Februari 2016 moeders

Discussie in 'De mama's' gestart door Punky16, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Voelt inderdaad heel apart om die spieren weer aan te spannen. Heel anders dan tijdens de zwangerschap, maar goed ze hebben dan ook wel wat te verduren gehad bij de bevalling.
    Hihi ik hoop het ook dat ze het snel af leert :p
    Ach wel sneu hoor, nu al ziekjes maar zo te lezen heeft ze er verder niet heel veel last van aangezien ze de flesjes nog graag lust ;)
    Sommige klanten mailde terug dat ze het begrepen en mijn herstel voor ging. Maar de tijd zal het leren wie er straks daadwerkelijk weer aan mijn tafeltje zitten :)
    Leuk zeg en wat fijn dat je zoveel tijd hebt ervoor. Die van ons is max 1uur. Ben benieuwd naar de foto :D

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hihi ja dat zeker! ;)
    Ja ze slaapt nu al wat rustiger. vanochtend kwam er heel veel groen snot uit. Was verbaasd dat er zoveel uit zo'n klein neusje kon komen!!
    Ik hoop voor je dat je je klanten behoud!
    ja was ook verbaasd. Bij de winactie stond 1,5 - 3uur foto's maken.
    bij elkaar is ze zo'n 2,5u bezig geweest..
    Ook plaste ze de boel eventjes vrolijk onder! ;) maakte net n grapje van als ze maar niet gaat poepen. Had mijn zin net afgemaakt en madam ging plassen. ;)

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Prachtige foto's!!! Hihi dat zijn ze wel gewend hoor :p die kleintjes kunnen dat nog niet ophouden en in die 2,5uur is het ook niet zo gek dat ze een keer moet plassen :p
    Hopelijk is ze snel weer beter!

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dankje! Ben er echt super blij mee! :)
    Ja ik hoop het ook. Nu ook spruw bij der geconstateerd.
    Voor de zekerheid heb ik alvast een kuurtje gekregen voor als ze evt. Last ervan gaat krijgen in het weekend.
    Emma zit inmiddels op de 120cc voeding. Ook geef ik haar nu om de 4u. Tot nu toe accepteert ze dat goed.

Hoe is het met alle andere moeders? :)

5. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Succes, hopelijk krijgt ze er niet te veel last van!
    Vandaag de kleine meid in de draagzak mee genomen naar de supermarkt, had ik nooit moeten doen, zij vond het heerlijk maar ik heb nu ontzettend last van mijn onderrug. Zelfs paracetemol helpt niet. Voor de vermoedelijke verzakking even een mail gestuurd naar de fysio voor tips, ze belt me als het goed is vandaag of mailt wat oefeningen. Volgende week denk ik toch even naar de huisarts om te kijken wat er precies verzakt is. Hier vandaag een beetje emotioneel, ben erg moe, heb last van mijn bekken, die verzakking en om het af te toppen bijna 90 foto's kwijt van mijn oudste dochter. Had ze van telefoon geheugen overgezet naar sd-kaart en vervolgens zijn de bestanden allemaal beschadigd :(

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee dat hoop ik ook niet.
    Ai wat vervelend zeg. En n warme kruik op je onderrug?
    Of is het inmiddels al wat afgezakt?
    Ja groot gelijk om het even te checken bij de huisarts.
    Hopelijk valt het allemaal mee!!
    Ah nee! Das mooi balen..... :(
    Als ik je een tip mag geven. Koppel je telefoon aan op google+ dan zet ie automatisch al je foto's daarop.
    Mijn tel is nl. Een keer gecrasht.. dus laat me dit niet nog n keer gebeuren.
    Doe je wel middagslaapjes? Om even bij te kunnen tanken?

7. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Middagslaapjes schieten er iedere keer bij in omdat de jongste dan net een voeding nodig heeft of omdat ik dan nog het een en ander wil doen waaronder mijn bekkenbodemspier oefeningen.
    Kruik niet meer geprobeerd, ga zo proberen te slapen en dan is het morgen hopelijk weer minder.
    Het gaat me inderdaad niet nog een keer gebeuren, ga nu vaker een backup maken van alle foto's. Ben nu van een half jaar foto's kwijt. Waaronder een foto waar ze 15 maanden is die ik wilde gebruiken voor het volgende fotoboek. 1 van 15-18-21&24 maanden maar dat gaat nu al niet met lukken.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh dat is wel vervelend! Wel proberen hoor. Zeker nu je man nog thuis is! Ik ben ook wel.n type die veel slaap nodig heeft.
    Hoe is het nu met je rugpijn?
    Jeetje n half jaar! Wat zonde zeg. Zou inderdaad ook zo balen!

Hoelang duurt ongeveer n verkoudheid?
    Emma is nu al 'n week verkouden! Vannacht had ze er behoorlijk last van. Tijdens het slapen word ze elke keer benauwd. Helaas zit de snot nog te diep...

9. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    WoW, prachtige foto's meisje! Heel bijzonder.
    Wat vervelend die verkoudheid en nu ook nog spruw erbij.. Toch doet je kindje het heel goed, dat is ook fijn!

Oohh Sabine dat is echt balen van die foto's! Heb ik ook een keer gehad.. Nu heb ik inderdaad alles gekoppeld aan Google+ dus alle foto's staan altijd ook nog ergens anders. Wel een fijn idee.
    Hopelijk heb je vandaag een betere dag! Gaat het al beter met je rug?

Hier een rustig, tevreden meisje. Ze heeft gisteren echt super goed gedronken voor haar doen. Elke keer wel 80cc:)! Vannacht zelfs 100cc, jeej!!
    Haar hals zit wel helemaal onder de rode vlekken/pukkeltjes. Ik weet niet of dat puistjes zijn (had ze ook op haar gezicht namelijk)", of uitslag.. Even kijken of het meer wordt.. Maandag naar het consultatiebureau, dan kan ik het ook direct even vragen.

10. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ik heb nu alle foto's naar dropbox gezet en ga inderdaad even kijken om te synchroniseren met mijn google account.
    Heb echt heerlijk geslapen, de kleine kwam eerst al vroeg voor een voeding maar heeft daarna weer lekker 4,5 uur doorgehaald, na de voeding ook nog even 30-60 minuutjes mijn ogen dicht kunnen doen. Mijn rug voelt ook weer goed aan dus ik voel me in het algemeen weer een stuk beter. Wel wat hoofdpijn omdat ik vanmorgen weer in slaap ben gevallen.

Hoe lang een verkoudheid precies duurt durf ik niet te zeggen, onze oudste was al ruim 1 jaar oud voor ze voor het eerst verkouden werd, dat heeft wel een paar weekjes aangehouden volgens mij.
    Hopelijk is ze er snel weer vanaf, zolang ze goed blijft drinken en verder alert en tevreden blijft hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Het is alleen sneu om te zien, omdat je weet hoe irritant het is om zo verkouden te zijn.

Oh super ZaZam!! Komt het toch allemaal goed! Laat ze er nu dan ook wat meer tijd tussen of dat nog niet? Rode pukkeltjes kunnen inderdaad puistjes zijn, volgens mij had onze oudste ook een periode dat ze onder de pukkeltjes zat. Maar vraag het inderdaad maandag gewoon even na op het cb ;)

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ZaZaM: Dankjewel! Ja heel vervelend. Ja dat verbaasd me, dat ze het zo goed blijft doen allemaal! :) gelukkig ook maar.

Wat fijn dat je zo'n tevreden meisje hebt! Fijn dat ze ook beter gaat drinken. Stijgende lijn dus..

Sabine: Wat fijn dat je een heerlijke nacht hebt gehad! Doet een mens altijd goed! :)

Ja dat hoop ik ook. Ja echt zorgen maak ik me gelukkig niet omdat ze zich verder goed houd.

Pff hier een beetje emotioneel. Wil lekker mijn huis schoon hebben, al heb ik de energie er niet voor helaas.
    Ml heeft hier helaas weinig begrip voor. Die heeft zoiets je kan toch elke dag iets doen.. Mrja we komen er wel! :)

12. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ik snap precies wat je bedoelt! Ik ben ook erg gehecht aan mijn opgeruimde huis en een bepaald ritme en iedere keer komt het er niet van. Als ik dan ook nog eens moe ben kan ik daar ook emotioneel van worden. Als je weer wat meer hersteld ben krijg je er vanzelf weer een ritme in om alles aan kant te krijgen, tot die tijd iedere dag een klein beetje doen ;) En zet je man maar aan het werk :p

13. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Heel herkenbaar ja! De eerste twee weken zat ik er ook behoorlijk doorheen (bleek ook wel uit sommige berichtjes die ik hier stuurde:)). Ik had echt het idee dat ik nérgens aan toe kwam (alleen dan kolven en baby voeden/verzorgen). Nu gaat dat echt al stukken beter. Ik hou ook van een opgeruimd en schoon huis. Alles was tip top in orde tijdens mijn verlof en nu moet ik echt proberen sommige dingen gewoon te laten gaan. Je kan nu eenmaal niet meer alles doen wat je voorheen ook deed, er is gewoon simpelweg minder tijd ;). Ik heb vanmorgen éindelijk de badkamer gepoetst, stond al een week op mijn to do lijstje! Het beste is niet te streng voor jezelf zijn en het komt als het komt. Het is wel een knop die je even om moet zetten... Erg lastig! Dan maar een dagje of wat een minder opgeruimd huis:) mijn vriend helpt gelukkig erg goed mee. Kan je die van jou niet aan het werk zetten meisje?

Oohhhh vanmorgen tijdens het badje prikte ik de kleine per ongeluk met mijn vinger in haar oog! Jeetje wat schreeuwde ze het uit. Zoooo zielig! Wat deed dat pijn aan mijn hart:(

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vanmiddag toch alle energie bij elkaar verzameld en toch nog aardig kunnen poetsen en opruimen.
    Einde van de middag wel helemaal op. maar had wel 'n voldaan gevoel! :)
    man heeft een hekel aan huishouden doen, maar doet met lichte tegenzin toch wel wat klusjes in huis.
    Hij had vanochtend gestofzuigd en de badkamer gedaan..
    op de dag heb ik ook echt wel tijd voor dit soort klusjes.
    DL slaapt overdag nl. erg veel! na haar ochtendfles zit ze een uurtje in de kinderstoel wakker en daarna ligt ze lekker in de box.
    rond 12:00 krijgt ze dan de fles en gaat ze lekker haar wiegje in tot een uurtje of 4.
    Normaal ga ik ook gewoon elke middag lekker naar m'n bed.
    Alleen vanmiddag niet, er zou een pakketje bezorgd worden tussen 13:30-15:30 (precies mijn middagslaapje)
    wat denk je... wordt het pas om 17:50 geleverd...... :( :(

ZaZaM: hihi badkamer soppen is en blijft een rotklus!!
    die stelde ik ook altijd uit. Ook tijdens mijn zwangerschap. ;)
    nu is dat het klusje van mijn man geworden.
    Ahh dat snap ik dat dat pijn deed in je hart!
    Gelukkig zijn ze het snel weer vergeten.

15. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Sorry lukt me echt niet zo goed bij te blijven. Beetje getob met n.

Snelle reactie uit mijn hoofd:

Sabine wat goed dat je wat langer rust neemt.

Zazam.. fijn dat t beter gaat!.

Verzakking.. Dacht k bij de oudste ook maar met oefeningen helemaal goed gekomen. Dus niet in paniek raken nog.

Schema. Ik vind t bizar druk maar heb nu wel een ritme.. Gelukkig hebben wij nog 1x per 2 weken schoonmaakster dus die badkamer die doe k niet haha.

Zag nog mooie foto's voorbij komen zeg! Echt prachtig.

16. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Vervelend csi dat je aan het tobben bent met je kleintje, gaat het wel beter nu?
    Ik ben ook nog niet in de paniek, morgen eerst even bellen met de huisarts om na te gaan of en wat voor verzakking het is. Mijn moeder daarintegen loopt wel de hele tijd te stressen, had ik maar nooit wat gezegd... :(
    Fijn dat je al lekker en ritme hebt gevonden!
    Ik ben vanavond voor het eerst een aantal uren alleen met beide meiden rond avondeten en bedtijd van de oudste dus ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Mijn moeder liep zich al op te dringen om te komen maar dat heb ik gelukkig kunnen af afwimpelen.
    Had van de week een vage klant gemaild dat haar afspraak door ging ondanks dat deze in mijn verlof valt, zou haar door nog laten weten, krijg ik doodleuk een mail dat ze ergens anders een afspraak heeft gemaakt. Het is dus dat ik erachter aan ga anders had ik voor niks zitten wachten die avond. Lekker ondankbaar ook, wel je door tot week 39 met alle gevolgen van dien en begin je zsm en dan is dit je dank. Ik geloof dat ik voorlopig even vol zit als zij belt.... grrr... moest het even kwijt

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    CSI: Wat vervelend zeg, dat je zo aan het tobben bent.
    Lukt de voeding niet?

Sabine: tss. stank voor dank! Lekker dan. Nou inderdaad die hoef je dan ook voorlopig niet te zien.
    Succes vanavond! Is dat de aller eerste keer helemaal alleen?

vanmiddag gaan we even lekker naar m'n ouders toe.
    Ben dat thuis zitten zo zat ;) ben benieuwd hoe ze het auto rijden gaat vinden.
    In mijn buik werd ze nl. druk als ik aan het rijden was.

18. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dankjewel, ja wel de eerste keer voor een aantal uren. Als mijn man even de deur uit ging nam hij de oudste altijd mee, of was hij snel weer thuis. Dus vanavond echt voor het eerst wat langer met de twee meiden alleen thuis. Goede oefening voor als mijn man donderdag weer aan het werk gaat ;)

Veel plezier en ben benieuwd hoe het is gegaan ;)

19. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Oh jee, wat is er aan de hand CSI?

Wat vervelend van die klant Sabine! Dat is echt niet netjes van haar!
    Succes met je avondje alleen;) hier slaapt ze vanaf 19u tot 24u00 dus opzich lekker rustig haha.

Hoe ging het ritje naar je ouders Meisje! Was ze druk of in slaap gevallen?

Hier meld onze dame zich nog steeds elke 2 uur ongeveer.. Ben benieuwd wanneer er meer tijd tussen gaat zitten!

20. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    De oudste ligt op bed en de jongste meldde zich extra vroeg voor de voeding. Dus nu aan voeden. Komt wel weer beter uit met de laatste voeding voor de nacht. Als ze er dan vannacht ook wat langer tussen laat zitten... :p ging dus allemaal goed alleen nu is de jongste aan het gillen, als de oudste er maar niet wakker van wordt...

Deel Deze Pagina