Lexi: och wat 'n nachtmerrie zeg! Zo onverwachts! Maar net wat ZaZaM zegt. Een hond moet ook uitgelaten worden. Hier kon je niets aan doen. Had net zo goed in de tuin kunnen gebeuren. Heel veel sterkte. Zeker als ie nog zo jong is, verwacht je het niet. Sabine: jammer van alle tegenslagen. Wel prettig dat ze secuur zijn met hun werk. Dat hun het niet goed genoeg vinden is heel wat. Misschien dat de afstand van de tegels niet netjes zijn. Wel vervelend dat je een verloren middag hebt. Heb je geen buren oid die evt. Op je kids wilt letten? Jammer dat je moeder het elke keer af laat weten. Is het wel aardig bewoonbaar als jullie er het weekend ingaan? Pff hier een vervelende nacht gehad. E had veel last van doorkomende tandjes. als ik mn vinger erop duwde was ze stil maar zodra die weg ging was het weer huilen. Overdag ook erg weinig geslapen. Voor haar doen. Nog even met mn moeder gekeken. Maar het lijkt echt de hoektand(en) te zijn die door gaan komen. Rechts is ie er bijna links loopt iets achter. Hoelang kan zoiets duren?
Balen Sabine... Al die verloren tijd is inderdaad erg vervelend! Ik hoop dat het je kan lukken om je er niet ál te druk om te maken, want er zit niks anders op dan afwachten tot ze klaar zijn wel echt super irritant dat je niet kan bouwen op je moeder zeg.... Irritant zeg meisje! Duurt lang zeg.. Volgens mij is dat helaas wel normaal dat tandjes even op zich laten wachten Hoe ging het vannacht? Hier werd ze om 00.00 wakker, badend in het zweet.. Ze heeft nogal last van de warmte dit keer. Hierna werd ze om 3u ook weer wakker en daarna nog om 6u.. Pff dat wordt wat de komende dagen! Vandaag heeft ze echt allemaal stevige poepjes in haar luier! Heb haar nu al drie keer extra moeten verschonen, steeds kleine stukjes. Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben. Bijzonder hoe haar darmpjes zich aan het aanpassen zijn
Ik heb gelukkig wel geleerd om dat soort dingen los te laten en het maar te laten voor wat het is. Het bleek vandaag ook maar goed dat ze het er weer uit hebben gehaald want de tegels zaten niet eens goed vast. De stukadoor heeft de muren nu helemaal netjes gestuukt (er zat van dat bobbelige beton op) Ondanks dat ze vanmorgen hebben gesloopt heb ik toch heel de keuken kunnen soppen. De meiden hadden gelukkig niet veel last van de herrie. Ook alvast wat uitgepakt en ingedeeld. De meidenkamer is nu bijna helemaal klaar. Alleen nog plintjes leggen en verhuizen maar. De salon schiet ook al op dus dat moet ook goed komen. Hopelijk lukt het ook om morgen de woonkamer zo goed als af te krijgen. Balen van je nacht ZaZam, hopelijk vannacht een betere nacht!! Hier begint ze inderdaad ook steeds betere ontlasting te krijgen, inderdaad erg bijzonder hoe ze zich ontwikkelen.
Heel irritant! Afgelopen nacht is erg goed verlopen. Om 4u 2x heen en weer moeten lopen voor een speentje. Rest van de nacht niet meer gehoord. Zelf dus ook weer wat bijgeslapen. Maar goed ook. Moet vandaag tot 23:00 werken. Ahh arme meid. Wat vervelend dat ze er zoveel last van heeft. Extra water geven. Word haar poep ook weer wat dunner. Wat fijn dat het lekker opschiet Sabine! Laatste paar daagjes... hier word haar poep weer dunner. En soms wel 4 poepluiers op n dag. Normaal 1x per 2/3 dagen. Maar denk dat dat door de tandjes komt.
En hoe staat het er nu mee Sabine? En met het tandjes probleem Meisje ? Hier blijft ze ook maar een hard puntje houden, maar komt ook niet echt door. Misschien is ze daarom wel jengelig.. Al heb ik wel het idee dat het jengelen ook wel door een sprongetje kwam. De laatste dagen is ze echt vrolijker, ze kan op haar tenen sabbelen, draait zich veel makkelijker om, heeft een andere lach dus er is wel het eea gebeurd I lijkt gelukkig iets minder last van de warmte te hebben. Vanmiddag lekker in de wasbak gezet met koel water haha, vond ze helemaal geweldig. Ze eet ook echt steeds beter, daar ben ik wel blij mee!
Nog steeds geen tandjes. :'( Al heeft ze er nu wel minder last van. Vervelend heh dat het maar niet door wilt zetten. Geweldig heh die voeten in de mond. rolt ze nu ook elke keer op dr buik? succes met verschonen hihi. Ahh wat leuk zeg. Vroeger ging ik ook wel eens in de wasbak. Gisteren had ik E buitrn in de tummytub gezet. Kon ze lekker afkoelen. Wat fijn! Eet ze ook beter van een lepeltje. Gisteren heeft E maar 3 voedingen gehad. Wel extra fles thee gegeven en klein flesje water voor dr vocht. Ben benieuwd wat ze vandaag gaat doen. Maar dat moet mn man maar uitzoeken Gisterenavond feestje gehad. E daar de nacht laten beginnen. Viel eerst wel moeizaam in slaap. Was ook wel erg warm daar Maar ging allemaal goed gelukkig. Niet huilen omdat ze wakker werd gemaakt. Thuis viel ze ook vrij gemakkelijk in slaap. Vanavond BBQ. Ben benieuwd hoe ht dan gaat. Gisteren maar even gauw een campingbed gekocht
Wat super dat dat zo goed gaat met s avonds slapen op andere plekken. Ik blijf daar toch wat huiverig voor maar wil het toch eens uitproberen.. Tommytub is inderdaad ook wel lekker buiten! Pff zojuist haalden we haar uit bedje. Dachten we dus jeeetjee ze zit helemaal onder de poep! Uiteindelijk bleek dit dus gewoon braaksel te zijn... Heeft ze dus vannacht flink overgegeven, het was helemaal groen met stukjes dus zullen wel de sperzieboontjes zijn. Hele bed zit onder(zelfs op het voeteneind), zij zat onder, tuttel zat onder. Pff best van geschrokken hoor! Stel je voor dat ze was gestikt in haar kots? Hoe zou dat komen joh? Is dat erg denken jullie? Gisterenavond had ze ook al beetje gespuugd en nu ook weer na het drinken na het boertje laten.....
Ja ik wil het wel regelmatig blijven doen. Zodat ze er aan gewend raakt. Overdag al niet veel vrijheid. s avonds wel liever. En vind het onnodig om elke keer oppas te regelen. Nu is ze nog jong, kan ik het er nog makkelijk in krijgen. Vanavond alleen het avondslaapje gedaan bij opa en oma. Had geen zin om tot laat te blijven. Morgen 6u weer op. Gisteren 00:30 pas op bed. Zit me net te bedenken dat ik een 4 generaties foto had moeten maken.... ander keertje dan maar. Ahh arme meid.. oeh dat durf ik niet te zeggen. Hoe was ze vandaag? Heeft ze verhoging?
Jaa 4generatiefoto is wel leuk ja! Pff wat een ellende. Is ze net twee weken ofzo van haar griepje af, begint het weer van voor af aan. Word hier zo moedeloos van. Vannacht weer elk uur wakker geweest, badend in het zweet, neus vol snot, hoesten..... Overdag heeft ze er ook veel last van. Knalrode ogen, volle neus, niet bepaald vrolijk. Nu 38.9 koorts...... Ik vind het echt zwaar.... Pff zo hoeft een tweede kind van mij echt niet hoor. Zul je net zien dat deze verkoudheid over is, beginnen de tandjes door te komen. Ik heb het gevoel dat het gewoon continu wachten is op het volgende gezeik... Zo, klaagmodus uit.
Ahh meid toch. Wat 'n getob zeg! En dat met deze warmte, zit je al helemaal niet op.te wachten. Begrijpelijk dat je dit zwaar vind, vooral als je niet aan jr slaap toekomt. Ach hier mag je lekker klagen. Dus... lucht je hart maar lekker uit. Hier lijkt E lastig in slaap te kunnen vallen bij het laatste slaapje. Het is een net wel, net niet slaapje. Zo leuk. Sinds gisteren kan ze opeens pffrrt. Doen. Zodat haar lippen trillen. Weet niet hoe ik het moet zeggen/uitleggen. En schik dat ze dan heeft. Zo mooi dat ze dat zo goed doorhebben hoe en wat sommige dingen.
Haha ja hier doet ze sinds een paar dagen ook ppwwrrrrtttt wat gepaard gaat met heel veel kwijl haha. Sabine, je zal het wel druk hebben!
Hihi ja hier ook met kwijl. Geweldig! Hele goede nacht gewenst! Hopelijk kom je aan je uurtjes slaap. Morgen werken toch? Sabine: lukt het met het oververhuizen? Hoop zo voor jullie dat het allemaal op tijd af was. En dat de rust snel weer weder keert.
Ik heb vrijgenomen vandaag, omdat mijn moeder (oppas) op vakantie is. Komt dus wel goed uit, kan ik bij haar blijven. Eigenlijk wou ik haar 's midags naar de opvang brengen, maar dat doe ik nu dus maar even niet. Vannacht is ze wel stuk of 8 keer wakker geworden, maar ik liet haar liggen. Na een minuutje of 2 huilen viel ze steeds weer zelf in slaap, dus opzich een prima nacht gehad. Om 6u was ze er wel al klaar mee, dus lekker vroeg begonnen koorts is iets gezakt, nu 38.3. Wel moest ze flink spugen na het drinken... Vrijdag op vakantie, ik hoop dat ze dan wel een beetje opgeknapt is.. Ik vind dat pwwwrtt ook wel erg grappig ja. Ze lijkt het ook echt na te doen als ik het ook doe. Begint dan ook hard te lachen het wordt al zo veel meer een mensje ipv een kleine baby he? Strakjes geef ik haar wat pap met geprakte banaan erdoor heen, misschien wil ze het dan wel van een lepeltje. Ben benieuwd.
Ooh dat is wel lekker ja! Wat fijn dat ze uit zichzelf weer in slaap viel. Zeker vroeg begonnen en dat op je vrije dag. Oei, dus nu heeft ze echt een griepje onder de leden ipv alleen verkouden? Nou dat hoop ik ook voor jullie! Anders een flinke domper. Ja geweldig heh, als ik het doe zit ze heel aandachtig te kijken en zie je haar gewoon denken hoe moet het ook alweer. En als het dan lukt schatert ze het uit. Echt weer zo'n geniet moment. Nou heh! Ze worden zo snel wijs. Ze hebben alles zo goed door. Glas drinken trekt ze tegenwoordig ook uit m'n handen. Doet ze gelijk dr mond open. zo van kom maar hier.. En hoe is de pap gegaan? Zou wel fijn zijn, als het lepeltje beter gaat. Hier was ze ook weer aan het spoken vannacht. Paar keer wakker geweest voor een speen. En om 7:30 was madam ook uitgeslapen. Of het ligt aan het sprongetje? verder merk ik daar nl. ook weinig van. Morgen avond weer pap proberen in de laatste fles, wie weet gaat ze nu wel langer erop slapen.
Ja het is wel echt een griepje dit keer op internet staat overal dat je na drie dagen koorts contact moet opnemen met de HA maar dat lijkt me niet echt nodig als het duidelijk van een griepje komt, toch? Haha ja hier wordt ze ook helemaal gek als ze een beker ziet. Ik heb haar nu ook een paar keer water uit een tuitbeker laten drinken na het eten, vindt ze ook helemaal geweldig. Zeker om daarna pwwwwrtrtttt te doen met water in dr mond haha. Ook zit ze nu vaak te happen als een visje, ziet er ook erg komisch uit Tsja ik denk dat die onrustige nachten voorlopig wel blijven.. Een ritme wat elke nacht precies hetzelfde is bestaat volgens mij niet bij een baby.. Slaapt ze nu overdag wel weer een beetje gestructureerd? Pap is trouwens nog steeds geen succes, is gewoon niet zo haar ding. 's ochtends krijgt ze het gewoon uit een fles, 150cc en daarna nog een boterhamkorstje in haar hand. Krijgt ze toch genoeg vezels binnen.
Tja lastig, koorts is ook al aan het zakken. ik persoonlijk zou niet bellen als het echt duid op een griepje. En zolang I goed drinkt/plast/poept zou ik me geen zorgen maken. Als je twijfelt zou ik gewoon de assistente bellen, die zegt dan wel of het nodig is om langs te komen. Haha geweldig. Gaat ineens zo hard! tja, daar ben ik ook bang voor. Vind het niet erg om er 2-3x uit te moeten voor een speentje. maar vaker word ik toch wel een beetje zat Ja overdag heeft ze wel aardig ritme. Start tijden van de slaapjes zijn wel aardig hetzelfde. Alleen de lengte van de slaapjes kunnen heel erg veranderen. Tijden van de voedingen zijn in iedergeval wel gewoon standaard, dat is wel erg lekker. Hoe vind ze die boterhamkorst? Doe je dat met wit of met bruin brood? Hier doe ik 's ochtends ook meestal papfles, eerst deed ik het met de lepel. Maar eten van een lepel gaat top, dus voor de gemakzucht doe ik lekker flesje klaarmaken.
Ja je hebt dan toch wel onderbroken nachten. Een nachtje hélemaal doorslapen zou echt heerlijk zijn De lengte van de slaapjes wisselt hier ook wel, maar meestal 1,5 - 1,5 - 1 laatste dagen slaapt ze wel 2 uur bij het eerste slaapje. Voorlopig gaat dit denk ik niet veranderen. Ik merk wel dat ze echt beter wakker kan blijven. 2 uurtjes wakker gaat haar nu heel makkelijk af. Jou meisje sliep natuurlijk heeeeel veel uur achter elkaar, kan me voorstellen dat dat nu wel een beetje aan het veranderen is. Ik geef bruin brood dat van blue band (Albert Heijn), is licht brood dus valt niet meteen te zwaar op de darmpjes. Als dit helemaal goed gaat ga ik over op volkeren, maar nu is dit fijn om te wennen. Heb jij al brood geprobeerd? Geef je ook al fruit en groenten op 1 dag? Doe jij eigenlijk die groentenhapjes pureren met aardappel of alleen groenten? Zojust is ook onze papa/mamafiets geleverd! Kan niet wachten tot ze in het fietsstoeltje kan en dan lekker fietstochtjes maken!
Ja dat zou helemaal super zijn. Ze heb 7 weken lang doorgeslapen. Verlang weer terug naar die tijd. Hier meestal 2- 3,5 - 1 Vandaag word ze erg veel wakker tijdens haar slaapjes. Ook heeft ze ook niet zo'n zin in eten. Zowel groente als fruit niet. Niet echt lekker in dr vel vandaag. Okee. eet ze het ook al helemaal op? Nee nog niet begonnen. Maar wil er wel eerdaags mee gaan beginnen. Ja ze krijgt nu al een aardig poosje s ochtends fruit en savonds groente. Gaat er allemaal in. Behalve vandaag. Nu alleen nog groente. Gewone aardappel heeft ze nog niet gegeten. Als ze dat ook apart geproeft heeft dan ga ik mixen. Fruit doe ik wel zo nu en dan mixen. Wat leuk! ja nu wachten tot ze goed gaan zitten. Hier zo'n maxicosi drager voor op de fiets. Maar gebruik m niet veel. Fiets ook niet superveel.
Hey meiden, Het is hier echt een gekkenhuis nog, maar probeer wel mee te lezen. Wat is er veel geschreven zeg in de afgelopen dagen. ZaZam, wat vervelend dat ze nu wéér ziek is! Hopelijk knapt ze snel weer op, zou fijn zijn als ze zich weer beter voelt voor jullie op vakantie gaan. Als de koorts echt zo aanhoud zou ik denk ik wel even bellen om te overleggen of je langs moet komen of niet. Zolang ze verder nog (redelijk) tevreden is en goed eet/drinkt/plast zou ik me ook nog niet echt hele erge zorgen gaan maken. Brood begin ik pas met 6 maanden mee, dan gewoon korstjes lichtbruin brood. Moet ik dan wel weer speciaal gaan halen want wij eten dat donkere brood met zaden en pitten. Van de week potjes pompoen met rijst gegeven (geen tijd gehad om zelf wat te maken en we eten zelf nooit pompoen) lekker dat ze dat vond. En vandaag voor het eerst wilde perzik, zat ze ook zo van te smullen. Nachten zijn hier nog steeds rommelig, alhoewel ik de afgelopen twee nachten zelf geloof ik half in coma heb gelegen dus niets gehoord De meiden doen het gezien de omstandigheden echt heel erg goed en ik ben erg trots op ze. Afgelopen weekend is het gelukt om alles over te verhuizen, alleen in het oude huis moet nog het een en ander gedaan worden. Gisteren eindelijk de badkamer opgeleverd dus konden we eindelijk hier douchen. Man man wat baalde ik toen ik onder een douche stond die koud-warm-koud-warm werd We hadden in ons vorige huis een thermosstaatkraan maar die past hier niet, dus nu zo'n simpele kraan waarbij je met warm en koud zelf moet regelen. Had ik een lekkere temperatuur dus niet meer aan de kraan gezeten, wisselde hij telkens. Dat word dus sparen voor een thermosstaatkraan... Het is hier uiteraard nog 1 grote bende en ben dus druk bezig om een beetje orde te scheppen in de chaos. Gisteravond alweer twee afspraken in de salon gehad dus die is ook meteen goed ingewijd Sorry dat ik niet overal op reageer, maar moet echt weer wat gaan doen
#brood: hier moet ik ook even ander brood aanschaffen. Stel korstjes gaan goed. Wanneer mag je dan met stukjes beginnen? Leuk zeg dat ze het zo lekker vond. fijn dat je meiden het zo goed doen in deze stress volle periode. Ahh wat balen van je douche. Gelukkig is het simpel op te lossen. Heel veel succes met de laatste loodjes. Vandaag zit E weer niet zo in haar hum. Slecht slapen ook zit ze veel aan haar oor te friemelen. Vanmiddag zure poep bij mn moeder. Laat die stomme tand aub snel doorkomen... Afgelopen nacht had ze gelukkig wel aardig geslapen. Fruithap had ze ook op vanochtend. Hopelijk groentehap straks ook.