Yes staat allemaal op mijn lijstje. Staafmixer bedacht ik me ook pas gisteren. We gaan naar een huisje. Ben zooo benieuwd hoe het zal gaan.. Echt zin in heb ik er nog niet in hahah. Vandaag werd ze trouwens pas om 6u10 wakker, kletsend en zingend, rond 6u30 wilde ze er pas uit dus prima!
In een huisje zijn vaak de vleesmessen erg bot. Neem daarom vaak eigen messen mee. Weet niet of je veel zelf gaat koken. Anders is potjes kruiden Wel handig. Haha had ik ook. Zat zo in spanning hoe het zou gaan met E. Helaas konden wij niet veel weg doordat ik haar ritme volgde. Maar toch hadden we wel echt vakantie. Lekker om het huisje heen rommelen. lekker uitrusten. Oktober gaan we een midweekje. Hopelijk kunnen we dan meer weg. Verwacht het wel. Wat fijn zeg! hier moest ik dr wakker maken om 6:15 Blijf het zo zielig vinden. Mrja alleen maar avonddiensten werken is ook niet echt n optie.
Oh ja goede, kruiden zijn nu ook ingepakt Ik denk niet dat ze zo veel last heeft van het wakker gemaakt worden toch? Of wordt ze er chagrijnig van? Mijn moeder vond het ook verschrikkelijk toen ze twee weken terug op aan het passen was 's ochtends en haar toen 's middags wakker moest maken om naar de opvang te brengen. Ze heeft het er nu nog over haha. Ik heb daar eigenlijk niet zo een moeite mee. De eerste maanden maakten we haar ook om 22u wakker en daar ging ze altijd goed mee om. Zo bijna alles ingepakt! Laatste dingetjes poetsen en opruimen, dan zijn we er klaar voor. Denk dat we gaan rijden na haar 1e slaapje.. Ben zo benieuwd!
Nee dat niet perse. Maarja normaal komt ze half 9/9 uur pas uit bed. Scheelt toch ruim 2uur. Waardoor haar ritme qua slaapjes dan heel anders is. Van slag raakt ze er niet van gelukkig. Heel veel plezier alvast. Hopelijk gaat de autorit ook zonder problemen.
Hele fijne vakantie ZaZam! Ik miste op de eerste vakantie een aankleedkussen. Hydrofiele luiers en genoeg kleertjes mee nemen, verder natuurlijk gewoon de spullen die je nu ook iedere dag gebruikt. Neem voor de zekerheid spul mee voor tandjes en paracetemol en een thermometer Voelt ze zich al wel weer wat beter?
Oh ja een aankleedkussen. Die had ik ook wel gemist. Deed het nu op een verschoningsmatje. Mrja dat werd continu draaien. Stond wel op het lijstje, maar vergeten... Nachten gaan gelukkig wel weer beter. Wel.heeft ze soms een uurtje waar ze maar slecht kan slapen. Als ze dat nou deed wanneer ze eruit moest. Vandaag laatste werkdag. 5gewerkt deze week. Wel toe aan een vrij weekend.. Hier zijn de tandjes nog steeds niet door... Ze gaat steeds meer aan dr oortjes zitten. Dus zal wel niet heel lang meer duren lijkt mij.
Zo eerste stuk zit er op! Ging goed. Moesten wel lachen, ze heeft gewoon precies haar ritme gevolgd maar dan in de auto ! Echt tot op de minuut viel ze in slaap zoals ze thuis ook zou doen. Tussen de middag netjes 1,5 uur en in de namiddag een uurtje ghehe. Nu ligt ze naast mij in het campingbedje in een hotel. Ben benieuwd hoe de nacht gaat..... Geniet van je vrije weekend Meisje! Fijn dat de nachten beter gaan! En Sabine, sleutel ingeleverd? Hoe voelde dat? I voelt zich gelukkig wel weer beter. Nog wel snotterig en wat slijm in dr keel, maar daar lijkt ze weinig last van te hebben. Ze kan gelukkig weer door haar neus ademen, dat scheelt!
Wat fijn ZaZam dat de reis goed is gegaan en dat ze zich weer wat beter voelt! Ja de sleutel is ingeleverd. We waren blij dat we van dat huis af zijn hihi dit huis voelt al helemaal vertrouwd
Wat goed zeg ZaZaM! Morgen laatste stuk rijden? Komt helemaal goed hoor! Morgen naar de jaarmarkt. S avonds naar vrienden. En zondag naar ouders die dan 26jaar getrouwd zijn. Lekker volgepland. Vanavond ook feestje. Alleen wisselde af. ik weer terug. Nu mag mn man feesten. fijn hoor sabine dat jullie zo'n goed gevoel hierbij hebben. Hoe vind Z het? Of maakt die het niet super bewust mee?
Lekker druk weekend meisje, veel plezier! Z gaat er super goed mee om. Toen ze haar spullen hier zag staan was het eigenlijk meteen goed
Hihi zeker. Net terug. Ging echt super. E ging zonder huilen slapen. Met overleggen word ze altijd wakker. In auto ook eventjes geslapen. Net in bed gelegd en ze slaapt weer Hopelijk slaapt ze vannacht goed. Afgelopen nacht heeft ze erg gespookt... Wat fijn zeg dat het zo goed gaat. Scheelt een hoop gedoe dus. Vandaag weer eens een voorraad hapjes gemaakt Vd week weer courgette en aardappelpuree maken.
Fijn dat Z zo snel gewend is! Goed om te horen dat je zo blij bent met jullie nieuwe huis! Hoe ging de nacht Meisje? Hier nogal onrustig, 2 x wakker maar gewoon laten liggen. Ze heeft een half uur gekrijst en viel daarna in slaap.... Niet leuk, maar ik weet dat ze niks nodig heeft dus ik kan verder niks met dr.. Je kan ook courgette in lange stukken koken en dan zo geven Meisje. Is dan heel makkelijk om door heen te komen en echt smullen of zie je dat niet zitten? Hebben we gisteren toevallig ook gedaan. Ze zoog de courgette gewoon leeg haha, schil bleef achter.
Hier ook onrustige nacht. ze gaat niet krijsen/huilen. Maar echt mopperen voor n speen. Misschien moet ik ook eens n poosje wachten eer ik naar dr toe ga. Knap hoor dat je dat kan. Zolang wachten. Dan moet ze rechtop zitten zeker? Hier ligt ze nog in de newborn zit van stokke. Maar wou het ook met aardappel gaan vermengen. En als dat allemaal goed gaat. Met vlees.
Haha sinds vanochtend is E elke keer met haar tong aan het klakken. Weer wat geleerd. Deed I toch ook? ZaZaM? Vind het zo apart die ontwikkeling. Niemand heeft het voor gedaan. En toch kan ze het.
Hie was M ook vaak onrustig in de nacht, maar sinds ik het gewoon even laat gaan gaat het al een stuk beter. Ze moet natuurlijk ook leren om zelf weer in slaap te komen. Sinds ik weet dat Z er toch wel doorheen slaapt ben ik er wat makkelijker in om het gewoon even te laten gaan. Daarnaast heb ik nu ook echt niet altijd zin om voor ieder huiltje naar boven te moeten lopen. Het is inderdaad heel fijn dat de meiden zo makkelijk gewend zijn. Ik loop ondertussen wel op het randje dus hoop alles snel een beetje op orde te hebben zodat ik weer wat rustmomentjes in kan plannen. Voornamelijk ook voor mijn bekken en rug. Vanavond laatste keer courgette met aardappel en dan vanaf morgen 4x aubergine met aardappel. Eerste keer doe ik de aubergine en aardappel even apart zodat ze de smaak van aubergine kan proeven en daarna meng ik het met de aardappel. Gisteren heeft ze voor het eerst een soepstengel gekregen, heerlijk vond ze dat! (of had ik dat al geschreven ) Vervelend van jullie nachten! Hopelijk slapen ze snel weer lekker door.
Hier zit ze inderdaad in een kinderstoeltje die op tafel gezet kan worden. Kan E daar nog niet in? Ja het is niet makkelijk om naast dat gekrijs te liggen... Zeker hier, liggen we op dezelfde kamer vannacht maar in de woonkamer gaan liggen en muziek in mijn oren gedaan anders is het niet te doen Ja klakken doet ze en nog steeds pwwwwrtrtttt haha. Nou vanmorgen de draagzak geprobeerd tijdens het wandelen. Vlak voor haar 1e slaapje van de dag zijn we op pad gegaan. Na 10 minuut sliep ze heerlijk en heeft ze ruim een uur geslapen in de zak terwijl wij aan het wandelen waren volgende week krijgen we een paar dagen heel mooi weer, dan willen we een dagwandeling gaan maken. Heb daar nu wel vertrouwen in! Verder heeft ze best veel aandacht nodig, dat levert af en toe wat stress op wat de vakantie nog niet heel ontspannen maakt maar ach...
#nacht. Moet ik het toch maar proberen. ze valt wel vaker huilend/mopperend in slaap. maar snachts ga ik toch wel gauw naar haar toe. Ook zodat ik weer kan slapen. Sabine: oh nee dat is niks. Een trap lopen snachts. Wat leuk zeg. N soepstengel. Hoe maak jij aubergine klaar? eten wij eigenlijk nooit. ZaZaM: de baby zit van stokke heb ik ook wel in huis. Moet alleen nog kussenset kopen. Maar ze ligt/zit nog zo lekker in die newborn zitje. Kan I niet in de woonkamer gaan liggen dan? Lekker zeg dat ze de draagdoek prettig vind. Toch wat meer vrijheid.
'S nachts hoef ik gelukkig geen trap te lopen. Had het een beetje raar geschreven inderdaad. Maar overdag spookt ze ook vaak een dan ben ik beneden dus ga dan niet heen en weer. Aubergine ga ik gewoon koken en pureren met daarnaast een aardappel. Fijn hoor ZaZam dat ze in de draagzak ging slapen. M ging laatst in de buggy ook lekker slapen, eind deze maand gaan we met de familie een dagje naar blijdorp dus ben wel blij dat ze in de kinderwagen wel slaapt.
Hihi twijfelde er al over okee. Ben bang dat het snot word Wat leuk zeg. Dagje blijdorp. Is het een traditie? Jeej E heeft erg goed geslapen. Om 3:00 was ze heel eventjes wakker.verder alleem maar geslapen. Hopelijk was het geen eenmalige nacht Ikzelf ben ook weer beetje bijgetankt. Zo balen dat ik er nu zo vroeg uit moet.
Nee geen traditie. Mijn vader is hertrouwd en de vader en broer van zijn vrouw hebben kaarten gewonnen voor blijdorp met de loterij. Dus vonden ze het leuk om met zijn alle te gaan. Zit alleen nog met de borstvoeding te tobben. Voed liever niet openbaar maar weet niet of ze daar ook plek hebben om een beetje afgezonderd te voeden. Neem voor de zekerheid maar een doek mee die ik om mee heen kan slaan. Hihi we gaan het proberen, je moet het koken tot het zacht wordt. Wat fijn dat je kleine meid zo lekker heeft doorgeslapen! Maar 1x wakker is best netjes en inderdaad lekker om dan zelf ook even bij te tanken.