Ohh ja heel irritant. Ben je chagrijnig, is het overduidelijk waarom en dan vraagt ie 'is er wat'. Ja duuhhhh! Waardoor je vervolgens nog chagrijniger bent Geniet van je pyjamadag! Niks moet Fijne vakantie Meisje! Weer een slechte nacht gehad. Elk uur wakker.. Vannacht mijn vriend er maar wat vaker uitgestuurd. Hij is nu ook kapot haha. Bij de HA kwam er niks uit.. Hij zei wel dat we direct langs moeten komen, zonder afspraak, mocht het nog een keer gebeuren. Toch wel fijn. Daarna zou hij pas door willen verwijzen naar kinderneuroloog. Verder denkt hij gewoon een hardnekkig virusje en tsja, daar heeft ze gewoon last van.. Ik vind het alleen zo lang duren al. Het is sinds dr verkoudheid (ca drie weken geleden) al zo. Alleen nu zit het niet in dr neusje, maar de keel en longen lijkt ze last van te hebben. Nou ja, zo sukkelen we door. Ze slaapt nu. Als ze wakker is vertrek ik naar mijn moeder. Misschien blijf ik daar vannacht ook wel slapen, kan zij er ook eens uit
#huisje, ja mijn man gaat vandaag bellen. Ik heb me maar ingesteld dat het niet doorgaat dan kan het eigenlijk alleen nog maar meevallen. #papje, ik ga het zaterdag (morgen) proberen, laat het dan wel even weten hoe het is gegaan. #doorlekken, vannacht is het weer goed gegaan. Misschien dat ze veel wakker is geweest de nachten ervoor of misschien toch wat last van die rode plekken. Geen idee. Het blijft gissen zolang ze niet kunnen praten. Succes met de laatste dingen voor de vakantie en veel plezier!! ZaZam, ja echt hè nou tot nu toe is het nog niet echt genieten. Z is niet te genieten loopt continu te jammeren en te janken... Wat vervelend van je nacht zeg!! Dat breekt je zo op. Arme meid, een virusje kun je ook niets tegen doen behalve uitzieken. Dat is denk ik wel een nadeel van kdv, daar heerst altijd wel wat. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter en kun je vandaag een beetje bijslapen. Hihi dat zou wel lekker zijn als je moeder dat zou willen doen
Zazam: balen van je slechte nacht. Slaapse bij je moeder straks. Wat fijn zeg dat je dan gelijk mag komen. Hopelijk gaat het niet nog een keer gebeuren. Hopelijk is ze gauw opgeknapt. En inderdaad net wat Sabinr zegt. Op het kdv pakt ze alles mee. schijnt wel dat ze er later meer profijt van gaat krijgen. Fijn Sabine. Dat je eens een keer bet bed niet hoeft te verschonen. Bijna alles is bepakt en bezakt.
Ja haha heel fijn Kreeg een berichtje van mijn man dat ze de papieren nog niet eens nagekeken hebben wij moeten het op snelle sprong inleveren maar zij controleren de papieren niet eens :S dat zou hij vanmiddag gaan doen en dan belt hij mijn man. Nu maar hopen dat ze dat ook echt nakomen.
Nou we hebben het huis kan er alleen nog niet echt van genieten. Stom hè. Dagje niks doen viel ook weer in het water, Z was niet te genieten en als papa thuis komt is alles ineens koek en ei, M is ook alleen maar aan het huilen/jammeren, nog zoveel vragen over hoe nu verder met het huis. Mijn man zegt dat de renovatie van de badkamer volgende week meteen begint maar dat zou dan betekenen dat we geen inbreng hebben, zou ik wel raar vinden want dat hadden we bij dit huis wel. Ook staan er nog 2 grote lelijke kasten die volgens de huidige bewoners bij het huis horen en dat vind ik maar een raar iets, die wil ik eruit hebben maar weet dus nog niet hoe of wat. Heb alweer de hele week last van mijn lijf, beetje teveel gelopen afgelopen dinsdag. Eigenlijk ben ik toe aan vakantie maar we gaan verhuizen en opknappen haha pfff ben benieuwd of ik het vol ga houden. ZaZam, heb je nog even lekker bij kunnen slapen? Hoe gaat het nu met de kleine meid?
Wat leuk Sabine! Het genieten komt nog wel voor nu is het fijn dat jullie het huis hebben gekregen! Wat een drama hier meiden... Misschien hebben jullie advies... Ze slaapt gewoon echt niet meer 's avonds en 's nachts (denk vannacht ook niet). ze wordt gewoon élk uur wakker.... Huilend... Moet dan getroost worden, valt in slaap in mijn armen en gaat dan weer een uurtje in bed slapen.. Ik weet het niet meer. Ik zit er doorheen. Word boos op haar wat ik niet wil en niet moet doen..... Ik ben bang dat we haar door haar de laatste drie nachten direct te troosten als ze wakker werd een nieuw 'ritme' hebben aangeleerd: niet meer alleen inslapen maar met hulp... Het ging zo goed en nu is het één groot drama.... Slaaptraining geven? 10-'minuten methode? Wachten tot ze helemaal beter is? Mjah ze sukkelt al 3 weken... Toen ze eerst verkouden was sliep ze niet zo slecht, maar nu opeens wel.. Ik weet het niet
Sabine: jeej!!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Weten jullie ool al de overdracht datum? Och och. Komt goed joh. Je lichaam stelt je erop in. Straks na de verhuizing kan je even lekker gaan bijkomen En over die kasten en badkamer zou je de woningbouw over kunnen bellen. ZaZaM: och meis toch. Wat zal jij je machteloos voelen. Kan het zijn dat ze honger heeft? Is er iets veranderd? Niet meer strak ingestopt, begonnenet groente/fruit, ander avond ritueel?
Nou wij zijn op onze vakantie bestemming. Vanmiddag hadden we het eventjes verkeerd gepland qua boodschappen doen. Moesten in n uurtje tijd boodschappen doen. Anders zou E haar fles te laat krijgen. Helaas niet gelukt. Kreeg ruim half uur later haar fles. Ook was ze helemaal oververmoeid geraakt. Middagdutje was ook maar heel kort. Ipv de gebruikelijke 3,5u. Pff wat 'n gedoe was dat om haar in slaap te krijgen. Ik kan er zo slecht tegen als ze huilt. Ze huilt eigenlijk vrijwel nooit. Ben het dus echt niet gewend. Heeft mn man haar uiteindelijk in slaap gekregen. Krap aan 3 kwartier geslapen. Na de nachtfles viel ze ook moeizaam in slaap Hopelijk slaapt ze goed vannacht. Morgen rustig dagje doen. Ze slaapt nu noodgedwongen in haar wagenbak. Hadden een campingbedje gehuurd. (Prenatal) wat een k*tmatras zeg. Heeeel zacht. Dus daar lag ze ook voor geen meter in.
Denk je niet dat het toeval is? Ik vermoed nl sterk dat het de 'leeftijd' is, hier namelijk hetzelfde en hoor het meer tussen de 5 en 6 maanden. Voel je niet te schuldig hoor, als je zo moe bent na een hele nacht elk uur op of meer, is het moeilijk normaal te functioneren. Ben hier wel eens even weggelopen om ergens anders op een deur te slaan Tips... Tja hier komen na een aantal slechte nachten vaak weer een paar betere en daar hou ik me aan vast. Daarnaast ga ik soms als ze echt zo'n slechte nacht heeft even lezen of iets dergelijks ipv telkens weer proberen te gaan slapen. Daar raak ik zo gefrustreerd van
ZaZam: Tussen de 22,5 en 26,5 week maken ze ook weer een sprong, het kan zijn dat ze daar ook last van heeft. Naast dat ze al een poos niet lekker is en misschien heeft ze ook wel weer een groeispurtje. Ik denk dat dit zichzelf wel oplost, maar je kan ook proberen een slaaptraining te doen. (is dat niet hetzelfde als de 10minuten regel?) Is het geen optie, nu je man weg is, om haar even bij je op de kamer te nemen zodat je zelf ook even kan slapen. Het blijft altijd giswerk omdat je nu eenmaal niet kan vragen wat er is en je niet in hun koppie kan kijken. Dat boos worden herken ik, daar kun je weinig tegen doen, ik heb het ook als ik weer zo'n last heb van mijn lijf of als ik moe ben. Je raakt dan gewoon wat sneller gefrustreerd. Als het me te veel wordt loop ik weg en ga ik even op een andere kamer zitten met de deuren gesloten. Als ik weer tot rust ben gekomen probeer ik het nog eens. Dat helpt echt en voel je niet schuldig dat je haar dan even laat gaan want als jij gefrustreerd bent voelt ze dat ook en heeft het geen zin om te proberen haar rustig te krijgen. Meisje: Dankjewel! Klopt, we gaan maandag even bellen. Maar omdat we het weekend al in waren gegaan konden we niet meer bellen en wil het wel graag even weten. We gaan straks even langs, de kinderen van de vorige bewoners moeten nog wat doen dus kunnen wij er ook even in om vast wat op te meten voor verf, vloer etc. Dinsdag gaat er iemand van de woningbouw opnemen wat er precies gedaan moet worden voor wij erin kunnen, dan gaan ze overleggen met de aannemer en kunnen ze ons een schatting geven wanneer we er in kunnen. Ik wil die dinsdag dan ook ons huis opzeggen, de verbouwing van de badkamer alleen zou naar schatting 1,5 week duren dus halverwege augustus zullen we dan de sleutel krijgen. De vakantie in oktober was al geboekt dus die hebben we nog tegoed Hadden we dit eerder geweten hadden we geen vakantie geboekt maar goed aan de andere kant is het wel lekker dat we er straks nog even tussenuit kunnen. De eerste dag van de vakantie is altijd rommelig, zeker als ze nog zo klein zijn. Vandaag zul je haar ritme meer kunnen volgen en zal het weer makkelijker gaan Geniet er lekker van!
Nee meisje geen ander ritueel. Ik denk dat ze gewoon echt ziekjes is. Vannacht is ze ook helemaal volgelopen met taai slijm. Heel erg hoesten, rochelen, moeilijk ademhalen. Echt zielig. Daardoor kon ik haar wel beter troosten vannacht en rustig blijven omdat er zichtbaar wat aan de hand was. Ik kan er ook echt niet tegen als ze huilt, ze huilt haast nooit ook... Ben dus ook wel bij mijn moeder blijven slapen zodat ze wat kon helpen. Lexi, ja ik lees wel meer dat dit een moeilijke periode kan zijn... En dan is ze ook nog een ziek... Ik ben gisteren ook wel een paar keer weggelopen en heb heel hard tegen mijn moeder staan schreeuwen.. Oopsie.. Frustratie moest er echt even uit. Gelukkig kon mijn moeder het hebbenen die liet mij gaan... Eerder ben ik inderdaad ook wel eens de kamer uitgelopen en heeeeel hard in een kussen staan schreeuwen.. Ghehe.. Nu ik er aan terugdenkt denk ik echt jeetje.. Wat stel ik me aan... Mjah het zijn nu dus al 4 nachten waarin ze elk uur wakker wordt. Ik hoop dat het slijm nu eindelijk eruit komt en loskomt, misschien slaapt ze dan weer beter. Ben alleen bang dat ik haar nu een verkeerde slaapassociatie heb aangeleerd.... Meisje, ja het zal wel even wennen zijn op vakantie om een nieuw ritme te pakken. Probeer vandaag en morgen gewoon zo veel mogelijk haar ritme te nemen, dan kan ze ook rustig wennen aan de andere omgeving (voor zover dat mogelijk is op vakantie...)
Sabine,echt leuk dat jullie het huis gekregen hebben! (Njah gekregen... ). Verhuizen is altijd stressvol, maar je krijgt er als het goed is heel wat voor terug. Eindelijk geen eeuwig getraploop meer
ZaZam, ja hihi dat is wel heerlijk. Straks alleen nog maar traplopen in huis maar dat is niet erg. Dan hoef ik ook niet twee kids tegelijk mee te nemen. En is alleen maar weer goed voor de spieropbouw van mijn benen Het zal voorlopig wel een bende zijn maar volgend jaar zomer zitten we lekker in onze eigen tuin te bbq-en met vrienden en familie dat is het allemaal zeker wel waard! De katten kunnen straks ook lekker naar buiten Wat vervelend dat je weer een slechte nacht hebt gehad! Digitale knuffel en ik ga heel hard voor je duimen dat ze zich snel weer beter voelt!! Sterkte!
Sabine: spannend hoor dit allemaal Ja joh is lekker om straks even de deur uit te zijn. Klopt. Vanochtend viel ze zonder moeite in slaap. Vannacht heeft ze ook goed geslapen. 2x wakker geworden. Om half 5 en half 7. ZaZaM: ahh arm meisje. Misschien vandaag regelmatig neus druppelen en regelmatig stomen zodat de boel goed loskomt. Vandaag gaan we het inderdaad rustig aan doen en morgen ook. Al kunnen wij amper weg door obs slaapkopje. Of ze moet nu opeens minder gaan slapen. Ben benieuwd. Heb je een grote tuin Sabine? Echt heerlijk voor de kids. Zal Z ook wel meer in haar hum zijn. Als ze lekker buiten kan ravotten.
Fijn dat ze toch nog lekker heeft geslapen! Ja het is wel even anders hè om op vakantie te gaan met een baby. Over een paar jaar wordt dat weer makkelijker. Ja een hele grote tuin zijn oude huizen dus dan heb je tenminste nog een grote tuin. Die gaat dat zeker lekker vinden. Ik ook
Hihi heeeeel anders. De vrijheid ben je echt kwijt. Ach voorlopig zitten wij nog in de kleintjes denk ik. Hopen toch wel 2-3 kindjes te krijgen. Ohh lekker hoor. Ja dat zijn vaak wel goede tuinen.
Hier een impressie, achter het witte schuurtje gaat de tuin nog door Hihi wij hoeven nu alleen nog maar te wachten tot ze wat ouder zijn