Het kan ook weer n sprongetje zijn Sabine. Die begint weer met 22,5week. Wel heel vervelend dat je zo'n dag achter de rug hebt.
Mijn man gaat nog eens naar de wasmachine kijken, het lijkt erop dat het probleem bij de pomp zit. Het is pas gekomen nadat we de wasmachine verplaatst hebben dit weekend. Hij laat hem nu leeg lopen en het lijkt erop dat hij verstopt zit. Waarschijnlijk is dat vuil door het verplaatsen los gekomen en gaan ophopen. Dus fingers crossed dat hij het straks weer goed doet... Wil zo graag een samsung addwash maar daar moeten we nog even voor sparen. Hier is de nacht gelukkig weer goed gegaan. Wat goed van E, M heeft nog nooit van rug naar buik gedraaid. Ze is sinds ze 5 maanden is helemaal gefixeerd op haar voetjes. Ja zou inderdaad ook wel weer een sprongetje kunnen zijn. En ze kan er eerlijk waar ook niks aan doen. Maar met de gebroken en korte nachten, de stress van de hele verhuizing en het keiharde gegil waar je trommelvliezen letterlijk van gaan klapperen... dan zie je dat ze zo moe is en dan denk ik doe je oogjes dicht en ga slapen, dan voel je je straks weer beter, maar dat kan ik haar niet wijs maken Dan frustreerd dat enorm. Straks naar het nieuwe huis voor de oplevering. Vanavond onverwachts een avondje vrij. Aan de ene kant wel lekker zodat we nog wat kunnen doen, maar aan de andere kant jammer omdat ik nu weer een vaste klant kwijt ben. Ze zei wel dat als ze in de toekomst hoopt haar nagels weer bij mij te laten doen. Net in een koophuis gaan wonen dus even geen geld meer, wat ik wel snap, wij hebben die kosten nu natuurlijk ook van klussen etcetera. *de wasmachine doet het weer, gelukkig *
Jeej! Wat fijn dat je wasmachine het weer doet. Ja dat lijkt me ook wel een fijne machine. Hier een samsung eco bubble. Ook erg tevreden over. Maar die is nog maar 4jaar oud. moet voorlopig nog wel meegaan. Fijn dat je nacht goed verlopen is. Hier ook. Nou heh je voelt je dan zo machteloos. Zo jammer dat ze dat nog niet snappen hihi. Dat draaien van rug naar buik doet ze al een poos. Zelf op het aankleedkussen krijgt ze het bijna voor elkaar. Vanochtend heeft ze zich opeens wel omgedraaid van buik naar rug. Was de was aan het ophangen en toen ik terug kwam lag ze weer op dr rug. Och die voetjes. jullie ook al het sokken probleem? Leuk joh. Nog even en het is echt van jullie! Ahh das balen. Nooit leuk als je een vaste klant kwijt raakt.
Ja dat wakker worden 's nachts breekt wel op.. Al duurt het niet lang voordat ze slaapt, maar toch zou een nachtje doorslapen wel lekker zijn. Gisteren was ik zoooo moe op mijn werk, dat ik in de pauze gewoon ben gaan liggen en even een power nap heb gedaan 😳 Wat leuk dat E zo aan het draaien is. Volgens mij moeten ze het gewoon even door krijgen en dan zijn ze niet meer te stoppen haha. Van wie heb je een bruiloft meisje? Ga je alleen of gaat je man ook mee? Sabine, jeej fijn dat de wasmachine het weer doet! Al die handwasjes is ook niks natuurlijk.. Hopelijk heb je een goede nacht vandaag! Wij hebben ook een Samsung eco bubbel. Tot nu toe blij mee, maar deze is ook pas een jaartje of 2 oud.. Jammer dat je die vaste klant kwijt bent Sabine.. Heb je nog veel vaste klanten? Doen jullie trouwens nog steeds jullie kindjes elke dag in bad? Vind ik zo een gedoe.. Hier doucht ze 2x pweek mee, verder was ik haar gewoon s avonds met een washandje.. Ik ben trouwens maar gestart met een papfles (fijne granen) 's ochtends. Van een lepeltje eet ze die pap gewoon echt niet op... Het eten met lepeltje gaat nog steeds moeizaam.. Je zou toch verwachten dat ze het na een maand wel een beetje onder de knie moet hebben? Ben toch wel bang dat ze een slechte eter wordt.. Na een paar kleine hapjes heeft ze het steeds al gehad.. Ik was zelf ook niet zo een makkelijke eter...
Ohh dat lijkt me ook heerlijk om een nachtje door te halen. Soms komt ze pas om 6u voor het eerst. En dan heb ik gelukkig ook al wat uurtjes erop zitten. Wow dat je dat op je werk kunt. Ja dat denk ik ook. Dat ze het even door moeten hebben. Hier is ze al even niet meer te houden. Collega ging trouwen. Pff ben brak heb hoofdpijn... En dan komen straks mn zusjes ook nog eens logeren. Nee hier meestal om de dag in het badje. En als het een keer niet uitkomt. Slaan we het nog een dag over. En als mn man thuis is. Gaat ze onder de douche En hoe vind ze de fijne granen? Wat jammer dat het zo moeizaam gaat. Misschien ander lepeltje proberen?
Hier nu laatste twee nachten om 4u30, speentje erin. Dan nog een keer om 6u, speentje erin en dan half 7 haal ik haar eruit.. Best oké.. Haha ja nou we hebben op het werk behandelkamers met behandelbanken dus ik ben lekker gaan liggen, deurtje dicht. Alle collega's buiten op het terras pauze houden, dan gaat het wel. Moest écht ff oogjes dicht doen Wel een leuke bruiloft gehad? Succes met je zusjes zo Fijne granen lijkt ze okee te vinden.. Ze drinkt altijd alles wel op wat in haar flesje zit haha. Ik heb al 4 verschillende lepeltjes geprobeerd. De ene gaat inderdaad wel beter dan de andere.. Het beste gaat eigenlijk een gewone (metalen) lepel maar dat wordt nou meestal niet aangeraden bij baby's
Metalen lepels worden volgens mij alleen afgeraden omdat baby's die vaak niet prettig vinden. Onze oudste at ook heel moeilijk van een lepel, wilde op een gegeven moment alles zelf doen met haar handjes en eet nu goed van een lepel, soms nog met haar handjes Komt goed! Hier helpt het om de lepel iets langer in haar mondje te houden zodat ze het echt van de lepel af kan sabbelen. M heeft me vannacht weer veel wakker gehouden, uiteindelijke om kwart over 3 een flesje water aangeboden en daarna is ze gaan slapen, toch dorst dus. Daarnaast ook veel wakker gelegen van de pijn in mijn bekken. Vanmorgen al weer twee uurtjes in het huis bezig geweest. Maar wat een rotzooi op de muren zeg. De badkamer is ook nog niet klaar Ze hebben leidingen gesloopt met het uitbikken van de vloer en de verwachting is dat dat nu pas voor het aanstaande weekend klaar zal zijn. Ben heel benieuwd of we het allemaal op tijd af gaan krijgen. Sorry dat ik even niet zoveel schrijf maar het is hier momenteel echt gekkenhuis
ZaZaM: Oh dat is netjes. Hier ook meestal 2-3x uit bed. Haha lekker hoor. Kan je er wel weer even tegenaan. Ja was erg leuke bruiloft. Alleen een beetje teveel gedronken *oeps Sabine: Och wat 'n gekkenhuis bij je. Heel veel succes met klussen, echt balen van je badkamer zeg. Word het wel al mooi?
Lepeltje langer in haar mond werkt helaas ook niet. Ze draait alle kanten op met haar hoofd of ze zit haar tong uit te steken... Ja Sabine, zo een huis kan eigenlijk nooit helemaal zonder tegenslagen gaan.. Bereid je nog maar voor op wat vervelende dingen, dan kan het alleen maar meevallen. Verhuizen is niet voor niets één van de meest stressvolle dingen in iemand z'n leven.. Succes met bikkelen! Hihi lekker toch Meisje, af en toe een drankje te veel moet kunnen. Ik vorige week zondag ook (waarschijnlijk was ik daarom maandag ook wel zo moe hahah). Ik was met m'n moeder en zus naar de bioscoop en de wijntjes gingen nogal hard haha. Als het maar gezellig was
#klanten, heb nog wel wat vaste klanten, maar het wisselt dus wel. Kijk daarom ook naar het aantal afspraken wat ik heb staan en niet naar het aantal klanten. Ach plekje wordt vanzelf wel weer opgevuld en kon nu een extra avondje klussen. Jammer ZaZam dat dat niet werkt. Maar het komt vanzelf goed hoor, het is nu even lastig maar uiteindelijk leert ze het vanzelf De wc hebben ze toch nog gerenoveerd dus die is netjes, de badkamer wordt ook wel netjes en verder hebben we nog veel te doen. Stucwerk komt van de muren af waardoor je de buitenmuur zit dus de woningbouw mag ook nog iemand langs gaan sturen om dat te gaan herstellen. Zojuist eerste inspectie van dit huis gehad en dat ging goed, hoeven niet gek veel te doen.
ZaZaM: hihi zeker lekker! Hebben we 9 maanden moeten missen heh. Naar welke film ben je geweest? Sabine: fijn dat de inspectie goed ging. Altijd een spannend moment. Wat balen van je stucwerk. Hier bezig met weer een voorraad aan groente en fruit hapjes. Blij als het erop zit.
Ben ik weer! Sabine nog gefeliciteerd met je huisje! Zit zelf net ook in een verhuizing, van klein appartement naar huis met tuin. Heerlijk, maar veel werk met een kleine baby erbij vind ik. En je hebt altijd veel meer spullen dan je denkt. Zaza, hapjes gaan hier ook nog niet geweldig hoor. Draait ook steeds haar hoofd weg. Maar vermoed dat ze het nog niet zo lekker vindt, gisteren deed ik moes door de groente en toen ging het een stuk beter. Badje hier elke dag, is onderdeel van het slaapritueel en haar huidje heeft er geen last van. Helaas is slapen nog steeds een drama dus ben aardig uitgeput. Verder zit ze ons nu de hele tijd uit te lachen en drukt ze zich op op handen en knietjes. Heb het idee dat ze nog niet super goed controle heeft over haar handjes, dingen pakken en vasthouden enzo gaat wel maar niet geweldig, maar weet ook niet goed wat bij de leeftijd hoort. Haar handjes heeft ze ook nog niet altijd open... Vakantie hier binnenkort! Lange rit, vreemde omgeving... Beetje bang voor hoe de kleine het gaat doen.
Hihi welkom terug. Moet je veel klussen? Och ja. Al die zooi. Hier nu de zolder flink aan het ruimen. Vervelend dat het slapen nog een drama is. Waar ga je heen op vakantie? Hier is het goed gegaan de vakantie. Al bleef ik wel haar ritme volgen. Als ik dit niet deed raakte ze van slag. En zat ik.met n oververmoeide baby. In oktober gaan we weer n weekje weg. Hopelijk is ze dan wat meer wakker.
Klussen valt gelukkig mee, maar tis al de zoveelste verhuizing en ben dr een beetje zat van We gaan naar Rome, waarschijnlijk met de auto, maar ze is al niet zo gek op stilzitten... Plus net na de verhuizing, dus veel veranderingen voor haar.
Och. Hoe komt het dat jullie zoveel verhuizen? Wauw wat gaaf! Regelmatig pauzes inlassen? Hoelang is het rijden. Pff wat n nacht. Zeker wel 5-6x eruit geweest. Alleen speentje en dan sliep ze wel weer verder mrja. Zusjes kwamen er om 7:15 uit. Niet veel geslapen mrja. Vanavond gelukkig maar tot 21:30 werken. En dan weekend.
Fijn toch dat het toilet alsnog gedaan is Sabine! Ook wel fijn dat er niet al te veel gedaan hoeft te worden. Ohh meisje, balen van je nacht! Ik had dat ook in die periode.. Zal wel weer een fase zijn ook die gaan gelukkig over haha. Dat is echt de meest gebruikte uitspraak de laatste weken.. We waren naar de film Bad moms geweest. Wel geinig, zeker na wat wijntjes haha. Welkom terug Lexi . Wat jammer om te horen dat de nachten nog steeds drama zijn.. Hoe komt het dat het zo slecht gaat denk je? Ik snap dat je een beetje tegen de autoreis op zit.. Heb ik ook hoor. Wij vertrekken over twee weken naar Oostenrijk dus ook een lange rit. Wij gaan het in 2x doen. Ongeveer 4 á 5 uur per dag rijden en dan 1 á 2 keer stoppen is het plan. Het scheelt wel dat ze autorijden helemaal geweldig vindt, maar ik weet niet hoe dat gaat zijn voor zo een lang stuk.. Speentje en genoeg verschillende speeltjes in de aanslag. Hier kan ze ook echt een uur lang spelen met de riempjes waarmee ze vastgemaakt wordt... Waarom verhuizen jullie zo vaak eigenlijk?
Door het werk van mijn man. Maar deze keer verhuizen we omdat ons appartement te klein is voor 2 personen, 2 honden en een baby. 50 m2 Tja, ze is nooit een goede slaper geweest. Nu is ze veel wakker omdat ze zich eerst op dr buik bleef draaien en nu op dr knietjes ook. Maar vermoed ook dat het komt omdat ze altijd in een diepe slaap valt tijdens de laatste fles en dan leg ik haar zo in bed. Wordt ze huilend wakker en zo de nacht door. Afgelopen nachten maak ik haar wakker en leg haar dan in bed, nu gaat het wat beter. Weet niet of het toeval is. We gaan de rit ook maar zo veel mogelijk opdelen, ben benieuwd hoor.
ZaZaM: hihi ja die fases. Is het een aanrader die film? Och ja begrijpelijk dat je dan wilt verhuizen!. Wat voor werk doet je man dan? Echt vervelend.. Hopelijk ben je er gauw vanaf
Nou aangezien ik toch niet kan slapen kom ik maar even schrijven. Helaas moet er juist heel veel aan het huis gedaan worden ZaZam. Vandaag kwam ik erachter dat ze de aansluiting voor de wasmachine niet terug hebben geplaatst in de badkamer. Ik de woningbouw gebeld waar ik mijn wasmachine dan moet laten, zegt die vrouw in de keuken. Ik naar de keuken gelopen en wat blijkt, hebben ze de aansluiting recht onder de aansluiting van het gas geplaatst. Ik moet dus mijn wasmachine en gasfornuis op dezelfde plaats neer zetten. Dus ik zeg tegen die vrouw waar moet ik dan mijn gasfornuis plaatsen. Tsja zegt die vrouw ik snap het probleem ik zal ervoor zorgen dat u hierover terug gebeld wordt. Dat is dus niet gebeurd. Nu is het aanrecht blad verlengd door de vorige bewoners waardoor je er zo'n kookplaatje op zou kunnen zetten maar dan heb ik dus geen oven meer en het aanrecht blad wordt vernieuwd, maar dat verlengde stuk vernieuwen ze niet mee of we moeten een extra bedrag neerleggen. Ik wil de aansluiting in de douche gewoon terug hebben, zoals die was toen we de woning accepteerden. Daarnaast blijken de muren ook nog eens erg slecht te zijn en zitten er scheuren en gaten in. 1 zelfs zo erg dat we de buitenmuur kunnen zien. Daar moet dus ook iemand voor komen om dat te repareren, maar dat zal wel niet meer voor het weekend gedaan worden. De badkamer zou helemaal klaar zijn voor het weekend maar dat gaat ook nog tot en met minimaal maandag duren. Ik wordt knettergek van de opmerkingen van mijn moeder die continu negatief loopt te doen en loopt te klagen. Ze zou op de kleintjes passen zodat ik in het huis aan de slag kan maar ik ben iedere keer zelf op ze aan het letten omdat zij dat niet doet. M heeft vanmorgen even in het nieuw huis geslapen maar heeft vanmiddag weer heel de boel bij elkaar gebrult waardoor ik maar met de meiden naar huis ben gelopen. 3 slaapjes wilt ze niet meer doen maar 2 slaapjes is gewoon nog te weinig voor haar. Mijn broertje is schilder en wilt ons graag helpen maar het liefst alleen met zijn eigen materiaal, wat natuurlijk erg duur is en we momenteel op zwart ze zitten, maar om de één of andere reden kan ik dat niet aan zijn verstand brengen. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer en mijn hoofd stroomt over. In de gang zit een soort bobbeltjes cement ofzo en de buurvrouw zei dat als we dat niet accepteren dan komt de woningbouw het stucken. Nu ga ik dat dan ook nog maar proberen voor elkaar te krijgen maar ben bang dat dat niet meer gaat lukken. We gaan nu eerst de kamer van de meiden af proberen te krijgen, daarna de salon en daarna de woonkamer. De meiden zijn ook beide van slag en slapen ook slecht. Ik ben echt verbaasd hoe lief en hoe goed ze het eigenlijk nog doen. En ook zo schattig, Z keek normaal gesproken niet naar me om maar iedere keer als ik nu weg ben hoor ik haar zeggen: Mama mama?! Ze zegt nu ook eindelijk echt mama Badje hier overigens om de dag. Wat een nacht/dag achter de rug zeg meisje, hopelijk kun je nu weer en beetje opladen. Ik ga nu ook maar weer proberen nog even te slapen. Om half 7 gaat de wekker weer om te kolven. Daarna naar het huis waar we hopelijk nog wat gedaan gaan krijgen. Morgen gaan ze de vloer in de badkamer leggen dus weet niet hoeveel lawaai dat gaat maken en of M daar dan ook even kan slapen. En de woningbouw gaan bellen om alles te bespreken, dat moet ik niet doen waar mijn moeder bij is want dat is af en toe net zo'n commentator van een voetbalwedstrijd ofzo, echt zo verschrikkelijk irritant!
He Sabine... Ik lees de spanning van je berichtje af snap dat je je nu even ontzettend klote moet voelen... Wat irritant dat de woningbouw zo laks is! Die dingen horen ze inderdaad gewoon te regelen. Ik zou zeker volhouden en aandringen! Dat is gewoon hun plicht. Het gaat je even nog wat energie kosten, maar dan krijg je het in ieder geval wel voor elkaar. Hou vol, blijf krachtig en kom voor jezelf en je gezin op. Desnoods maar dreigen met juridische stappen. Maak wat moois van dit huis, heb je verdient! Pff wat is je moeder irritant zeg, kan me voorstellen dat je dat nu écht niet kan gebruiken..... Hoe was jou nacht nu Meisje? Hopelijk wat beter.. Bad moms vind ik wel een aanrader. Het is gewoon een grappige film, zeker als je in een melige bui bent. Maar je hoeft er niet echt voor naar de bios hoor, al schept dat ook altijd weer een bepaald sfeertje Hier ging het goed, tot kwart over 6. Toen werd ze uit het niets opeens helemaal hysterisch... Zo raar! Snot kwam uit dr neus, krijsen, tranen, wat er nou was? Uiteindelijk maar toch de dag begonnen... Toen was alles weer oké.. Ohh Lexi vandaar.. Ziet het er naar uit dat jullie gauw nog eens zouden moeten verhuizen? Snap dat 50m2 niet echt veel is voor jullie gezinnetje met honden.. Is de verhuizing bijna rond? Waarschijnlijk ligt het daar wel aan ja, dat ze altijd in een diepe slaap valt en zo in bed wordt gelegd. Wij hebben er ook altijd voor gezorgd dat ze wakker in bed ging liggen. Dat moet ze nu dan weer 'leren'. Gaat wel even wat tijd en gehuil in zitten ben ik bang hopelijk komt het gauw goed en krijg jij ook eindelijk eens je rust!