Fijn dat het wat beter gaat met M Heh wat vervelend van de billetjes. Gel vind ik in ieder geval niks. Ook blijft de gel uit de tube lopen. Heel irritant. Leuk zeg! Wil jij ook de namen van je dochter tattoeëren? Wow! Begrijpelijk dat je er aan toe was. Nu er in houden om af en toe even lekker weg te gaan zonder kids. Vanochtend bij ha geweest. Hij kon niks vinden qua zenuwen wat evt bekneld zou zitten. Ook vond hij het juist positief dat de klachten veranderd waren. Schijnt bij het herstel te horen. Moet bij mij nog heel erg bezinken. Klinkt nl. Erg onwerkelijk. Hij gaat zoiezo in overleg met mn cesar therapeut voor een plan van aanpak. Word ws. Ook doorgestuurd naar een manueel therapeut. Ook zei hij weer dat ik een zware bevalling heb gehad en dat mijn lichaam dit nog moet verwerken. E bleef nl. Steken met haar schouder. (Denk dat hij dit bedoelde) Verder ben ik wel heel erg soepel in mijn heupen. Alleen de spieren in mijn benen zijn wel erg kort (al bekend) Advies gekregen om mijn normale leven weer op te pakken. Nu beperk ik nl. Mijn activiteiten. Wel moet ik opletten met tillen. Dus nog even rustig aan blijven doen op het werk. Ook nog benoemd over de wens voor een 2e kindje. Deze klachten hoefde een evt. Zwangerschap niet tegen te houden. Maar hij begreep wel dat ik eerst mijn bekken stabieler wilde hebben. Pff heel verhaal. bij mij moet het nog heel erg landen en ben benieuwd naar de plan van aanpak. Ene kant ben ik teleurgesteld dat er geen duidelijke oorzaak gevonden is. En het nog wat zoeken is. Andere kant opgelucht dat het niks ernstigs is en dat ik niet doorgestuurd hoef te worden naar de neuroloog. Met E gaat het gelukkig de goede kant op. Hoestbuien zijn minder heftig en komen minder vaak voor. Nachten gaan ook weer goed. Vanochtend was ik bij een vriendin met een kindje van 5 maand. Ze was zo lief aan het spelen met dat ventje. <3 Wat gaan jullie het paasweekend doen?
Ik vind de druppels ook veel fijner hoor. Gaat steeds beter met m, gister binnen een korte tijd 3 poepluiers dus er zit sowieso een tandje aan te komen. Verklaard de geïrriteerde huid. Ik heb de namen al getatoeerd staan op mijn been vorig jaar juni laten zetten. Ja was wel even gezellig, gewoon 4 meiden onder elkaar ipv met kinderen of manlief. Dat de pijn zich gaat verplaatsen klinkt mij inderdaad wel bekend. Zoals de fysio het toen uitlegde is dat je tijdens je herstel weer andere spieren meer gaat gebruiken, de spieren die je eigenlijk hoort te gebruiken maar ontlastte vanwege de pijn. Doordat je weer goed gaat bewegen kun je op andere plekken pijn krijgen. Vind het bij jou alleen wel extreem. Wel fijn dat er in ieder geval niets ernstigs aan de hand is. Hopelijk gaat het snel weer beter en kunnen jullie rustig aan de kinderwens gaan denken. Fijn dat het goed gaat met e. Zondag hebben we een dag met het gezin. Wil dan eieren gaan beschilderen met Z. Maandag gaan we lunchen met de familie. En jullie?
Ik heb ook de Chamodent gel. Ik dacht namelijk dat het effectiever is iets op de pijnlijke plek te smeren ipv druppels. Maar heb eigenlijk niet het idee dat het wat doet.. I heeft hier bijna altijd 3 poepluiers op een dag, die van jullie niet? Snap dat dat een beetje vage berichten zijn van de huisarts meisje.. maar hij zei dus dat je gerust aan een tweede kan beginnen? Hoe denk je daar nu over? Leuk paasweekend dus voor de boeg Sabine. Gezellig, even een dag met het gezinnetje! Wij gaan 1e paasdag 's avonds eten bij mijn schoonouders en maandag naar schoonfamilie in Limburg, alleen de middag en avond. I zal dus wel in slaap vallen in de auto en daarna overgelegd moeten worden. Ben benieuwd hoe dat gaat! Eergisteren weer ontzettend bloeden haar billetjes, zo sneu! De HA zei dat ik nu gewoon twee weken miconazol moet smeren en tussendoor zinkzalf. Niet verschillende dingen proberen maar echt twee weken dit aanhouden. Gaan we doen. Hopelijk gaat het gauw beter, dit is echt zielig
Wisselt heel erg, de ene dag heeft ze meerdere poepluiers en de andere dag maar 1. Maar ze had er nu 2 binnen een uur en toen ik haar uit bed haalde weer een poepluier. Spannend, gaat vast goed komen! Jullie dus ook een leuk weekend voor de boeg. Hopelijk gaat het helpen en gaat het snel weer beter met de billetjes van I.
Bij jou lijkt de gel dus ook al niet te werken ZaZaM. Denk als deze gel op is dat ik dan weer de dentinox druppels ga halen. E heeft ook meerdere poepluiers op een dag. Meestal 3 soms een uitschieter van 5 stuks. Klinkt toch positief Sabine. Dan zal het er toch wel echt bij horen. Ik hoop het dat het snel over is. Ben benieuwd wat voor plan van aanpak ze gaan maken. Leuke plannen Sabine. Geniet van jullie weekend. We waren van plan om met de zomer voor een 2e te gaan. Wie weet gaan we dit ook wel doen. Al wil ik eerst mijn bekken nog stabieler hebben. Als ik buk is hij nog wat onstabiel. Jij ook al leuke plannen ZaZaM. Is dit de 1e keer dat je I over moet leggen? Hier gaat het overleggen altijd goed. Meestal blijft ze de autorit dan wakker. Als we haar thuis in haar bedje leggen slaapt ze meestal gelijk weer verder. Enkele keer lukt het niet gelijk. Dan geef ik haar nog wel eens een klein flesje. Ahh wat sneu zeg! Ik hoop het dat het gaat werken! Dun laagje maar doen hoor van die micanozol. Bij E was het schimmeltje na 4-5 dagen weg. Succes ook morgen bij de kinderarts. Ben benieuwd wat hij te melden heeft. Ik moet het paasweekend werken. Dus thuis gaan we niets bijzonders doen. 1e paasdag gaan we met de bewoners chinees eten. Restaurant van het verpleeghuis afgehuurd. 2e paasdag gaan we uitgebreid met de bewoners ontbijten. Man zit op een dieet dus moet even gaan kijken wat voor lekkers ik s avonds klaar kan maken. Morgen heeft mijn man ook vrij dan willen we lekker gaan zwemmen.
Meisje, wat had jij gedaan toen E oogontsteking had? I heeft nu sinds twee dagen erg vieze oogjes in de ochtend. Zaten vanmorgen zelfs helemaal dicht geplakt met pus. Zo sneu, ze was volkomen overstuur. Zo heb ik haar nog nooit gezien....... Alleen schoonhouden met doekje met water ofzo?
Oei, het leed dat tandjes heet! Bij mijn meisje komen volgens mij meerdere tandjes door... het is hier huilerig, 's nachts wakker, veel poepen, etc...
Ahh wat sneu ZaZaM. Zo akelig om dat schoon te moeten maken 's ochtends. Ik deed het schoonmaken met een hydrofiel washandje en doorstromend water. Je kan het ook met een gaasje doen en uitgekookt water. Deed het alleen in de ochtend schoonmaken. Daarna was het niet echt nodig. E vond het ook echt niet leuk, maar het moet toch gebeuren. Je zou het evt. In 2x kunnen doen maar dan moet je 2x die strijd aangaan. Na een paar dagen was het hier gelukkig over. Hopelijk bij I ook.
Hoe gaat het hier dames? Ik heb het druk gehad dus lukte even niet om mee te schrijven. Ga nu mijn best weer doen
Madeliefje: hopelijk ga je nu weer een rustigere tijd tegemoet. ZaZaM: hoe was het met pasen gegaan? Met het overleggen van I? En hoe gaat het met haar oogjes. Hier zitten we momenteel in een SPRONG. Zo erg heb ik hem nog nooit gehad volgens mij. Slapen is een ramp soms. Vd week een dag helemaal niet geslapen. Vandaag hooguit een half uurtje Eten gaat op en af. Gillen heeft ze helaas ook weer uitgevonden.. met name als ze haar zin niet krijgt zet ze het op een gillen. Lijkt alsof ze nu al driftbuien heeft .. Daarentegen kan ze ook weer heel lief doen. Gaat interesse tonen in ander speelgoed. Zit nu gerust een kwartier door een boekje te bladeren. Zijn nu begonnen om het los lopen te stimuleren. Verder gaat het met mij met de dag beter. Zo blij! Probeer wel elke dag oefeningen te doen. Ene dag kracht andere dag stabiliteitsoefening. Hoe gaat het bij jou Sabine? Druk in de tuin al zeker?
Hetzelfde als Madeliefje, beetje druk geweest de laatste dagen, maar ga nu weer meelezen en reageren. Ben met vervroegd verlof, dus tijd zat. Oh ik voelde mij zo lullig vanochtend he. V. was de hele nacht aan t spoken, elk uur wakker en veel huilen. Werd er gestoord van. Haal ik haar vanochtend uit bed... zit ze onder de waterpokken. Was ze gewoon helemaal niet lekker vanacht denk ik, zo sneu. Maar wel blij dat ze het heeft voor de baby geboren wordt. Hopelijk steekt ze de andere twee ook aan. @Meisje93 Herkenbaar hoor, hier kan V ook super kwaad worden als iets niet gaat hoe ze het wilt. Dan gaat ze ineens ook slaan.
Meisje93: Poeh hopelijk is de sprong snel over. Gillen gebeurt hier ook regelmatig. Kan dat ook zo slecht hebben. Fijn dat het met jou beter gaat! Boommm: Ah wat zielig voor V. Hier hebben N&V in december de waterpokken gehad. Precies met de feestdagen maar gelukkig viel het allemaal mee. Hoe gaat het verder met jou? Is het nu trouwens handiger om @ voor de namen te zetten zodat we een melding krijgen? Of niet?
@Boommm heerlijk zeg. Geniet van je verlof! Hopelijk blijft die kleine meid nog lekker in je warme buik. Ahh arme meid. Tja kon je toen ook niet weten. kan ook erg slecht tegen spooknachten. Afgelopen nacht nog 1 gehad. Elke keer gillen... Nou zeker fijn dat ze het nu al krijgt. Dat zou wel handig zijn ja. Heb je het gelijk maar weer achter de rug.. Hihi ook al een pittige tante dus. Hebben alle meiden een eigen karakter? @Madeliefje06 ja echt vreselijk dat gegil. Zo hysterisch doen alsof er iets ergs gebeurd. Die hadden dan ook al vroeg de waterpokken. Als ze het maar niet nog een keer gaan krijgen. Vind die @ eigenlijk wel handig. Weet je gelijk weer dat er iemand hierop gereageerd heeft. Al kan ik natuurlijk ook een abbo nemen.
@Madeliefje06 Ik kan ook slecht tegen gillen, word daar echt heel chagrijnig van haha. Wat sneu dat ze het met de feestdagen hadden. Hopelijk valt het hier ook mee, maar vandaag is ze erg hangerig en wil alleen maar knuffelen. Met mij gaat het goed! Merk wel dat ik mij nu echt 'hoog' zwanger voel haha, weinig zin om dingen te doen en vooral ook weinig energie. @Meisje93 Ja ze hebben wel alle drie een eigen karakter, lijken ook wel op elkaar maar merk ook zeker verschillen. Is wel leuk om te zien. Hoe is het nu trouwens met het hoesten van E?
@Meisje93 : Ja pff en dan is er niks aan de hand. Hoe ging het vandaag? Volgens mij is de kans best groot dat V het nog een keer krijgt omdat ze nog geen 1 was. En M heeft het niet gehad dus dat zal ook nog wel komen. Ik vind @ ook wel handig. Moet verder wel echt wennen aan het forum. @Boommm : Hier waren ze ook erg hangerig toen ze de waterpokken hadden. Kon bijna niks doen want ze hingen maar om me heen. Fijn dat het goed gaat! Hoeveel weken ben je nu zwanger? Kan geen handtekeningen zien.. En is alles al klaar wat de komst van de baby betreft? En ook uit de naam?
@Boommm zeker leuk dat ze allemaal een eigen karakter hebben. E heeft best wel wat karaktertrekjes van mijn man. Het hoesten is vrijwel over. Gelukkig Vorige week weer eindelijk een vaccinatie kunnen halen. Wilde de dktp prik niet zetten toen ze zoveel hoestaanvallen had. @Madeliefje06 vandaag krap half uurtje geslapen (althans het was een half uur stil) Verder wel goed te spreken gelukkig en zeer goed gegeten. Vanavond is ze in 1x in slaap gevallen. Hopelijk slaapt ze weer de gehele nacht door. Dat is wel balen als ze het nog een keer krijgt Moet ook nog erg wennen aan het nieuwe forum maar word steeds makkelijker. op pc vind ik beter werken dan op mobiel. Zie je handtekening niet als je tel. Draait?
@Madeliefje06 Ik vind het forum ook heel erg wennen. Maar t enige wat ik echt ruk vind is dat de handtekeningen weg zijn, ik forum altijd mobiel.. Ben donderdag alweer 33 weken, gaat zo snel. Eigenlijk is alles al helemaal klaar. Moet nog een hoop wassen, maar verder is alles ready! Ook zijn we uit de naam (eindelijk haha) @Meisje93 Fijn dat de hoestaanvallen bijna over zijn, werd wel tijd ook toch? Snap dat je gewacht hebt met de prik. Hier had ze er weinig last van trouwens. Hoe zien jullie schema's er nu uit? Bij V ongeveer zo, maar merk dat ze eind van de dag zoooo moe is. En sochtends eigenlijk ook nog het liefst even wil slapen. Wakker tussen 08.00/08.45 en dan ontbijt. 10.00 fruit Als we onderweg zijn valt ze dus vaak in slaap en dan maak ik haar na max en half uur wakker. 12.00 lunch Slapen van 12.30-15.30 16.00 rauwkost 17.00 snack (soepstengel etc) 18.00 avondeten 18.45 in bed.
@Boommm ja van die handtekeningen is echt vervelend. Nu zit ik regelmatig mijn tel. Te draaien. Al leest het wel weer gemakkelijker zonder handtekeningen. Wat fijn dat jullie uit de naam zijn. Ben erg benieuwd. Gisteren was er een vriendin. 36wk zwanger. Ik wil ook weer een buik. Nou werd zeker tijd ja.. vanaf half januari mee begonnen. Was het keer een weekje weg en begon het weer in alle hevigheid Hier ook gelukkig geen last van de prikjes. Hoe reageerden jouw meiden op de BMR prik? Wat maakt V een heerlijke lange nacht zeg! Misschien dan nog even het ochtendslaapje erin houden? Schema van E: 7:30/8:00 wakker en ontbijt 10:00 slaapje van een half uur (maar die slaat ze nu steeds vaker over) Alleen als ik werk doet ze hem wel dan moet ze er om 6:15/6:30 al uit 10:30 fruit +/- 12:00/12:30 lunch Slapen (ong 2.5 a 3u) 16:00 tussendoortje 17:00 avondeten +/- 19:00/19:30 naar bed. (Laatste fles) Waar spelen jullie kids nu voornamelijk mee? Merk dat E haar interesse is veranderd nu ze in het sprongetje zit. (Al is ze vandaag erg goed te spreken.)
@Meisje93 Zelfs als ik m'n telefoon draai zie ik geen handtekeningen, heb een iPhone 6S.. Haha nou je mag m'n buik wel een weekje lenen hoor, hij zit behoorlijk in de weg af en toe. Echt sneu van al dat hoesten.. Raar ook dat het zo lang geduurd heeft voor het over was. Hier hebben ze eigenlijk nooit heftig op vaccinaties gereageerd. Hoogstens een dagje wat hangerig en lichte verhoging. Maar niet echt ziek ofzo. En E? Ja het zijn alle drie echt enorme slaapkoppen, koste ook heel veel moeite om N van haar middagslaapje af te krijgen haha. Jullie hebben wel ongeveer hetzelfde schema dus! Hier speelt ze graag met alles wat niet mag, buiten het liefst met de bloemetjes, steentjes en zand (gelukkig niet in d'r mond, maar bloemetjes plukken mag gewoon niet haha). Binnen is ze erg fan van boekjes, dan gaat ze op de bank zitten en 'lezen', ook speelt ze veel met het keukentje en de pop en poppenwagen.
@Meisje93 : Heeft ze vannacht nog door kunnen slapen? Hier geen handtekeningen te zien. Ook niet bij het draaien. M&V zijn dol op boekjes. Willen de hele tijd dat N 'voorleest'. N wordt daar soms helemaal gek van haha. Verder speelt V heel graag met poppen en het keukentje. M ook met het keukentje en auto's. En in bad met speelgoed vinden ze ook geweldig. Verder zijn ze heel graag buiten. Waar speelt E graag mee? @Boommm : Ik hoop ook dat de handtekeningen er nog komen. Kan nu ook heel slecht leden herkennen haha. Jeetje.. 33 weken alweer. Kan me je eerste buikfoto nog herinneren. Gaat zo hard. Fijn dat jullie uit de naam zijn. Ben heel erg benieuwd! Schema hier: 6:30 wakker en ontbijt (7:30 op mijn vrije dagen) 9:00-10:00 slapen, meestal in de wagen als we op pad zijn 10:30 fruit 12:30 lunch 13:00-15:30 slapen 16:00 rauwkost 17:45 avondeten 18:45 slapen M&V slapen dus nog wel ik de ochtend, maar zijn wel vroeger op dan V bij jou. Zou haar gewoon in de ochtend nog even laten slapen. Is hier ook echt nodig anders zijn ze niet te genieten.