Ach ieder kindje ontwikkeld zich anders. M zal in andere dingen weer sneller zijn. Wauw! Die is zeker goed gegroeid. Super zeg. Leuk om dat te horen heh, ook wel super hoor voor haar 2e zindelijk! Ahh okee. ach zitten toch veel in het huisje met E. Wil zoiezo 1 dag even goed gaan shopppen. met man/kind of zonder. Je kan beter September doen of Juni als je buiten de zomervakantie op vakantie wilt gaan doen. Zijn nog hele mooie maanden. Oktober is echt al herfst vaak. Ach en centerparcs heeft wel een supermooi zwembad. Dat scheelt weer. Moet nog even zo'n zwemband halen voor E. willen toch wel gaan zwemmen met dr. Morgen alles maar in gaan pakken. Man is toch nog aan het werk morgen. Hopen 's avonds rond 18:00 te gaan rijden.
Leuk weekend gehad meiden? Ging alles goed? Hier een heel druk weekend achter de rug. Allemaal leuke dingen hoor, maar uiteindelijk toch best stressvol, ook met zo een kleintje. Ze heeft voor het eerst gelogeerd bij mijn moeder, wij hadden namelijk een bruiloft. Alles is helemaal goed gegaan. Verder blijft ze knalrode wangen houden... zal dat echt van het tandje komen? Het tweede tandje is wel zo goed als door. Ze is ook ruim een week echt niet te genieten geweest, maar sinds gisteren is ze weer helemaal leuk. Gelukkig! Kan ik wel ff gebruiken. Baal alleen dus nog wel dat ze steeds zo vroeg wakker is. Ik lig nu ook maar elke dag om 21u in mijn bed haha, dan krijg ik in ieder geval voldoende slaap.
Hier weer terug van een heerlijk weekje weg. Alles goed gegaan! merk dat E minder gaat slapen. Gisteravond zelfs avondslaapje overgeslagen en van 20:00 t/m 8:30 geslapen (04:30 wakker geworden voor een speen) vanavond weer proberen avond slaapje over te laten slaan. Als dat de reden is dat ze af en toe zoveel wakker word snachts . Hoe vond je het? Een nacht zonder I? Leuk zeg een bruiloft. Is ze nog steeds vrolijk? Hier is E ook af en toe erg aan het mopperen. Oeh denk wel dat het met de tandjes te maken heeft. Hier gaan beide tandjes gelijk op. Maar zitten nog erg vlak op het tandvlees. Hier sinds vandaag wel weer zure luiers. Hoelang slaapt I nu dan?
Wat fijn dat alles goed is gegaan! Hoe lang duurde dat avondslaapje dan? Lekker dat ze nu 's nachts niet zoveel wakker is. Hoeveel uur slaapt ze overdag nog dan? Dat mopperen is irritant he? Als ze vrolijk is is alles zooooo veel leuker haha. Gisteren was er ook een vriendin die hoogzwanger is en die vond het zo leuk om te zien hoe vrolijk en makkelijk I was. Gaf haar wel vertrouwen voor het hebben van een baby I gaat rond 19u slapen en is dan rond 6u wakker. 's Nachts wordt ze niet wakker (en als ze dat wel wordt dan ga ik er niet naar toe, huilt/jammert hooguit 2 minuutjes). Dus dat is erg balen dat 6u een gewoonte is geworden.... Vandaag weer heerlijk vrolijk. Zo grappig hoe ze haar stem aan het ontdekken is, kraaien en brabbelen dat ze doet. Ze praat en doet me ook al na (pffrrttt of mama of bahbah) Ze krijgt ook helemaal de slappe lach als ik haar kietel onder dr oksels of in haar liezen haha, zo schattig!
Haar avondslaapje duurde toch wel een uur. ochtendslaapje is 1,5 a 2u Middagslaapje 2,5 a 3u. (soms 3,5u) En hoeveel slaapt I nog? Vanavond heeft E een slaapje van 10min gemaakt. ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen. Heel irritant zeker omdat je niet weet wat hun dwars zit. vrolijke baby is inderdaad zoveel leuker. Haha leuk zeg, hier is mijn nichtje ook hoogzwanger maar die heeft 3 baby's om haar heen waar ze mee kunt vergelijken Oeh 6u opstaan is inderdaad wel heel erg vroeg, wel lekker dat ze 11u achter elkaar slaapt. maar toch.. Knap dat je dan kan blijven liggen, ik heb het zelf nooit uitgetest. Geef wel de speen als ze wakker word, en als ze daarna blijft jammeren, dan laat ik haar ook wel door jammeren. Maar dat duurt geen 2min. leuk zeg dat ze weer lekker vrolijk is! Hier is E heel erg wisselvallig. Af en toe wel even wat mopperen, als was het een bewogen dag voor haar. weinig kunnen spelen door de terug rit etc. Vanavond bij m'n ouders gegeten. Morgen even een rustige dag voor haar creëren. Ahh wat leuk zeg! Leuk heh dat praten. Hier heeft E ook weer een nieuw woordje bij Ze kan nu papa zeggen. Gaan nu oma weer oefenen (heeft ze 1x gezegd) Zo leuk heh dat ze wat meer door gaan krijgen. Vind dit zoveel leuker dan dat hele kleine. Hoe gaat het met eten trouwens? Doe je nog rapley of wissel je het nog af met de lepel
En, is de nacht weer zo goed verlopen? Hier kwam ze er uiteindelijk 'pas' 6u40 uit 5u30 werd ze wakker maar sliep weer door gelukkig en toen rond 6u20 was ze weer wakker maar gewoon aan het spelen. Eten doe ik wisselend. Het fruit a la Rapley, dat gaat wel goed, brood geef ik gewoon stukjes met een vork en groentenhapje doe ik wel pureren of prakken. Dan gaat het opzich best goed. Net bij het cb geweest. Niet echt veel aangekomen, dat viel wat tegen. Maar ze zit nog steeds op haar eigen groeicurve goed dus dan zal het wel okee zijn. Ze is nu 6850 gram, was 6140 gram. Ik vind het wel een beetje gek, want ik had haar zelf drie weken geleden ook gewogen en toen woog ze ruim 7kg... Desnoods maar keertje tussendoor wegen als ik me zorgen maak. Jaa dit is zo veel leuker dan dat hele kleine! Ze kan zoo lief ook naar mij kijken, zo gelukkig. Net ook na het flesje, pakt ze mijn hand beet en drukt ze vervolgens tegen haar gezichtje aan. Oogjes dicht en een glimlach op haar gezicht, zo lief.
Jaa weer een goede nacht gehad! Weer 1x wakker geworden, speen erin en sliep weer verder! Jeej wat goed en fijn zeg. Fruit is ook lekker zacht heh. Fijn dat het eten goed verloopt. Wat 'n heerlijk klein poppetje nog! In de lengte wel goed gegroeid? Ja wie weet was de weegschaal niet goed ge-eikt. ahh! wat een heerlijk smelt momentje! Hier heeft E vanochtend behoorlijk veel gespuugd. ook een ochtendslaapje van maar een half uurtje gemaakt. Ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat verlopen. Vanochtend boodschappen gedaan, dat in de maxicosi blijven zitten vind ze echt niet leuk meer. Volgende week wil ik haar in dat karretje doen. (hoe je dat ook noemt) Jullie ook al gedaan?
Hey meiden, Wij zijn nu ook net weer terug van vakantie. Super druk weekend gehad met de verjaardag van Z en een hele leuke week gehad in centerparcs. Nog best veel kunnen doen en de meiden hebben zich overdag goed gedragen. Helaas waren de bedden zo slecht dat we alle 4 moeier thuis zijn gekomen dan toen we er heen gingen. Ik leef op paracetemol vanwege de pijn in mijn bekken door het slechte matras. Ben zo blij dat we weer lekker thuis zijn. Nog even genieten en bijkomen dit weekend. Fijn ZaZam dat het eten zo goed gaat en de nachten ook goed blijven gaan. Lekker hoor meisje, dat de nachten weer een stuk beter gaan. Hopelijk blijft dat nu ook zo! Ik heb haar nog niet in het winkelwagentje gezet, vind dat ze daar nog niet stabiel genoeg voor zit dus wacht daar nog even mee.
nog gefeliciteerd met de verjaardag van Z! Ahh wat balen van de bedden zeg. Dat is echt zo'n nadeel van centerparcs.. wel fijn dat jullie veel konden doen. Hopelijk is je bekkenpijn weer snel over! Thuis zijn is ook weer lekker heh. Ik hoop het ook! ene kant snap ik het ook wel. ze sliep van 18:00 t/m 19:00 en ging om 20:00 alweer naar bed. best kort op de nachtslaap dus. ahh okee. Afgelopen week heeft ze de hele tijd in zo'n Ikea kinderstoel gezeten, en dat ging ook top! Ook in de stokke kinderstoel zonder verkleiner/kussens gaat het super. Ga het toch maar proberen. Jengelende baby in de maxicosi word ik ook niet vrolijk van.
Lengte hetzelfde verhaal; ondergemiddeld maar op haar lijntje gewoon vooruit... terwijl ik haar juist zo lang vind haha. Ohh ja dat spugen had I opeens ook zo een last van! Dacht dat het ook door de tandjes kwam ofzo... Na drie dagen ging dat beter gelukkig, nu niet meer gespuugd. Hopelijk was het iets eenmaligs. Ooohh ja nog gefeliciteerd met Z Sabine! Leuk feestje gehad? Veel cadeautjes of weer van die onzin dingen ? Balen van je bekken zeg.... blijft toch een gevoelig punt he.. Hopelijk gaat het gauw weer beter nu je in je eigen bed kan slapen! Wij laten I trouwens nooit in de maxi cosi. Ik neem altijd de hele kinderwagen mee. Is net zo makkelijk ingeklikt als de maxi cosi en ze vindt het daar heel leuk in. Misschien ook een idee? Ik denk ook wel dat ze nog iets te klein is voor het zitje in de winkelwagen. In de tripp Trapp gaat het wel goed, maar dan heeft ze nog wel van die kussens erin zitten. Vandaag heb ik haar wat later naar bed gebracht, kwam zo uit. Ze ligt er net pas in. Ben benieuwd hoe laat ze wakker wordt! Hoe kleden jullie ze nu aan voor de nacht trouwens? Vind het soms ene beetje moeilijk in te schatten. Ben bang dat ik haar nu te warm heb ingepakt, is namelijk minder koud dan de afgelopen dagen..
Thuis zijn is zeker weer fijn, we zeiden allebei al meteen op de tweede dag "waarom geven we al die luxe en het gemak van thuis eigenlijk op om een week in zo'n klein huisje te gaan zitten" haha. Als je kids hebt ga je je dat soort dingen af vragen. Denk ook wel dat als je wat langer weg gaat dat het dan ook wat meer de moeite waard is. Ja die bedden zijn echt waardeloos. Thuis ook wel last van mijn bekken nog steeds, zeker omdat de afgelopen dagen zo druk waren (geen rust kunnen nemen). Thuis wordt ik alleen wel zonder pijn wakker en daar werd de pijn erger naarmate ik langer in dat bed lag. Je ligt gewoon in een kuil, het is gewoon helemaal ingesleten. Dankjulliewel! We hebben een hele gezellige verjaardag gehad! Z heeft het ook enorm naar haar zin gehad en veel leuke cadeaus! (Alleen helaas van de familie waar wij allemaal flutcadeaus van krijgen heeft ze cadeaus gekregen voor 3 jaar en ouder :S ) Ze zit hier ook wel stabiel, maar op een goede ondergrond die niet beweegt En als ze wat langer zit wilt ze soms wat voorover gaan buigen, daarnaast denk ik dat ze gaat proberen de winkelwagen in haar mond te stoppen, haha dat is nou niet zo fris. Ik neem inderdaad ook altijd de kinderwagen mee naar binnen. Z gaat vaak in de winkelwagen bij papa en M ligt lekker in de kinderwagen. Nee snap ik, dan zou ik inderdaad gewoon wat anders proberen! M zit ook een beetje richting die -1 lijn, maar ze groeit op haar eigen curve wel goed Hopelijk gaat je nacht goed ZaZam en is ze morgen wat later wakker. Hier werkt dat helaas nooit Hier heeft ze een pyjama aan met lange mouwen en lange broek, romper met korte mouw, dunne slaapzak zonder mouwen en 1 enkele deken.
Ach als de verhoudingen maar kloppen toch? #spugen: na elke voeding toch weer wat gespuugd. Hopelijk is het hier ook eenmalig kan best kloppen dat het met tandjes te maken heeft. ze heeft ook zure poep, en zo nu en dan rode wangen. Beide ondertandjes komen nu aardig omhoog. Zoo schattig!! #Boodschappen. Als ik boodschappen doe, doe ik het altijd voor een hele week. (alleen) dus in de kinderwagen houden, is geen optie. Als ik iets vergeet dan ga ik wel gewoon met de kinderwagen naar de supermarkt. Pak altijd zo'n winkelwagen waar zo'n maxicosi opgezet kan worden. E. was 3 weken geleden al 8kg. dus die is ook wel wat steviger, die zal wel beter passen in zo'n winkelwagen. we gaan het wel zien. Gaan jullie altijd met jullie partner boodschappen doen dan? Hopelijk slaapt ze wat langer ZaZaM. Hebben jullie trouwens ook al de bibbers met die wintertijd straks? Ik moet dat weekend ook nog werken, dus mijn man is de pineut s ochtends #nacht: pyjama lange mouw & lange broek, slaapzak en laken + deken. op vakantie lag ze alleen in een slaapzak. (moeilijk in te stoppen in een campingbed) Op haar kamertje is het momenteel 18gr. Nekje is 's ochtends gewoon lekker warm. slaapzak houd zoveel warmte vast. Sabine: hihi ja echt heh, met kids moet je zoveel mee sjouwen. hier bewust voor een huisje gekozen met wasmachine/droger gekozen. Hoefde niet veel mee te nemen & bij thuiskomst kon alles weer de kledingkast in. Hopelijk ben je snel van je pijn af. Even goed je oefeningen weer doen. Ben jij trouwens alweer ongesteld geworden? Zoja gaan je bekken dan ook meer pijn doen? Het valt mij op, dat zodra ik ongesteld ben, weer ontzettend last heb van mijn bekken. (anders niet) Heh wat waardeloos zeg, vragen ze niet naar cadeautips? Wij doen meestal in de familie een gezamenlijk cadeau. Hier komt E met gewicht van de +2 lijn af, zit nu op de +1 lijn. En met de lengte zat ze op de +1 lijn en zit daar nog steeds op (eventjes op de +2 lijn gezeten) Ben wel blij dat ze wat meer naar het gemiddelde gaat. Ze is geen dikkertje. Heeft haar lengte mee. Maar toch. maatje 74 word met bepaalde dingen ook al te klein
De verhoudingen kloppen hier prima, en ze doet het goed. Is levendig en tevreden dus ik maak me geen zorgen Wij halen altijd de wekelijkse boodschappen samen en tussendoor haal ik of mijn man nog eens een klein boodschapje. Altijd al zo gedaan dus dat zijn we ook zo blijven doen. Dat de klok een uur terug gaat bedoel je? Nee daar maak ik me geen zorgen om. Lekker een uurtje langer weekend Je neemt toch altijd iets te veel mee, zeker als ze wat ouder worden. Dan neem je toch ook wat speelgoed mee. We zijn het onderhand wel gewend maar je moet alles ook weer uitpakken, indelen etcetera. En thuis ben je van alle gemakken voorzien Ik ben op de vakantie gestopt met kolven en pap geven. We waren de melk vergeten voor dinsdagochtend en had geen zin om te gaan stressen met kolven. Ze krijgt nu dus gewoon weer 4x borstvoeding en daarnaast een boterhammetje. Ga het ook gewoon zo blijven doen want ben het kolven echt beu. Heb de oefeningen inderdaad weer opgepakt maar ben bang dat de pijn meer komt van overbelasting en dan is het eigenlijk beter om je bekken weer wat rust te gunnen. De eerste nacht heeft al wel iets goed gedaan voor mijn bekken. Helaas 2 meiden die alle twee flink verkouden zijn, waardoor M de hele nacht heeft gespookt Daar ging onze nachtrust. Vandaag nog even een semi druk dagje en morgen doen we even lekker helemaal niks Ik ben nog niet ongesteld geweest gelukkig Heb er altijd flink last van en het is ook vaak onregelmatig dus ben blij dat het nog even uit blijft Sterker nog, ik had de cadeautips op de Facebook pagina "evenement" gezet dus ze konden ten alle tijden de tips bekijken. Het maakt niet uit of je wensen hebt of niet, volgens mij gaan ze gewoon naar de action en kopen daar zomaar wat. Cadeaus hoeven echt niet duur te zijn maar let op zijn minst even op de leeftijd. We zijn ook niet zo hecht met die kant van de familie. Mijn kant van de familie woont in de buurt en daar hebben we meer en goed contact mee en die vragen altijd naar tips en wensen en doen daar ook echt wat mee. Oh hahaha dat gaat hard zeg!! Hier is maatje 74 soms perfect en soms te groot Ons kleine poppetje Ze lijkt daarin echt op haar zus. De kinderarts gaf wel aan dat haar ogen hoogstwaarschijnlijk niet bruin gaan worden, dat vind ik wel jammer Twee meiden die op papa lijken. Wat voor kleur ogen hebben jullie kindjes en jullie zelf? Ik heb bruine ogen, maar niet echt dominant dus en mijn man heeft een beetje grijs/groene ogen met een bruinig/goud randje rond de pupil en die meiden krijgen dat dus ook al een beetje. We gaan trouwens voorlopig even stoppen met yoghurt geven. Ze is heel erg aan het slikken en wat aan het brommen als we yoghurt geven of hebben gegeven. Heb het vermoeden dat ze last krijgt van terug stromen en maagzuur als ze yoghurt op heeft.
Wij lieten op een gegeven moment wat meer tijd tussen het eten en de melk zitten. Toen hield het spugen op. Maar goed dat kan ook toeval zijn Ik doe meestal ook alleen de boodschappen. Soms ook samen, maar meestal alleen. Grote boodschappen zijn inderdaad wel makkelijker om met een winkelwagen te doen. Ohhh dan kleed ik haar wel goed voor 's nachts. Al doe ik wel al een dikke slaapzak, geen zomerslaapzak meer. Ja ik hou ook mijn hart vast voor de wintertijd.... bij jou valt het nog wel mee meisje, ze slaapt sowieso al tot laat door dus 7u30 is nog wel te overzien toch haha. 4u30 daarentegen.......... we gaan het ervaren... Ze was trouwens gewoon weer 5u30 wakker vandaag haha Ohhhh balen Sabine! Twee meiden verkouden! Jammer dat de nachten dan meteen minder lekker verlopen. Dacht je eindelijk eens lekker te slapen I past trouwens nog prima in maatje 68! Klein poppetje met grote ogen. Ik zat ook te twijfelen om de pap 's ochtends te stoppen en een boterham te geven.. als ze wakker wordt krijgt ze boven namelijk melk, daarna uurtje later beneden pap, beetje dubbelop. Maar om haar zonder drinken aan te kleden en naar beneden te brengen is ook geen goed idee. Gaven jullie voor de pap ook nog melk (direct na het wakker worden dus)? Of pas beneden? Ik heb trouwens heldere blauwe ogen en mijn vriend wat meer donker blauw. I lijkt wat ogen betreft volledig op haar vader (helaas, die van mij zijn mooier hahah)
Ja haha ik dacht inderdaad eindelijk weer even lekker te kunnen slapen, maar helaas dat moet nog even wachten. Ga moeier de vakantie uit dan in... maar goed.. komt ook wel weer goed. Ik kleedde haar de ene keer wel aan en de andere keer niet. Meestal verschoon ik alleen even haar luier en neem haar dan mee naar beneden. Van de helft van de fles maakte ik dan een papje en de rest gaf ik gewoon zo. Dus nu krijgt ze eerst een schone luier, dan de borst en daarna een boterham. Haha, jij hebt ook donker haar toch? Dat is wel heel erg mooi, helder blauwe ogen en donker haar nu kunnen ogen wel echt heel lang nog veranderen.. dus wie weet. Maar denk dat de meiden hier beide de ogen van hun papa hebben. Als ze dan straks donkerder haar hebben is dat wel heel mooi.
Sabine; lekker hoor samen boodschappen doen. Hier is dat helaas geen optie doordat ik om het weekend werk. En de weekenden dat ik vrij ben werkt mijn man weer Begrijpelijk dat je het kolven zat werd, is ook allemaal zo omslachtig dan. Boterham doe je dan 's middags? Ai dat is minder 2 meiden die verkouden zijn Hier is E ook ineens veel aan het niezen. niet snotteren oid. Hopelijk blijft het ons bespaard. Hoop voor je dat ze snel opgeknapt zijn! Wat heerlijk dat je nog niet ongesteld bent geworden! Hier al 7x. er zit weer regelmaat in gelukkig. ZaZaM: Hoeveel tijd laat je er dan tussen? Denk niet dat dat hier het geval is. Na de ochtendfles spuugde ze al behoorlijk. En dan zit er 13u tussen. Zojuist niet gespuugd. We gaan het zien. Ja half 8 is dan nog niet zo erg vergeleken bij jou! Ohh ik zou ook de bibbers hebben. Hihi gek heh dat ze gewoon op hun oude tijd wakker worden. Zit toch helemaal in hun systeem. Maat68 past ze met sommige dingen ook nog wel, maar dan zit het echt al krapjes helaas. Hier doe ik de pap gewoon in de fles. Deed eerst haar pap via de lepel geven en daarna nog een klein flesje evt. Maar vond dat allemaal zoveel gedoe. Nu gewoon een lekkere papfles 's ochtends. Doe E altijd eerst aankleden. En afhankelijk van de tijd gaan we eerst nog even de hond uitlaten of even spelen voordat ze haar ochtendfles krijgt. Ze heeft nl, nog geen honger. Vanochtend om 9:15 haar eerste fles. Was toen nog lekker aan het spelen. Waarom niet eerst aankleden en dan de fles? Of heeft ze echt al honger als ze wakker word. #ogen: Mijn ogen zijn blauw/grijs. Die van mijn man zijn blauw/groen/bruin. E heeft hele mooie helderblauwe ogen en daaromheen een donkerblauwe rand zo mooii! Hoop zo dat ze die blijft houden Hier heeft E de halve nacht liggen spoken. Was gewoon aan het huilen. Hihi dit klink heel raar. Maar E huilt nl. nooit. (heel vreemd) Van alles geprobeerd. tandvlees ingesmeerd. Tandjes zijn nog meer omhoog gekomen. Maar werd hier niet rustiger van. Regelmatig met m'n neus boven haar luier gehangen maar rook geen poep. Op gegeven moment toch maar luier verschonen. Bleek ze een enorm zure poepluier te hebben. Na het verschonen nog steeds huilen huilen. Om 3:45 viel ze eindelijk weer in een tevreden slaap. Was al vanaf 1:30 wakker. Gelukkig gelijk doorgeslapen tot 8:15. Ohh kan er zo slecht tegen, tegen dat gehuil. Zijn dat zo niet gewend van haar. Als ze wakker word s nachts gaat ze kletsen. En overdag als ze moe begint te worden etc. begint ze wat te jammeren. Maar huilen doet ze gewoon nooit. Of ze moet pijn worden. M'n man zei al, het word wat als we een 2e mogen krijgen en die wel huilt
Ja ook, ze krijgt nu 's ochtends een boterham en tussen de middag een boterham. Zojuist speciale baby toetjes gekocht om te geven ipv de yoghurt. Eens kijken of ze daar beter op reageert. Ik hoop ook dat ze snel weer opgeknapt zijn. Als ze 's nachts maar lekker kunnen slapen, dat scheelt al de helft. Druk in de weer met zoutoplossing en luuf, hopelijk helpt het. Hier kleed ik haar vaak aan na het badje. Ze gaat vaak rond half 9 - 9 uur in bad en dan kleed ik haar daarna aan, als het geen bad dag is kleed ik haar meteen aan als ze uit bed komt. Vervelend dat E ook al zo heeft lopen spoken, hopelijk gaat de aankomende nacht weer beter! Haha ja wij zijn wat dat betreft wel blij dat onze eerste zo'n huilbaby was, dan ben je wel wat gewend wat huilen betreft. M huilt gelukkig ook niet zo heel vaak.
leuk zeg! steeds meer vaste voeding. E drinkt haar middagfles ook niet meer helemaal op door de boterham. Herkenbaar bij jullie? Welke toetjes heb jij gehaald? Heb wel eens yogolino gehaald, maar die zijn nog aardig zuur. Ik hoop zo voor jullie dat het helpt. 1 voordeel.. dat ze tegelijk verkouden zijn. pff moet ik echt niet aan denken 's ochtends een badje. Al scheelt het dat jij in de avonduurtjes werkt. Ik hoop het ook. Die luier zal haar wel dwars hebben gezeten. Vanavond vieren we onze verjaardag, dus een goede nacht zou wel prettig zijn. Ja dat scheelt wel inderdaad. Wel echt fijn dat M lekker tevreden is.
Hier geen flesjes Maar merk verder ook geen verschil in de duur van de voeding. We hebben yogolino aardbei gehaald, persoonlijk vind ik ze niet zuur maar goed ik ben magere yoghurt zonder toevoegingen gewend dus dan zijn andere toetjes al vrij snel zoet Ze vond het heel erg lekker maar weet niet of dit nou beter op de maag viel. Ja aan de ene kant wel een voordeel anders zit je eerst met de een en daarna met de ander. Heb het matras van M wat opgehoogd zodat ze schuin ligt, ingesmeerd met luuf, flink gespoeld met de zoutoplossing (verschrikkelijk vind ze dat ) dus hopelijk slaapt ze vannacht wat beter. Ik heb er 's avonds simpelweg geen tijd voor om haar in bad te doen of haar te wassen dus vind het in de ochtend heerlijk om haar even in bad te doen. Z vind het ook leuk om te helpen dus die vermaakt zich dan ook meteen. Soms zet ik Z in het badje nadat ik M op bed heb gelegd en kan ik zelf ook meteen even douchen, zijn we allemaal weer lekker schoon Fijne verjaardag en nog gefeliciteerd!! Bloem, welkom en leuk dat je mee komt kletsen Billetjes eerst :O Wist je vooraf dat ze in stuit lag?