Vanaf 2.00 sliep ze heel onrustig, om 4.00 maar bij ons genomen. Ze moest om 00.00 ook echt van ver komen, dus vanavond laten we haar maar gaan en we zien wel wanneer ze komt ze heeft er vandaag tot alweer 5 op, alleen de laatste dus weer om 7.00! Ik vind dat huishouden soms echt drama, ik wil het altijd maar netjes en glad hebben, maar met 3 kids lukt dat gewoon niet ! Het bad heb ik zeker genomen Er was indd een ongeluk gebeurd! Haha, vervelend is dat dan hè als je er zolang mee bezig ben en dan na een half uur alweer wakker! Hier kwam ze vanavond zelf ook niet in slaap, dus ze is in m'n armen in slaap gevallen en toen in der bedje gelegd !
Aaaah jammer zeg, dat het geven van die 6e fles niet hielp en dat ze eigenlijk alleen maar onrustiger ervan sliep.. Ging het afgelopen nacht weer beter, door haar zelf te laten komen? Hier was het gisteravond 22.00 uur de laatste fles en vanmorgen om 07.30 meldde ze zich pas! Haha ja dat verrekte huishouden he.. Ik hou ook enorm van lekker opgeruimd en schoon en normaal lukt het me aardig om dat voor elkaar te krijgen ondanks de 3 mannen hier in huis maar nu met die kleine dame erbij is het best lastig Oooh en ik moet zo lachen om haar, ze heeft dus sinds een paar dagen haar handen ontdekt en nu zit ze er steeds aan te likken.. Dat gebeurd echt bloedserieus en helemaal gecontroleerd, ziet er zo grappig uit
Ging vannacht gelukkig beter, ze kwam om 4.00 en daarna weer om 8.00! Alleen na de fles van 4.00 wel weer erg onrustig en viel ze pas na ruim een uur weer in slaap. Ik zag ergens op internet ook dat baby's rond de 10 weken nu 15 uur gemiddeld op een dag slapen, hier is dat toch wel een stuk meer . Hoe is dat bij jullie? Oh wat heerlijk zeg!! Haha ik geloof het! Ik ben net lekker boven even bezig geweest totdat de kleine sliep. Moet soms regelmatig haar speentje terug gegeven voordat ze diep genoeg slaapt, dus ik dacht nu laat ik me maar gelijk nuttig maken . M'n man is met de andere 2 lekker in de tuin aan het rommelen! Heeft jullie kleine meid een speentje? Ah ja heerlijk hè!! Hier doet ze dat ook echt geweldig !
Poeh goede vraag.. Ik vind het lastig te zeggen hoeveel ze eigenlijk slaapt omdat dat overdag hier wel eens een dingetje is en ze dan erg onrustig kan zijn. De nachten en ochtenden zijn in ieder geval goed, gister ging ze bijvoorbeeld om 22.15 op bed, meldde zich om 07.30 voor een fles en sliep gelijk weer verder. Ik heb haar om 11.30 maar wakker gemaakt voor een fles maar daar was ze het eigenlijk nog niet mee eens Maar goed, daar had ze dus ongeveer al 13 uur te pakken dus ze zal hier ook wel boven de 15 uur slaap uitkomen Hier ook een speentje en inderdaad hetzelfde probleem, ook met regelmaat even terug stoppen. Ik heb haar net boven alvast in de wieg te slapen gelegd, ben benieuwd of ze daar lekker blijft slapen tot de laatste voeding of dat ze zo weer beneden is..
Is hier indd net zo. Ochtend slaapje gaat meestal goed en slaapt ze zo nog 3/4 uurtjes verder. Vandaag was ze alleen met geen 1 slaapje in bed eens . Dus heeft ze heel de dag bij me geslapen, maar na haar fles van 18.30 wel gelijk lekker gaan slapen en ze slaapt nog. En is ze lekker blijven slapen tot haar laatste fles?
Ja! Ze werd rond 22.00 uur wakker, dus dat had ze netjes gedaan Beetje jammer alleen dat ze heel de nacht super onrustig is geweest, 05.00 uur maar de fles gegeven en nu is het ook heel de dag al lichtelijk drama. We hebben vanmiddag samen maar even een potje gehuild, niet dat dat hielp maar goed het luchtte wel op daarna heeft m'n man het maar even overgenomen, mij de zon in geschopt en me opgedragen een poosje te gaan chillen. Dat heeft ons beide goed gedaan, nu lig ik nog steeds heerlijk in de zon en de kleine dame ligt heerlijk in de kinderwagen buiten te slapen eind goed, al goed Hoe gaat het bij jullie vandaag? Wil ze vandaag wel weer slapjes in haar bedje doen of weigert ze nog steeds?
Netjes ! Oh dat is jammer en vermoeiend hè.. ah ja, groot gelijk even lekker mee huilen. Lucht altijd op! Lief van je man!! Ik was het na afgelopen nacht ook echt even zat. Ze slaapt eigenlijk best goed hoor, want de fles van 23.30 heeft ze slapend gedronken en daarna gelijk verder gegaan tot 4.00, maar daarna is ze heel onrustig. Dus vanavond komen we rond 20.00/20.30 uit met de fles en daarna gaan we ze ook niet meer wakker maken. Ze komt vaak toch nog s nachts als we haar s avonds een fles geven. Nu maar zo proberen Gelukkig heeft ze vandaag beter geslapen. Ze is zelfs om 17.00 in slaap gevallen, en slaapt nog steeds. Dus ik heb rustig kunnen eten met de kinderen. Man is pas tegen 18.30 thuis. Ik heb ze vandaag langer wakker gehouden tussen de slaapjes door, ik hoop dat dat de oplossing is voor weer wat betere slaapjes overdag !
Ja vermoeiend inderdaad, dat is het wel even sinds vannacht. Opzich mag ik ook niet klagen maar slaap zelf al een nacht of 3 onwijs slecht doordat de middelste tussen 00.30 en 02.00 naar de toilet gaat en ik dan vanaf dan gewoon niet goed meer terug in slaap kom en constant wakker word. Voel me sinds gisteravond ook niet helemaal fit dus het is gewoon even alles bij elkaar. Gelukkig heb ik een lieve man die het even over kon nemen, dat had ik wel even nodig Ik zou als ik jou was ook die late fles schrappen, heeft blijkbaar niet zoveel zin. Jammer maar als ze er onrustiger van gaat slapen is het het niet waard. Ben benieuwd hoe ze het dan vannacht weer zal gaan doen! Hoop voor ons beide een rustige nacht met veel slaap Fijn dat het bij jullie in ieder geval overdag weer beter ging en wat heerlijk dat je rustig hebt kunnen eten met de andere twee kids!
Vervelend is dat.. zeker als je niet gewoon een paar uur onderbroken kan slapen voel je dat echt wel. Fijn dat je man het goed oppakt ! Ik ben ook benieuwd, de laatste 2 flessen heb ik 180 gegeven, en ze is na de laatste fles van 20.00 ook gelijk gaan slapen, dus ik ben benieuwd ! Ik hoop het ook dat we een betere nacht hebben ook voor jullie! Hebben ze bij jullie ook aankomende w weken vakantie?
Hoe is het bij jullie gegaan vannacht? Drinkt ze die flessen van 180 ook leeg? Hier krijgt ze de laatste fles altijd eentje van 180 maar die gaat vaker niet leeg dan wel. Voel me sinds vannacht nog belabberder dan gisteren, dus net voor de zekerheid maar even een coronatest laten doen. Denk dat het gewoon een normale verkoudheid is maar je weet het niet Hier vanaf volgende week ook 2 weken meivakantie! Daarna mag ik weer aan het werk. Slik, komt wel dichtbij nu. Mijn man neemt de laatste week vrij zodat we heerlijk met ons vijfjes deze bijzondere tijd af kunnen sluiten en daarna weer terug naar het normale leven kunnen gaan hebben jullie nog plannen?
Ze heeft heel de nacht doorgeslapen tot 7.15 ! Ze dronk ze indd allebei helemaal leeg! Vanmorgen ook gelijk begonnen met 180 cc want we komen door de nacht nu maar op 4 flessen uit. Wat een gepuzzel elke x die flessen. Ze spuugt wel wat meer na die flessen, terwijl ze de flessen rustig leeg drinkt. En hoe is de nacht bij jullie gegaan? Vervelend dat je je zo voelt, hopelijk gewoon een verkoudheid. Oh heerlijk! Lekker even met z'n allen vrij. We hebben nog geen plannen, m'n man is de laatste week ook vrij
Wauw! Wat heerlijk zeg! Je zal wel raar opgekeken hebben vanochtend, dat het al 07.15 was Zou het spugen kunnen komen door de grotere flessen en dat haar maagje nog wat moeite heeft met die grotere hoeveelheden en daar het daardoor wat terug komt? Snap wel dat je nu dan 4 x 180 aan gaat bieden anders krijgt ze wel erg weinig binnen en dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Haha het is inderdaad wat, dat gepuzzel met die flessen soms. Nacht was hier rustig, gisteravond haar om 19.15 alvast in de wieg gelegd, denk dat ze zo rond 20.00 uur sliep en daarna rond 22.00 uur de 5e fles gegeven. Ze heeft tot 06.00 geslapen, fles erin en weer tot 09.30 doorgeslapen. Dikke prima Toch wel fijn dat het nu al 2 avonden achter elkaar lukt haar in de wieg te laten slapen, veel rustiger dan bij ons beneden want dan wordt ze toch nog vaak wel wakker tussendoor. Lekker zeg, jullie ook met z'n allen nog een weekje vrij! Wij hadden zo gehoopt in die laatste week er even tussenuit te kunnen maar we vinden het met alle coronabeperkingen zo zonde van het geld, dus dat doen we maar niet..
Haha nou ik ben zelf wel een paar x wakker geweest om te kijken of ze nog wel ademde . Ja dat denk ik wel indd.. als het blijft weet ik ook niet hoe we het anders moeten doen. Maar goed eerst maar is kijken hoe aankomende nacht gaat ! Ze is verder wel tevreden en ze lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Oh heerlijk! Ja fijn is dat he, ze slapen dan een stuk rustiger. Hier gaat het overdag wel wat rommeliger, vanmorgen was ze ook alweer na ruim een uur wakker. Ze slaapt dan wel verder in m'n armen, maar is niet heel ideaal met de andere kids! En net was het ook weer hard huilen, dus maar weer bij mij in slaap laten vallen en net overgelegd in haar bedje. Ik ben lekker met de oudste het bed in gegaan, even 2 uurtjes niks. Ja jammer hè.. ik vind het ook allemaal belachelijk duur terwijl je niks kan. Wij willen in de zomer ook weg, maar vind het bijna onbetaalbaar wil je een beetje een leuk huisje/park
Haha herkenbaar hoor, dat checken of ze nog wel ademt slaapt ze bij jullie op de kamer of ligt ze al op haar eigen kamertje? Ik ben ook benieuwd hoe je kleine meid het aankomende nacht gaat doen! Kan best zijn dat ze het ritme wat in de war gaat schoppen en dat je de ene dag op 4 en de andere dag op 5 flessen uit zult komen. Maar wie weet is dit wel gewoon haar ding, kan ook nog. Als ze maar tevreden is Lekker dat je even twee uur kunt relaxen! Gaat je oudste dan ook slapen of liggen jullie samen wat te chillen? Ik lig ook op bed, m'n man is toch thuis in afwachting van de uitslag van mijn test (heb geen koorts ofzo maar hij moest zijn afspraak afzeggen van zijn werkgever) dus maar even gebruik van maken. Heel jammer inderdaad, de hoofdprijs betalen en dan niks mogen/kunnen. We gaan er thuis maar proberen een beetje een feestje van te maken met leuke en gezellige dingen doen. Wij willen in de zomer ook graag weg maar in Nederland is alles zo goed als vol of rete duur. Vliegen twijfelen we over vanwege corona, je zit dan toch een paar uur lang met een paar honderd man hutje mutje. Dus we zijn nu aan het kijken voor iets wat te doen is met de auto, bijvoorbeeld Frankrijk of Zwitserland die kanten op..
Ze ligt nog lekker naast me in de cosleeper ! En bij jullie? Ze heeft toch weer netjes tot 6.30 geslapen en daarna heb ik ze om 10.45 wakker moeten maken. Ik wil toch op 5 flessen uit gaan komen en dan gewoon 150 cc en de laatste fles 180. Ik vond ze gister veel spugen, terwijl ze normaal gesproken helemaal niet spuugt. Ging jullie nacht goed? En hoe is het met jou? De uitslag al binnen? De oudste ligt dan met de iPad. Die is soms zo moe als ze uit school komt, en die vind het dan echt heerlijk om samen in ons bed te kruipen ! Jammer is dat he.. wij gaan ook maar dagjes uit, ben ook blij als de dierentuin weer open mag. Wij hadden vorig jaar net voor de lockdown een abonnement afgesloten, bijna nog niet kunnen gebruiken helaas! De kinderen willen ook heel graag naar het bos en het strand. Dus ik denk dat we dat lekker gaan doen ! Zou wel lekker zijn even eruit, hopelijk lukt het jullie om wat te vinden.
Ah heerlijk! Hier ligt ze ook naast me, maar dan in de wieg M'n man opperde laatst toen ze twee nachten goed had doorgeslapen dat ze binnenkort dan wel naar haar eigen kamertje zou kunnen.. Ik keek hem aan: uuhhh nee? Ik moet er echt nog niet aan denken! Wauw wat goed van haar! Ze maakt echt flinke nachten zo Snap dat je liever 5 flessen wilt geven, zeker ook vanwege het spugen. Hier heeft ze geslapen tot 06.00, daarvoor wel vanaf 04.30 uur wat onrustig maar was te doen met de speen. Oooh heerlijk zeg, dat je dan zo'n momentje met je oudste hebt. Lekker van genieten, voor je het weet hebben ze geen tijd/zin meer in dat soort dingen Uitslag was gisteravond al binnen en zoals verwacht negatief! Wel voel ik me echt belabberd, hoop dat ik snel weer op ga knappen. Als moeder kun je eigenlijk ook gewoon niet ziek zijn.. Balen zeg van jullie abonnement voor de dierentuin, hopelijk mogen ze snel weer open! Wij zijn vorig jaar nog naar Burgers Zoo geweest en dat was met verplichte looproutes etc gewoon prima te doen. Bos en strand is inderdaad ook erg leuk, kinderen weten zich daar toch altijd wel goed te vermaken
Haha, m'n man zegt precies hetzelfde. Gaat indd voorlopig niet gebeuren, ze slaapt super rustig de laatste nachten dus we hebben ook echt geen last van der ! Ja ze slaapt best goed, moet het natuurlijk niet te hard zeggen! Fijn dat je het nog even heb kunnen rekken, wel vermoeiend hè vanaf 4.30 al onrustig! Fijn dat de uitslag negatief was. Nee hè, moet eigenlijk verboden worden dat moeders ziek kunnen worden . Wauw wat een flinke dame ! Lekker hoor! Hier was ze donderdag 5290 gram en 58 cm. Dat waren de oudste 2 na 3 weken al . Maar zij was in het ziekenhuis afgevallen van 3860 naar 3400 gram, dus vind het nog meevallen
Pfoe ik had beter niks over die nachten kunnen zeggen . De middelste werd eerst om 00.00 wakker en toen weer om 2.00, toen liep m'n man maar hij moest mij. M'n man weer terug naar bed, ik loop naar boven geef hem een kus wil hij daarna m'n man . Gezegd dat die alweer in bed lag, toen huilde hij het hele huis bij elkaar. Jongste gelijk wakker. Nog geprobeerd of ze ging slapen, deed ze niet meer dus uiteindelijk om 4.00 maar een klein flesje gegeven Is het alweer avond
Ooooh noooo wat een shit nacht zeg Wat zul jij blij zijn als je vanavond weer op bed kunt.. Misschien zit er nog een middagdutje in vanmiddag