat kleine toiletje van ons Dus is een potje in de woonkamer om mee te starten makkelijker.
ja dat wel. lekker veel buiten zijn. heerlijk. oeh ga jij die moestuin onderhouden? ook al veel tandjes! dan staat E echt behoorlijk stil hihi. eten gaat goed vandaag alleen het middagslaapje gaat weer moeizaam. lekker rustig dagje dan maar idd. fijn dat het met je bekken beter gaat. Mag onderhand ook wel. ik zal er eens naar gaan kijken als we er mee gaan beginnen. voorlopig nog niet denk ik. zijn jouw rugklachten alweer helemaal over ZaZaM?
Ja lijkt me heel leuk om te doen, zo'n moestuin. Al zijn het maar kruiden die erin staan. Weet niet of ik ook echt groenten erin wil gaan zetten. Dat gaan we tegen die tijd wel bekijken. Ja haha echt hè na ruim een jaar maar dat zeker wel.
Groenten vergt weer wat meer aandacht. Succes. Gisteren had E weer een goede dag gelukkig. Goed eten en goed slapen. Hopelijk is ze weer uit het sprongetje. Ze neemt nu ook steeds meer risico met het lopen langs alles. Ben benieuwd.
Even nieuws van mijn kant... De 2e is onderweg! We wilden er toch langzaam voor gaan. Blij en bang haha, A slaapt weer helemaal hopeloos. Nog een nachtbraker erbij Probeer binnenkort weer eens bij te lezen hier!
Wauw Lexi gefeliciteerd!! Wat vervelend dat A weer zo aan het nachtbraken is. Hopelijk slaapt ze tegen die tijd lekker door.
Tis een klein wonder haha, had nooit gedacht dat ik al zwanger kon zijn. Het is nog heel pril hoor. We hadden altijd gezegd 1, mijn man was daar vooral heel stellig in. Had me daar al jaren wel bij neergelegd. En wie wilde ineens graag een 2e? Was hardstikke blij. Hoewel ik soms denk dat ik knettergek ben, ben nu al doodmoe Met A is echt verlatingsangst op het moment. Ze wil iemand naast zich horen of voelen en dan is ze wel rustig. Maar wel 3 uur achter elkaar op soms. Sorry dat ik niet op jullie reageer! Hoop dat alles goed gaat, heb lang niet alles kunnen lezen. Misschien wat minder kletsen?
Hopelijk mag alles goed gaan! Hihi het ging dus toch weer kriebelen bij 'm. Vermoeidheid verdwijnt meestal na het 1e trimester. Samen met de vele kwaaltjes Al kunnen ze ook blijven tot het einde... Oei 3u op is best lang zeg! Cb waarschuwde me al dat dit kon gaan gebeuren. Die adviseerde mij om ze niet uit bed te halen. Maar een aai over de bol te geven. Vertellen dat papa/mama in de buurt is etc. En dan weer weg te gaan. Hoop dat het hier niet gaat gebeuren. Slapen gaat net weer goed sinds dat hoestvirus.. Geeft niet hoor. Ja we kletsen behoorlijk veel. Bij mn zusjes op school heerst er waterpokken. Kans dus dat E besmet kan raken ermee. Gelukkig is ze 1 jaar geweest. Heerst het bij jullie ook in de omgeving?
Ja zo ene moestuintje lijkt mij ook leuk. Maar de ervaring leert dat ik geen groene vingers heb haha. Die moestuintjes van de appie zijn ook altijd mislukt. Als er eentje wel lukte, dan was ie binnen de kortste keren weer dood. Beetje zonde van mijn tijd dus ons gras ziet er nu ook echt niet mooi uit. Zit te denken om alles te verwijderen en verse grasmatten erin te leggen. Daarna proberen wél goed te onderhouden.. Pff beetje chaos hier. We laten ons huis stucen, maar dat geeft een bende en rompslomp...... aahh... wat wel is: alles wordt nu mooi opgeruimd, alle rotzooi gooien we weg en alle hoeken van de kamer worden heel goed geboend... ook een soort van voorjaarsschoonmaak haha. Vandaag is het kamertje van I gedaan, dus we laten haar vanavond bij ons slapen. Ben benieuwd hoe dat gaat.... Op een andere kamer bleek er allemaal schimmel achter de plinten te zitten baaahhhh echt heel smerig... heel goed geboend dus gisteren... blij als het erop zit dat wel. Lexi wat leuk, gefeliciteerd! Wat is de uitgerekende datum? Hopelijk voel je je gauw weer fitter! Waarom had je niet gedacht al zwanger te zijn? zou mooi zijn als A dan ook weer lekker door gaat slapen.. Ik zou haar persoonlijk ook 's nachts echt niet uit bed halen oeiiii 3 uur is wel heel lang.. Hou jij het nog vol Meisje, of sta je al te trappelen om voor een tweede te gaan? Hier geen waterpokken in de omgeving... Bah, zit daar echt wel tegenop, al die ziektes.... Blijkt toch al een kiesje door te zijn voelde ik toevallig eergisteren! Wet niet zeker of het een kiesje is, maar zit in ieder geval eens stukje van de andere tandjes vandaan. Dit weekend lekker een weekendje weg. Ben benieuwd, met het vliegtuig....
Hihi dat je überhaupt begonnen bent met die moestuintjes van de appie. Verse grasmatten is aan te raden. Elke dag even nat sproeien als het ligt. Is hier toen ook goed gelukt. 1e keer maaien hebben we alweer gehad. Heel het huis stucen of alleen 1e verdieping? Geloof ik dat het even een zooi is. Hopelijk droogt de stuc spoedig! Hier duurde dat in het toilet best lang. Hopelijk slapen jullie allemaal goed vannacht. Hier gaat het prima met z'n 3en op 1 kamer. (Met vakantie's dan) Ja hoor hou het nog prima vol hihi. Heb niet hele erge rammelende eierstokken. Zou ook zo nog een half jaar - jaar wachten. Maar vind kort op elkaar wel prettig. Hebben ze later meer aan elkaar en eerder uit de luiers. Mijn gevoel zegt nu wel dat ik met 2 kids wel klaar ben. Puur qua lichamelijk. Mijn man zou bij wijze van wel een 11-tal willen hihi. Gelukkig maar! Ja daar zie ik ook tegenop. Helaas hoort het er allemaal bij. Heeft ze er last van gehad? Hier staan die tanden allema stil volgens mij. Voel ook niet echt meer in haar mondje. Ohh wat heerlijk. Waar gaan jullie heen? 1e keer vliegen voor I? Spannend!!
Als ik echt wat wil gaan verbouwen zal ik me er ook wat meer in moeten verdiepen. Heb nog moestuintjes liggen van vorig jaar, daar kan ik mooi mee beginnen Hihi op de flat mislukte die dingen ook altijd, maar hoop dat het in de tuin wat meer succes gaat hebben. En als het niets is dan zetten we er gewoon normale planten in Ik wilde eerst gras gaan zaaien maar mijn vader gaf de tip om voor matten te gaan. Iets duurder maar dan heb je wel meteen een mooie grasmat. Dus wij gaan ons daar nog even verder in verdiepen. Hoe is het slapen afgelopen nacht gegaan ZaZam? Als het eenmaal klaar is ben je er voorlopig weer lekker vanaf toch. Of gaan jullie daarna nog schilderen? I heeft de 8 tandjes voorin toch al? Dan is het een hoektand of een kies. Lekker vlot hoor, dan zijn ze er ook weer eerder vanaf. Waar gaan jullie heen? M is een beetje ziekjes, toen ik haar uit bed haalde gloeide ze helemaal. Uiteindelijk toch even getempt, 38,6 dus dat ze warm aanvoelt klopt wel. Om half 9 alweer naar bed gebracht en tot 10 uur geslapen. Lag er om half 1 alweer in. Ben benieuwd tot hoe laat ze nu door slaapt.
zaad kost gelukkig niet heel erg veel altijd het proberen waard toch? grasmatten is wel makkelijker. kost inderdaad wel wat meer maar je hebt wel gelijk een mooi gazon. Met gras zaad kan het nog wel eens een poos duren. ach arm meisje. Hoelang heeft ze vanmiddag geslapen? Hopelijk is ze snel weer opgeknapt. zo sneu als ze zich niet lekker voelen. buren zijn een nieuwe dakkapel aan het zetten. wat een herrie waren vanochtend tegen 7u al bezig. Gelukkig slaapt E goed door de herrie heen.
Ja ik ga me er maar eens in verdiepen. Zaaien kost inderdaad veel minder en ik heb wel wat geduld. We kunnen altijd nog eens bijzaaien. Even kijken wat we willen en wat praktisch is. Als het met de paasdagen mooi weer is willen we zo'n machine huren om het zand aan te stampen en gaan we straten. In de tussentijd ben ik het aarde weg aan het scheppen wat zand moet komen en andersom. Ze heeft tot kwart over 3 geslapen. Ik heb haar toen uit bed gehaald. Vannacht ook weer super goed geslapen en nu voelt ze gelukkig niet meer zo warm. Geen idee wat het geweest is maar het was gelukkig van korte duur. Dat zal inderdaad best veel herrie geven, wel fijn dat e er wel doorheen slaapt. Bouwwerkzaamheden zijn altijd vervelend. Zie ook best wel op tegen het groot onderhoud hier.
Je bent er maar druk mee. Wat voor tegels ga je leggen? Fijn dat ze weer opgeknapt lijkt te zijn! Ja wanneer gaan ze bij jullie verbouwen? Tja als we hier de badkamer gaan doen. Zal ik helaas maar het huis uitgaan. Kamer van E zit tegen de badkamer. En al dat hakken geeft zoveel herrie.
Mag ik hier misschien ook nog meekletsen? Mijn jongste is ook van februari en het groepje waar ik toentertijd in meekletste is doodgebloed..
De tegels die we eruit halen leggen we weer terug. Gaan nu nog niet investeren in speciale tegels. In eerste instantie zouden ze hier medio mei beginnen met de werkzaamheden, dat is al opgeschoven naar na de bouwvak. Dus ik heb nog geen idee wanneer ze echt gaan starten. Gezellig Boommm, welkom (terug) Hoe gaat het daar? Jij ook welkom Madeliefje! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!
Leuk! Zal mij even kort voorstellen. Ben Boommm, 27 jaar en woon met m'n gezin in Londen. Sabine Zou ook voor grasmatten gaan, want met zaaien mag je er ook lang niet op lopen toch? Niet handig met t mooie weer in aantocht. Fijn trouwens dat ze weer opgeknapt is! Madeliefje Leuk om jou ook weer echt te 'spreken'! Hoe is het met jullie? 😘
Boommm & madeliefje: welkom. Altijd leuk meer mama's. Boommm: zat toen bij jou op het 10 weken aftel topic. en fb natuurlijk hihi. Sabine: dat is ook nog een idee ja. Wel prettig dat ze later gaan beginnen. Ivm slaapje van M. Boommm: hoe gaat het eigenlijk met jou? Hoop zo voor je dat je nu een mooie kraamtijd zult krijgen
Meisje Haha ja herkende je al ! Gaat wel goed eigenlijk. Heb er super veel vertrouwen in dit keer. Helaas sinds een weekje wel weer harde buiken, maar ga volgende week minder werken en vanaf nu gewoon een stuk rustiger aandoen. Hoe is het met jou en E?