Wij doen thuis ook altijd de schoenen uit. Ik loop altijd op blote voeten of als het kouder word op sokken/sloffen. Vind het ook niet nodig om binnen op schoenen te lopen. Je loopt al het vuil van buiten door je hele huis heen. En het geeft inderdaad ook minder overlast. Klussen is inderdaad heel irritant zeker als je een kleintje hebt, maar soms moet je nou eenmaal wel even klussen. Onze buren hadden gevraagd of wij na 9uur 's avonds geloof ik geen herrie meer wilde maken want dan ging hun jongste naar bed, natuurlijk hou je daar dan rekening mee!! Met een verhuizing is het helaas onvoorkomelijk dat je wat overlast bezorgd. Hihi ik hoop ook op een betere dag, zag gisteren bij M een donker lijntje lopen dus het tweede tandje is bijna door. Ben benieuwd of we vanmiddag als een wit stipje kunnen zien Druk ochtend schema vandaag dus ik denk dat het wel beter gaat dan gisteren.
nou inderdaad, gelijk is heel je huis vind. Vind het ook helemaal niet fijn schoenen aan. Ja dat is toch netjes als je met elkaar rekening houdt. Je ontkomt er niet altijd aan. En hoe gaat het nu? tot nu toe? Hier voorlopig nog geen tandje erbij, voel nog nergens een bultje. We gaan toch sinterklaas vieren. Alleen dan met de vriendengroep. zonder kids. kids zijn dan ook 9 maand, 7 maand en 1 maand.
Vind het inderdaad ook niet fijn met schoenen aan Ben altijd weer blij als ik ze weer uit kan doen. Hier een tandje erbij, dus nu twee tandjes onder. Het ging vanmorgen al een heeeel stuk beter dan gisteren gelukkig. Oh haha dat kan natuurlijk ook Tsja die kinderen hebben het dan inderdaad nog niet door. Dus de kids gaan uit logeren?
Wat fijn dat het tandje door is! op naar de 3e Fijn dat het al een heel stuk beter ging. Hier werd E paniekerig wakker vanmiddag. Huilenhuilenhuilen. Kon haar alleen maar troosten door haar op te pakken. Laat haar liever liggen, maar dat ging dus niet. Poosje beneden gehad maar na 10min. toch maar weer geprobeerd naar bed te brengen. Gelukkig huilde ze maar heel eventjes en na een paar minuten gekletst te hebben, viel ze weer in slaap. Hopelijk slaapt ze nog een poosje, vanavond gaan we winkelen. Dus dan kan ze haar avondslaapje niet doen. Of ze moet ineens in de auto gaan slapen Moeten even kijken waar we het gaan vieren. Neem of het campingbed mee, of ik regel een oppas. In al die maanden heb ik nog nooit een oppas voor de avond gehad hier weer druk met het fotoboek van E. Al 81 pagina's gevuld (excl. kraamweek --> ander fotoboek) En dan ben ik nog maar net bij de 7e maand van E. Word dus een heeeeel dik boek
Ik snapte ook wel dat ze moesten klussen, daarom had ik er ook niks van gezegd. Wel irritant Hier zijn de twee bovenste tandjes heel goed aan het doorkomen. Ze lijken alleen heel groot en staan een stukje uit elkaar..... uhhhh....? Nou fijn dat ze nog in slaap is gevallen Meisje! Hier zou dat denk ik niet werken, weer opnieuw op bed leggen. Ze slaapt trouwens wel vaker niet op de opvang helaas
Ooohh I heeft echt net óntzettend overgegeven. Denk de hele inhoud van haar maag. Op een gegeven moment verslikte ze zich tijdens het kotsen en raakte ze in paniek. Zo sneu! Ook wel een beetje eng. Ze ging maar door..... Hopelijk krijgt ze niet wat ik en mijn vriend hadden
Haha nou die derde mag nog wel even wachten Ach arme meid, en wat er dan is? Wel fijn dat ze daarna toch weer ging slapen. Hoef ik hier ook niet te proberen hoor ZaZam Wij hebben ook nog geen oppas gehad hoor voor M, hoogstens een keertje boodschapjes doen terwijl de meiden op bed lagen en mijn moeder er dan was, of als ik eventjes naar de fysio moest terwijl de meiden op bed lagen. Wow!! Al zoveel pagina's!! Dan snap ik dat het zoveel werk is zeg. Hier maar een klein fotoboekje hoor, hihi, maak jij een fotoboek online? Hihi ZaZam, snap dat je het snapte en het is inderdaad wel gewoon heel irritant. Onze buren hebben alleen oudere kinderen dus dan is dat al wel wat minder erg. Als onze buren zouden gaan verbouwen/klussen nu de meiden overdag nog slapen zou ik daar ook niet blij mee zijn. Je kan het uiteraard niet verbieden maar het zou wel heel vervelend zijn. Ze gaat nog wisselen Hihi, bij Z stonden ze eerst ook een stukje uit elkaar en leken ze ook heeeel groot, maar dat is nu niet meer zo Ach arme meid, ZaZam, is ze nu lekker gaan slapen? Wat hebben jij en je vriend gehad dan?
Nou mijn vriend was toch zo ziek 1,5 week geleden? (Kotsen kotsen kotsen en diarree) en ik had dat zondag ook opeens. Flink kotsen en elk uur naar het toilet de héle nacht Ze is daarna als een blok in slaap gevallen ja... Maar zal me niks verbazen als ze vannacht wakker wordt met ontzettender honger.. Haha ja ze gaat natuurlijk nog wel wisselen maar de tandjes lijken wel écht flínk uit elkaar te staan, past nog een kleine tand tussen haha. Ben benieuwd als ze helemaal doorkomen. Wat een flinke fotoboek Meisje! Hier nog niet aan begonnen, ben een beetje inspiratie loos. Hoe heb jij die van jou gemaakt Sabine?
Oh ja tuurlijk, zo bedoel je... sorry was er even niet bij geloof ik. Ik hoop het inderdaad ook niet maar het zou natuurlijk een wonder zijn als ze het niet krijgt terwijl jullie het ook beide hebben gehad. Hopelijk was het gewoon eenmalig en is zo morgen weer helemaal de oude, ik ga voor jullie duimen! Ja dat was bij Z ook zo, zag er echt niet uit! Maar nu staan ze toch netjes naast elkaar. Dat groeit bij I dus waarschijnlijk ook wel recht Wij hebben hem via Albelli gemaakt. Programma gedownload en op de pc het fotoalbum in elkaar gezet. We hadden een kortingscode voor een kleine fotoalbum dus die hebben we toen gemaakt. Gewoon een paar foto's van iedere maand en uiteraard alle maandfoto's die ik op de 11de had gemaakt op een rij erbij.
wauw alweer 4 tandjes! Heeft ze er last van gehad? ahh arme meid, hopelijk krijgt ze inderdaad niet de griep. zo sneu voor die kleintjes! Ja ik maak een fotoboek online. Bij albelli. Van de kraamweek heb ik wel een fotoboek van volgeplakt. Rest allemaal digitaal Probeer er regelmatig even aan te zitten, nu had ik er bijna 2 maanden niet aangezeten. Dus dan wel weer wat meer werk.
Ik ga dit weekend ook maar eens kijken voor een fotoboek. Ik twijfel of ik I vannacht wat vocht moet geven.. baby's kunnen toch snel uitdrogen? Ze heeft echt zeker een grote fles aan vocht uitgespuugd...
En heb je I nog wat drinken gegeven? ik geloof niet dat ze kunnen uitdrogen van 1 voeding eruit spugen. hihi net even in de stad geweest, En zag een knuffel hangen van happy horse, E heeft ook zo 1 alleen dan zo'n knuffeldoekje ervan. Dit was een gevulde knuffel. ze herkende hem gelijk en ging er heerlijk mee kroelen. Tja, dan kan je hem niet laten hangen heh. Nu ligt ie heerlijk bij dr in bed te kroelen. Misschien dat ik op deze knuffel haar naam laat borduren. En geboortedatum
Hoe is de nacht gegaan ZaZam? Denk niet dat ze al uitdrogen na het uitspugen van 1 fles. Ah wat leuk meisje!! Leuk is dat hè als ze dat soort dingen gaan herkennen Vanmorgen M in de winkelwagen gezet maar ze valt iedere keer om hahaha. Terwijl ze wel heel stabiel kan zitten thuis en ook nog best lang kan zitten, maar ze wilde in de winkelwagen iedere keer wat pakken waar ze niet bij kon en dan valt ze om Hier gisteren even een flink baalmoment. Had gereageerd op een slaapzak voor M via zo'n Facebook verkoop groep. Duidelijk gevraagd of het een wat dikkere slaapzak was of een dunne. Ze zei dat het een vrij dunne slaapzak was, dus had aangegeven dat hij niet heel dik hoefde te zijn maar ook niet te dun omdat ik al twee dunne slaapzakken heb liggen. Mijn man zou hem op gaan halen zodat hij even kon voelen of hij goed was, dan konden we altijd nog zeggen dat we hem niet zouden nemen. De vrouw van mijn vader was daar eerder die dag wat gaan ophalen dus ik kreeg ineens twee berichten, een van de verkoper en 1 van mijn vaders vrouw dat zij het ook wel kon ophalen. Ik gezegd dat dat ook goed was. Nogmaals gevraagd of het een dunne of iets dikkere slaapzak was en nogmaals aangegeven dat ik een dunne slaapzak niet wilde hebben. Twijfel twijfel, dus gezegd dat mijn man het dan maar op kwam halen zodat we zeker wisten dat het goed zou gaan, had mijn vaders vrouw het al opgehaald. Dus ik 's avonds meteen een berichtje gestuurd naar die vrouw dat de slaapzak te dun is en of ik hem vandaag terug kon brengen. Stuurt ze doodleuk terug dat ik het zelf maar te koop moet zetten en dat ze het niet terug neemt. Was mijn eigen risico, bla bla bla. dus lang verhaal kort, geld weggegooid en kan alsnog een nieuwe slaapzak gaan kopen. Heb ook maar meteen tegen de vrouw van mijn vader gezegd dat we spullen voortaan gewoon zelf ophalen. Ik had gezegd, kom maar terug brengen zeker omdat vooraf is aangegeven dat ik geen dunne slaapzak wilde, maar goed, blijkbaar denkt zij daar anders over.
Ja echt heel leuk. Net zoals als ze 's middags uit bed komt en m'n man is thuis. Als hij alleen maar wat zegt, zonder dat ze hem ziet word ze al helemaal gek. Hihi, herkenbaar hoor. E valt ook wel eens om. Doordat ze continu achterom kijkt wat ik er allemaal ingooi. Nu geef ik vaak wat in haar handen, en dan gaat het stukken beter. Heh wat vervelend, begrijpelijk dat je baalt! Al snap ik die verkoopster ook wel. (blij dat ze het kwijt is ) Vervelend dat de vrouw van je vader het alsnog heeft opgehaald voor jullie. Wel heel aardig, mrja nu heb je toch wel een miskoop gemaakt Hopelijk was het niet al teveel geld. E komt vandaag maar moeizaam in een diepe slaap. Word regelmatig wakker.. mrja. de nachten gaan wel weer super. Ben ik dan wel weer blij mee.
Ja haha ik snap ook dat ze blij is dat ze er vanaf is. Maar ik had het wel terug genomen in deze situatie. Zeker omdat ik vooraf heb aangegeven dat als het een dunne slaapzak is ik hem niet wil. Ik heb de tijd niet eens gehad om de vrouw van mijn vader te informeren dat ze het niet moest gaan halen want toen was het al te laat. Daar maakt de verkoopster nu misbruik van. Ik koop in ieder geval nooit meer wat van haar, terwijl als ze het had terug genomen ze nog meer aan ons had kunnen verdienen want ze had nog meer leuke spullen te koop staan. Wat vervelend dat e moeilijk in slaap komt. Wel fijn dat de nachten zo goed gaan. Dat is wel lekker!
Heh dat is balen Sabine. Heel vervelend zo een miskoop door eigenlijk verkeerde informatie! Altijd zelf gaan kijken dus bij zo een aankoop.. Ik heb onlangs de slaapzak Purflow van Pacco gekocht. Heel blij mee! Dikke slaapzak van bamboe met afneembare mouwen. Past zich uitstekend aan aan verschillende weersomstandigheden. Leuk he dat enthousiasme Meisje! Hier wordt ze ook helemaal wild als ze alleen mijn stem hoort. Hihi winkelwagen werkt dus nog niet voor M Uiteindelijk geen drinken meer gegeven aan I. Ze werd om 6u al wel wakker dus niet al te veel later haar er maar uitgehaald zodat ik haar vast kon voeden. Ik had gehoopt dat ik haar wat meer drinken kon geven vandaag, maar ze drinkt niet veel.. Ook bijna geen plasluiers dus echt goed is het niet maar goed.. Vandaag en morgen gewoon iets vaker drinken aanbieden. Verder gaat ze heel goed. Zo veel leuke oefeningetjes van de fysio gekregen en ze leert zo snel joh! Kruiphouding vindt ze niet meer eng, wat ze eerst wel eng vond. Ze rolt nu direct van rug naar buik en ze doet al serieuze pogingen om zelfstandig tot zit te komen. Heel blij dus met de osteopaat en fysio.
Sabine: Ja dat is wel weer zo. je bent wel duidelijk geweest over dat je geen dunne wilde. Hopelijk heeft het je niet al teveel geld gekost jammer dat I niet meer wilt drinken, maar ze drinkt in ieder geval. Wat goed zeg! Pogingen tot zit. En wat fijn dat ze de kruiphouding niet meer eng vind. Zo snel al vooruitgang. Super!! Hier nog geen pogingen om tot zit te komen. Wel gaat ze nu regelmatig op tenen en handen staan. Zo'n komisch gezicht. Zitten gaat ook super goed, kruipen ook. Lopen aan 2 handen gaat ze ook als een trein. Nu nog tot zit komen. Vroeger trok ik me op om te gaan zitten. Ik kon nooit van lig naar zit.
Daar hebben we inderdaad wel van geleerd ZaZam. Heb vanmorgen ook een berichtje gestuurd naar de vrouw van mijn vader dat we spullen voortaan zelf op halen. Hihi nee ik denk dat we haar voorlopig nog maar even in de kinderwagen houden ipv de winkelwagen. Oh wat super leuk die ontwikkelingen bij I. Ik begin me dan toch wel af te vragen waarom M dat allemaal niet doet ga morgen denk ik maar wat oefeningen opzoeken die ik met haar kan gaan doen om haar wat te stimuleren. Nog leuke tips? M had vanavond weer een drama avond. Zou dan zo graag in dat koppie willen kijken om te zien wat daar in omgaat. Gewoon niet willen slapen. Geen vieze luier, geen honger want heb haar zelfs nog een 5de voeding gegeven. Ze was wel moe wat ze zat continu in haar oogjes te wrijven en te gapen. Maar zodra we haar op bed legde begon ze te huilen. Z natuurlijk ook wakker daardoor. Uiteindelijk maar laten gaan, na 5 minuten terug gelopen aai over der bol gegeven en weer weg gegaan, weer even laten gaan terug gegaan aai over de bol gegeven en weer weg. En toen werd het gelukkig minder en is ze uiteindelijk stil geworden. Nu hopen dat ze lekker door slaapt tot morgen ochtend.
Z was toch ook wat traag qua ondernemen? Wat doet M nu zoal? Ahh arme meid. Misschien toch het 8 maandensprongetje? E slaapt hierdoor wat onrustiger. Overdags. Maar wel gezellig gelukkig. Vandaag een 3e voeding proberen. Eens kijken of ze dan beter slaapt vanmiddag. Vamochtend ging ze zonder een kik slapen.
M kan naar haar zij rollen. Speelgoed pakken wat binnen handbereik ligt. Zelf der broodje eten. Ze kan goed zitten en dan houd het wel op. Ja klopt Z was ook wat later maar die deed wel meer dan M. Die kon al heel goed staan en lopen aan de hand enzo. Ja wie weet. Blijft altijd gissen helaas. Ze heeft dit al wel vaker gedaan. Weet echt niet waarom. In dat opzicht ben ik wel blij als ze wat ouder is.