Hallo ik ben een mama van een zoontje van 8 jaar. Wij hebben besloten om nog een kindje te krijgen alleen is het niet zo gemakkelijk geweest. Natuurlijk niet geluk, dan begonnen met inseminatie daarna zwanger van een wondertje. Bij eerste echo op negen weken tot de vaststelling gekomen dat het kindje een zware afwijking had waardoor het niet levensvatbaar was. Dit is dan een miskraam geworden. Daarna opnieuw begonnen met inseminatie. In totaal over een periode van 8 maanden. overgestapt op IVF en na twee terugplaatsingen had ik dinsdag een positieve bloeduitslag met volgens de gynocoloog goeie waarden. Nu breekt een spannende tijd aan, eerste echo is op 8 juni. Ik hoop dat nu alles goed is dat ik terug een kindje in mijn armen kan nemen. Groetjes Daisy
Gefeliciteerd, wat een vervelende situatie heb je hiervoor gehad. Hopelijk gaat dit kindje gewoon uit groeien tot een prachtig gezond kindje.
Wat hebben jullie veel meegemaakt zeg. Ik hoop heel erg voor jou dat je kleine dit keer wel is blijven plakken zodra je je kleine in je armen mag nemen. Xx