Oh ja dat is wel erg verdund ja. Tot nu toe. (Even afkloppen) wel. Gebeurt het bij jou regelmatig dan? Is de luier niet te klein dan? E heeft trouwens nog geen spuitluiers gehad. Misschien dat het daarom schoon blijft. Heh wat balen zeg. Vind je het zelf fijner dat ze latee naar bed gaat? Of echt de hoop dat ze dan langer slaapt. Hier slaapt ze soms zelfs beter als ze eerder gaat. (Als ze aangeeft dat ze moe is) Hihi inderdaad! Nog heel veel!! Denk dat de ergste periode het puberen word. Althans als ik naar mezelf kijk...... jeej alweer 2 nachten er niet meer uitgehoeven. Ook is ze lekker gezellig overdag. sprongetje voorbij? Straks ga ik naar de school van me zusjes. Die hebben thema muziek. En mag ik even op de dwarsfluit komen spelen. E gaat uiteraard mee. Zusje vind het helemaal geweldig dat ze op school komt. Tja wie is er al tante als je nog maar 4 bent.
ZaZam, als het niet goed voelt dan moet je het ook zeker niet doen. Zo'n keuze is niet niks, dus pas aan beginnen als je er 200% zeker van bent dat je het wilt. Fijn dat je vriend altijd positief in het leven staat! Kan me voorstellen dat je daar veel steun aan hebt. Meisje, dat klinkt wel een beetje als een doorkomend tandje misschien. ZaZam, is het geen tijd voor een maatje groter? (Luier) Hier gebeurd het gelukkig maar heel zelden, en eigenlijk altijd als mijn man haar verschoond, hihi. Vaak is het dan ook maar een heel klein beetje. Balen dat ze weer iedere keer zo vroeg wakker is. Maar 1 troost dat kan straks helemaal omslaan. Z wilde overdag nooit slapen en was altijd super vroeg wakker, nu vraagt ze erom om overdag te gaan slapen en wilt ze 's ochtends haar bed niet uit komen Haha ik kan me dat dus echt niet meer herinneren of die 15 maanden sprong zo erg was... Weet wel dat ze rond haar verjaardag, 53weken wat tegendraads was, maar zodra er mensen op visite zijn of we ergens heen gaan weet madam zich ineens weer netjes te gedragen dus gingen we gewoon veel op pad hihi Heerlijk meisje dat je er de afgelopen 2 nachten er niet uit hoefde. Hier gaan de nachten ook weer goed en M is ook weer gezelliger, denk inderdaad dat het sprongetje weer voorbij is. Veel plezier op de school van je zusje(s)! Dat gebeurd inderdaad niet heel vaak, maar heb het wel eens mee gemaakt, laatst hoorde ik nog een verhaal dat de tante/oom jonger was dan het neefje/nichtje, dat is pas vreemd
ja zou best een tandje kunnen zijn. Voel nu onderaan naast haar tandje een bult. en in de bovenkaak ook 1 bultje bij een voortand. Ben benieuwd! Fijn dat bij jou ook de nachten weer goed gaan. Hihi ja dat is helemaal vreemd! Oude schoolvriendin had dat. Haar nichtje was 2 jaar ouder dan zijzelf. En die moest dan tante zeggen Dit kwam doordat haar moeder was hergetrouwd, en ze in haar 2e huwelijk nog 2 kinderen heeft gekregen. Maar de kinderen uit haar 1e huwelijk waren al een stuk ouder. ik denk dat je ook wel weer veel dingen vergeet. zou nu ook niet meer weten, welk sprongetje ik het vervelendst vond.
Hoe gaat het bij jullie eigenlijk met de kilootjes kwijt raken. Zijn jullie al weer terug op gewicht van voor de zwangerschap?
Hoe was het op de school van je zusjes Meisje? Ik denk dat het inderdaad tijd is voor een luiermaat groter Sabine heb alleen nog 4 pakken van maat 3 liggen.. als er een tweede komt is dat niet zo erg haha Ik wissel het nu een beetje af. Sinds twee dagen gaat het gelukkig stukken beter! Soms nog diarree, soms een stevige. Ik hoef haar dus niet meer 6x per dag verschonen qua kleding. Ze is laatste twee dagen ook niet normaal vrolijk. Alleen maar gillen van plezier en kletsen. Ze heeft totáál geen entertainment nodig, speelt de hele tijd zelf en kletst tegen de knuffels en speeltjes. Maakt ook op een hele leuke manier contact met ons en met andere mensen. Ze eet ook als een bezetene. 's Ochtends 1,5 broodje en 's middags 2 broodjes Fruit gaat er ook zó in en alle flesjes gaan leeg. Gisteren heeft ze meegegeten met de lasagne van ons, nou ze heeft bijna net zo veel op als ik... Ben benieuwd hoe lang deze leuke fase aanhoudt Wat betreft de kilo's Sabine; ik zat direct al op mijn gewicht. Ik was nogal afgevallen in het begin van de zwangerschap en uiteindelijk niet heel veel aangekomen. Ik was net in de sportschool en toen dacht ik nog: volgens mij is mijn lichaam wel weer zoals die voor de zwangerschap was (op mijn borsten na helaas, die zijn echt wel meer gaan hangen, erg balen). Hoe zit het bij jullie? Qua kilo's en lichaamsvormen? Sporten jullie wel?
Wat leuk en goed zeg dat ze het zo goed doet!! Geniet er lekker van, voor je het weet is het weer voorbij Vanwege een sprongetje of een tandje of weer wat anders, hihi... Oh dat is wel fijn zeg! Hier nog lang niet terug op gewicht, ben zelfs weer heel veel aangekomen. Heb een zwak voor chocolade kruidnoten En ben sowieso gevoelig om snel aan te komen. Ga er nu ook echt maar aan werken en toch proberen te lijnen, voor zover dat mag met borstvoeding geven. Sporten, geen idee wanneer ik zou moeten gaan. Overdag heb ik de hele dag die meiden en 's avonds werk ik. Wil wel weer wat meer oefeningen gaan doen als de meiden op bed liggen. Dus een beetje thuis gaan sporten. Morgen toch weer de fysio bellen om een afspraak te maken. Het gaat nog steeds niet beter en moet nu bijna iedere dag paracetemol innemen om de dag door te komen. Doe de oefeningen wel maar er lijkt geen vooruitgang in te zitten. Wil toch even gaan overleggen hoe ik dit het beste aan kan gaan pakken. Met M gaat het ook weer goed, ze probeert nu van lig naar zit te komen Ze zit geloof ik wel weer een beetje in de eenkennige fase, want ze begon gisteren weer hard te huilen toen ze opa en oma zag. Bij de ene persoon doet ze dat wel en bij de andere persoon niet, snap er niets van want opa en oma herkend ze nou onderhand toch wel
Ging goed op school. Kids vonden het reuze interessant en gingen meezingen. Erg leuk. Oei of proberen te verkopen? Met die 4 pakken ben je ook weer een maand verder zeker? Wat fijn dat alles weer zo goed gaat. Heerlijk van genieten!! Hopelijk duurt die fase heeeeeel lang! Super zeg dat je gelijk weer op je gewicht zat. Hier helaas niet het geval. Moet nog 8kg. Bijna 30kg aangekomen. Ondanks gezond eten in zwangerschap. Ben niet heel streng aan het lijnen. Let wel op wat ik eet etc. Val liever langzaam af zodat mn huid ook netjes bijtrekt. Hangende borsten. Helaas herkenbaar.... zijn ze boj jou ook leger? Hier voelen ze leger aan. Al ben ik ook in cupmaten gegroeid. Heeft misschien ook mee te maken. Sporten doe ik niet. Ga niet graag alleen naar sportschool. Wel doe ik regelmatig buikspier oefeningen. En op mijn werk loop ik kilometers! Heh wat balen Sabine. Wat blijf je toch klooien met je lijf Sterkte in ieder geval. Ahh wat leuk zeg! Heh dat is wat minder. Dacht dat die periode achter de rug was? Hier was E vanochtend duidelijk niet lekker. Heel veel huilen kon haar niet troosten. Leek pijn te hebben. Zat ook elke keer aam haar vuurrood oortje. Temp was 37,3 In bed werd ze eindelijk rustig. Na een uurtje geslapen te hebben haalde ik haar uit bed. Lag gezellig te kletsen.. maar op het moment ik.haar oppakte was het weer keihard huilen!?! Weer getempt was toen 36,8 Beetje bij mij zitten keutelen later zelf gespeelt toen leek ze weer de oude. Ben benieuwd als ik haar straks uit bed haal hoe ze dan is. Voel nog geen doorkomend tandje. Of zal het wat anders zijn? Drinken aan rietjesbeker doet ze ineens ook anders. Zit heel veel te knoeien sinds 2 dagen. Ook heeft ze haar tong regelmatig raar.
*update. E kwam zojuist uit bed. Vrolijk zoals vanouds en niets aan het handje. Zit nu ook lekker in de box te spelen. Nog niet in haar mondje gevoeld.
Wat leuk dat de kinderen zoveel interesse hadden en mee gingen zingen Als je de bon nog hebt van de luiers kun je ze soms nog wisselen. Dus je borsten zijn nog niet kleiner geworden meisje? Denk dat dat dan ook niet meer gaat gebeuren. Zolang ik nog borstvoeding geef kan ik er niet veel over zeggen maar nu is de een veel groter dan de ander en hangen ze ook erg. Als ze weer gekrompen zijn dan valt het wat minder op dat ze zo veel wisselen qua grote. Ja echt waardeloos, maar goed, denk ook dat het komt door dat ik toch weer te snel te veel ben gaan doen door die verhuizing. Eenkennigheid kunnen ze meerdere keren last van hebben/krijgen. Ze begint nu ook ineens in de winkel te huilen als we boodschappen aan het doen zijn. Als ik haar laat merken dat ik er ben is het wel weer goed zolang ze me maar kan zien, of als ik haar optil. Ach arme meid, hopelijk blijft ze zich nu gewoon goed voelen!
Ja ik sport als mijn vriend thuis is. Probeer 1x doordeweeks en 1x in het weekend. Snap dat dat voor jou lastiger te combineren is Sabine, omdat je het meeste alleen doet met de kids. Balen zeg dat je zo blijft kwakkelen..... Heel vervelend. Ik hoor het helaas wel meer met bekkenklachten Ik heb helaas geen bon meer van de luiers. Ik zal ze inderdaad eens op marktplaats zetten, wie weet! Mijn borsten lijken ook wel iets groter en ik snap wat je bedoeld met leger. Dat heb ik ook. Wat slapper ook daardoor Oei vervelend als je kleintje opeens zo is he Meisje. Gebeurd hier ook wel eens. Eerst heel vrolijk, gaat lekker slapen en vervolgens haal ik haar huilend uit bed. Dan lijkt het ook alsof haar wat dwars zit, maar geen idee wat het dan is.. Het vervelende is dat je zo weinig aan die rode oortjes en tandjes kan doen he.. I is gelukkig (nog) niet eenkennig.
Ik heb zo'n hometrainer staan, maar die staat nog buiten onder het afdakje. Mijn man gaat die zo nog even naar binnen halen en dan hoop ik dat die het nog doet. Dan moet ik daar maar weer wat meer mee gaan doen. En natuurlijk oefeningen doen. Ja de fysiotherapeute had al wel gezegd dat de oefeningen de rest van mijn leven zouden blijven en dat ik weer contact moest opnemen als het weer erger zou worden. De periode van ontzwangeren zit er bijna op dus had gehoopt dat het dan wel weer beter zou gaan. Even overleggen of ik juist rustmomentjes moet gaan inplannen of juist meer oefeningen moet gaan doen. Gelukkig maar dat I niet eenkennig is. Weet ook niet of dat de goede omschrijving is. Weet in ieder geval wel nog van z dat het ook weer over gaat en beter wordt.
Sabine: ja heel leuk. Daar doe je het voor. Nee helaas niet. Had graag gewild dat ik weer naar cupC was gegaan. Maar zit nu op E. Dit komt mede door de smalle omvang. Dan zit je al gauw op een grotere cup. Maar ben hier totaal niet blij mee. Hun zeiden ook al. Dat ze niet snel meer zouden krimpen. Ooh okee. Dacht dat het maar 1 fase was. Lijkt me zo lastig als ze eenkennig zijn. Als je thuis bent. Moet je haar dan ook overal mee naartoe nemen? Of heeft ze er dan minder last van? Handig hoor een hometrainer. Hier staat op zolder zo'n roeiapparaat. Maar die gaat eerdaags op marktplaats. Staat alleen maar stof te happen. ZaZaM: lekker hoor. Mijn man gaat ook 2x in de week sporten. Sommige kruidvats doen het ook zonder bon omwisselen. Zou het gewoon proberen. Heel vervelend. Net ook drama met naar bed gaan. Oor is vuurrood en duidelijk pijnlijk. Zodra ze bijna in slaap valt gaat ze juist op dat oor liggen. En ja hoor weer huilen. Nu is ze al een poosje stil.... hoop zo dat ze eindelijk slaapt. Morgen er weer op tijd uit.
Hihi ik ben wel blij dat ze nu wat groter zijn allen vind ik het niet mooi dat ze zo wisselen van grootte. Maar goed je moet er wat voor over hebben Nee thuis gaat het goed. Als er mensen op bezoek komen en hallo zeggen tegen haar begint ze te huilen als ze haar negeren is er niets aan de hand. Het is ook maar even want later vind ze het allemaal leuk. Vandaar dat ik me afvraag of eenkennig het juiste woord is. Dat is zonde inderdaad dan kan je hem beter proberen te verkopen. Ach arme meid, hopelijk kan ze lekker slapen en heeft ze morgen geen last meer van haar oor.
Hopelijk gaan ze bij jou dan niet al te veel krimpen. dat is wel fijn. Dat het zo over is. Misschien even de kat uit de boom kijken? Tot nu toe vind E iedereen geweldig. Zowel thuis als in de winkel bijv. Nacht is gelukkig goed verlopen. Nu hopen dat ze vandaag ook goed gestemd is en geen pijn heeft. Aangezien mijn moeder op moet passen. Pff heel geen zin om te werken. Momenteel erg veel agressie en ben daar zo klaar mee...
Dat deden ze de vorige keer wel dus denk dat dat nu ook wel weer gaat gebeuren. We gaan er volgend jaar maart achter komen Ja dat zou best kunnen, maar in de winkel krijgt ze bijvoorbeeld geen aandacht, dan is het denk ik meer de drukte om haar heen en mama niet kunnen zien ofzo. Ach het gaat vanzelf weer over Oh wat fijn dat de nacht goed is verlopen! Was haar oortje nog zo rood? Sterkte vandaag met werken, hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee! Je werkt in de ouderenzorg toch? Net de fysio gebeld en kan vandaag al terecht om 14.45uur
Grote kans van wel ja. Zou heel goed kunnen. Kan ze het even niet overzien. E kan ook niet goed tegen drukte. Met name kleine ruimte Supermarkt vind ze niet eng. Maar ga altijd doordeweeks rond 12:00 de weekboodschappen doen. Dan is het vaak rustig Maar als ik naar n verjaardag ga met heel veel kinderen. Is het zeker weten huilen.. Nee oortje niet meer rood gelukkig. Ja klopt. Werk met psychogeriatrische ouderen. Was blij toen het half 4 was en naar huis mocht. Jeej wat goed. Hoe was het bij de fysio? Mijn moeder kwam vanochtend achter dat E een bultje heeft in haar borst. Precies onder de tepel. Kan het wel iets verschuiven. Maar niet veel. Is ook erg hard. Lijkt op een talgkliertje of vetbultje. Denk dat ik morgen even de doktersassistente bel of het geen kwaad kan.. Vandaag had madam 6!! Poepbroeken. :O Record denk ik. Hihi
Dat scheelt dan wel, ik denk dat ik M voortaan maar in het winkelwagentje ga zetten. Dan kan ze mama ook gewoon zien en weet ze dat ze niet alleen is. Eens kijken of dat beter gaat. Wat een moeilijk woord, psycho... wat houd dat precies is? Dementerende oudere? Lijkt me echt heel pittig werk, zou niks voor mij zijn Oh zou ik inderdaad gewoon even navragen, zij weten wel of je dan even langs moet komen of niet. :O wow dan zit er toch een tandje aan te komen, gok ik, of misschien wel meerdere.. Fysio heeft mijn bilspier weer even helemaal los gemaakt. Bekkenbodem oefeningen even niet meer doen, ontspanningsoefeningen en andere oefeningen zoals buik wel gewoon blijven doen. Rust pakken als het lukt, maar als ik het idee heb dat dat niet helpt hoeft het in principe niet. Ze zei al dat zodra ze mijn naam op de agenda zag staan: oh jee dat is niet goed of een nieuwe zwangerschap. haha nou in ieder geval geen nieuwe zwangerschap zwanger zijn is heel mooi maar vind 2 kids echt meer dan genoeg haha, denk ook dat mijn lijf niet nog een zwangerschap aan kan. Volgende week maandag weer terug.
Ah ja PG is best wel zwaar lijkt me. Veel agressieve klantjes? Ik vind het een hele lastige doelgroep om mee te werken, niet zo mijn ding. Hier kijkt I ook wel de kat uit de boom hoor en daarna gaat ze helemaal los haha (op een leuke manier). Zo een bultje heeft I ook meisje! Precies onder haar linker tepeltje, een klein wit bultje. Ik dacht ook dat het een talgkliertje was. Nog geen actie op ondernomen, wacht wel tot het CB. Ik hoor het wel van je Woowww 6 poepluiers! Record? Wie weet toch een tandje ja! Hopelijk heeft de fysio je kunnen helpen Sabine! Hoe voelt het nu? Hier is I echt wel haar ritme aan het omgooien. Sinds ze veeeel meer eet lijkt ze ook veel beter wakker te kunnen blijven. Normaal ging ze om 8u30 weer naar bed, maar is nu dan echt nog niet moe. Gisteren haar om 9u naar bed gebracht maar toen bleef ze maar keten. Vandaag om 9u15 naar bed gebracht maar bleef ook maar keten. Uiteindelijk bleek ze op haar buik gedraaid te zijn, maar kan ze niet terugdraaien. 9u45 heb ik haar weer recht gelegd en na 5 minuten sliep ze. Ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat zijn. Daardoor begint haar middagslaap ook weer veel later dus wie weet valt het laatste slaapje dan toch weg.. Mooi hoe ze dat zelf allemaal regelt!
Ik voel me vandaag even helemaal beurs/stijf, wat op zich wel raar is want ze heeft alleen mijn rechterbil en onderrug mee genomen maar links is het ook wat stijf Heb gisteren geloof ik niets geks gedaan. Doe de stretch oefeningen regelmatig en hoop dat het dan wat beter gaat. Het lijkt wel iets minder pijn te doen, maar over is het nog lang niet. Grappig hè hoe ze dat helemaal zelf regelen. Is alleen voor ons soms lastig te peilen hoe laat ze dan naar bed moeten enzo. Wel lekker toch dat ze wat minder gaat slapen en dat ook goed vol houd!
Blijkbaar compenseer je wat dus dat is wel logisch dat je zo een massage ergens anders kan gaan voelen (omdat je anders gaat bewegen wellicht). Nou ze was pas na 11u wakker en is pas om 14u15 weer gaan slapen! Ze slaapt nu nog steeds.. Dat wordt dus geen 3e slaapje meer vandaag wel lastig want het eet en drinkschema raakt daardoor ook helemaal in de war broodje dit keer voor ipv na dit slaapje gegeven, maar goed ook anders had ze nu nog steeds niet geluncht. Gelukkig zijn we deze week vrij (we zijn midweekje weg) dus dan kunnen we dit allemaal zelf ontdekken ipv de oppas!