Nee de voorraad is nog lang niet op maar het happen ging goed dus zijn we overgestapt naar een ander smaakje. De smaak is niet verkeerd maar als je er een papje van maakt krijgt het een hele rare substantie. Beetje slijmerig achtig goedje, dus nee mijn favoriet is het niet. Pff ik hoop het ook niet meisje, wordt echt weer te warm deze week.
ah okee. Ja dan is het een beetje lijmachtig. Dat heb je ook met gewone aardappel. Moet je echt stampen. Met staafmixer word het echt lijm Nou nu zeggen ze donderdag 28gr. Hoop toch echt dat het wat afkoelt. Gelukkig op de feestlocatie een airco maar toch. ohh heb ik weer, zou vanochtend bij schoonzusje gaan helpen met schoonmaken. Om 8:00 werd E even wakker, even speentje erin, en ik dacht nog heeeeel even liggen ga ik er zo uit. Schrik ik om 9:15 wakker.. Gauw aangekleed E aangekleed fles gegeven en gauw naar m'n schoonzus gegaan. Net terug. Nu thuis nog een beetje soppen (wat 'n geluk dat ik geen hekel heb aan schoonmaken) En dan even de beentjes omhoog. vanavond werken tot 23:00 En morgenochtend 5:45 er alweer uit :O (dagdienst) Na het werk de kapper & dan heb ik toch echt vakantie. Heerlijk!
Ik heb het gestampt maar het is gewoon niet lekker zitten allemaal harde draden in en de rest is slijmerig. Oh dat is ook vervelend, een late en vrowge dienst achter elkaar. Niet echt handig. Haha nou gelukkig maar! Ik vind er niet veel aan Vooral niet met deze temperaturen. Ik hoop dat de salon een beetje koel blijft anders worden de toch al lange avonden nog een stuk langer.
Oh okee en dan alsnog vieze zooi. Dan weet ik niet of ik het überhaupt ga klaarmaken zelf eet ik het ook niet. Ach ja zelf gedaan hoor. Moest eigenlijk morgen ook tot 23u werken. Maar zag ik niet echt zitten ivm. bruiloft dag erna. Ga ik 3 avonden laat naar bed.. Al kan ik dan wel uitslapen Hier binnen valt het nog mee. 24gr. ondanks de tuin op het zuiden. Gelukkig wel een groot zonnescherm en hou alles dicht. Ja dat zou wel vervelend zijn als je in de hitte moet werken. Gelukkig hebben we op m'n werk een airco. (nieuw gebouw) In het vorige gebouw geen airco en zaten we ook nog eens boven. Pff wat 'n hitte was dat zeg. Echt niet leuk om te werken dan. Heb je weer een volle week? Volgende week word het weer koeler dacht ik.
Tsja ik weet ook niet of ik het misschien te lang gekookt heb, ik maak het in ieder geval niet meer Dat valt wel mee, de thermometer van het badje geeft in de badkamer al 27graden aan en dat is het koelste plekje in huis. De salon is denk ik ongeveer even warm als de badkamer dus dat valt nog mee vergeleken met de rest van het huis. Ik hou ook alles dicht, maar ja de zon staat de hele ochtend op de voorkant, de hele middag op de achterkant en een plat dak dus dat wilt wel. Dinsdag, woensdag en donderdag lange afspraken staan. Vrijdag heb ik vrij gehouden, dan is mijn man ook vrij. Volgende week ook nog maar 3 afspraken staan, waarvan 2 overdag dus dan heb ik nog 3 avonden vrij om in te plannen. We staan nog steeds eerste op het huisje, maar ja ik weet natuurlijk niet of er nog iemand tussen zit met urgentie en ik weet ook niet of we dan ook daadwerkelijk eerste keus hebben als we gaan kijken. Je zou zeggen van wel, met uitzondering van de urgentie, maar je weet het maar nooit. Voorlopig blijven we in ieder geval sparen, mocht het dit huis niet worden komt er vanzelf weer wat voorbij.
hihi groot gelijk. zeker als het geen succes is. Zo! dat is al flink heet zeg, ja een plat dak dan wilt het wel! Hier moet je ook niet op zolder komen. Onze slaapkamer is ook super heet. Maar daar staat gehele dag de zon op te bakken. Elk jaar twijfelen we om er rolluiken te plaatsen. Lekker hoor dat je vrijdag vrij hebt gehouden. Lekker genieten met het gezin. Hoe doe je dat dan? Met overdag werken? Komt je moeder dan even oppassen? Oeh spannend! Hebben jullie urgentie? Hoop het zo voor jullie.
De aardappelen inderdaad niet te lang koken en na het koken afgieten en even in het pannetje laten liggen op de warmtebron. Hierna scheutje warme melk erbij en stampen maar. Dan wordt het een stuk smeuïger Hier zijn de doperwtjes favoriet, maar ik geef lang niet elke dag. Af en toe een hapje. Het eten van het lepeltje gaat alleen nog niet zo lekker. Is ze niet zo handig in haha. Poehh echt warm inderdaad vandaag! De rolluiken op de kamer van I schelen echt een hoop. Daar is het 23 graden en in onze kamer 26, zelfde kant. Fijn! Hopelijk slaat de hitte inderdaad niet door naar donderdag. Regen is niet fijn op je bruiloft, maar een hitte golf ook niet echt slaapt Emma nog net zo veel? Ben benieuwd hoe ze het doet donderdag! Sabine, werkse in deze hitte in je salon misschien een ventilator een idee? Oeh spannendddd van dat huisje! Komt dichtbij nu! Hoe gaat het nu met je dipje? Wat beter?
Zo maak ik ook de aardappelpuree. En nog even de klopmixer er doorheen. Is het lekker luchtig. Hoeveel hapjes eet ze dan? Ja het is ook even wennen heh. Zo'n lepel. Waarom hebben jullie geen rolluiken gedaan? Wel lekker hoor voor I We gaan het zien. beetje regen zou niet erg zijn. Hihi ja emma slaapt nog veel. Kreeg net appje dat ze tot half 6 had geslapen. Ipv 5u. Dus ruim 4u geslapen. Vanochtend 1,5u.
De melk maak ik trouwens warm in een pannetje en doe er dan ook een klontje boter bij, daarna door de aardappelen. Weet niet hoe het effect zou zijn met moedermelk en wat margarine..? Ik geef dr 6 hapjes ofzo, maar ik denk dat ze totaal maximaal 1 hapje binnenkrijgt Wij hebben geen rolluiken gedaan omdat ik het voor mezelf niet echt nodig vond, dan is 530,- extra best veel geld
Geen idee. Is toch een andere substantie. Hihi dat is niet veel wat er naar binnen gaat. Ach ze proeft het in iedergeval wel. Ja het zijn dure krengen. wij zitten ook elke keer hard te twijfelen. Slaapkamer op het zuiden.. Pff wat ben ik moe.. kort nachtje achter de rug. Even een dagje doorbikkelen. En dan lekker gaan uitrusten. Vanmiddag kapper. Hard nodig hihi
#warmte, het is inmiddels ruim 30 graden in huis. In de salon heb ik inderdaad een klein vetilatortje staan en verder hou ik alles potdicht. Gelukkig is de hitte alweer bijna voorbij. Alleen voor die warmte dan weer een keer uit huis is, zal wel weer even duren. Tsja als je er echt warmte mee buiten houd is het het geld wel waard denk ik toch? #werken, mijn vader is congiërge op een basisschool dus die heeft nu zomervakantie. Zijn vrouw is op woensdag sowieso altijd vrij dus zij passen dan op de meiden. Maar ik plan dat alleen zo in als het niet anders kan. #huis, nee wij hebben geen urgentie. Ik begon alweer te twijfelen, waarschijnlijk omdat ik toch ook bang ben dat we straks gepasseerd worden. Nu 32 reacties, waarvan we nog steeds op een voorlopige 1ste plek staan. Over iets minder dan 12 uur sluit de reactietermijn en dan is het afwachten.... Weten jullie toevallig hoe dat nu zit met een huis kopen? Is die eigen inleg echt verplicht of is dat alleen als je een huis wilt kopen die meer kost dan je qua hyptoheek kan financiëren? Als we uitgenodigd worden om te kijken maak ik meteen de papieren voor acceptatie in orde, ik wil hier ook niet nog langer blijven wonen. Ben het hier zo zat, zit vast in mijn eigen huis. De meiden worden steeds zwaarder dus even naar buiten gaan zit er niet bij. Dan maar minder sparen en huren, maar dan hebben we wel een huis met een tuin. #aardappelen, de gewone aardappelpurree lukt altijd alleen van die gekke zoete aardappel dus niet Gewone melk mag ze pas vanaf 1 jaar dus dat kan ik nog niet door haar purree heen doen. Ken jij de zoete aardappel ZaZam? ze zijn zo draderig vind ik. #dipje, het gaat redelijk, ben weer wat frustratie kwijt maar dat stapelt weer op en dan gaan we weer Moet gewoon even een ritme zien te vinden met de meiden en daarin ook tijd voor mezelf zien te maken. Leren loslaten dat sommige dingen dan maar even blijven liggen tot de volgende dag en ik me dan niet schuldig moet gaan voelen. En weer leren om mijn gevoelens/frustraties meer uit te spreken zodat ik het ook kwijt kan. Succes meisje met het werken vandaag! M heeft zich trouwens vandaag voor het eerst van buik naar rug gedraaid
Jeetje wat warm zeg! Hier is het nu 25 gr in huis. (beneden) boven is het nu ook al erg warm. Krijg het niet meer gekoeld helaas. Vanochtend alles open gegooid (6:00) Maar heeft niet veel geholpen helaas, als er nou een goeie wind stond. Dat is wel handig, dat je het dan zo kan plannen. #huis, geen idee. toen wij ons huis kochten (2012) hoefde wij geen eigen inleg erin te stoppen. Al hadden wij een huis gekocht die onder het maximale zat van wat te konden lenen. #dipje: succes en sterkte met je dipje. Hopelijk heb je snel een ritme gevonden en ben je weer helemaal happy Jeej wat goed zeg! Heerlijk heb vakantie, zo genieten. Nog even stressen voor morgen Net bij kapper geweest. Morgenochtend 7:15 moet ik weer bij dr zijn. Om m'n haren te doen. Nu even m'n nageltjes doen. Breekt er vanochtend precies 'n nagel af. En even een heel verslagje typen voor de oppas hoe en wat. Vind het toch wel heel erg spannend. Eerste keer dat ze op E gaat passen. En dan gelijk een hele dag.
Ik merk dat M veel meer probeerd te draaien als ik een box kleed op de grond leg. Ze ligt nu ook andersom, hoofdje waar net haar voeten lagen Ze begint lekker te oefenen met draaien. Draaide net ook bijna naar haar buik maar als ze op haar zij ligt vind ze het al prima Spannend hoor! ik ben ook zo benieuwd hoe M het zaterdag bij opa en oma gaat doen als ik voor mijn tatoage ga, tot nu toe huilt ze iedere keer als ze opa of oma ziet. Terwijl ze dat bij andere oma niet doen, dus heb geen idee waar dat aan ligt. Zul je altijd zien dat precies dan je nagel afbreekt, zo irritant is dat! Geniet lekker van je vakantie!! Heb je trouwens al wat geboekt? Net 2uur en een kwartier bezig geweest met mijn administratie, maar de achterstand is ingehaald en ik ben weer helemaal bij met mijn administratie. Moest er nu toch maar eens van komen, als we straks zouden kunnen verhuizen heb ik er ook geen tijd meer voor
Volgens mij moet je nu wel eigen inleg betalen. Je kan namelijk alleen een hypotheek krijgen voor de waarde van het huis (ietsje meer), maar er komen natuurlijk ook nog andere kosten bij zoals notaris kosten. Volgens mij is het de bedoeling dat je daar dus zelf voor betaald. Hoe het precies zit weet ik niet, maar eigen inleg is zeker wel aan te raden en dus onder bepaalde voorwaarden verplicht. Ik heb het nog nooit met zoete aardappel geprobeerd eigenlijk, dus weet niet of dat kan.. Verwerk dat eigenlijk alleen in een soepje en dan wordt het wel mooi glad.. Wat goed dat M zich al gedraaid heeft! I. loopt lekker achter dus haha. Oh oh hopelijk gaat dat goed bij opa en oma.. Tsja kindjes hebben soms gewoon hun voorkeur. Bij een vriendin van mij is het ook zo. Haar zoontje moet níks van haar schoonmoeder hebben. Zet het gelijk op een krijsen.... Jeej vakantie Meisje!! Geniet er van! Zit je haar weer goed? Veel plezier morgen op de bruiloft. Gaat vast goed met het oppassen! Gelukkig slaapt ze veel
Dan gaan we voorlopig maar gewoon lekker naar een ander huurhuis. Dan gaat het een eeuwigheid duren voor we uberhaupt kunnen kopen, dan zit ik daar liever in een eensgezinswoning op te wachten dan in dit huis. Maak je maar geen zorgen hoor, Z heeft zich pas met 8-9 maanden een keertje gedraaid en was er toen ook meteen klaar mee. Die was meer geïnteresseerd in zitten en lopen
Sabine: heerlijk heh dat gedraai. Doet E hier ook volop. Spannend hoor. Hopelijk gaat het goed. Hoelang duurt het ong. je tattoo zetten? Ja we hebben wat geboekt. Gaan 'n weekje naar Groningen. En in oktober hopen we dan naar het buitenland te gaan. Dan zal ze vast minder slapen Heerlijk zeg dat je weer bij bent met je administratie. Nu weer lekker bijhouden. ZaZaM: Ach komt vanzelf wel hoor. I zal vast weer met andere dingen sneller zijn. Morgen ochtend weer naar de kapper. 7:15 al :O Dan gaan de krullen erin. Nu heeft ze de laagjes wat korter geknipt. Ze kon het allemaal niet te kort knippen ivm. de krullen. #huis. Nou het worden de kopers dus niet echt makkelijk meer gemaakt Jammer hoor dat het allemaal zo moet. Kosten koper is toch wel gauw 10.000,- Althans, bij ons was dat toen wel. Was toch wel lekker dat dat in de hypotheek kon, konden we het geld aan andere dingen besteden
Hopelijk gaat het inderdaad wel goed bij opa en oma. En anders is het even niet anders. Maar heb er wel vertrouwen in dat het uiteindelijk wel goed komt. Net een berichtje ontvangen dat ik tot 18.00uur sta ingepland, dat is met uitloop. Dus ongeveer 2-3 uur. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog mijn pijngrens is, hoe vaak ik een pauze in wil/moet lassen M is ook zo heerlijk aan het kletsen, ze kletst de oren van je hoofd zo nu en dan Leuk meisje! Gaan jullie nog naar een park? Vroeg dag morgen voor jou, dat wordt best een lange dag dan. Ja haha administratie bijhouden is wel het beste Nee als je niet beide fulltime werkt is het haast niet mogelijk om te kopen. Ach we zijn zelf ook stom geweest, hadden we die lening niet gehad dan hadden we nooit in een huurhuis gezeten, dan hadden we in 2009 meteen een huis gekocht. Beide toen een fulltime inkomen en de mogelijkheid om te investeren en sparen. Maar helaas kunnen we de tijd niet terug draaien. Wel een goede les om mee te geven aan onze meiden.
WHAAA we hebben een voorlopig aanbieding ontvangen. Zojuist de huidige bewoner gebeld, maar die neemt niet op voicemail ingesproken en hopelijk belt ze snel terug! Afspraak maken om te bezichtigen en dan alle formulieren in orde maken voor acceptatie. Oohh wat is dit toch spannend iieehh morgen om kwart over 11, dat is nog eens perfect ook, want M drinkt altijd om half 11. Kunnen we daarna meteen door voorlopige positie nog steeds nummer 1