ZaZaM: hihi jawel 1dagje vind hij leuk. Maar 2 hele dagen heeft hij geen zin in. Niet zozeer dat hij E niet leuk vind, maar het thuis zitten. Dat kan hij totaal niet. Hij wilt gewoon 6 dagen werken. En dan de zondag lekker uitrusten. Minder weekenden werken, gaat hem inderdaad niet worden. Qua ORT wel lekker hoor. Hihi ja ben ook benieuwd. Inderdaad lekker veel filmen. Ideaal die telefoons tegenwoordig. Haha leuk zeg! Wie weet binnenkort vooruit. Hier gaat ze soms een klein beetje achteruit. Maar ze doet vooral rondjes draaien met haar handen. Doet ze heel snel, maar dan komt ze wel steeds dichterbij haar speelgoed. Sabine: Hopelijk gaat Z niet meer spoken. Papa's maken vaak wel wat meer indruk. Ahh. Sliep M wel weer snel verder? Super zeg, dat bij jou het zitten ook al beter gaat! Heh wat vervelend, zo je bent je verhaal ook weer kwijt. hihi Als het zo moet... dan toch lekker niet zou ik denken. Probeer je er niet al te druk om te maken, en je tegenover hen te verdedigen. Zo E net weer bij m'n moeder opgehaald. Heeft weer wat uurtjes bijgeslapen. Ligt nu ook weer lekker te slapen. Ze is gelukkig weer de oude. Vannacht supergoed geslapen. Weer wakker moeten maken vanochtend Hopelijk slaapt ze aankomende nacht ook goed, moet morgenavond tot 23:00 werken.
Ja haha ben inderdaad mijn frustratie weer even kwijt Heb haar vanmorgen een berichtje gestuurd dat ik het jammer vind dat ze van aanwezig naar afwezig heeft veranderd en dat ik hun housewarming cadeautje wel mee geef aan haar moeder en ik hoop dat ze het leuk vind. Niet meer en niet minder. En in het vervolg nodig ik ze gewoon niet meer uit, hoeven ze ook niet te zeuren over wie er vaker op een verjaardag komt... Ik heb M eigenlijk niet meer gehoord dus ik denk dat die zich heeft omgedraaid en verder is gaan slapen nadat Z weer wat bedaard was. Haha vaak maken de papa's wel wat meer indruk inderdaad. Zo ons eerste tuin atribuut is ook binnen, even een heggenschaar aangeschaft afgelopen weekend (voor de leiding lek ging ) en die is vandaag binnen gekomen. Kunnen we de heg netjes bij houden. Wat fijn dat E weer helemaal de oude is en zo goed heeft geslapen! Hopelijk gaat het vannacht weer zo goed, succes morgen met je late dienst!
He getsie Sabine, wat een irritant mens. Alsof het een wedstrijd is wie hoe vaak komt? Wat zal die een moeilijk leven hebben met zichzelf voel je vooral niet verplicht om je te verantwoorden hoor! Wat niet kan kan niet. Dat is wel echt iets wat ik geleerd heb sinds mijn bevalling. Het gevoel dat ik me moet verdedigen is er nog wel, maar ik doe het steeds minder en heb er ook wel vrede mee als mensen vinden dat wij 'veel te beperkt zijn' oid.. Ook wel fijn dat Z al op die leeftijd is dat ze wat meer begrijpt en papa indruk op haar kan maken Kan niet wachten tot I gaat praten en lopen en meer duidelijk kan maken. Succes met de heg ! Fijn dat je nacht goed is gegaan Meisje! Lekker hoor Pffff vanmorgen weer mijn schoonmoeder oppassen, was weer een paar weken geleden natuurlijk door de vakanties. Wat een irritaties weer meteen bah... Hele dag was ik chagrijnig hierdoor. Word weer geïrriteerd als ik er aan denk. Ze doet zoooooo betuttelend met I ! Als ze ook maar één kik geeft rent ze er meteen op af en gaat 'tuuttuuttututut' doen of oppakken pff doe ff normaal. Laat dat kind gewoon even alleen spelen zeg. Ook heeft ze wel geteld 0 stukjes brood bij haar gegeten en maar 100cc gedronken (niet eens) terwijl ze bij ons fles van 180cc wegdrinkt... Grrrr snap echt niet hoe zij met dat kind om gaat!
Groot gelijk Sabine. Gelukkig maar dat ze gelijk weer verder is gaan slapen. Anders had je haar ook nog. hihi succes met de heg, of gaat je man dit bijhouden? Ik hoop het ook!! We gaan het wel zien hihi. ZaZaM: hihi en als ze kunnen lopen en praten, verlang je er weer naar toen ze nog baby waren. (ik kan ook niet wachten hoor) Heh wat vervelend dat het weer zo verlopen is met je schoonmoeder. Ook niet fijn werken dan. Kan je misschien kijken dat je een andere oppas kan vinden? Lijkt me voor beide partijen niet echt fijn dit. Zo.. net even gauw de voortuin het onkruid weggehaald en alle ramen gezeemd. Mooi geweest voor vandaag
Ja het is echt kinderachtig gedrag. En dat studeert dan psychologie... maar goed ga me er maar niet meer druk om maken. Ja dat is zeker fijn. Kan niet wachten tot ze nog wat ouder is en dingen echt goed duidelijk kan maken want het is nu nog gissen. En ben ook wel blij als m ook die leeftijd heeft bereikt wat dat betreft. Haha nou ik zou met z echt niet terug willen naar haar baby tijd dat eerste jaar was echt zwaar. Dankjulliewel, in principe wil ik het gaan bijhouden. Er steken nu wat takjes uit die hoef ik alleen weer in te korten en verder moeten we proberen hem weer een beetje recht te krijgen. Mijn vader zei alleen dat als ik teveel weg haal ik tegen een kale heg aan zit te kijken en dat dat zich ook niet hersteld, jullie nog tips? Of hebben jullie geen heg 😂 Pfff wat een gedoe weer met je schoonmoeder! Zo irritant! Mijn moeder heeft dat ook zo erg, ze hoeven maar een kik te geven en ze krijgen aandacht. De oudste kan prima de trap op klimmen maar als oma dat ziet... pff die ziet meteen voor zich hoe ze er vanaf valt en haar nek breekt ofzo terwijl het gewoon goed gaat. Helemaal gek wordt ik van dat betuttelende gedoe. Hihi groot gelijk hoor meisje!
Och psychologie. Daar heb ik zoiezo niets mee. Haha! Wel fijn dat je met M wel van de baby tijd kunt genieten. Hihi. Nee wij hebben schuttingen. Anders een beetje googlen? Vanochtend gewerkt tot 13:00. Volle dag gehad haha. Ook wel weer lekker hoor. Irriteerde me zo aan dat onkruid. En nu was het niet zo warm.
Andere oppas is ook geen optie. Eventueel zou mijn vriend vrij kunnen nemen op dinsdagochtend maar goed dan maken we wel een behoorlijke statement naar mijn schoonmoeder toe..... Wij hebben ook geen heg, wel een klimop waarbij ik ook merk dat je niet te veel weg moet knippen anders heb je inderdaad een kale plek. Maar een klimop groeit sneller dan de heg denk ik voorzichtig aan knippen dus en steeds even van een afstandje bekijken of het recht is en er genoeg weg is Ik ken wel meer weirdo's die psychologie studeren haha Onkruid haalt mijn vriend gelukkig altijd weg, vind ik zo een irritant werkje.. Al heb ik sowieso niet echt groene vingers haha
haha ik ook niet Ja gelukkig wel, is de laatste baby dus dan is het extra fijn als je er wel van kan genieten Ga ik maar eens doen, googlen Kan ik me voorstellen, ik heb afgelopen zondag samen met Z in de tuin staan werken even netjes alle rommel aangeveegt en wat onkruid tussen de tegels vandaan gehaald. De voortuin heeft eigenlijk geen onderhoud nodig. Alleen van de week even een paar takken inkorten, verder hoef ik geen onkruid te wieden. Hij staat zo vol met planten dat het onkruid geen kans krijgt (of je ziet het gewoon niet ) Ramen zemen moet ik inderdaad ook nog gaan doen, maar goed wat niet Door al het klussen etcetera blijven dat soort dingen nu een beetje liggen.
Zo wilde ik het inderdaad wel gaan aanpakken zazam met de heg. Anders loopt hij neem ik aan ook vanzelf wel weer uit, al kan dat natuurlijk wel even duren. Ik ga wel even op onderzoek uit en in de tussentijd vast een beetje proberen Wil het toch met de hand doen en geen elektrische dus zal ook niet de hele heg in 1 keer meenemen. Het is gelukkig een lage heg Dat is wel waar, dat het wel een behoorlijke statement is naar je schoonmoeder, maar goed op de normale manier dring je niet tot haar door en zo laat je I ook niet echt met een fijn gevoel achter denk ik. haha apart slag mens die psychologie studeren vind ik bij ict ook vaak zo...
ZaZaM: lastige situatie van je sch.moeder. Die psychologen hier op mn werk word ik ook simpel. Krijg je te horen. "Je klinkt wel erg gefrustreerd" joh vind je het gek als er niets geregeld word etc. Of de vraag wat verwacht je... #onkruid. Normaal doet mijn man dat ook hoor. Hij kwam thuis met n big smile. Helemaal blij dat ik het gedaan had. Ook wel weer lief. Succes met je heg. Hopelijk lukt her je.
Vandaag even snel op google gekeken en je kan hem zo smal maken als je wilt. Hij wordt dan wel kaal maar loopt altijd weer uit. Alleen is dat haast geen doen met de hand. Gelukkig hebben we hele lieve buurtjes waar we de elektrische van mogen lenen maar dat mag mijn man dan gaan doen Dan hou ik hem wel bij me de gewone heggenschaar. Z was heerlijk in de tuin aan het baggeren dus ik kon wat uitproberen met de heg Vanmorgen ook maar even maatje 62 uit de kast gehaald van M, dat werd nu toch wel echt te krap en maatje 74 er weer in gelegd. Kan 1 broek toch nergens meer vinden van maat 68 van Z. Nouja dan maar maat 74 erbij, die past ze eigenlijk ook al goed. Wil wel nog wat nieuws kopen, anders draagt ze alleen maar doorgevertjes En voor de maandelijkse foto is het wel leuk als ze een eigen setje aan heeft. Ah dat is wel lief dat je dat heb gedaan voor je man! Mijn man is ook iedere keer weer blij als ik tussen de middag nog even de afwas doe van die dag, dat scheelt voor hem weer in de avond. Haha dat is bijna net zo irritant als dat de huisarts zegt: wat denk je dat het is? Wat wil je dan ik er aan doen? Ja halloooww wie is hier nou de huisarts Vanavond gaat M voor het eerst witlof proeven, ben echt zo benieuwd wat ze er van gaat vinden
Lief van jullie buren. Succes! Wow kon ze dat nog aan! Hier al heel lang in 68/74 Nieuwe kleding is inderdaad altijd leuk. Zeker voor die fotos. Geven en nemen heh in een huwelijk haha. Ach hij kookt ook wel eens voor mij. Ben ik ook altijd blij mee. Haha ja precies! Oehh ben benieuwd! Hier gaat ze ook witlof eten. Mag mn man doen. Morgen weer rijst met wortel denk ik maar. Wil ook pasta een keer proberen. En spinazie met ei. Zoveel keus. Zo nog even half uurtje relaxen.en dan emma wakker maken en naar schoonzus brengen. En dan avondje werken. Morgen komt vriendin bakkie doen. Haar zoontje is bijna 4 maand. Afhankelijk hoelaat ze weer gaat. Ga ik mis even langs CB. E even laten wegen. Ook moet ik ze nog afbellen. voor de afspraak in okt.
Ja haha dat kon ze nog aan, op een gegeven moment een shirtje maat 74 geprobeerd en dat zat net iets te ruim dus toen merkte ik wel goed dat 62 wat krapjes werd.. hihi ze is ook niet zo groot. Maar de broekjes werden nu wel echt te kort dus alles weg geborgen. Vandaag en morgen krijgt ze witlof en vrijdag denk ik spinazie. Of we moeten zelf rode kool gaan eten ipv spinazie dan krijgt ze een portie bloemkool of courgette wat ik nog in de vriezer heb staan. Ik mix alles nog met aardappel. Moet eerst witte rijst en witte pasta halen, heb alles in de meergranen versie in huis staan. Zat er eigenlijk aan te denken om gewoon te wachten tot ze 8 maanden is en dan gewoon de meergranen versie te proberen. Werkse alvast! En veel plezier morgen!
Aha. ach heb je wel langer plezier van je kleding. Hier groeide ze zo snel uit die maat. En hoe vond ze de witlof? Ja dat zou je ook nog kunnen doen. Vanochtend ging E ineens heel hard achteruit kruipen. Hopelijk heeft ze vooruit ook gauw ontdekt Ze ligt nu het liefst gewoon helemaal op de grond. Box is te klein voor dr. Huis dus extra gaan dweilen. Och en aan de bank/tafel staan vind ze nog steeds helemaal geweldig.
Ik had er iets teveel aardappel doorheen zitten dus je proefde de wiltof amper. M vond het wel heel erg lekker Vanavond dus eerst een paar hapjes witlof los en daarna pas vermengen met de aardappel. Haha wat leuk zeg!!
Haha wie weet vind ze het vanavond ook lekker. Vanochtend bij cb geweest. E weegt nu 8080gr en is 68cm gegroeid. Goed gegroeid op 3 flessen. Ben ik toch wel erg blij mee. Schema wat ik had was prima. Toch wel fijn om te horen. E heeft vandaag ook weer een slaapdag. Lugt nu alweer bijna 3u te slapen. Benieuwd hoelaat ze wakker word. Heeel soms doet E ook maar 2 slaapjes. Maar gaat dan wel ong. 3 kwartier eerder naar bed.
Wow 8080 gram! Haha I is nog niet eens 7kg.. Maatje 68 gaat wel aan Hier leg ik haar nu ook gewoon op dr buik op de grond, zonder kleed. Ze schuift dan het hele huis door haha en draait rondjes. Maar het is geen kruipen te noemen. Is veel te glad, bij jullie niet meisje? Fijn dag de witlof zo bevalt! Wij eten dat nooit dus ga dat ook niet proberen denk ik.. Vandaag heeft ze worteltjes, broccoli en aardappel gekregen. Ging er met smaak in. Broccoli maakt alleen wel een bende hahah. Rode kool mag trouwens volgens dat ene schema pas vanaf 1,5 jaar..? Geen idee waarom maar die vinden het niet geschikt voor baby'tjes.. Volgens mij moeilijk te verteren. Maar als je baby er geen last van krijgt mag het neem ik aan?
Ik heb altijd begrepen dat ze de koolsoorten vanaf 1 jaar mogen, ivm het verteren inderdaad. Op "jouw" schema staat ook dat ze pas vanaf 1 jaar smeerworst zouden mogen. Dat mogen ze nu ook al volgens het voedingscentrum alleen wel beperkt. Het schema van het voedingscentrum heb ik altijd aangehouden en dat is altijd goed gegaan dus die blijf ik ook aanhouden. Rode bieten mogen ze al wel eerder, alleen dus ook beperkt net zoals spinazie. Als wij rode kool eten krijgt M dat ook niet hè Zij krijgt dan een portie die ik nog in de vriezer heb staan. Als we spinazie gaan eten eet ze wel mee. Vandaag eerst een hapje pure witlof gegeven, haha dat bekkie van haar Toen maar weer vermengd met de aardappel/roomboter/kaas dat was weer smullen Lekkerbekkie die kleine meid van ons Wow wat is ze al groot meisje! Ik ben zo benieuwd naar hoeveel M weegt en hoe lang ze is. Nog even wachten tot 6 oktober. Maar ze weegt echt nog lang geen 8 kilo dat weet ik wel zeker Wij zitten gewoon weer standaard op de 4 voedingen Heb er nog helemaal geen zin in om weer een voeding te laten vallen Ze drinkt overigens wel heel af en toe een heel klein beetje water zonder meteen heel erg boos te worden Dus dat gaat de goede kant op
Haha wat n verschil dan heh. Qua gewicht. Ws. Is ze wel wat langer dan 68cm. Meten ging wat moeizaam. Was een nieuwe en die deed de benen niet goed strekken. Nee echt kruipen is het inderdaad niet echt. Met draaien. Doet ze wel haar knie en voet gebruiken. Doe zo nu en dan even haar sokjes uit. Zodat we mat meer grip op de vloer heeft. Hihi dat geloof ik. Broccoli is dan toch vrij zacht en korrelig. Hier had ze wortels met rijst gegeten.
Haha dat was te bitter dus. Ook n goeie kaas bij de witlof. Kan ik ook eens gaan maken Hoeveel woog ze vorige keer? E woog precies een maand geleden 7500gr Ach het is ook geen moeten heh die 3 voedingen. Hier op het cb zei ze dat ze niet perse thee/water/sap naast de 3 flessen hoefde te krijgen. De yoghurt na de groentehap vervangde de fles al ofzo. Goed en fijn zeg dat het water drinken steeds beter gaat!