Wat goed zeg dat het overleggen goed is gegaan! Heeft het nog lang geduurd voor ze in slaap is gevallen? Succes Linnaea! En veel plezier. Milou krijgt nu haar eerste voeding van de dag. Heb wel een paar keer speen moeten geven maar die hield ze nu wat langer vast dus niet aangelegd. Om half 7 een huilende Zoë dus even bij haar gaan kijken, was ze weer doorgelekt kon ik haar meteen helemaal omkleden etc. Vanmiddag langs een tatoeëerder om mijn wensen te bespreken
We maken haar om 22u15 nog wakker voor een voeding.. Ik wil liever niet uitproberen wat er gebeurd als we haar laten slapen. Ik wil die 22u voeding pas stoppen als ze een week lang doorslaapt. Wij zijn ook heel blij met de avonden, dit doet ze al vanaf week 7 ofzo.. Heerlijk! Vannacht heeft ze ook weer tot 6u30 geslapen (gisteren ook). Ik denk dat we er goed aan hebben gedaan door nu echt 3 uur tussen de voedingen te laten. Komt nu neer op 6 voedingen van 120-140cc. 3x fv 3x bv. Straks bij iemand lunchen in Amsterdam, dus dan gaat ze haar middagdutje in het campingbedje moeten doen. Ben benieuwd.. Fijn dat het goed is gegaan Meisje! Is ze snel gaan slapen? En had het nog invloed op hoe laat ze vanmorgen wakker was? Hopelijk krijg jij ook snel je avonden Sabine, dat zou zooo schelen! Ohh ga je een tattoo laten zetten? Linnaea, succes bikkel hoor! Zou ik echt nog niet aandurven.. Veel plezier!
Wij hebben toen de tijd de voeding van 22.00uur pas weg gelaten toen onze dochter echt boos werd als we haar wakker maakte voor de voeding. Ze was er echt aan toe om gewoon door te slapen en dat ging toen ook goed. Lekker hoor dat ze zo goed slaapt en dat de voedingen om de 3 uur overdag ook goed werkt! Veel plezier en succes! Ja, vandaag mijn wensen bespreken. Heb al wel een ontwerp gemaakt maar de details moeten nog uitgewerkt worden. Dan meteen een prijsindicatie en dan ga ik eens kijken wanneer ik hem kan laten zetten. Wordt dan mijn derde tatoage, wil de namen van de meiden erin verwerkt hebben. En tsja die avonden, zou wel lekker zijn maar meestal werk ik in de avond dus dan merk ik er niet zo veel van Zou dan voor mijn man wel lekker zijn als ze dan tenminste gewoon gaat slapen ipv dat hij tig keer heen en weer moet lopen.
Linnaea: Wat is dat voor beurs dan? Sabine: Wat goed zeg! Geen nachtvoeding. Ach wat vervelend, lekt ze vaker door? Wauw wat stoer zeg ZaZaM: Wat goed zeg van je nachten. Begrijpelijk dat je die voeding van 22:00 nog even wilt behouden. En als ze daarna toch gelijk weer verder slaapt is er geen probleem toch? Ze is denk ik na ong. 10minuutjes in slaap gevallen. Hoorde van mijn man dat ze tot half 8 had geslapen. En is om 8u weer in slaap gevallen. Om 9u had ze de fles gekregen. Verder is ze weer heel zoet..
Meisje: zegt alleen niks hoor want ze heeft vorige week ook 1 keer de nacht overgeslagen en vervolgens wilde ze de nacht erna weer wel. Dus ik juich niet te vroeg, zeker niet aangezien we volgende week weer voor de enting moeten. 23 juli ga ik de tattoo laten zetten. Schrok wel van de prijs, tussen de 200-250 euro. Maar goed dan heb je ook wel iets waar je de rest van je leven plezier van hebt
Het slapen ging echt super goed in het campingbedje, zonder kik is ze twee keer gaan slapen. Echt fijn! Gaaf hoor een tattoo. Die prijs.. Ja het is best een duur grapje, maar het is inderdaad iets voor de rest van je leven.
Oh wat super ZaZam, weet je dat ook weer als je nog eens een dagje weg wilt Ja daarom, en als het mooi gedaan wordt is het het geld ook wel waard. Mijn eerdere tatoeages waren alleen een stuk goedkoper.
Gaaf zeg, een tattoo! Wil er ook eentje maar ik durf niet Fijn dat het goed ging in het campingbedje ZazaM! Beurs was superleuk! Wel iets te veel geld uitgegeven... Ouders natuurlijk beurs @Meisje, dus voor ouders met interesse in natuurlijk ouderschap etc. Wasbare luiers, draagdoeken, wollen kleertjes, houten speelgoed, aaah! De hemel voor iemand die daar interesse in heeft . Was de reis meer dan waard. Wolf heeft het ook super gedaan onderweg, was heel geïnteresseerd om zich heen aan het kijken en de enige keer dat hij gehuild heeft onderweg was vlakbij Rotterdam Centraal omdat de bliksem dichtbij insloeg en hij schrok van de donder. Dat was alles... Dus dit is voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Leuk Linnaea en wat fijn dat het zo goed is gegaan!! Hihi een tattoo is wel even op je tanden bijten maar persoonlijk vind ik het niet eng. Als je bang bent voor naalden is het een ander verhaal.
Sabine: nee dat snap ik. Hopelijk raakt ze niet nog meer van haar ritme af na de volgende prikjes. ZaZaM: wat goed zeg! Altijd fijn. Linnaea: oh okee. leuk zeg. Fijn dat Wolf het ook goed deed. Oh tja logisch dat hij gaat huilen. Ik zou me ook rot schrikken... Hier vanavond even bij opa & oma geweest. Ging goed. Heeft daar ook eventjes in campingbed geslapen. Binnenkort maar aanschaffen denk ik.
Ik hoop het inderdaad ook niet meisje, we gaan het mee maken volgende week. Straks een flesje en dan doen wij ook onze oogjes dicht.
Meisje: De oudste lekt inderdaad wel vaker door, afgelopen week 2 keer. (was gisteren vergeten erop te reageren ) Nou vannacht was weer feest, om half 5 weer een voeding, dus 6 uur na de fles wilde ze alweer. Vraag me af of ze misschien behoefte heeft aan meer, aangezien ze al wel nachten door heeft geslapen. Maar je zou zeggen dat ze dan ook niet meer tevreden zou zijn met een fles van 100ml en dat is ze wel dus dan denk ik weer dat ze nog geen behoefte heeft aan meer. Ach ooit gaat ze hele nachten door slapen
Hier heeft ze de derde nacht achterelkaar doorgeslapen vandaag tot 7u! Waarom durf je geen tattoo te zetten Linneae? Bang voor de pijn of meer omdat het zo een grote beslissing is? De pijn valt best wel mee, maar echt een prettig gevoel is het niet Kan je de avondvoeding niet groter maken Sabine? Of is deze al maximaal? Pff zat mezelf net te bekijken in de spiegel, man man man wat een theezakjes zeg! Ziet er echt niet uit... Mijn melk is nu echt bijna op, dus veeeel kleinere borsten en hangen dat ze doen links had ik altijd meer melk dan rechts dus ze hangen ook nog eens scheef hahaha tis wat.... En ze waren zo mooi en stevig..
Ze drinkt normaal gesproken gewoon aan de borst dus dan bepaald ze zelf hoeveel ze drinkt. Mijn man geeft in het weekend een fles aan Milou als Zoë op bed ligt, maar dat lukte gisteren niet dus hebben we de laatste voeding veranderd in een fles. Ik wil doordeweeks geen flessen geven omdat ik na een drukke dag met de meiden en een avond werken geen zin heb om ook nog eens te moeten kolven vlak voor we naar bed gaan. Heerlijk hoor dat ze weer heeft doorgeslapen!! Geef het even tijd, het schijnt dat als je borsten altijd goed ondersteund zijn tijdens de zwangerschap en de borstvoedingsperiode (dus goede bh's gedragen) ze met een jaar tijd weer kunnen herstellen naar hoe ze waren voor de zwanngerschap. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar het schijnt zichzelf aardig recht te trekken, het duurt alleen wel lang.
Sabine: heeft ze grotere luiers nodig? Heh wat vervelend van die nachtvoeding. Hihi ja ooit gaat ze doorslapen. ZaZaM: lekker zeg! hihi hier ook al theezakjes en nog n flinke cup. Ze willen maar niet krimpen ondanks de flesvoeding. Zo mn werkweekend zit er weer op. nu ga ik weekend vieren. Gelukkig blijft het mooi weer.!
Een grotere maat luiers is vanaf 16kg en dat is ze nog lang niet. Misschien dat we anders toch maar weer terug naar pampers overstappen voor de nachten. Ik kijk het nog even aan. Die luiers zijn zo gekocht. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat, het is best warm op de slaapkamer. Ze heeft wel wat slaap in te halen dus daar zal het niet aan liggen Fijn weekend! Geniet nog even van het mooie weer! Voor je het weet is het weer slecht weer.
Ik draag geen hele stevige bh, want die klappen niet zo makkelijk om als ik ga kolven.. Hmm misschien toch maar een stevigere dragen, dit is niks Hoeveel drinkt ze als laatste voeding als ze de fles krijgt Sabine? Succes met de nacht, ben benieuwd! Fijne vrije dagen Meisje!
De laatste twee flesjes van 100cc zijn op gegaan, ze is dan ook tevreden. Volgend weekend wil ik kijken of ze misschien iets meer wilt. Ze was vanaf half 4 weer aan het rommelen. Begon net weer te huilen dus maar aangelegd. Heeft wel meer tijd tussen gezeten dan gisteren alleen zo jammer dat ik niet die tijd ook gewoon lekker kan doorslapen.
Sabine: oh okee. eventjes zoeken dus.... Heh wat jammer zeg. Ja slaap dan door tot half 6 en word dan pas wakker. ZaZaM: hier wel een goed ondersteunend bh denk ik. Maar toch hangen ze. ach nog 6 maanden ontzwangeren. Thnx komt vast goed. Eerst maar weer die volle wasmanden wegwerken. En wil nog even langs vriendin gaan die pas bevallen is. Vandaag 1e dag zonder kraamhulp. Dus vandaag zal het wel niet worden.
Ja het is inderdaad even zoeken. Die pampers houden het over het algemeen wel goed vol op een enkele keer doorlekken na, maar dan moeten we wel een maat "te groot" nemen. Als we maat 4 nemen waar ze nu in zou horen te zitten dan lekt ze dus iedere dag door. Met de ah luiers ging het dus even goed maar nu 3 keer binnen 1 week doorgelekt. Pff kan niet wachten tot ze zindelijk is Ja echt hè slaap dan inderdaad gewoon door, hihi Ze lag aan de borst en viel toen bijna meteen in slaap dus ze heeft daarna nog wel even geslapen. Wij gaan voor het eerst sinds de geboorte van Zoë een ochtendje strand proberen Succes met de was, ik heb er afgelopen weekend ook weer 4 weg gewerkt.