Daar heb je het BSN nummer voor toch? Ik heb E. moeten legitimeren bij de bank voor een rekening. En dat kon toen met het verzekeringspasje. Het zoontje van die vriendin waar ik vanochtend ben geweest. moet helaas elke week 2x naar het ziekenhuis En die heeft gewoon een ponsplaatje. Maar hoefde geen ID-kaart te hebben. Misschien dat ik hem wel moet gaan maken als we op vakantie gaan. Nog even kijken waar we naartoe gaan. Ja ze is heel erg vrolijk. Alleen maar aan het brabbelen. last heeft ze er dus niet van. Ook had ze niet eerder trek door het vele spugen van de vorige fles. Moest haar nl. wakker maken. heel vreemd....
Nee hij wilde de id kaartjes hebben voor de verzekering. Ach ze hebben er 1 dus kan ze legitimeren wanneer nodig. Vanaf geboorte hebben ze indentificatieplicht. Wel fijn dat ze er geen last van heeft verder. Het lijkt vaak ook meer dan het echt is. Hopelijk gaat het in ieder geval snel weer over!
Zat me gisteren te bedenken als we naar het buitenland willen met de vakantie moet ik het ook gaan regelen de laatste 2 flessen heeft ze erin gehouden. Grrr. Wat was ik boos net! E. Ligt nog heerlijk te slapen. Gaat die k*t wekker van mn man op volume 100af. Ja E. Word er natuurlijk gelijk wakker van. Meneer gaat eruit en ik zit ermee. Huilen doet ze niet maar ze ligt wel wakker in de wieg. Hopelijk gaat ze nog even 2 uurtjes slapen.
Ja dan heb je hem inderdaad wel echt nodig. Oeps, dat is wel vervelend, hopelijk valt ze zo weer in slaap. Gisteren is Milou heerlijk in slaap gevallen dus geen late avond voeding gegeven. Wel even gekolfd en maar goed ook! Vannacht wel even een speentje moeten geven 2x maar toen sliep ze weer verder ik ga haar vandaag denk ik maar om de 3uur voeden zodat we wel op 5 voedingen uit komen. Eens kijken of we dan een nieuw ritme kunnen creëren Om 5 voor 6de oudste nog even opnieuw plat gelegd en gezegd dat het nog geen tijd was om uit bed te gaan Ik ga er lekker uit, koffie zetten en de dag opstarten. Jullie nog plannen voor dit weekend?
Helaas niet meer in slaap gevallen. mag eigenlijk niet klagen. Ze heeft 10u achter elkaar geslapen. Wat super zeg! Goeie nacht gehad dus. Ik ga dr ook maar uit zo. Hihi sinds n paar dagen heeft E. Het praten ontdekt. Brabbelt heel de dag door. Zo lieff. Plannen. Niet echt. Lekker luieren en beetje het huishouden doen
Ja was zeker een goede nacht, zeker als je hem vergelijkt met de nacht ervoor hihi Ohw schattig is dat hè!! Milou lag gisteren nacht ook te brabbelen tegen haar tuttel, echt zo schattig, ze lag ermee te spelen en tegen te praten. Liever overdag maar het was wel schattig Wij hebben verders ook geen plannen. Wat een slecht weer Mijn man heeft oproepdienst dus we kunnen sowieso nergens heen.
Ja zo schattig! Ahh. Leuk heh dat ze zoveel ontdekken. Zeker slecht weer. tussen de buien door de hond uitlaten en boodschappen doen. Word hij vaak opgeroepen? Hier is mn man ook weer heel de dag weg. Hopelijk blijft ie binnenkort n zaterdagje thuis voor mij. Kreeg al als argument dat ie om de zaterdag al thuis was.
Wat vervelend zeg dat Emma zo veel gespuugd heeft. Waar dat dan ineens vandaan komt... Hopelijk gaat dat vandaag wel weer beter.. Aahhhgg klotewekker ook haha. Volgende keer maar wat zachter laten zetten Oh jaa bij ons is het brabbelen meer overgegaan in gilletjes en zingen.. Hele concerten geeft onze dame hier haha. Vol concentratie en gelach, super grappig. Fijn dat je na zo een slechte nacht weer een goede nacht hebt gehad Sabine. Slaap jij dan ook wel goed? Hier verder ook geen plannen. Nou, wij dachten dat het zondag al vaderdag was, dus wij hadden bij mijn ouders afgesproken om langs te gaan. Ook al is het geen vaderdag, gaan we toch gezellig op visite. Vandaag verder geen plannen. Wist niet dat het zo slecht weer zou zijn.. De komende dagen ook veel regen zag ik ach gelukkig de afgelopen dagen flink genoten van het mooie weer! Wat voor hond hebben jullie eigenlijk Meisje? Nog andere huisdieren? Gaat dat goed met de baby? Wij hebben drie katten. Die interesseren zich nog niet zo in de baby haha.
Haha ja inderdaad, tussen de buien door boodschappen doen. Zeker nu we even lopend moeten. De mobiliteitsbus heeft maar plek voor 3 dus dat gaat niet passen Nee gelukkig is het over het algemeen wel rustig, maar als hij opgeroepen wordt is dat vaak wel op zo'n ongelukkig moment. Ja ik slaap dan gelukkig zelf ook wel goed, maar dat lukt ook wel als je zo moe bent na zo'n gebroken nacht. Vaderdag: ik zat later nog te bedenken dat ik vorig jaar ook wat voor hem heb gedaan met vaderdag ondanks dat hij niets had geregeld voor moederdag, maar ondanks dat heb ik dit jaar weer niets gekregen voor moederdag dus dat maakt ook geen verschil. Oh gezellig toch ZaZam, veel plezier morgen! Wat leuk, hele concerten!! Hij was vorig weekend toch ook aan het werk, meisje? Hier heeft mijn man het momenteel ook druk met klussen. Bijna iedere zaterdag wel wat. En volgende week zit ik ook iedere avond helemaal vol dus wordt een drukke week waarin we elkaar niet veel zien. Vond mijn man niet echt leuk, maar ja het is even niet anders. De week erna is tot nu toe nog helemaal leeg. Huisdieren, wij hebben twee katten en die gaan gelukkig goed met de kleintjes om Merk wel dat het te druk wordt in ons huisje, dus ze gaan mekaar te veel in de weg zitten. Hopelijk kunnen over niet al te lange tijd gaan informeren over de mogelijkheden voor een koopwoning.
ZaZaM: de ochtendvoeding heeft ze gelukkig niet eruit gespuugd. En gisteren de laatste 2 voedingen ook niet. Hihi, ja. Normaal heeft hij zn wekker ook zachtjes staan. Maar uitgerekend vandaag niet. Morgen trek ik hem er ook om half 9 uit z'n bed.. hihi. oh jah! dat gillen Echte meid dus. Wij hebben een beagle. Is niet echt heel erg druk met de baby. Maar ongemerkt houdt hij haar wel in de gaten. Vooral als ze bij iemand anders op schoot zit, zit de hond gelijk bij de voeten van die persoon. Vind ik wel erg lief. Zodra ik de kinderwagen pak, zit de hond al bij de deur. Die denkt ook weer lekker naar buiten. altijd gezellig toch, even langs je ouders gaan. Sabine: wat voor werk doet je man? hihi dan gewoon lekker niets geven op vaderdag. Anders maak je een hand/voet afdruk van Zoë en Milou. Of 'n mooie foto van jullie shoot. Heb je er zelf ook wat aan. Nee vorig weekend moest ik werken. Als ik werk moet hij thuis zijn. Al had hij gisteren bijna m'n moeder gebeld of E. daarnaartoe kon. Kon hij weer werken. En volgende week zaterdag moet ik tot 13u werken. En meneer heeft gelijk geregeld dat hij vanaf 13:15 weer weg moet. begrijpelijk dat je man dat niet zo leuk vind. mrja er moeten ook centjes binnen komen. Nu valt het nog wel mee met m'n avonddiensten. Maar wat nog niet is, kan nog komen. Wil je op korte termijn verhuizen?
Haha ik heb die tovermok al gekocht dus die krijgt hij voor vaderdag. Ik wil bij de action canvas doeken kopen in hartvorm en daar dan de handjes en voetjes op zetten van Zoë en Milou voor Opa en Oma. Dat hebben we vorig jaar ook gedaan met Zoë dus is het nu wel leuk om even te update met beide meiden. En een leuke bezigheid voor op die zondag zelf. Hij is eerste monteur bij de vw/audi dealer, die hebben een mobiliteitsdienst voor mensen die een vw/audi rijden en hem bij de dealer laten onderhouden. Dus als iemand stil komt te staan moet hij ze weer op weg helpen of afslepen en een huurauto mee geven. Oké dan was het van de week dat hij zo laat thuis was? hihi ik ben die dagen af en toe echt een beetje kwijt. Het geld wat ik verdien met de salon is een extraatje, we hebben het niet nodig. Maar als ik helemaal niks meer voor mezelf heb wordt ik denk ik echt knettergek. Nu is het even vervelend maar over een paar jaar kan ik weer overdag gaan werken, als beide meiden naar de peutergroep gaan. Dan hoef ik niet helemaal van 0 te beginnen met het opbouwen van een klantenbestand. We zijn nu nog druk bezig om een lening af te lossen, die we tot grote spijt een aantal jaar terug hebben afgesloten om een auto te financieren Daar hebben we wel van geleerd. Die hopen we dit jaar nog weg gewerkt te hebben en gaan daarna eens informeren wat de mogelijkheden zijn. Het liefst verhuizen we bij wijze van spreken vandaag nog, maar dat zal nog niet gaan. We zullen ook nog wat moeten sparen en een huis moeten zoeken etcetera. Als doelstelling hebben we ons voorgenomen dat we voor 2020 in een koophuisje willen zitten. Alles wat eerder is is mooi mee genomen
oh ja. Wat leuk zeg! ja dat ook. Zoë heeft dat helemaal goed in de gaten dan. Ik doe hier elke maand voetafdrukjes. Zo leuk om te doen. Aha oke. hier een vw fan. hihi Ja klopt v/d week was hij 2 avonden laat thuis. Zit ie gisteren te klagen dat ie helemaal op is. logisch als je ruim 50u gewerkt hebt. maar dan gaat ie vandaag weer werken. Tja. dat doe je dan zelf. Aha, nee niks doen lijkt me ook niets. Dan ben je alleen maar aan het moederen. Hier zouden we het ook wel op 1 loon kunnen doen. Alleen dan moeten we wel van het luxe leventje af. hoge hypotheek. (hoge rente) Sparen nu liever goed, zodat we straks in 1x een groot gedeelte in de hypotheek kunnen gaan stoppen. (al is dat geld op de spaarrekening ook een leuk gezicht.) Ai die leningen zijn inderdaad rot! Fijn hoor als je die dit jaar weggewerkt hebt. dat is wel een goede doelstelling. Gelukkig ben ik wel heel erg tevreden over onze woning. Best een ruime eengezinswoning. aan 'n rustige weg. Tegenover ons een grote speeltuin. Al mocht de achtertuin wel iets groter zijn. maar ach we hebben n speeltuin met 'n groot plein waar ze lekker kan gaan fietsen.
Haha nee dan mag hij inderdaad niet klagen als hij er zelf voor kiest om vandaag ook weer extra te gaan werken. Dat is wel lekker hoor, wij zitten nu natuurlijk in een portiek op 3 hoog dus wil graag naar een eensgezinswoning. De wijk waar we nu zitten is in principe echt niks mis mee, behalve dan dat de buurt wel een beetje verpouperd door het soort mensen wat nu in de lege woningen wordt gestopt...
Ohh Sabine, mannen zijn daar vaak niet echt handig in, Moederdag enz haha. Die van mij had een cadeautje van de Rituals gegeven. Meer zo van hier alsjeblieft, fijne Moederdag, zo hebben we ook gehad haha. Ik heb voor hem ook een canvasdoek gekocht (hartje in de Action) en daar gisteren het handje (je ziet niet echt dat het een handje is haha) en een voetje met vingerverf opgemaakt en op de achterkant een leuke tekst. Wel een geklieder. Nu zit haar T-shirt en het wipstoeltje onder de verf oopsie haha. Hoe hebben jullie dat gedaan? Oh leuk een beagle. Grappig dat hij dan toch een beetje waakzaam is. Ongemerkt beschermen die beesten de baby's volgens mij echt goed. Heb jij gewoon huis tuin en keuken katten of raskatten Sabine? Balen dat jullie mannen zoveel weg zijn in het weekend lijkt me niet zo leuk.. Ach er moet ook geld in het laatje komen, dat is waar.. Kan me voorstellen dat het wat druk wordt in jullie huis Sabine. Wij wonen in een grote eengezinswoning met een mooie grote tuin op het zuidwesten. Heerlijk! Toch kijk ik zo af en toe naar andere woningen die een net iets ruimere woonkamer hebben, lijkt me ook wel weer lekker. Ons huis is nu zooo veel meer waard dan toen we hem kochten, dus best verleidelijk om hem op de markt te zetten haha. Daarentegen zijn de huizen die we zouden willen kopen natuurlijk ook duurder.. Ach, blijven dromen hè Oh ja vanmiddag even pasfoto gemaakt van I. Was zo gepiept, ze ging er keurig voor zitten en keek lekker verschrikt de camera in haha.
Nee dat is waar ZaZam, haha ach hij heeft er wel aan gedacht ook al was het een beetje zo van dat hebben we ook weer gehad Ik heb er nu 2 gehad waar helemaal niets aan gedaan is. Volgend jaar zal de oudste wel wat maken dus dat is dan wel heel erg leuk. Wij hebben vandaag ook die canvasdoeken bij de action gehaald. Wil er 1 voor opa en oma maken met de handjes en voetjes van beide meiden en nog 1 voor andere oma op dezelfde manier. De derde maken we dan op vaderdag zelf met al onze handen erop. Vorig jaar heb ik dat ook samen met mijn man gedaan, badlaken op de grond en kliederen maar. Maar Zoë was toen ook al een stuk ouder aangezien zijn natuurlijk in oktober geboren is. Met zijn tweeen is wel een stuk makkelijker en gewoon lekker met alleen een luiertje aan, bakje water met een washandje ernaast zodat je ze gelijk schoon kan maken. Als het goed is krijg je het nog wel uit de kleding als je die z.s.m. wast. We hebben gewoon twee huis tuin en keuken katten Beide geadopteerd vanuit het asiel. Ze mogen nu niet meer op de kamer van de oudste, dat was nog niet zo erg, maar ze mogen nu ook niet meer in onze kamer in de nacht dus hun leefoppervlak wordt zo steeds wat kleiner. Wow ZaZam dat is wel superfijn dat jullie huis nu veel meer waard is! Tegenwoordig hoor je meestal dat het in waarde gezakt is. Zou je er nu ook al veel meer voor krijgen als je het nu te koop zet? De huizenmarkt is natuurlijk pas net weer in een steigende lijn. Als je groter wilt gaan wonen zal daar inderdaad ook een hoger prijskaartje bij horen, maar dan heb je wel wat. En je moet altijd blijven dromen, nieuwe doelen verzinnen anders wordt het ook zo saai. Vandaag de kleertjes binnen gekregen van de meiden, echt super leuk weer. Gisteren wel nog 3 shirts en een korte broek voor mezelf besteld. Ben benieuwd of die ook goed zullen zitten, heb express wat shirts besteld die bij de buik wat losser zitten. Was wel weer gekkenhuis vandaag dus ben blij als we zo lekker op de bank neer kunnen ploffen. Tsja het is nu even druk met privé klussen voor mijn man maar over het algemeen probeert hij om maar 1 zaterdag ochtend in te plannen voor klusjes per maand. Daarnaast dan nog 1 week per 4 weken de dienst, dus 2 weekenden helemaal vrij. Maar de klussen komen vaak allemaal ineens waardoor het dan soms heel druk is en daarna weer heel lang heel rustig. We doen nu ook veel extra om extra af te lossen op de lening. Wat fijn dat de foto zo gepiept was, ging bij ons gelukkig ook heel snel. Hopelijk keuren ze hem deze keer wel gewoon goed.
Zo, ben ik weer even... Laatste paar dagen amper tijd en dan kijk ik weer eens in dit topic, heb ik spijt dat ik niet eerder heb gekeken want meteen zoveel terug te lezen Wolf zit middenin de 4 maandensprong. Huilen, huilen, huilen. Als ik uit het zicht ben, als hij in zijn bed/box/wipstoel moet, als hij (voor de 20e keer op een dag) honger heeft, als ik hem optil maar ook als ik hem dan weer neerleg... Ik doe niets anders dan baby troosten. En die baby die ik wakker in bed kon leggen en dan heerlijk in slaap viel ben ik ook even kwijt. Alleen 's avonds valt hij nog wel goed in slaap want dan is hij echt doodmoe. Huisdieren, hier 3 katten. En binnenkort een vierde erbij. Vandaag bij een nestje gaan kijken en een kitten uitgezocht. Over een maandje ophalen . Als ik een groter huis had nam ik 10 katten, ben zo gek op die beestjes. Ik eindig nog eens als kattenvrouwtje
Ja ik moest dat handje en voetje alleen in de verf dopen, ondertussen haar vasthouden, op het doek drukken en daarna ook nog direct haar voetje/handje schoonmaken. Niet zo handig haha. Handje kneep ze ook steeds dicht.. Ach het resultaat is wel schattig geworden ! Wij laten de katten niet boven, alleen beneden. Anders hebben we overal haren in huis. Vind het in de woonkamer al erg genoeg. Ik pluk de hele dag haren van haar af. Ja ons huis is nu ongeveer 80.000-100.000 euro meer waard. Toevallig hebben onze buren hun huis net verkocht met een winst van 80.000 en ons huis is nou net wat mooier afgewerkt al zeg ik het zelf scheelt heeeel veel geld dus! Ohhh Linnaea nog een kat erbij! Wat leuk! Red je het qua kosten allemaal wel? Wordt een beetje een verslaving op een gegeven moment hè? Wij hadden onszelf echt beloofd het bij twee te houden, maar zijn er toch met drie geëindigd haha. Erg leuk die beesten! Balen van dat sprongetje! Hier lijkt I. nog nergens last van te hebben, kraait en lacht er op los en slaapt als een roosje.. Ben benieuwd of het ons nog te wachten staat succes!! Hopelijk duurt het sprongetje niet lang....
Ja hoor, qua kosten is het goed te doen. Ik wilde het wel zolang ik in dit huis woon bij 3 houden vanwege de ruimte (ze mogen alleen in de woonkamer) maar ik wil al sinds ik 11 was een Maine Coon en nu heeft er iemand een nestje Maine Coons heel dichtbij mijn huis... En ik heb net vakantiegeld gekregen plus 3 maanden kindgebonden budget in één keer. Dus nu ga ik mijn wens maar eens laten uitkomen, een Maine Coon in huis Binnenkort gaat de achtertuin helemaal afgezet worden, dan kunnen ze veilig naar buiten allemaal.
ZaZaM: Ja zeker leuk. Tijdens m'n zwangerschap was ze ook al wat waakzamer geworden. Super zeg als je huis nu meer waard is! Hier is volgens mij ons huis ook in waarde gestegen. in ons rijtje op de hoek is er een huis te koop gezet. met een prijs wat 30.000 boven onze vraagprijs was. Terwijl daar echt alles aan gedaan moet worden. (oud echtpaar in gewoond) Wat goed, dat de foto gelukt is! Sabine: Ja dat is altijd spannend heh. internet shoppen voor jezelf. Linnaea: oei dat klinkt pittig! heel veel succes en sterkte. Gelukkig gaan je nachten wel goed. kan jezelf ook bijkomen.