Vervelend meisje, van die blaasontsteking! Hopelijk snel echt weg... Haha oh jeetje, 9 uur zonder voeding en dan nog geen honger hebben kan ik me echt niets bij voorstellen . Wolf sliep vannacht weer 8 uur aan een stuk. Nou dan vreet hij me zowat op als hij wakker wordt hoor, haha.
Ja ik hoop het ook. Misschien is mijn urine al helemaal schoon. Maar zo voelt het nog niet echt. We gaan het zien. Whaha arme borsten van je. Hier krijgt de kleine meid zojuist haar fles. Ja ze krijgt nu 180/6. Wie weet ligt het daaraan. Vandaag zit ik ook weer op 4 voedingen. Nu heeft ze er 11u tussen gelaten. Zo maar eens lekker de stad in. zin om te winkelen. Jullie nog plannen?
Ik wilde een rustig dagje houden vandaag, maar het wordt bieb om te printen en om 14:00 naar de fysio met Wolf. Morgen een vrij drukke dag, mijn vader doet evenementen en staat eindelijk een keer dichtbij huis dus ik ga kijken morgen.
Ze heeft vannacht doorgeslapen van 22:30 tot 7:15! Had haar een ander slaapzakje aangetrokken (een dikkere met mouwen), geen idee of het daar door komt haha. Kan deze alleen niet meer aan als het warmer wordt, dan is het te warm. Nu slaapt ze weer lekker, hopelijk fris voor de inenting zo Ja mijn ovulatie wist ik nog wel, maar dat komt ook wel omdat we zo lang bezig waren met zwanger worden. Dat hield ik allemaal precies bij Hier verder geen plannen, het is weer even afwachten hoe ze reageert op de prikjes. Veel plezier in de stad meisje!
Linnaea: Hoevaak moet Wolf eigenlijk naar de fyiso? ZaZaM: Jeeej!! Wat goed zeg! Succes en sterkte met de prikjes. Ja dan blijf je dat inderdaad wel onthouden. Hier was het vrijwel elke keer direct raak. Helaas 2x een vroege miskraam gehad toen. Weer terug uit de stad, want het was weer tijd voor E. haar prikjes. Helaas niet ontzettend goed geslaagd. Nog niet geheel tevreden met m'n nieuwe lichaam. Met 20 artikelen het pashokje in en met 1 artikel terug komen. Geduld.. Na 14:00 mag ik bellen voor de uitslag. Ben benieuwd.
ZaZam, dat kan heel goed, die dikkere mouwen zijn vaak wat stugger waardoor ze niet kunnen wapperen met de armpjes. Heerlijk hoor dat ze heeft doorgeslapen Succes met de entingen! Meisje, jammer dat je niet geslaagd bent in de stad. Maar je lichaam heeft nog even voor de tijd van natuurlijk herstel voorbij is 9 maanden duren dan ineens heel lang. Ik draag gewoon nog steeds mijn positiebroeken, echt geen zin om me druk te maken om mijn figuur. Zolang ik borstvoeding geef kan ik toch niet streng gaan lijnen. Wegen doe ik ook maar eens in de zoveel tijd, maar zolang ik 's avonds op de bank nog zit te snoepen zal er niet veel vanaf gaan
hihi ja die 9 maanden duren erg lang. Maar gelukkig kan ik het nu wel wat meer accepteren. Ach ik had ook een mega buik. dus dat kan ook niet ineens weer glad zijn heh. hihi oeps. Gelukkig snoep ik niet. Moet het ook niet in huis hebben hoor. Zojuist gebeld, geen blaasontsteking. Ws. is die pijn nog een nasleep van de blaasontsteking. En anders maandag weer urine brengen. We gaan het zien
Fijn dat de blaasontsteking over is. Hopelijk trekt de pijn dan ook snel weg! Nee die huid heeft wel even nodig om te herstellen. Doe je ook al buikspieroefeningen?
Hoe ging het bij de fysio Linnaea? Ah meisje ja die buik hehhh.... Moest Emma vandaag ook voor dr inentingen? Ging het goed? Hier is het heel goed gegaan, ze krijste bij het zetten maar was daarna ook direct weer stil toen ik dr oppakte. Wat een topkind! Nu is ze wel heel moe en ligt ze lekker te slapen. Ik ben sinds twee weken wel begonnen met buikspieroefeningen, maar doe ze nog niet consequent... Zou ik wel moeten doen 😄
sabine: Ja zeker fijn! Laten we het hopen. Ja buikspieroefeningen die ik al trouw. ZaZaM: Hihi zie dat ik prikjes heb getypt maar bedoelde flesje! Fijn dat het goed gegaan is! En is ze goed gegroeid?
Hihi ZaZam ik ben vandaag ook precies twee weken bezig met buikspieroefeningen. Moest van de fysio dus die doe ik dan ook maar. Meisje, dan heeft het gewoon nog even tijd nodig Deed je ook al buikspieroefeningen voor de zwangerschap? Het schijnt dat je dan ook sneller weer terug is vorm bent. Ik was daar niet zo consequent mee dus verwacht er nu ook niet te veel van
Ze weegt nu 5kg dus 700 gram ongeveer aangekomen in 6 weken. Groeit niet bijster hard, maar dat had ik ook niet verwacht. Wordt ook geen groot kindje denk ik Voor we haar op bed legden om 18u even temp gemeten, was 37,7. Hopelijk niet nog meer gestegen. Ga dr nu ff wakker maken, al zou ik dr ook wel lekker willen laten slapen.. Welke buikspieroefeningen doe je allemaal Sabine?
Ik doe nu de standaard sit-up, crunch en gedraaide crunch. Maar moet me nog even meer gaan verdiepen in de oefeningen die ik kan doen. Moest de rechte een schuine buikspieren trainen, die pak ik zo geloof ik wel. Welke oefeningen doe jij? Hopelijk heeft ze geen hogere verhoging gekregen en krijgt ze er verder ook geen last van!
Ik doe vooral schuine en onderste buikspieren. Ik doe ook schuine crunches (voeten op de grond, ene voet op de andere knie en daarbij die knie naar buiten laten hangen en naar die zijde de crunch maken), zijwaarts planken en pulse ups. Ik zat dus te kijken naar de baby dry luiers die ik gekocht heb en daar staat dus inderdaad een maantje op. Wist ik veel haha.. Kan die toch wel gewoon voor overdag gebruiken? Anders breng ik ze terug... Heb nu 3x70 gekocht namelijk.. Verhoging is trouwens alweer gezakt
Poeeehhhh I. had vier dagen niet gepoept. JEEEEEEEEETJE wat een poepluier vanmorgen. Die hebben we nog nooit gezien hahah.. Hélemaal vol en van tóp tot teen onder😂
Whaha! Die mocht gelijk in bad. Waar zie je dat maantje staan? Weet ik ook gelijk welke ik heb hihi. Denk de normale. Komt uit zo'n maandpakket. Ideaal trouwens. Gisteravond is mn vriendin bevallen. oeh wat zal emma dan groot zijn zeg.
Ja hoor ZaZam, die kun je ook gewoon overdag gebruiken alleen vaak gebruiken mensen dat de active fit omdat ze zich daar lekkerder in zouden kunnen bewegen. Maakte voor onze oudste alleen echt niet uit wat voor luier die aan had. Ik ga eens kijken naar de oefeningen die jij doet, misschien zit er voor mij ook nog wel wat bij Och die zal wel opgelucht zijn nu lekker in bad gegaan? Meisje, wat leuk!! denk inderdaad dat Emma dan ineens heel groot is
Hahaha ZazaM, ik wacht ook nog steeds op de eerste van-top-tot-teen-onder-poepluier . Nog nooit gehad hier (gelukkig). Leuk meisje! Inderdaad, dat zal een flink verschil zijn, haha! Buikspieroefeningen, totaal geen verstand van... Is dat nodig of is het alleen voor het mooi? Ik doe het niet namelijk. Wolf was gisterenavond echt niet zo lekker ineens. Huilen, veel spugen. In bad krijsen alsof hij mishandeld werd, niet normaal... Daarna is hij om 19:00 gaan slapen, verwachtte hem wel vaker vannacht ivm spugen dus honger maar hij kwam enkel om 2:30. Daarna pas weer 7:00. En de hele nacht in zijn eigen bedje... Vandaag gaan we een dagje terug in de tijd, we gaan naar een middeleeuws evenement in de buurt. Mijn vader staat daar als middeleeuwer, dat doet hij al een aantal jaar als hobby en in voorjaar/zomer bijna elk weekend, maar heb hem nog nooit aan het werk gezien. Nu eindelijk een keer dichtbij huis dus ik ga maar eens kijken...
Ach Linnaea wat sneu voor Wolf, hopelijk voelt hij zich vandaag weer een stuk beter!! Onze oudste heeft ook een periode gehad dat ze ineens niet meer in bad wilde, ze krijste dan inderdaad ook heel de boel bij elkaar. Hopelijk was het bij hem maar eenmalig. Veel plezier vandaag! Buikspieroefeningen doe ik om echt de spieren weer aan te sterken, ze verzwakken toch altijd wat tijdens een zwangerschap en je buik komt dan als het goed is weer beter terug in oude staat
Dat maantje staat op de buitenste verpakking, ik weet niet of er überhaupt een babydry bestaat zonder maantje? Ze lijkt inderdaad wel opgelucht! We zijn gelijk met dr onder de douche gesprongen ja haha. Misschien kan je dat ook eens proberen Linnaea? Samen douchen? Bevalt hier beter dan het badje.. Hier had ik ook wat informatie opgezocht over Shantala babymassage, dit uitgeprobeerd. I. is namelijk altijd onrustig bij het aankleden na het badje/douchen dus ik dacht ik ga dr eens goed masseren. Ze werd echt helemaal blij! Hoe gaat het nu met Wolf? Ik doe die buikspieroefeningen wel voor de mooi, maar het is ook sowieso wel goed voor je rug en buik om een stevige/stabiele core te hebben. Zeker dus bij mensen die gevoelig zijn voor rugklachten. Veel plezier vanmiddag Linnaea! Ging het vannacht beter Sabine? Enne Meisje, wat leuk dat er een vriendin van je bevallen is! Als je zelf zo een bevalling achter de rug hebt is het leuk om het met iemand te kunnen delen die in hetzelfde schuitje zit en de ontwikkelingen van je baby te volgen