Zeker fijn als de woningbouw dat betaald, is er in ieder geval nog een klein voordeel aan huren Jammer dat zo 's ochtends niet langer doorslaapt ondanks dat ze wel langer wakker is op de dag. M krijgt 's ochtends 1 boterham, daarna fruit, lunch ook 1 boterham en Nijntje koekjes als tussendoortje. Daarna gewoon haar avondeten. Haha ja gek hè dat hij dan geen ritme heeft snap nooit zo goed dat mensen dat zelf dan niet inzien... Klopt, die keren dat ik met Z ben geweest was het altijd rustig. Ach arme meid, hoe gaat het verder met haar? Heb je al een tandje kunnen ontdekken? Hihi zou wat zijn, kleine slaapkopje ook nog maar 2 slaapjes. Ik kan me niet heugen wanneer M voor het laatst 3 slaapjes heeft gedaan 3 maanden geleden geloof ik, haha
Hihi nee ik snap dat ook niet. Pas ook zat ie al een half uur te gapen. Meerdere malen tegen het jochie gezegt ahh. Ben je zo moe. Lekker naar bed straks. Vervolgens wilde ze nog even de stad in toen ik weg ging. Dus zei al voorzichtig dat ie er wel erg moe uitzag Jaaa hij slaapt wel in de wagen... oke. Ik zeg niets meer Madam is verkouden. Dat heeft haar dus dwars gezeten. Gelukkig komt het sbot er aardig uit. Maar ze heeft er veel last van. Ze wilt alleen maar zitten. Ochtendslaap geheel overgeslagen. Middagslaap uurtje. Misschien iets meer. Avondslaap 10min. Met twijfel toch maar besloten om een zetpil te geven. Hopelijk slaapt ze vannacht goed. Verder is ze wel aardig vrolijk zolang ze maar kan zitten.
Hihi meisje je hebt het vast over mij als vaste meelezer ik lees graag mee omdat onze kindjes allemaal van de zelfde tijden zijn en zie altijd veel gelijkenissen. Maar jullie kletsen mij te veel om bij te houden op mijn mobiel
Oh ja, dat is inderdaad ook een mooi voorbeeld. Dat zijn echt van die ouders die niks willen aanpassen in hun leven ondanks dat ze een kleintje hebben. Terwijl die kleintjes echt wel hun rust nodig hebben. Vind dat wel een beetje sneu voor die kleintjes. Zo zat mijn man laatst te vertellen dat het babietje van een oud collega overdag zo goed als de gehele dag wakker is, dat babietje in begin juni geboren... Hij legt hem gewoon niet in bed, als hij gaat huilen stoppen ze er een fles in, ondanks of hij pas nog heeft gegeten. Ja dat snap ik wel, dat ze alleen maar wilt zitten. Als je gaat liggen terwijl je verkouden bent gaat vaak alles juist dicht zitten. Groot gelijk hoor om haar even een zetpil te geven voor het slapen gaan. Soms hebben ze dat gewoon even nodig en na een goede nachtrust gaat het vaak weer een stuk beter. Het wordt een ander verhaal als je voor ieder wissewasje een zetpil gaat geven Sterkte en ik duim voor een goede nacht!
Deedee: hihi jouw naam zie ik eigenlijk niet zo vaak langs komen. Ken je wel van het zwangerschapsgroepje. Ja erg heh! Terwijl het zelfs een huilbaby geweest is. Ziekenhuis had toen ook gezegd rust en regelmaat. Zo min mogelijk prikkels. Etc. En nu gaat het wat beter. En lijkt het niet meer nodig te zijn. Ach arm ding.. dan vraag ik me echt af of je wel klaar bent voor het ouderschap Je weet toch dat babys veel slapen. Wat doen ze dan de hele dag met hem? Zetpil lijkt niet echt te werken. Ze is al regelmatig wakker geweest. We gaan het wel zien vannacht. Ben wel blij dat de snot er tenminste uit komt.
Hij sleurt die kleine de hele dag mee, hop in de maxi cosi en gaan maar. Hij had hem zelfs meegenomen toen hij op een zaterdagochtend aan het beunen was op de zaak. Baby in de maxicosi in de auto gezet en de auto op de brug omhoog, sleutelen maar :O Terwijl dat kind dus in die auto zat. Daar heeft hij flink voor op zijn klote gekregen maar dat vond hij nog raar ook... En dan maar raar vinden dat hij 's nachts ook niet goed slaapt... en tegen andere zeggen dat ze slechte vaders zijn als ze 5 dagen werken ipv 4. Terwijl hij zelf meer van huis weg is dan er is voor zijn kind. Geen idee hoe het nu gaat want mijn man heeft geen contact meer met hem. Oh balen, hoe is de nacht uiteindelijk gegaan? Hoop dat ze zich weer wat beter voelt. Moet jij nog werken het weekend? M is vandaag alweer 9 maanden, oh oh oh wat gaat de tijd toch snel... Vandaag weer even een maandfoto maken. En vanavond natuurlijk voor het eerst sinds heeeeeeele lange tijd weer uit eten Onderhand ook al 1,5 a 2 jaar geleden geloof ik.
Ach arm kind. Heeft hij geen vrouw/vriendin? Onbegrijpelijk dit. Ze heeft tot 2:00 liggen spoken en daarna heerlijk in slaap gevallen. Helaas ging mijn wekker om 6:00 Kreeg tegen 10:00 haar papfles pas. Ja gaat echt mega snel. Nog even en ze zijn een jaar! Gaat het toch door. Fijne avond alvast. En probeer er van te genieten.
Ja hij heeft een vriendin maar die doet volgens mij hetzelfde. och jeetje, was een kort nachtje dan. dankje, ik ga het proberen
Jemig! Hopelijk houden ze het bij 1. Zeker kort nachtje. Nacht daarvoor ook amper geslapen Ben echt op. Mrja. Hopelijk aankomende nacht een goede nacht. Met E gaat het vandaag een stuk beter. Nauwelijks nog snotterig en slaapt goed overdag. Gelukkig. Goede weerstand blijkbaar als ze er maar 1 dag echt last van heeft. Komt vast goed.
Ja ik hoop het ook, want dit is echt sneu voor die kleine. En hoe is de nacht gegaan? Wel fijn dat het alweer een stuk beter gaat met haar! Uit eten was heerlijk en gezellig. Wel erg laat geworden omdat het vrij lang duurde iedere keer voor we weer te eten kregen. Maar goed zeker voor herhaling vatbaar. In het begin wat onwennig maar ik had mijn telefoon op tafel gelegd voor het geval dat. Die ging niet af dus ik kon me wel ontspannen. M ging nu ook niet huilen maar lachen toen ze opa en oma zag dus toen was ik er al een stuk geruster op.
Och ja dat snap ik ook niet.. Je baby overal maar mee naar toe sleuren... En dan inderdaad verbaasd zijn als het veel huilt of slecht slaapt 's nachts.. Aan de andere kant heb ik ook een vriendin die weinig structuur biedt en alles gaat wel van een leien dakje. Kind liep met 10 maanden al en slaapt 's nachts prima.. tevreden mannetje.. Zo kán het dus ook haha. Agh vervelend dat ze zo verkouden was, fijn dat het beter gaat. Heb je ook al wel eens neusspray geprobeerd? Werkt hier altijd goed en gelukkig laat ze het redelijk toe. Hoe was je avondje uit Sabine? Hopelijk heb je alles thuis een beetje los kunnen laten en lekker kunnen ontspannen!
Nacht is gelukkig goed gegaan. Alleen ben ik nu verkouden helaas. Vannacht regelmatig wakker geworden E is nog ren heel klein beetje verkouden. Maar zo goed als weg. Fijn dat het uit eten goed gegaan is! en dat je ervan kon genieten Ik denk ook wel dat je naar je kind moet kijken of je elke keer weg kan. Andere vriendin gaat ook veel op pad met dr kind. Maar bekijkt het per dag. Met E kan ik het niet zo snel doen. Die is erg ritme gevoelig. Neusspray had ik ook gehaald ja. Leuk vind ze het niet maar het moet even.
Bij sommige kindjes kan dat inderdaad, kennissen van ons zeulen hun tweeling al van het begin af aan overal mee naartoe. Zijn hele makkelijke meiden dus dat ging goed. Maar dat had ik met Z echt niet hoeven te proberen. Dat hebben we 2 dagen geprobeerd en we hebben 2 dagen ultieme drama gehad. Oh bah, beterschap. Als je er net zo snel van af bent als E moet dat wel goed komen
Och tja. Dan weet je het al snel genoeg. Kan E wel overal mee naar toe nemen als ik me maar aan haar slaapjes hou. Dan moet vaak campingbed mee. S avonds gaan we niet meer zo vaak weg samen. Wil haar niet te vaak uit haar nachtslaap halen en overleggen. Dankje! Hihi daarom. Die was zo weer opgeknapt Gisterenavond wilde ze eerst niet slapen. Na nog even gekroeld te hebben sliep ze gelijk. Man zei het al. Ze heeft je echt gemist. Rond etenstijd wilde ze ook alleen maar kroelen. Echt een mama's kindje geworden
Hoe voel je je nu? Ach wat lief!! Heerlijk toch even knuffelen met de kleine Ik kan daar ook zo van genieten
Ja voel me wel aardig, komt allemaal los gelukkig. Tijd om te rusten heb ik niet E is weer lekker aan het spoken vandaag. Vanochtend maar 30-45 min geslapen. En nu is het ook weer deut. Na 45min werd ze weer huilend wakker, wilde helemaal niets. Uiteindelijk er maar uit gehaald en een klein flesje gegeven. ligt er nu weer in. Ben benieuwd.. Zal dit nog aan de verkoudheid liggen? Of een soort van sprongetje. Zeker fijn om te knuffelen. Doet ze bijna nooit nl.
Och jeej, dat is extra vervelend als je zelf ook niet lekker bent. Hopelijk slaapt ze vannacht wel gewoon goed... je kan de rust goed gebruiken snel weer beter te worden. Geen idee, het kunnen ook nog tandjes zijn. Wat dat betreft weet je het toch nooit zeker. Hier zijn ze nog moe van het sinterklaasfeest van gisteren vanmorgen maar even een hele hoop speelgoed weg geborgen. Ruimt weer lekker op. De box ook verkocht dus wat een ruimte heb je dan ineens weer erbij. Fysio heeft vandaag van alles los gemaakt. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel Nog wat extra oefeningen mee gekregen en volgende week maandag weer terug.
Vanmiddag heeft ze uiteindelijk tot half 5 geslapen. Vanavond bewust geen slaapje gedaan. Verliep goed. Zeker vervelend. Merk dat ik dan ook minder kan hebben mrja. Zou inderdaad ook nog kunnen. Bult in onderkaak komt steeds meer omhoog. Zag al wit puntje maar voel nog niks scherps. Wat leuk sinterklaasfeest! Logisch dat ze nog moe zijn. Hebben ze zoveel gekregen? Hier was ook sinterklaasfeest op het werk zaterdag. Maar moet werken. En was ook precies tijdens haar slaapje. Oh joh. Dat ruimt zeker op. die zat er dus niet meer in. Hier nog wel elke dag ideaal. Kan ik rustig stofzuigen etc. Madam kruipt overal naartoe. En in de box kan ze zo een uur of soms zelfs langer rustig spelen Hihi morgen zal het wel spierpijn zijn. Hopelijk helpt het allemaal.
Dat kan ik me goed voorstellen, als ik weer zo'n last van mijn bekken heb kan ik ook minder hebben van die meiden. Als het echt erg is leg ik het wel altijd uit aan mijn dochter, ondanks dat ze het hoogstwaarschijnlijk nog niet helemaal snapt. Ja echt te veel, oma had ook veel tweedehands op de kop getikt dus had echt veel te veel gehaald. Terwijl ik nog had gezegd: maak het niet te gek want wij hebben ook al veel cadeaus. Op een gegeven moment had ze echt geen zin meer om uit te pakken, je merkte aan haar dat het echt te veel was en toen lagen er nog 5 onuitgepakte pakjes. Dus volgends jaar even anders aanpakken. Dan hebben we gelukkig wel twee meiden die kunnen uitpakken dus dat scheelt dan ook wel weer. Nee M zit echt nooit in de box. Die zet ik gewoon ergens neer en dan ga ik stofzuigen Dat denk ik wel ja, zal wel beurs aanvoelen. Als het niet beter gaat wilt ze weer inwendig onderzoek gaan doen geen zin in maarja als dat het enige is wat helpt zal ik er toch weer aan moeten geloven.
Je legt het in iedergeval uit. Geduld heb ik wel echt nodig zeker op mijn werk momenteel hihi. Ook nog eens ongesteld geworden. Zit weer lekker mee hihi. Oeps. Ja als ze het uitpakken al niet meer leuk vind. Nog wat bewaard voor kerst? Of toch alles uitgepakt. Ideaal. Heb het nog nooit geprobeerd stofzuigen met E op de grond. Kan ik haar niet in de gaten houden. Och nee begrijpelijk! Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Tijdens je zwangerschap geef je je eraan over. Maar met zoiets lijkt het me toch lastiger.