Goedemorgen allemaal! Volgens mij bestaat deze nog niet... Even mijn verhaal in het heel kort. Januari dit jaar heb ik een miskraam gehad rond de 10 weken zwangerschap. Met 7 weken ongeveer klopte het hartje nog mooi en hadden we dit nooit meer verwacht. Ik ben toen gecorrigeerd, helaas bleef ik bloedingen houden en heb ik uit eindelijk een hysteroscopie gehad omdat er toch nog resten zaten, dit twee maanden later in maart. Tijdens deze scopie zagen ze dat het vruchtje vast zat in een grote vleesboom welke ze verwijderd hebben. De mededeling was dat ik waarschijnlijk nooit meer kinderen kon krijgen omdat ze grote wonden hadden moeten maken... Ik heb dat een plekje kunnen geven, maar nu dacht ik ik doe een test om te kijken of hij eindelijk OMO wit is. en wat blijkt. hartstikke positief!! de cb gaf al 2-3 weken aan! ik weet niet precies hoever ik ben en wanneer ik ben uitgerekend maar ik denk eind januari. Hoop dat dit een gezellig topic word! liefs
Ik sluit me graag aan bij dit groepje. Gister positief getest en volgens mijn eigen berekening 28 januari uitgetekend. Wij hebben al een zoon van augustus 2012. Toen duurde het 8 rondes voor ik zwanger wasmachine en nu gewoon al in de tweede ronde.
Dank je! Jij ook! Ik heb nergens last van, voel me prima. Ik hoop dat dat zo blijft, bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook geen kwaaltjes gehad. In het begin heb ik wel moeten spugen toen maar alleen na de avondmaaltijd en was er niet misselijk bij. Hoe voel jij je? Je hebt al wat meegemaakt zeg.
Ja inderdaad! bluhh die curretage en scopie waren geen pretje, maar vooral de bloedingen zijn me erg bij gebleven, kwamen uit het niets en stopte dan ook niet. Lag gewoon een plas bloed op de behandelbank. Erg verdrietig geweest dat ik niet meer zwanger zou kunnen worden. dus ik snap er nu ook niks van..... vanwege de operatie ook maar 2 keer seks gehad en niet eens in vruchtbare periode. maar test is niet eens een tuustreepje maar echt een knaller.. geloof het ook nog niet echt, morgen maar gelijk gyn bellen. ik voel me prima, wat moe maar verder niks.
Hai Cilla83 en Kersje, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! We zijn al met een heel stel aan het kletsen op het Bevallingslijst forum (het forum boven de zwangerschapsclubs). Misschien leuk om je daar bij aan te sluiten? Groetjes, Melian
Hallo! Mag ik me hier ook melden? Mijn verhaal: Vorig jaar september en bbz in het litteken van mijn keizersnede ontdekt. Was 7 weken zwanger... De nasleep daarvan heeft tot 19 februari geduurd. Nu in ronde 3 zwanger. Het begon met tuurtestjes die niet goed opliepen vóór nod, vorige week zondagavond begon ik te bloeden en dacht ik foute boel, maar maandagavond stopte het alweer en het was vooral oud bloed, sindsdien knallen de testen echt, dus ik denk dat het een innesteling bloeding is geweest... Voel me nu ook op en top zwanger, misselijk en zeurderige buik, heel moe... 13 juni heb ik een echo gepland staan, dat vind ik best spannend, aangezien ik er niet echt goede ervaringen mee heb...
Gefeliciteerd! Maakt het extra spannend hé. herken het helemaal. 8 juni heb ik de echo. Kunnen we samen aftellen xxx
Mag ik mee kletsen? Ik weet sinds 1.5 week dat ik zwanger ben van de 3de. Ik ben alleen zo nerveus/ angstig. Heb al eerder een miskraam gehad en voel me nu ook niet meer zwanger. Heb ook geen klachten. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik misselijk en nu totaal niet
Ik heb 14 juni een echo bij de vk. Ik kan niet zo lang wachten en heb nu een echo met 6 weken bij een echo bureau
Hallo allemaal, ik wil me ook graag hier aansluiten Ik weet sinds 25-05 dat ik zwanger ben van de eerste en de eerste echo hebben we op 09-06 gehad en dat zag er allemaal goed uit. Wat vond ik dat spannend zeg! 23-06 hebben we de volgende echo en dan horen we ook de uitgerekende datum. Zelf kwam ik uit op 17-01-2017 ik ben benieuwd! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!