Ja daarom doe ik dan ook liever een schone om, ook al zit tie niet "vol". ach als ze straks uit de luiers is bespaard dat weer een hele hoop centjes dus dan halen we die kosten er wel weer uit Binnenkort eens proberen om haar zonder luier thuis te laten lopen, op een rustige dag, zodat ik de kleertjes meteen kan wassen
Hihi ja. Het is nou eenmaal een kostenpost. Succes! Hopelijk heb je geen vloerbedekking. Pff wat n toestanden allemaal in de wereld. Je durft haast niet meer naar n evenement te gaan.
Nee overal ligt laminaat gelukkig Nou hè, het ergste is nog dat ze zeggen dat we het maar gewoon moeten accepteren, dat het erbij hoort en dat ze het toch niet tegen kunnen houden... dat is toch van de zotte! Soms denk ik wel eens hadden we wel voor kinderen moeten kiezen? In wat voor wereld groeien ze op?
Wow 10 luiers haha dat is veel! Ik denk gemiddeld 5 per dag.. Had nu weer 50% korting bij de Kruidvat voor de Pampers (ik heb zo een extra voordeelkaart en dan krijg ik mooie persoonlijke aanbiedingen mee). 50% scheelt een hoop! Ja erg hè.. Je voelt je haast nergens meer echt veilig. Het kan zomaar overal gebeuren... Ik heb dat gevoel ook wel eens gehad "waarom zou ik een kind willen brengen in deze wereld.." Zoveel gevaren op de loer.... Het is gewoon eng hoe dichtbij alles soms komt.. Nou de rolluiken hebben er niet voor gezorgd dat ze doorsliep haha. Stipt 4u45 werd ze wakker zoals elke nacht.. Speentje erin werkte afgelopen nachten niet maar vannacht weer wel gelukkig. Ze is bijna niet meer verkouden dus hopelijk kan ik voortaan weer het speentje gebruiken als ze 's nachts wakker wordt. Het is gewoon duidelijk een gewoonte van haar geworden om 4u45 wakker te worden. Vraag me af hoe ik dit af kan leren.. Niet.. Ben ik bang
Uiteindelijk waren het er geloof ik 12 en normaal gesproken waren dat er 4 over de gehele dag. Vandaag ook weer geen plasje op het potje. Ze zeggen dat je je kindje meteen na een tussendoortje of maaltijd op het potje moet zetten omdat ze dan vaak moeten plassen, nou die van ons dus niet... ik kan haar er een kwartier op laten zitten, maar zodra de luier dan weer om is wordt die warm van de plas. Pfff moet even gaan bedenken hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Ohw ik ben bang dat ze daar overheen moet groeien ZaZam, als dat al zolang in haar systeem zit. Voordeel is wel dat ze straks de leeftijd bereiken dat ze zelf de speen of een duimpje naar hun mond kunnen brengen, dan hoef jij er niet meer uit Die aanbieding was geloof ik geldig op de active fit toch? Volgens mij heb ik hem ook voorbij zie komen. Afgelopen nacht weer wakker gelegen van de pijn in mijn bekken waar dat nou ineens weer vandaan komt. Knie speelt ook weer op. De lichamelijke ongemakken, constante verplichtingen in het huishouden, weer 6dagen alles alleen moeten doen met de meiden zorgen op het moment weer even voor een emotionele breakdown. Wordt er onderhand een beetje gek van dat ik iedere keer in zo'n emotionele bui/break down beland. Vraag me af of dit komt door de hormonen of dat ik gewoon moeite heb met het accepteren dat mijn "eigen ik" er niet meer bij is. De dagen zijn gevuld met het zorgen voor de meiden, het huishouden, mijn man en mijn werk. Als er dan een momentje tussenzit die ik aan "mezelf" kan besteden kan ik er niet van genieten, ben constant druk in mijn hoofd met wat er allemaal nog gedaan moet worden. Pff oké klaagmodus uit, moest het even kwijt... Heb zojuist op een huisje gereageerd en onze voorlopige positie is nummer 1 Zou toch mooi zijn als we mogen gaan kijken. Dinsdag sluit geloof ik de reactie termijn. Toch even gespiekt bij de sociale huurwoningen en zag een huisje staan in de wijk waar we heel graag naar toe willen verhuizen. Even realistisch gezien zijn we waarschijnlijk 5 jaar aan het sparen voor we een huis kunnen kopen, met de regels zoals die nu zijn. De huizenprijzen gaan weer stijgen en de eigen inleg gaat vermoedelijk alleen maar hoger worden. Dan hebben we nog geen eens geld om het huis wat we dan gekocht hebben op te knappen. Het huis waar ik nu op gereageerd heb staat in een wijk waar veel voormalige huurwoningen te koop komen te staan, dus hopelijk kunnen we het nu huren en dan uiteindelijk kopen als ze het ooit in de verkoop zetten. (zie net dat het niet in exact deze wijk is, maar aan de andere kant van de weg, zelfde straatnaam. Maar daardoor wel een tuin op het zuiden, het zou wat zijn zeg... dan is 2016 wel echt een topjaar.)
ZaZaM: geld die actie nog steeds? Heb een jaarabonnement op pampers. Maar ze hebben helaas maatje 4 geleverd ipv maatje 3. Anders haal ik die kruidvat luiers maar. 2 pakken voor 25,- Heh wat jammer dat de rolluiken niet geholpen hebben. Hier word E ook vaak rond 5u eventjes wakker. Wat fijn dat de verkoudheid bijna over is. Zo vervelend!! Sabine: och wat jammer zeg! En de 1e dag ging juist zo goed! Staan daar geen tips over in het boek? Je blijft maar klooien heh. Lastig heh dat je niet weet waar het vandaan komt. Binnenkort een dagje met een vriendin plannen? even er tussen uit? Snap het wel hoor dat je gek word, ik heb gelukkig mijn werk. (buitenshuis!) Hier ontzettend veel last van de hormonen momenteel. Word gek van mezelf zo nu en dan. Wauw spannend!!! Hoop het voor jullie! Zo heerlijk een tuin op het zuiden. Geniet er elke dag van #wereld: tja aan de ene kant denk ik er ook zo over. Waarom heb ik met kinderen ben begonnen. Maar als je kijkt wat er vroeger allemaal gebeurd is qua oorlogen. Als onze opa & oma niet voor kinderen hadden gekozen (ivm 2e wereldoorlog) waren wij er ook allemaal niet geweest. Vrede over de gehele wereld zal er nooit zijn helaas. Och och moet wel lachen om m'n man. Kreeg vanochtend op m'n werk een app-je. Schrok hij om 09:45 :O wakker van het gekraai van E. Nog 3x werken! Zo lekker om af te kunnen tellen.. Nu gauw nog wat boeken. Hebben besloten om in NL te blijven. E. slaapt zo onwijs veel nog. Zonde om naar het buitenland te gaan. Gaan dan niet veel van de omgeving mee krijgen Wie weet dat we in oktober naar het buitenland gaan.
Tsja de eerste dag ging inderdaad heel goed, vandaag helemaal niet op het potje geplast terwijl we haar erop zette. Ze doet nu wel iedere keer haar eigen luier af, op een gegeven moment stond ze een beetje te hummen, liep heel snel naar haar potje ging zitten en plassen :O Dat was wel heel gaaf! Dus ben echt benieuwd hoe het voort gaat zetten, straks nog even het boek erop na slaan. #wereld, ik las vandaag een mooi statement op facebook hierover: ik denk vooral dat wij onze kinderen kunnen leren dat ze ieder geloof en uiterlijk kunnen respecteren en dat we misschien zo een generatie laten opgroeien waar minder haat is. Die vond ik wel heel mooi omschreven, en ja er is altijd wel wat. Maar dan zou de mensheid uitsterven. Ja haha zo kun je het wel stellen ja, stom lijf, pfff. Dat is helaas 1 van de problemen, 1 koppel waar we veel mee om gingen ligt in scheiding en daardoor heb ik met haar geen contact meer. En de enige andere vriendin die ik nog had waar ik wel eens wat mee ging doen heeft me als een baksteen laten vallen toen ik in een moeilijke periode zat na de bevalling van de oudste. Dus zijn er geen vriendinnen meer om wat mee af te spreken. Nouja 1tje nog aan wie ik het zou kunnen voorstellen, maar heb geen idee of ze daar op zit te wachten, die is ook altijd zo druk met van alles. Misschien gewoon maar eens vragen, al is het maar een bakkie doen bij de hema hier in het dorp Er even tussenuit zal denk ik wel helpen, alhoewel ik het ook wel heel moeilijk vind om eraan te denken ze achter te moeten laten ben iedere keer excuses aan het verzinnen waarom het niet zou kunnen. Gelukkig wel nog wat leuke dingen op de agenda staan en dan gaat het vast wel weer beter. Och irritant hè die hormonen!! Pff 9 maanden op 9 maanden af, nog even vol houden Oh ik hoop het ook zo!!!! Zou zo lekker zijn om uit dit huis weg te gaan, dan krijg ik gewoon zoveel vrijheid terug, niet meer al die trappen op en af lopen met de twee meiden om naar buiten te kunnen gaan. Haha oeps, die heeft lekker uitgeslapen Heerlijk hoor bijna vakantie Groot gelijk hoor, als ze wat ouder is is het ook wat makkelijker om verder weg te gaan.
Wauw. Wat knap van dr zeg! Wat balen dat je niet veel vriendinnen meer hebt. Tja dat snap je niet heh van sommige mensen. Je staat altijd voor ze klaar en ineens laten ze je als n baksteen vallen. Dan plan je toch een keertje als je man thuis is? Krijgt hij weer n vrolijke vrouw voor terug Zwaar irritant. Mn man begint het nu ook wel zat te worden. En ik ook. Vooral als ik ongesteld ben. Wat n drama. Alleen een tuin is al heerlijk. Hihi die heeft zeker lekker uitgeslapen. Ben benieuwd hoelaat hij morgen wakker word van dr. #wereld. Mooi statement. Had m ook ergens langs zien komen.
Nee op dat soort momenten leer je je echte vrienden wel kennen. Alleen jammer dat echte vriendschap zo zeldzaam is. Volgende week zaterdag tatoage laten zetten dus dan ben ik er even lekker tussenuit. Hihi ben wel blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Hoort erbij denken we dan maar. Ja absoluut, dan ben je al sneller even buiten als je een tuin hebt. Ja las het op de facebook groep, dat statement.
Ohh balen zeg Sabine, dat je bekken weer op speelt. Zit je dan allemaal ff niet mee hè... Jammer dat je geen goede vertrouwde vriendin hebt waar je even je ei kwijt kunt! En dat clubje van je zwangerschap? Of heb je daar geen contact meer mee? Ben benieuwd naar dat huis! Zal mooi zijn als dat zou lukken! Wat voor tattoo ga je laten zetten? Wat begint je man zat te worden Meisje? De hormonen? Spelen die nog zo op? Had je voorheen dan niet zo je buien? Het was een persoonlijke aanbieding Meisje, op de new baby maat 3. Deze aanbieding staat dus niet in de folder oid maar krijg ik persoonlijk op de mail. Het loont zeker wel om een extra voordeelkaart te halen bij de Kruidvat en aan te geven waar je interesse liggen op je persoonlijke pagina. Heb dus maar drie pakken gekocht, ipv 30 euro ben ik 15 euro kwijt Ik ben ook super blij met onze tuin, ligt op het zuidwesten. Altijd wel zon. Echt genieten! Volgende week wordt ook weer prachtig weer zag ik al!
Nee, het is een opeenstapeling van dingen waardoor het je dan even te hoog komt te zitten. Het clubje is een beetje stil gevallen helaas. Er is er nog 1 waar ik af en toe mee app, maar daar blijft het ook wel bij. Heb net nog even gekeken en we staan nog steeds op een voorlopige 1ste plaats Hoop echt zo dat dat zo blijft en we eerste keus hebben op het huis. Als we uitgenodigd worden weet ik haast al wat het antwoord gaat zijn. Ik zal een foto plaatsen als de tattoo erop staat Boven mijn enkel komt een tatoage met daarin de namen van de meiden verwerkt. Dat geloof ik dat dat genieten is! Kan niet wachten om zelf ook gewoon lekker een tuin te hebben Nu is het zo'n gedoe om naar buiten te gaan met de meiden, volgende week geven ze inderdaad mooi weer op dus dat wordt weer sjouwen
Sabine: Yep echte vriendschappen zijn heeeel erg zeldzaam. Wauw wat gaaf zeg, ben heel benieuwd naar je tattoo. Ga voor jullie duimen dat jullie uitgenodigd worden Zou wel echt super zijn zeg. ZaZaM: hihi mijn hormonen begint ie zat te worden. Hij wilt de oude ik weer terug.. nee dat is dus het vervelende, in mijn zwangerschap totaal geen last gehad van hormonen naja andere hormonen Toen was ik super relax! Ja ik heb ook zo'n extra voordeelkaart. Maar ik verwijder heel veel mails Zonder ze te openen. Je krijgt tegenwoordig zoveel spam binnen! Vanochtend me verslapen Gisteren een half uur te vroeg op het werk. En vandaag een half uur te laat Mooi gecompenseerd dus hihi. morgen dagje vrij. Dinsdag en woensdag werken & dan heerlijk vakantie. Wat kijk ik er naar uit zeg.
Morgen dus even genieten van het mooie weer meisje! Morgen even de huisarts bellen, Z zit helemaal onder de rode bultjes. Al vanaf afgelopen maandag/dinsdag en het wordt alleen maar erger. Ze heeft er verder geen last van maar wil wel even zeker weten wat het is.
Word zeker genieten. Oei gelukkig geen last van. En kan je vandaag terecht? Hier was E tussen 5-6 even aan het spoken. Gelukkig wel daarna ik 1 stuk doorgeslapen tot 8:45. Werd toen wakker door geklets.
Het is waarschijnlijk een kinderziekte dus we hoeven niet langs te komen, pas als ze dus word en koorts etc. Gewoon in de gaten houden dus. Lekker hoor, hier al 2 dagen om 6uur... 😯
Ah okee. Hopelijk gaat ze niet ziek worden. Heh bah. Slaapt ze dan wel weer verder? Vanmiddag maar eens beginnen met wortelhapjes malen en invriezen. Zaterdag wil ik gaan beginnen. Rijstebloem van een lepel gaat heel wisselend. Vanochtend met 60cc gemaakt. Maar geen succes. Word het gauw zat. En anders gewoon weer in de papfles.
Nope, beide meiden zijn dan wakker en niet van plan om verder te slapen. M eet de 30ml met rijstebloem nu iedere keer goed op, maar van het weekend geprobeerd om 70ml te maken en dat is echt nog te veel om van een lepel te geven. Ze krijgt nu dus gewoon borstvoeding en een uurtje erna een klein papje van afgekolfde melk. Beetje extra kan geen kwaad aangezien ze weinig groeide. Succes met het wortelhapje, hier is zoete aardappel geen succes
Ai dat is dan vroeg de dag starten. Vind ik al vroeg als ik naar het werk moet. Ja die 30cc eet ze wel altijd op. 60cc was hier ook teveel. Ach nee inderdaad. En als ze het lekker op eet is het prima toch. Hihi oke. Welke smaken heb jij al geprobeerd? En wat vind ze lekker.? Nog niet overuit wanneer ik het ga geven. Maar dat komt wel.
Ze had tot nu toe alleen nog maar bloemkool op, dat ging redelijk. Lag er ook wel aan hoe goed ze had geslapen aan het eind van de middag. Nu 2 keer zoete aardappel gehad, maar ik vind het persoonlijk ook maar een vieze substantie dus kan haar geen ongelijk geven We blijven het voorlopig nog even proberen en dan heb ik nog gewone aardappel purree in de vriezer liggen. Het volgende wat ik ga klaarmaken zal worteltjes en broccoli zijn gok ik zo
Ah okee, voorraad eindelijk op Ik heb het zelf nog nooit gegeten, waar smaakt het naar? Wat 'n warmte vandaag, 1 geluk kon al mijn wassen kwijt op de droogmolen. Hopelijk is het niet al te warm op de bruiloft, tot nu toe zeggen ze 22gr. donderdag. Als de hitte van woensdag maar niet doorschuift naar donderdag..