Februari 2016 moeders

Discussie in 'De mama's' gestart door Punky16, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Boommm oh dat is helemaal vervelend als je het dan ook niet ziet.
    Vind het wel lekker dat ik.niet continu meer in en uit hoef te zoemen.
    Hihi graag! Had op het laatst echt een megabuik zat ook in de weg maar toch genoot ik er tot op het laatst van.

Ja zeker raar, zusjes hadden het ook. zelfs nog bloedgeprikt of het geen kinkhoest was. Uitslag was negatief.
    Gooiden het op een 100dagen hoest.
    E reageert gelukkig ook goed op de prikjes. Bmr prik moet ze nog krijgen.

@Madeliefje06 ja gelukkig heeft ze de gehele nacht doorgeslapen. :)
    Ook mocht ik lekker uitslapen van mijn man dus ben lekker uitgerust weer.
    Kan ik er morgen weer tegenaan..

#spelen: E gaat nu meer met boekjes spelen. Deed ze voorheen niet echt.
    Heb zo'n activiteiten kubus van woezel en pip en daar gaat ze nu ook ineens mee spelen.
    Buiten spelen werkt nog niet echt. Aangezien ze nog niet los loopt. ;)
    Poppen zie ik bij jullie allebei terug komen. Heb 1 klein popje daar doet ze niet echt wat mee.
    Bij mn moeder speelt ze wel af en toe met poppen. (Daar is het 1 speelparadijs)
    En ze is erg veel aan het spelen met de zoef zoef dieren.
    Bij een 1e moet je zoveel speelgoed kopen. :p

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Madeliefje06 Laatst waren we een ochtend thuis gebleven (en had ze dus niet in de wagen geslapen) en toen viel V om 12.00 met een broodje in d'r mond in slaap in de kinderstoel haha.

@Meisje93 Ik geniet ook wel van m'n buik, maar baal er soms ook wel van haha. Maar de schopjes (flinke schoppen inmiddels haha) zijn geweldig.

Buiten spelen is hier ook favoriet inderdaad. Voora de trampoline en schommel, maar ze kan ook heerlijk rondscharrelen met de loopauto.
    Wij hebben inmiddels 3 babyborns in huis met alle mogelijke accessoires en daar speelt ze graag mee, flesje geven, speentje in de mond en vooral veel wandelen met de wagen.
    Zoefzoef vind ze ook leuk inderdaad. En kleuren is ook groot favoriet haha.

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @ZaZaM Hoe gaat het nu met I? Heeft ze nog veel last van haar oogjes? En hoe gaat het nu met haar billetjes? Merk je nog verschil nu je constant dezelfde behandeling aanhoud?

@Meisje93 wat fijn dat je de sprong weer voorbij lijkt te zijn en je weer lekker een nachtje hebt kunnen slapen! Ook super dat het met je bekken en andere pijn weer beter gaat!! En dat het hoesten bij E over is, mocht ook wel eens tijd worden :p

#spelen, M speelt met van alles. blokjes (bouwen en omgooien), duplo, boekjes, knuffeltjes, etc.

#ritme van de dag:
    07.00uur uit bed en ontbijten
    09.30-10.00uur slapen
    10.00uur fruit
    12.00uur lunchen
    13.00/13.30-15.00 slapen
    15.00uur tussendoortje
    17.45 avondeten
    19.00uur naar bed

Hier inderdaad heel erg druk bezig met de tuin. Van de week 4,5 kuub grond moeten kruien dus dat was heel erg afzien. Ik zelf ben daar overdag alleen mee bezig geweest en 's avonds na mijn werk samen met mijn man. Was wel met twee dagen allemaal weg.
    Vandaag begonnen met het opnieuw straten van de achtertuin. Ook hebben we die verschrikkelijke hortensias uit de voortuin gehaald met nog wat andere planten die we niet mooi vonden. Erg druk dus met de kids, het huishouden, mijn zaak, de tuin en alles eromheen :p Zal de aankomende periode denk ik wat minder frequent online zijn daardoor.

Oh en de handtekeningen zijn weer terug in beeld ;)

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Boommm hihi begrijpelijk hoor. Zeker met 3 kids om je heen maakt het wat lastiger.
    Oeh die schopjes.. zo'n fantastisch gevoel.

Leuk! Ze is nu wel af en toe bezig met een lepel naar de mond brengen bij een pop. Misschien ook eens naar een newborn pop kijken.
    Wauw al kleuren! Hier 1x geprobeerd. (Maand geleden) was geen succes. Totaal geem interesse. Hihi.

@Sabine1305 dat werd zeker tijd ja. :)
    Succes met het bestraten van je tuin!
    Heeft je man nu ook vakantie? Of ga je dat ook grotendeels zelf doen.
    Jij zal wel bekaf zijn als je op je bed ligt..
    Succes met alles.

(Op mobiel nog niet zichtbaar hoor. ;) )

5. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ha meiden, sorry dat ik niet zo veel reageer maar we zijn zooooo druk. Ik ben het huis nu echt flink onder handen aan het nemen sinds alles gestuct is. Eerst waren we elk weekend aan het verven, vorig weekend huis inrichten, dit weekend de tuin onder handen genomen.
    Dit allemaal terwijl I ook in een verschrikkelijke sprong zit! Jeetje wat is hij heftig. Ik hooooop in ieder geval dat het aan sprong is haha. Ze kan zo ontzettend driftig worden ook, echt niet normaal. Gillen, krijsen, zich op de grond laten vallen als ze haar zin niet krijgt....... De nachten gaan gelukkig altijd goed. Overdag slaapt ze ook nog ongeveer 2,5/3 uur (12u30-15u). In de ochtend wordt ze om 6u30 wakker, maar dat komt denk ik echt door de óvervolle plasluier.. Elke morgen doorgelekt... Hebben jullie kindjes daar geen last van? Ze is een buikslaper dus heb al de luiers omgedraaid, maar dat werkt niet.
    Met haar oogjes gaat het weer goed gelukkig. Was wel ff ellendig. Haar billen gaan zeker beter, maar zodra er iets te lang ontlasting in haar luier zit is het weer rood. Maar lang niet zo erg als het was. We blijven dus smeren :)

Oefff de waterpokken, dat lijkt me heel naar! Wat een jeuk moet zo een kleintje dan hebben.. Heb je er nog iets aan gedaan Boommm?

Fijn dat het beter gaat met je bekken Meisje!! Nu hopen dat het aanhoudt :)

Vrijdag de pneu prik gehaald. Voelt voor ons zoooo veel beter om maar 1 prikje tegelijk te doen (en voor I ook:)). Ze deed het heel goed.

I speelt hier eigenlijk vooral níet met speelgoed haha. Ze vindt het leuk om zich overal aan op te trekken en dan de poesjes te aaien of te rollen over een kussen bijv. Of het tv-kastje helemaal leeg te halen. Dat soort dingen haha.

Ritme is 6u30-6u45 wakker, flesje melk (1 schepje), aankleden
    8u broodje met bekertje thee
    10u fruit
    11u45/12u 1 boterham met bekertje melk
    15u tussendoortje (eitje met avocado of fruit)
    17u45 avondeten met yoghurt toe
    19u15 naar boven (drinken, wassen, omkleden) 19u45 slapen

6. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Op de laptop waren de handtekeningen wel weer zichtbaar.

Mijn man moet nu gewoon nog werken maar mijn vader heeft twee weken vrij en heeft aangeboden te helpen met het straten. Weet niet hoeveel ik zelf zal straten, misschien dat ik wel een stukje probeer of juist in de tuin verder ga.
    Over 2 weken is mijn man weer vrij dus dan kunnen we verder met straten en als het af is lekker genieten van hopelijk nog een paar vrije dagen voor we een super druk weekend in gaan.
    Vermoeidheid valt gelukkig mee, ben wel wat gewend ;)

Wat fijn dat het beter gaat met I! Hier ook nog steeds luieruitslag, M heeft nu ook haar eerste kiesje. Laatste voortandje moet nog doorkomen. M kan ook behoorlijk driftig worden als ze haar zin niet krijgt, maar vind het nog meevallen, komt misschien omdat ik erger gewend ben :p
    Succes met het huis nog even! Maar dan ben je er voorlopig wel weer even lekker vandaag :)

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    @Boommm : Hoe gaat het nu met V?

@Meisje93 : Fijn dat ze had doorgeslapen! Vannacht ook goed gegaan? En overdag ook al wat rustiger?

@Sabine1305 : Poeh zou niks voor mij zijn, alleen aan de tuin werken haha. Maar fijn dat het lekker loopt met de tuin. Straks lekker van je tuin genieten. Nu het mooie weer nog.

@ZaZaM Jij ook al zo druk met huis en tuin. Wil het wel allemaal lukken?
    Wat vervelend dat I. in een sprongetje zit. Gelukkig gaan de nachten wel goed. Misschien een grotere maat luier proberen (voor de nacht)? Of bovenste randje naar binnen vouwen?

Hebben jullie nog plannen voor Koningsdag? Wordt helaas echt slecht weer voorspeld.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM oeh druk druk druk dus.
    Hopelijk is het allemaal snel af! Heeft je huis gelijk de voorjaars schoonmaak gehad. ;)
    Ja echt een rotsprong heh!
    Hier is ie gelukkig over.
    Hoe was het bij de kinderarts? Fijn dat het weer goed gaat met haar oogjes.
    Hier lekte ze ook iedere keer door snachts (pampers)
    Overgestapt op etos luiers en gebeurt nu gelukkig sporadisch.

Fijn dat het goed ging met het prikje zetten.

@Sabine1305 wat fijn dat je vader komt helpen.
    Succes met je tuin.

@Madeliefje06 ja vannacht ook weer goed geslapen gelukkig.
    Ze is weer uit haar sprongetje, heb mn gezellige meisje weer terug. :)

E is vanavond van de trap af gevallen. :( blijkbaar geleerd tijdens het sprongetje
    Zo te horen zat ze al aardig hoog op de trap. Arm kind.
    Gelukkig geen schade opgelopen.
    Man heeft gelijk een traphekje geplaatst.
    Stond nog op de to do lijst. Aangezien ze nooit een poging deed om erop te klimmen lieten we het elke keer liggen..
    Gebeurt me niet nog een keer.

Ook is ze nu na het sprongetje ineens een kroelkind geworden. Eerst kon ze niet langer dan 3 tellen op mn schoot zitten.
    En nu komt ze zo nu en dan even kroelen. Zo fijn! Eindelijk... na een jaar. ;)

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #koningsdag: niet echt plannen eigenlijk. Wilden eigenlijk een rommelmarkt bezoeken. Maar kijken nog even het weer aan.
    Jullie?

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Sabine1305 Succes met het aanpakken van de tuin! Komen er alleen maar tegels of komt er ook gras en nieuwe planten?

@ZaZaM, ook al zo druk, succes nog eventjes!
    Fijn dat het beter gaat met haar ogen en billen. Die billen kunnen zo sneu zijn he, N had wel eens dat ze gewoon helemaal open lagen.
    Hier ook een buikslaper en merk dat een maat groter goed helpt. Ook een wat grotere romper, zodat er genoeg ruimte is om alle plas op te nemen.
    Ja is heel sneu, die waterpokken.. maar ben wel blij dat ze ze nu al heeft en niet als de baby er is. Gelukkig heeft ze M al aangestoken, nu nog afwachten of N ze ook krijgt :D We hebben een lotion van de huisarts gekregen waarmee we de plekjes kunnen aanstippen, dat zou de jeuk tegen moeten gaan.

@Madeliefje06 V is erg zielig (vind ze zelf haha) Vannacht weer veel wakker en huilen. Paracetamol lijkt wel iets te helpen. Inmiddels heeft M ze ook. Heb jij nog tips?

@Meisje93 Wat leuk dat E ineens een knuffelkont is geworden, lekker van genieten!!
    Sneu dat ze van de trap is gevallen.. hier laatst ook, precies met d'r hoofd op het randje van het traphekje..:rolleyes:

#Koningsdag. Baal zo he, vind Koningsdag een geweldige feestdag. Mis Nederland nu eventjes extra erg.. Moet nog even uitzoeken of de Nederlandse ambassade hier iets organiseert, misschien dat we daar dan even heengaan.

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    @Meisje93 : Fijn dat je meisje weer gezellig is! Wat sneu dat ze van de trap gevallen is. Gelukkig geen schade. Maar je schrikt dan behoorlijk.

@Boommm : Ach, arme V. Geen tips verder. Hier ook lotion gebruikt en dat hielp gelukkig wel redelijk tegen de jeuk. Hopelijk is het snel over. Dan heb jij ook weer je nachtrust terug. Heeft M er ook erg last van?
    En wat deden jullie normaal met koningsdag in NL?

#Koningsdag. Wij zouden eerst met vrienden naar een festival gaan maar door het weer had ik er niet zo zin in haha. Nu gaan mijn man en ik met Koningsnacht met vrienden uit. Koningsdag vast heel erg bijkomen :p Als het lekker weer is even langs de rommelmarkt.

12. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Madeliefje06 hihi iemand moet het doen en mijn man werkt gewoon 40uur per week. Daarnaast werken we afwisselend in het weekend dus blijft er niet veel tijd over om samen wat in de tuin te kunnen doen. Plus ik vind het ook niet erg. Nu is het geen weer om in de tuin bezig te zijn dus kan ik weer even rustiger aan doen.

#koningsdag, geen plannen. Hier wordt ieder jaar wel van alles georganiseerd dus als het goed weer is gaan we daar even kijken. Anders wordt het een dagje thuis. En wie weet nog even in de tuin klussen.

@Meisje93 ach arme meid, dat zal voor jullie allemaal wel schrikken zijn geweest! Goed dat je het hekje meteen hebt geplaatst en fijn dat ze er niets aan heeft overgehouden! Die kleintjes kunnen gelukkig wel wat hebben.
    Fijn ook dat het sprongetje weer voorbij is!!
    Heerlijk dat ze nu wel lekker wilt knuffelen ;) HIer is het wel eens lastig, als de één bij mama zit wil de ander ook maar tegelijk gaat niet goed :p

@Boommm Er lagen heel veel tegels in de tuin en dat hebben we er nu grotendeels uitgehaald. Het eerste stuk tuin gaan we (opnieuw) tegelen, verder alleen een pad naar de poort. Langs de, nog te plaatsen, schutting komt er een strook met planten en verder een speelgazon. In de voortuin een cirkel van speelgazon met daaromheen planten.
    Sterkte met de kids, hopelijk hebben ze niet te veel last van de waterpokken en zijn ze er snel weer vanaf. Inderdaad wel heel fijn dat ze ze nu hebben en niet als de kleine net geboren is.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Boommm dat vallen zal helaas wel vaker voor gaan komen.
    Ach wat sneu voor V. Hopelijk helpt die lotion een beetje.
    Hoe doet M het. Idd nu N nog. Heb je het gelijk maar weer gehad.:)

@Madeliefje06 ook leuk koningsnacht stappen. Heel veel plezier.

@Sabine1305 zeker schrikken ja.
    Oei dat is ook weer niet handig.. zo is er altijd wel weer wat. ;)

Nou mijn knuffelkind was helaas 1malig. :'(
    Was het ook te mooi om waar te zijn.

14. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Lekker niks gedaan met Koningsdag. Gewoon een heerlijke vrije dag.
    Ik vraag me af of het een sprongetje is van I is of dat ze gewoon een dramaqueen is. Ik denk het laatste. Echt een toneelspeelster... Als ze haar zin niet krijgt of iets moet doen wat ze niet leuk vindt gaat ze zich zoo aanstellen. Beetje irritant.....

Ben benieuwd wanneer de waterpokken zich hier aandienen. Lijkt me zo sneu.. Jeuk is natuurlijk echt verschrikkelijk!

Ah ik zal de luiers van de Etos eens proberen en dan een maatje groter. Luierrand omvouwen heb ik nog nooit geprobeerd. Al moet het bij haar buik juist zo hoog mogelijk zitten ivm buikslapen.

Och wat sneu dat E van de trap gevallen is! I klimt ook sinds een weekje opeens gemakkelijk de trap op, maar wij hebben de trap op de gang en de gangdeur is altijd dicht. Jullie een trap in de woonkamer?

Leuke plannen voor de tuin Sabine! Succes!

Leuke Koningsdag gehad allemaal? Zondag schijnt eigenlijk weer een mooie dag te worden, kijk er nu al naar uit

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    @Sabine1305 : Hoe gaat het nu met de tuin? Klinkt wel mooi hoe je het beschrijft. Hebben jullie een ruime tuin? Wij hebben best een grote tuin. Ik wil voor deze zomer wat nieuwe speeldingen voor in de tuin voor de kinderen denk ik.
    En hoe gaat het verder met je?

@Meisje93 : Wat jammer dat het knuffelen eenmalig was, maar komt misschien nogbwel over een tijdje. Hoe gaat het nu met E?

@ZaZaM : Ach, kleine dramaqueen. Heel irritant ja. Toch zoveel mogelijk proberen te negeren.
    Ben benieuwd of een grotere maat luiers werken.
    Ik zag ook dat het zondag lekker weer gaat worden. Hebben jullie al plannen?

Wij zijn gisteren met Koningsdag naar Amsterdam geweest geweest. Even door het Vondelpark gelopen etc. Niks gekocht verder op de rommelmarkt want ik ben daar niet zo'n fan van haha. Maar was gezellig :)

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

@Madeliefje06 M heeft er weinig last van gelukkig. V lijkt ook wel weer wat op te knappen, alleen snachts blijft een drama vanwege de jeuk.
    Normaal deden we de kinderen altijd naar opa&oma en gingen wij van god los haha. Koningsnacht stappen en Koningsdag een festival. Hoe was jullie avondje stappen?
    Wat hebben jullie al in de tuin qua speelgoed?

@Sabine1305 Klinkt leuk, wat jullie van plan zijn met de tuin. En lekker veel speelruimte is helemaal fijn.

@ZaZaM Lekker, een vrije dag! Herkenbaar hoor, dat drama gedrag. V kan er ook wat van als ze haar zin niet krijgt of iets niet lukt.

Wij hebben gister een iets minder leuke dag gehad. Heel vroeg al naar het ziekenhuis vertrokken met regelmatige 'weeen', bloederig slijm en een rustige baby. Ctg en hartfilmpje gehad en alles bleek in orde. Bleken gewoon heel veel harde buiken te zijn en moet nog meer rust gaan houden.
    Schrik zat er even goed in, maar nu vol goede moed door naar de 37 weken!!

17. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @Meisje93 jammer dat het knuffelen maar eenmalig was, maar wie weet is het begin nu gemaakt :)

@ZaZaM heel herkenbaar dat gedrag, helaas. Onze oudste is ook echt een drama queen. De jongste valt gelukkig mee. Moet er niet aan denken twee van dat soort meiden te hebben. Misschien heb je geluk en is het een fase.
    Dankjewel, gaat goed komen :D
    Wij zijn hier naar het parkje geweest waar van alles te doen was voor de kids. Z kennis laten maken met de springkussens :p Was weer een leuke dag, opa en oma waren er ook gezellig bij.

@Madeliefje06 het gaat redelijk goed met de tuin. Ik wil zo nog even gaan straten voor M weer uit bed komt. Onze tuin is ruim 6 meter breed en ruim 18 meter diep, dus ja best een grote tuin ;) We willen volgend jaar misschien ook zo'n speelhuisje neer zetten met een glijbaan of een schommel. Er komt dit jaar so wie so een zwembad en zandbak.
    Verder gaat het goed, lekker druk maar het is nog te overzien. Zie wel een beetje op tegen volgende week, 6 dagen werken, extreme drukte omdat we daarna 1 weekje vrij zijn :O Ben benieuwd hoe dat moet gaan als ik in september 2 weken vakantie heb :p De kids gedragen zich gelukkig goed dus dat scheelt al een hele hoop energie. Zou wel lekker zijn als het weer wat beter wordt/blijft dan kunnen we lekker naar buiten.

@Boommm zeker heerlijk, veel buitenruimte om te spelen. Jeetje dat zal wel even schrikken geweest zijn!! De kleine moet toch zeker nog zo'n 4 weken blijven zitten. Succes met rustig aan doen, kan me voorstellen dat dat met 3 oudere kids die je moet vermaken niet altijd goed zal lukken. Heb je nog mensen in de buurt die je eventueel kunnen helpen en wat van je kunnen overnemen?

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @ZaZaM E kan ook boos worden als ze haar zin niet krijgen. Hopelijk is die dramaqueen tijdelijk voor je. :)

hopelijk ben je snel van het doorlekken af, want dit is natuurlijk wel erg vervelend.

ooh dat scheelt ja, hier staat de trap helaas in de woonkamer.
    we hebben haar van de week zelf de trap op laten gaan, maar ze gaat gewoon lopend de trap op :O niet eens op haar knieën zoals wij gedacht hadden. en ze gaat nog verdomd snel ook. Echt goed afgelopen dus..

Helaas moet ik zondag werken, baal ik echt van. Stiekem hoop ik dat het mooie weer doorschuift naar maandag hihi.
    Maar 18gr is zeker lekker. :)

@Madeliefje06 Met E gaat het goed. Ze is weer goed te spreken. Eten gaat weer top. heb nu een klim meisje in huis..
    Geen wilde koningsnacht gehad dus?

@Boommm Fijn dat M er niet zoveel last van heeft en V ook op lijkt te knappen. N nog niet aangestoken?
    Wel erg vervelend dat de nachten nog zo'n drama is. wissel je het af met je vriend?

oei wat schrikken zeg! Gelukkig dat het harde buiken waren. Hopelijk kan je goed rust houden.
    Lijkt me erg moeilijk met 3 kids om je heen.
    Op naar de 37 weken. :)

@Sabine1305 ja wie zal het zeggen. ;) al is geen kroelkind ook lekker, heb grotendeels mijn handen vrij.
    Gelukkig krijg ik nog wel kusjes hihi.
    Hoe vond Z het springkussen? Sprongen geen andere kinderen op haar? Daar ben ik dan weer een beetje bang voor.

19. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Z vond het maar raar geloof ik dat springkussen. Denk nog net even iets te jong ervoor. Volgend jaar zal ze het denk ik leuker vinden.

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    @Boommm : Poeh wat schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je? Lukt het om rustig aan te doen?
    Fijn dat het beter gaat wat betreft de waterpokken. Koningsnacht was erg gezellig :)

@Sabine1305 : Oh heerlijk zo'n grote tuin! Fijn dat het verder goed gaat. Wel lekker je rust pakken als je dat weekje vrij bent. Hopelijk inderdaad snel wat beter weer. Vandaag was het lekker, uit de wind, maar volgens mij komende week al weer veel regen. Helaas, want ik heb ook vakantie en wil met drie kinderen eigenlijk wel elke dag even iets doen buiten de deur. Vind heel de dag binnen zitten eigenlijk niks.

@Meisje93 : Fijn dat het weer goed gaat met E. Haha en dat klimmen ja.. nu komt echt de fase dat je er continu achteraan moet rennen en op alles moet letten.

Deel Deze Pagina