Februari 2021 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mammavantwee, 20 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Haha wat aardig dat je al 2 keer onder gepoept bent :roflmao: Hier wel een aantal keer gehad dat je haar dan net te snel wilt verschonen en dan blijkt ze dus nog niet klaar te zijn.. Tja dan gaat ze dus vrolijk verder op het aankleedkussen :cool:

    Fijn dat je zoon inmiddels wel goed slaapt! Was dus wel te verklaren waarom hij zo slecht sliep maar pfoe, pittig hoor..

    Hier slaapt de oudste heel erg goed, wordt echt nergens wakker van. Middelste is een slechte slaper, aantal keren per week wel wordt hij midden in de nacht wakker.. Als we pech hebben maakt hij ons erbij wakker, hij vindt zichzelf dan zielig en gaat nep huilen om aandacht te krijgen. Dat is zoooo irritant :mad: Gelukkig is dat niet iedere keer zo hoor, hij weet dat als er verder niks aan de hand is hij weer gewoon moet gaan proberen te slapen. Het is vervelend voor hem dat hij wakker is maar laat de rest van het huis in ieder geval verder slapen :p

    Ideaal kunstof kozijnen! Hadden wij ook wel graag gewild maar we hebben een groot huis met heel veel ramen.. Dus dat is financieel niet echt grappig zeg maar om daar aan te beginnen :roflmao:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ohja haha dat gebeurd hier indd ook wel is :roflmao:

    Vervelend is dat he. Dat in de nacht wakker zijn kan ik ook echt niet goed aan wennen hoor. Hier roept de jongste nu ook alweer 2 nachten achter elkaar en wat er dan is? Als we bij hem zijn geweest is het goed en gaat hij weer verder, maar de jongste reageert er soms ook op. Ze is vannacht ook fijn onrustig dus we hebben hier nog weinig geslapen vannacht :rolleyes:. Gaan de nachten nog goed bij jullie?:)

    Nee dat snap ik, wij doen ook elke x een stuk hoor! Over een paar weken achter en dan moeten we alleen de voorkant nog het grote raam en onze slaapkamer. Het is allemaal duur zat hè.
     
    RLSD vindt dit leuk.
  3. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ow wat balen van jullie nacht zeg.. Weet je ook waarom ze onrustig was?

    Vervelend dat jullie ook last hebben van een spokend jongetje.. Hier is het ook alweer 2 nachten achter elkaar raak. Hij roept of huilt gelukkig niet nu maar gaat wel steeds zijn bed uit om op de klok te kijken en te ouwehoeren met zijn deur. Ik ben een hele slechte slaper en zelfs met oordoppen in hoor ik alles, zo irritant. Hier is er verder niks aan de hand behalve dat hij baalt dat hij midden in de nacht wakker wordt en dat het donker is. We hebben al eens een nachtlampje geprobeerd maar dan vertikt hij het om nog te gaan slapen en blijft de hele tijd wakker om naar het lampje te kijken. Dat was dus geen succes en die hebben we dus maar weer opgeborgen :rolleyes:

    De kleine dame kwam toevallig vannacht weer eens erg vroeg voor haar doen, zo rond 3.30 uur en ze had echt al honger. Vandaag zijn we dus een beetje in de war met ons ritme.. Ik gok dat ze zo rond 21.00 uur voor een fles zal komen en dan denk ik dat we haar daarna de nacht maar in laten gaan, ben benieuwd hoe laat ze zich dan vannacht zal melden.
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  4. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Oh overdag slapen was hier echt een uitdaging maar ik heb sinds gisteren de oplossing gevonden: op de buik laten slapen.. o_O Ze tukt ineens uren achtereen weg waar ze eerst overdag absoluut niet alleen kon slapen en ik hele dagen met haar in de weer was. Gevolg --> oververmoeide baby die steeds onrustiger werd en steeds meer begon te huilen. Nu ze overdag op haar buik slaapt --> zeer blije en relaxte baby die bijna niet meer huilt. Ik weet niet wat me overkomt :roflmao:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Nee ik weet het niet! ;) en zij slaapt opzich wel alleen lig ik er zelf elke x wakker van als ze zo onrustig slaapt! Dus soms denk ik, we moeten haar op haar eigen kamertje leggen voor de rust, maar ik vind dat echt nog niet leuk en na alles wat we mee hebben gemaakt durf ik het ook nog niet aan ;).

    Balen hè.. ik vind dat echt heel vervelend als er weinig is en ze toch continue roepen. Kan daar heel sagerijnig van worden :p :p. Is hij dan overdag niet erg moe?

    Fijn zeg dat ze zo goed op háar buik slaapt. Ik doe ze in een inbaker slaapzak, en sindsdien slaapt ze overdag echt goed :). De 1e 2 slaapjes meestal tot aan de volgende fles, alleen het laatste slaapje niet in bed maar dan neem ik ze lekker in de doek. Hopelijk slaapt ze vannacht weer wat langer :). Wij hebben ook nog echt geen ritme, we hadden het wel. Maar m'n man geeft de laatste fles, en de ene x zet hij wel z'n wekker om 00.00 en de andere x laat hij haar zelf komen :p. Dus vannacht kwam ze ook 3.30 na de fles van 7.00 en daarna pas weer 7.30 dus dat was lekker :)!

    Ik vind het de laatste dagen wel echt even pittig en soms afzien. De moeheid begint nu een beetje te komen, en zeker aan het eind van de dag vind ik het pittig zeker als de andere 2 dan ook moe zijn en de jongste niet wil slapen. Lukt het bij jou allemaal een beetje?
     
    RLSD vindt dit leuk.
  6. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Oh nee dat snap ik heel goed dat je haar nog niet op haar eigen kamertje wilt leggen, zeker niet na wat jullie hebben meegemaakt! Is het geen optie om oordoppen in te doen? Doe ik namelijk ook, hoor haar dan nog steeds wel maar vele malen minder waardoor ik ook wat beter kan slapen. Ik moet er namelijk ook nog niet aan denken om haar naar haar eigen kamertje te doen ;)

    Haha ik kan er ook niet tegen hoor, als er niks is en hij gaat lopen ouwehoeren. Vorige week ook, zat hij te "huilen" in de badkamer op de wc. Ik werd er wakker van, spring als een gek uit bed want je schrikt ervan en vlieg de badkamer in om te vragen wat er is.. Zegt ie doodleuk: oh nou er is niks maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik wakker ben. Ook geen traan te zien. Nou echt, $&%*€#^@#%, dan kun je me dus niet bozer krijgen he.. Overdag heeft hij er eigenlijk niet echt last van, dat hij vermoeid is ofzo. Hooguit 's avond na het eten dat ie wat inkakt maar dat valt ook wel mee.

    Fijn dat jullie meisje zo goed slaapt met een inbaker slaapzak! Wij hebben er ook eentje van Puckababy en dat gaat dus voor 's nachts prima. Ik hoef hem haar overdag echt niet aan te doen en op haar rug in de wieg te leggen want ze krijst alles bij elkaar en slapen ho maar. Ik snap soms echt niks van dat kind :roflmao: Waarom kan ze 's nachts wel heel goed alleen slapen en op haar rug en is het overdag drama tenzij ze dus op haar buik kan liggen :rolleyes:

    Jammer dat jullie ritme verdwenen is. Wel goed dat ze van 7 tot 3.30 geslapen heeft en vervolgens weer tot 7.30, dan maakt ze wel een mooie lange ruk :) Hier hebben we haar gisteravond om 22.30 wakker moeten maken voor een fles. Had ik niet verwacht, had gedacht dat ze zich rond 21.00 uur wel zou melden. Vervolgens heeft ze wel lekker tot 05.30 geslapen, fles erin en toen weer tot 09.15 :thumup:

    Vervelend zeg dat de laatste dagen je wat zwaar vallen, lijkt me ook erg pittig hoor met nog 2 van die kleintjes die je rond hebt lopen. Dan lukt het ook vast niet om overdag even wat rust te pakken en even een uurtje te gaan liggen. Heeft je man van het weekend vrij? Kun je hopelijk even een beetje uitrusten en bijkomen!
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Dat is indd wel een goede van de oordoppen. Ga het onthouden :). Vannacht sliep ze weer heel rustig en kwam ze pas om 4.30 na de fles van 19.00 :D. Vanavond een iets grotere fles gegeven om 20.00, ben benieuwd of ze dan ook langer slaapt!

    Haha, wel fijn dat ze op haar buikje goed slaapt. Ik herken het van m'n zoontje die sliep overdag ook heel goed op z'n buik en s nachts gewoon op zijn rug en ook ingebakerd. Als ze maar slapen toch :)

    Lekker zeg dat ze zolang heeft geslapen! Doet ze goed met 6 weken :D. Scheelt een hoop hè als je weer wat langer kan slapen.

    Meestal lukt het indd niet om een uurtje te liggen s middags. De middelste slaapt nog wel s middags, maar ik heb meestal dan de 'pecht' dat de jongste dan precies wakker wordt of een flesje moet. Ik probeer wel echt een uur te zitten s middags, maar echt rust heb ik dan niet. Vandaag ging het ook weer beter, het verschilt echt per dag hoeveel energie ik heb :p. M'n man is wel vrij, maar die gaat morgen verder met de tuin. Dus nog geen rust helaas. Meestal doen we het op zondag om en om even lekker 2 uurtjes naar bed :)
     
  8. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Whaaaaa wij hebben hier gewoon twee nachten van 22.00 uur tot 06.45 en 7.00 uur gehad! :eek::D Daarna een fles erin en gewoon gelijk weer verder slapen tot 10.15 uur. Heel vervelend dat dit precies in het weekend viel en dat de jongens oud genoeg zijn om zelf naar beneden te gaan.. Wij hebben dus heeeeeerlijk bijgeslapen én uitgeslapen dit weekend! :p

    Hoe is het met de tuin, zijn jullie een beetje opgeschoten? En hoe is het met jou, toch een beetje tot rust kunnen komen van het weekend? Dat van die wisselende energie herken ik wel, alles valt en staat bij mij ook wel een beetje met hoe de nachten gaan.

    Hier schiet de schilder al wel mooi op, ondanks dat hij zijn werkzaamheden regelmatig neer moet leggen vanwege het weer.. Alles is beneden geschuurd en grotendeels in de grondverf en als het goed is wordt dat van de week afgelakt. Dan kan ie door met de bovenverdieping, dat word ook nog een mooi klusje voor hem met o.a. 2 flinke dakkapellen en een inpandig balkon.. :p

    Pfoe over 4 weken is gewoon mijn eerste werkdag alweer, wat gaat dat hard zeg.. :eek:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  9. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Heerlijk zeg!! Dat is dan echt even bijkomen hè! Vannacht ook weer zo lekker geslapen?
    Hier komt ze s nachts weer elke x wat vroeger jammer genoeg :p. Maar ze slaapt daarna wel weer door al 3x tot 7.30 en na die fles slaapt ze elke x door tot de volgende fles van 11.30:)!

    Ja ze hebben al aardig wat gedaan, we hebben in ieder geval een mooi pad nu naar de voordeur ipv door het zand. Zaterdag gaan ze de rest van de tegels leggen!:)

    Gelukkig wel, zondagmiddag lagen alle 3 de kids heerlijk tegelijk te slapen, dus zelf ook lekker een uurtje meegepakt en gistermiddag lagen de 2 jongste ook tegelijk en heb ik ook weer een uurtje geslapen :)!

    Dat is balen nu hè met het schilderen en het weer. Wel fijn dat ze van de week kunnen gaan lakken, lekker hoor als dat straks allemaal is gebeurd! Hier moest ik gister met alle 3 de kids door een enorme sneeuwbui naar school lopen. Heel fijn :p

    Gaat hard hè!! Aankomende donderdag is mijn verlof officieel voorbij, maar ik heb besloten om te stoppen met werken. Zie je er erg tegenop? Hoeveel dagen werk je?
     
  10. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ah wat balen dat jullie kleine dame net weer wat eerder aan het komen is 's nachts! Wel fijn dat ze daarna lekker doorslaapt tot 07.30 en 11.30. Hier kwam ze laatst ook ineens een aantal dagen weer wat eerder en toen hebben we de laatste fles opgehoogd naar 180+6. Ze drinkt hem meestal niet eens leeg en gewoon de hoeveelheid van 150+5 maar slaapt ineens dus wel zo'n 8 uur zeker achter elkaar tot 06.00/07.00 :roflmao:

    Fijn dat jullie voortuin zo opschiet en dat je niet meer door het zand hoeft te banjeren. Dan blijf je schoonmaken, of niet? :p

    Wat heerlijk zeg, dat zondag alle drie de kids tegelijk een middagdutje deden en jij ook even een uurtje mee kon pakken! Dat moet je vaker hebben, doet een mens goed :)

    Dat had je al eens eerder verteld, dat je gestopt was met werken. Ach dan maakt het voor jou niet echt uit dat je verlof voorbij is :roflmao: Heb je al een idee hoe lang je thuis wilt gaan blijven, of zie je het wel?

    Ik werk 3 dagen per week en ga eerst eens aankijken hoe dat bevalt straks icm de baby, anders is een dag ouderschapsverlof per week opnemen nog een optie. Ik vind het best wel dubbel, aan de ene kant heb ik super veel zin om weer aan het werk te gaan maar het idee dat ik mijn kleine meisje achter moet laten vind ik vreselijk :cry::roflmao:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  11. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Oh slim :)! Hier vanavond ook is proberen om haar een grotere fles te geven. Misschien scheelt het! Fijn zeg dat ze zo goed slaapt.

    Haha ja klopt, en nog wel hoor, want alleen het pad naar de deur is gedaan en daarnaast ligt nog allemaal zand. Voor de kids helemaal geweldig en als ik niet op let lopen ze ook nog door met hun schoenen aan :p! Dus de stofzuiger doet zijn werk wel de laatste weken :p!

    Nee nog geen idee ;)! Kijken of ik het fijn vindt zo of dat ik het werken toch ga missen. Ik vind het al fijn dat de oudste nu niet naar de BSO moet, en de middelste hebben we bij de PSZ ingeschreven en die start over 4 weken al :)!

    Is altijd weer even een stap he om ze weg te brengen. Gaat ze naar het KDV?
     
    RLSD vindt dit leuk.
  12. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Nou zei ik gisteren nog dat ze de nachten zo goed slaapt? :| Vannacht was dramatisch vanaf 01.30, zo onrustig.. Fles kunnen rekken tot 4.00, daarna redelijk geslapen tot 07.30 uur maar vanaf toen steeds weer erg onrustig.

    Ik denk dat ze in de 8 weken sprong zit, al wel een paar dagen, maar dat ie nu op zijn toppunt is ofzo. Ze drinkt slecht, onrustig, huilerig, slapen lukt niet zo goed.. Niet allemaal heel extreem ofzo maar je ziet dat ze aan het worstelen is en niet helemaal happy is. Ben benieuwd hoe lang het zal gaan duren.. Wat zegt jouw ervaring? :p

    Ja snap je, fijn inderdaad dat de oudste niet meer naar de bso hoeft! En leuk de psz, ook weer een mijlpaal! Ach je komt er snel genoeg achter of je het werken gaat missen en vervelen hoef je je sowieso niet met 3 kids ;)

    Hier wordt het een combi voor de kleine meid tussen de gastouder en oma. Het is hier in de buurt erg lastig om opvang te vinden, alle gastouders en kdv zitten nagenoeg vol tot in ieder geval volgend jaar. Het zal iedere week even puzzelen worden wie wanneer kan oppassen want ik heb een flexibel rooster en daar wordt het ook allemaal niet makkelijker van :roflmao:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  13. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Oh balen is dat dan hè.. hier kan ze ook echt heel onrustig slapen, heel vermoeiend want je komt zelf gewoon niet in je diepe slaap! Hopelijk slaapt ze vannacht weer wat langer. Ik heb ze net 180 cc gegeven en ze heeft hem helemaal op, ik ben benieuwd :)!

    Ik herken het wel, ook het onrustige drinken. Ik heb soms alleen het idee dat ze nog geen honger heeft als ik de fles na 4 uur al aanbied. Meestal laat ze ook 1x per dag 5 uur tussen de fles zitten. En zodra ze weinig slaapt is ze ook een stuk onrustiger. Maar moet zeggen dat ze er tot nu toe weinig last van heeft :). Zo'n verschil met de andere 2 kids, was ik soms hele dagen druk mee.

    Wel fijn dat het zo kan. Ik had anders de dagen van het kdv moeten wisselen, en dat is ook echt bijna geen doen. Moet je eerst indd ook op de wachtlijst voordat er plek is. Ik had ook geen zin in al die onrust, want ik had ook geen idee wanneer ze dan terecht zouden kunnen op de dagen dat ik dan zou werken. Onze ouders passen ook niet op, dus geen idee hoe ik het dan op had moeten lossen ;)!
     
    RLSD vindt dit leuk.
  14. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    En hoe heeft ze geslapen op de grotere fles? :D

    Hier ging het iets makkelijker vannacht, niet meer zoveel onrust en ze kwam om 05.00 uur voor een fles. Daarna sliep ze door tot 09.15 uur :thumup:

    Oh nee, dat was voor jullie helemaal lastig geweest als je geen vangnet van ouders oid hebt. Het scheelt dat wij allebei vanuit huis werken en mijn man sowieso zijn eigen tijd in kan delen, dus mochten we een keer niet uitkomen met opvang dan kan mijn man dat regelen.
     
  15. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ze sliep heel de nacht door, 5.30 werd ze onrustiger heeft m'n man ze mee naar beneden genomen en daar nog in z'n armen tot 6.45 geslapen :)! Net weer 180 cc op dus ben benieuwd. Alleen doordat ze geen nachtvoeding heeft gehad komen we maar op 4 flessen uit dus ik ben benieuwd!
    Fijn dat de nacht beter ging en ze zo lekker heeft geslapen!

    Oh dat is ideaal :)!
     
    RLSD vindt dit leuk.
  16. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze heel de nacht door heeft getrokken op de grotere voeding! Hoe ging het vannacht?

    Hoeveel tijd heeft ze gisteren overdag tussen haar flessen gelaten dan als ze maar op 4 uitkwam?

    Het lijkt erop dat de onrust bij de kleine meid aan het verdwijnen is. Vannacht heeft ze rustig tot 05.45 uur geslapen, daarna tot 09.30 en nu ligt ze op en af ook steeds rustig alleen te slapen. Als ze tussendoor even een uurtje wakker is, is ze gewoon weer vrolijk, relaxed en gezellig. Dus dat lijkt de goede kant weer op te gaan :)
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  17. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Fijn zeg! Ze kwam om 02.00, en daarna heeft ze weer geslapen tot 7.00. 4 flessen is ook echt nog te weinig!
    06.30
    11.00
    15.00
    19.00

    Ze laat er eigenlijk altijd wel 4 uur tussen en soms wat langer! We hadden gisteravond eigenlijk nog wel een fles om 23.00 kunnen geven, maar ik had daarvoor al de grote fles van 180 gegeven. Niet over nagedacht ;)!

    Fijn dat ze weer wat rustiger is. Meestal als ze minder slapen, zijn ze ook minder relaxed hè! Is hier wel zo ;)!
    Hier slaapt ze vandaag ook wel goed, en nu voor de 2e keer vandaag dat ze na haar slaapje in m'n armen gewoon nog even verder gaat. Lekker genieten :)!
     
    RLSD vindt dit leuk.
  18. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Oh dan heeft ze het toch wel netjes gedaan. Het is soms zo'n gepuzzel he met die flessen en tijden. Ze mogen niet teveel maar te weinig is ook weer niet goed :roflmao:

    Hier zit ook altijd minimaal 4 uur tussen de flessen en als ik het aan haar over laat dan gaan we eerder richting de 5 uur. Dat kan een keer wel, maar niet iedere fles. Probeer het altijd maar zo te sturen dat we in ieder geval met de laatste fles tussen 22.00 en 22.30 uitkomen.

    Klopt, dat merk ik ook. Hoe beter ze haar slaapjes doet, hoe relaxter ze is. Heerlijk he, als ze op je arm nog lekker verder gaan knorren :)

    Vanochtend sliep ze dus zo heerlijk zelf dat ik gewoon heel de badkamer een grote beurt heb kunnen geven, boven alle slaapkamers en overloop gedweild heb en de slaapkamers lekker uitgesopt heb. Heerlijk! :D Ik doe sinds de bevalling echt veel te weinig in het huishouden, kom er gewoon niet aan toe door die kleine dame. De prio ligt hier de afgelopen weken op: de was bijhouden, zorgen dat de robotstofzuiger iedere dag zijn ding doet en zorgen dat we een fatsoenlijke avondmaaltijd hebben. De rest was tot dusver maar bijzaak :p
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  19. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Dat is ideaal. Soms is het indd echt een gepuzzel, ook omdat ik weer met de schooltijden uit moet komen! Ik kom nu al heel lang rond 19.00/20.00 laatste fles en is eigenlijk iets te vroeg. Als ze hem later krijgt trekt ze de nacht door! We gaan haar vanavond om 23.30 wakker maken voor nog een fles, nummer 6:p maar dan komen we vanaf morgen hopelijk wel elke x later uit met haar laatste fles!

    Hier zou ze er ook zo 5 uur tussen laten, zeker als ze op m'n arm verder slaapt! Meestal leg ik haar dan rond flesjes tijd in de box, wordt ze vanzelf wakker :p!

    Oh heerlijk! Je heb me gelijk aan het werk gezet :p! Ik kom ook echt weinig aan extra dingen toe, en daar baal ik soms echt van! Doe nu ook veel op zaterdag, maar omdat m'n man de laatste zaterdagen in de tuin bezig is kom ik er niet aan toe. Dus toen ik je berichtje las en alle kids om 19.30 sliepen ben ik de badkamer gaan doen:p.

    Hoe doet ze het bij jullie s avonds? Slaap ze dan tot de laatste fles in je armen?:)
    Ik liet ze tot nu toe na de laatste fles van 19.00/20.00 in m'n armen in slaap vallen omdat ik dat echt heerlijk vind. Maar vanavond stond m'n man ruim 3 uur :eek: in de file dus heb ze om 19.30 in bed gelegd en ze sliep gelijk! Ik had zelf zin om weer is in bad te gaan :p. Maar dan heb ik gelijk een soort schuld gevoel dat ik ze niet lekker bij me heb genomen, terwijl ze vanaf 16.00-19.00 bij me in de doek heeft gezeten :p
     
    RLSD vindt dit leuk.
  20. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ah ja, 19.00/20.00 uur is inderdaad nog wat te vroeg nu voor de laatste fles om de nacht door te kunnen trekken. Hoe gaat het nu nadat je haar gisteravond nog een 6e fles hebt gegeven?

    Haha ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die lastig aan het huishouden toekomt momenteel :p maar om 19.30 uur nog een badkamer gaan soppen, pfoe petje af hoor! Die energie had ik niet meer gehad hoor ;)

    Wow je man 3 uur in de file?! Was er een ongeluk gebeurd ofzo?

    Wat heerlijk dat je alle 3 de kids om 19.30 uur op bed had liggen en sliepen! Dat bad heb je toch wel genomen he? :D

    Hier zijn de avonden nogal verschillend. Ze krijgt tussen 18.00/19.00 uur de 4e fles en dan ligt ze de ene keer de hele avond tot aan de laatste fles bij ons te slapen en de andere keer gaat ze vanaf een uur of 21.00 alvast slapen in de kinderwagen. Had van de week ook al eens geprobeerd om haar na de 4e fles in de wieg boven te leggen maar dat was geen succes. Eerst een uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen en toen was ze na een half uur alweer wakker en heeft ze de rest van de avond beneden bij ons lopen spoken :roflmao:
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina