Februari 2016 moeders

Discussie in 'De mama's' gestart door Punky16, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    ZaZam, ja met zijn tweeën is het makkelijker te doen. Als het eindresultaat maar mooi is toch ;)
    Oh wow dat is echt veel! Hebben jullie veel aan het huis gedaan dat het nu zoveel meer waard is?
    Mogen jullie katten naar buiten? Dat scheelt natuurlijk ook wel. Die van ons kunnen hoogstens even het balkon op, het naar buiten gaan op zich missen ze niet aangezien ze het niet gewend zijn maar het beperkt wel in de leefruimte.

Linnaea, sterkte! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem. Wel fijn dat hij in de avond wel goed gaat slapen en dan ook zo lang slaapt, kun je zelf ook even bijtanken.

Meisje, in de winkel is makkelijker omdat je dan meteen kan passen maar met twee kids gaan shoppen doe je niet zo snel dus dan is internet ideaal. Alleen altijd afwachten hoe het zit. Meestal heb ik wel geluk dus nu hopelijk ook :p

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    We hebben het gekocht als nieuwbouwwoning, maar in een goede periode gekocht waarin de huizenprijzen niet zo hoog lagen.

Onze katten mogen alleen de tuin in, heb ze liever niet helemaal buiten (ivm gevaren op straat, auto's, bang dat ze gestolen worden etc). Volgens mij vinden ze het prima zo.

Pff laatste twee nachten doet ze het hier ook niet zo goed meer.. Gisteren om 3u en 5u en vannacht om 4u en 5u15. Dacht juist dat het de goede kant op ging maar ho maar ;) begin me er nu toch een beetje aan te frustreren..

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Oké dat is natuurlijk wel super!

Ja snap ik! Als je raskatten hebt ben je daar toch wat voorzichtiger mee. Ik vind het veel te veel geld en europese kortharen zijn net zo lief :) ooit als ik geld teveel heb wil ik een heilige birmaan! Die vind ik zo mooi! En het verhaal achter het ontstaan van de tekeningen van dat ras is ook zo mooi.

Pff ik snap precies wat je bedoelt! Hier vannacht ook weer een nachtvoeding. Godzijdank ging ze daarna wel weer slapen en bleef ze niet nog 1,5 uur wakker. Moest vannacht ook weer vaker een speen geven dus was weer een bewogen nachtje, het kan erger maar nachten doorslapen is toch lekkerder :p onze oudste sliep ook pas met 4 maanden echt de nachten door alleen kreeg zij kv voor het slapen gaan, dat valt natuurlijk wat zwaarder. Vervelende is dat je weet dat ze het wel kan want ze heeft nu al een paar keer nachten door geslapen en dan weet ze de nacht erna ineens niet meer hoe het moet. Volgende mij zitten we nu wel weer in de aanloop naar het 17weken sprongetje maar of dat nou ook de reden is? Geen idee.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hihi wat hebben onze baby'tjes toch?
    hier ook al een kleine die aan het spoken was vannacht. Ze had geen honger. Maar kon soort van niet altijd in een diepe slaap vallen. :( Hopelijk een eenmalige nacht.

5. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hier mogen de katten nu helemaal niet naar buiten, wil niet dat ze doodgereden worden ofzo. En je hoort ook steeds meer verhalen van katten die vergiftigd of beschoten worden. Ik ben nu bezig met de achtertuin, als die onkruidvrij is ga ik hem (laten) dichtmaken zodat de katten niet uit de tuin kunnen. Dan mogen ze in de tuin spelen.

Hier één nachtvoeding vannacht. Maar geen enkel probleem mee zolang hij daarna maar weer gewoon gaat slapen... Nachtvoedingen zijn heel gezond dus als hij wakker wordt dan krijgt hij het. Alleen als dat na 5 uur pas is komt hij niet meer terug in slaap omdat het dan al licht wordt... Vannacht kwam hij 4 uur, dan is het donker genoeg en valt hij gewoon al drinkend weer in slaap. 7 uur pas weer wakker.

6. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ik hoop het ook meisje, misschien komt het wel door het weer :p Vind het ook wel wat benauwd de afgelopen dagen.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja dan zou ik het ook niet erg vinden als ze gelijk weer verder slapen. ;)
    ja. Je snapt het niet heh met dat dieren vergiftigen. Honden zijn ook al aan de beurt

Ik denk dat E. Het kusje van haar vader heeft gemist. :p
    Die kwam vannacht pas thuis.

8. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gelukkig slaapt ze na een voeding wel direct weer door. Het kon erger ;) bleh ik zit altijd zo tegen de maandag op. Lange werkdag, vroeg op (6.15) heen en weer rijden naar m'n moeder, 'inkomen' op het werk..

Hoe gaat het nu het Wolf?

Succes maar weer met de nacht dames;)!

9. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    De eerste nachtvoeding zit er bijna op, dit keer een stuk vroeger dan normaal. Hopelijk gaat ze zo wel meteen verder slapen.
    Succes vandaag ZaZam!

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heel veel succes vandaag ZaZaM!
    Vervelend heh om je kind zo vroeg weg te moeten brengen?
    Hoe vind je dochter dat?

Die is zeker vroeg gekomen. Verder een goede macht gehad?

Hier n goede nacht gehad. E. Werd om 8u pas wakker. Ligt nu te spelen in de wieg. Alleen ik heb wel n poos wakker gelegen. :( toen mn man eruit ging kon ik niet meer slapen.... :(
    Gisteren weer ongesteld geworden. Wat n buikpijn zeg.
    Linnaea: bij mij word de buikpijn dus niet minder. :p

11. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier kwam ze ook weer om 3u en 5u15.. 3u gevoed maar om 5u alleen speen gegeven, kan me niet voorstellen dat ze honger had. Na een half uur weer wakker, weer speen erin en toen om 6u30 wakker.. pff :( meestal hoef ik haar 's ochtends op maandag niet wakker te maken Meisje, dat scheelt. In de maxi cosi op weg naar mijn moeder zit ze heerlijk om zich heen te kijken en met de bandjes van de maxi cosi te spelen haha. Voor haar is het dus niet erg;)
    Vraag me echt af waar deze rommelige nachten vandaan komen. Het is ook niet zo dat ze overdag te veel slaapt (4,5 a 5 uurtjes) volgens mij is dat wel normaal..

12. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    O nee meisje, dat klinkt niet positief... Sterkte ermee! Hopelijk blijft het hier nog lang weg maar ik vrees dat dat gewoon valt onder uitstel van executie...

Hier gisterenavond om 22:00 ineens wakker. Doet hij normaal nooit. Gevoed en 22:30 lag hij weer in bed. Wilde eigenlijk van de gelegenheid gebruik maken om weer eens samen te slapen maar dat wil hij helaas echt niet meer :(. Heel onrustig en hij komt niet in slaap. Terwijl zodra ik hem in zijn eigen bedje leg hij meteen rustig is en in slaap valt.
    Toen ergens een nachtvoeding toen ik niet op de klok keek en daarna 6:45 wakker. Beter dan 5:00...

13. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ja gelukkig is ze wel snel weer gaan slapen. En om half 7 ging mijn wekker, ze was wakker dus weer aangelegd. Gisterenavond geen late avondvoeding gehad dus er heeft wel bijna 8 uur tussen gezeten. In dat opzicht absoluut niet slecht. Komt vanzelf dat ze weer een keer die 12 uur doorslaapt :p

Balen meisje, ik hoop dat dat bij mij nog even uitblijft! Sterkte! Vervelend dat je de slaap niet meer kon vatten.

ZaZam, dat klinkt wel een beetje als een standaard nacht bij mij thuis. Ook iedere keer even wakker, speentje, slapen, wakker etc. Hopelijk keert de rust snel weer terug.

Linnaea, eergisteren had ik net gekolfd omdat mevrouw lekker lag te slapen, ben ik klaar wordt ze wakker :p dat was inderdaad rond 22.00uur. Gelukkig was ze tevreden met een speentje en is ze verder gaan slapen.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ZaZaM: Nee ze slaapt inderdaad niet veel op de dag. Wat vervelend zeg! Hopelijk gaat ze snel weer goed doorslapen.
    Hihi dat scheelt dat ze het niet zo erg vind. ;) Hier vind E. het ook niet vervelend. Vind het alleen zo jammer dat ze niet gewoon weer verder gaat slapen.

Linnaea: hihi het hoeft niet bij jou ook zo te zijn. ;)
    Was het lang geleden dat hij in jouw bed heeft geslapen? Ach aan de ene kant wel fijn toch dat hij liever alleen slaapt? Of slaap jij liever samen.

Sabine: Dat is wel weer een geluk ja, als ze gelijk weer verder slaapt. Dan vind ik een nachtvoeding ook niet zo erg.

Wat 'n weer zeg :( Bijna de gehele ochtend regen. Even gauw de hond uitgelaten, was weer net op tijd binnen. :p
    En nu is het natuurlijk droog als E, haar middagslaapje doet. Moest eigenlijk nog naar de stad. maar dat gaat hem nu niet meer worden. Ander keertje maar weer.

15. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    En voorlopig blijft het nog dit vieze natte weer :(
    Nee precies zolang ze daarna maar weer gaat slapen is het niet erg. Onze oudste sliep met 4 maanden pas door, toen viel ook heel snel de late voeding weg. Ik laat de late voeding nu al weg en zie dan wel wanneer ze wel en wanneer ze niet doorslaapt.
    Straks lekker een badje klaar maken en die kleine hummel vast in bad doen. Scheelt weer voor vanavond.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou heh, ineens is het mooie weer voorbij! :( Even omschakelen weer.
    Dat scheelt inderdaad weer, doe je het vaker 's middags?
    Hoe gaat het trouwens met je bekken? Gaat het al wat beter nu met die nieuwe oefeningen?

17. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ja de ene keer in de ochtend de andere keer in de middag. In ieder geval als onze oudste ook wakker is, niet dat Milou bij hoge uitzondering wel een keer gaat huilen en Zoë daar dan wakker van wordt.
    Ja gaat al een stuk beter gelukkig, heb nu in ieder geval niet meer de hele dag door pijn. De ene dag gaat wel beter dan de andere dag maar er zit in ieder geval vooruitgang in.
    Wel heel veel last van mijn rug dus ik hoop dat ze daar a.s. woensdag wat aan kunnen doen want dat wordt niet minder.
    Morgen komt de bestelling binnen met mijn shirts, ben benieuwd :D
    Straks aan het werk, een lange afspraak vanavond, net zoals alle andere avonden deze week :p En ik heb nu al zware oogleden.
    Milou is alweer vanaf 5 uur aan het rommelen, iedere keer wakker er huilen. Uiteindelijk voor we gingen eten in de box gelegd. Net gevoed en naar bed gebracht, gaat ze daar liggen kletsen en lachen, ben bang dat mijn man zijn handen weer vol gaat hebben aan haar vanavond. Het kan toch haast niet anders dat ze moe is.

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Meisje, hij heeft nu een maand niet meer bij me in bed geslapen. Behalve af en toe als hij tijdens de nachtvoeding bij me in slaap viel en ik hem liet liggen. Maar meestal was hij dan ook onrustig.
    Aan de ene kant is het heerlijk natuurlijk dat hij in zijn eigen bed slaapt. Ik kan weer veilig met kussen en dekbed slapen en dat slaapt wel fijn. Maar ik vond het ook wel heel gezellig. En met de nachtvoedingen is gewoon blijven liggen veel makkelijker dan opstaan en naar hem toe lopen. Maar ja, als hij liever in zijn eigen bedje slaapt, dan mag hij dat natuurlijk.

Nou inderdaad dat weer :(. Las wel dat ze 20% kans geven dat het vanaf volgende week langzaamaan weer warm en droog gaat worden. Dus hopen maar dat die kans uitkomt... Al is voor Wolf dit weer veel beter, hij kan niet zo goed tegen warmte. Maar ik functioneer echt voor geen meter als het grijs en regenachtig is. Zit dan alleen maar op de bank te gapen...

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: ja daar moet je natuurlijk ook weer rekening mee houden.
    Fijn dat het al wat beter gaat. Maar wel minder dat je nu weer last van je rug krijgt.
    Hihi altijd spannend of je het past. :)
    Hoop het niet voor je man. Tja ze moeten toch echt n keer wakker worden. Hier gaat E. Tegenwoordig niet meer slapen tijdens het wandelen. Naar buiten kijken is veel interesanter. :)

Ja met de nachtvoedingen lijkt het me inderdaad ook wel gemakkelijker.
    Hihi nee van de zon krijg je veel meer energie!
    Het is vooral die benauwdheid hier. Qua warmte kon E. Het goed aan. Maar toen het zo benauwd werd. Was ze veel aan het zweten.

Druk dagje morgen eerst werken tot 16u en om 19u alweer n verjaardag. Wel prettig zo vroeg. Hoef ik niet heel de avond te blijven met E. Kan ik rond 20:30 weer naar huis voor de laatste fles. En de nacht in. :)

20. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Nou mijn man heeft inderdaad zijn handen vol gehad aan Milou. Ze bleef weer eens liever de hele avond wakker. Ze krijst nu gelukkig niet meer de boel bij elkaar dus dat scheelt wel alleen als je tig keer heen en weer moet lopen wordt je daar ook niet echt vrolijk van.
    Ach gaat straks ook vast wel weer beter, het krijsen is ook over gegaan dus de rest komt ook vanzelf goed.

Succes morgen meisje!

Deel Deze Pagina