Ja, lange slanke dame is het! Jullie meisje doet het ook netjes, zeker nadat ze zoveel was afgevallen!
Hier gaat het goed, en bij jullie? Wat een drukte weer in huis met de kids thuis door de vakantie. Wel erg gezellig maar ik merk dat ik dan eigenlijk niet aan mezelf toe kom en dingen als het forum schieten er dan al snel weer bij in
Fijn! Hier gaat het ook goed ! Haha, ja hè! Alhoewel ik het ook wel weer heerlijk vind even geen verplichtingen . Man is deze week ook vrij, beetje jammer van het weer! Hoe gaan de nachten bij jullie? Zie je erg tegen het werken op?
Ja heerlijk is het wel he, even niks moeten en niet zo op de klok hoeven leven Hier is man ook vrij deze week! Dat weer inderdaad, vreselijk.. Ik had zo gehoopt op een beetje zon, graadje of 20 maar helaas. Hoop dat het van de week nog wel een keer een dag droog is zodat we er lekker op uit kunnen en misschien een terrasje kunnen pakken. Maar dat geluk zullen we wel niet hebben Jullie nog plannen deze week? Nachten gingen eigenlijk wel erg goed maar de laatste 2 nachten is het ruk. Afgelopen nacht vanaf 03.00 uur feest, de nacht ervoor vanaf 02.00 uur. Ze slaapt wel maar erg onrustig en vraagt iedere 15-30 minuten om haar speen.. Hoe gaat het bij jullie? Werken, tja.. Ik begin er erg tegenop te zien ondanks dat ik er ook wel weer zin in heb. Beetje dubbel dus. Komt vast goed, alles moet gewoon even weer vorm gaan krijgen en omdat ik nog niet weet hoe alles zal gaan lopen word ik er een beetje zenuwachtig van..
Nou jammer hè.. we wilde lekker een dagje naar het strand en de bossen gaan maar dat zit er helaas niet in denk ik! Verder niet echt plannen, we hebben vandaag het speelgoed van boven naar beneden helemaal opgeruimd en op zolder achter de schotten alles eruit gehad en uitgezocht. Veel weg gedaan en opgeruimd . Leuke vakantie taken . En morgen willen we dan nog op de 1e verdieping de kasten opruimen en uitzoeken, kunnen we er weer even tegenaan ! Jammer is dat! Hier net zo, ze sliep al aardig wat nachten door, maar ook de laatste 2/3 nachten slaapt ze heel onrustig en vannacht maar een fles gegeven. Niet erg, het mag maar daardoor zijn we gelijk uit het ritme . Vind het altijd wel fijn een beetje ritme. Ook voor de slaapjes want die gaan nu ook gelijk moeilijker overdag, en dan slaapt ze eindelijk is ze na een uurtje alweer wakker! Ze slaapt nu ook al, dus ben benieuwd hoelang ze doorslaapt. Vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje, kijken of ze dan rustiger slaapt . Ja snap ik, meestal gaat het allemaal wel vanzelf hè en voordat je het weet zit je alweer in het ritme. Maar ik snap dat je er tegenop zie. Moet je maandag gelijk beginnen?
Lekker zeg, alles aan het opruimen! Jullie besteden de vakantie in ieder geval goed Hoe heeft jullie meisje geslapen op haar eigen kamertje? Slaapt ze alweer wat beter en rustiger? Hier gaan de nachten nog niet echt lekker, vanaf een uur of 03.00/03.30 wordt ze onrustig. Het is geen honger, als ik haar rond 05.00/06.00 de fles geef, drinkt ze hem niet eens leeg. Wat het dan wel is.. Sprongetje? Maandag gelijk weer werken inderdaad! Donderdag is het Hemelvaart, dus dat scheelt weer een werkdag in mijn eerste week
Afgelopen nacht ging weer beter, wel met een flesje om 3.30 maar wel gelijk weer door tot 19.00. hier is het ook elke x rond 3.00/3.30 dat ze onrustig wordt, ze drinkt wel haar flesje leeg dus denk wel dat het bij haar honger is. Vermoeiend als ze zo onrustig slaapt. Moet je dan elke x haar speen blijven geven? Haha, dat is fijn! Voor het inkomen wel lekker
"Grappig" dat het bij jullie zo hetzelfde gaat met de onrust vanaf 03.00/03.30. Ik geef haar dan inderdaad haar speentje. Afgelopen nacht ging wel weer goed, geslapen van 22.30 tot 06.00, fles erin en toen weer door tot 09.30 Hier heeft de kleine meid een week of 2 geleden trouwens bedacht dat het al wel tijd is om te gaan rollen van buik naar rug.. Het gaat me allemaal veel te snel!
Fijn zeg! Ze gaan wel echt gelijk op vanmorgen sliep ze ook weer een x door tot 6.00 ! Lekker dat ze dan nog tot half 10 door gaat! Zo wow, snelle meid! Hier pakt ze sinds begin deze week speelgoed als ik het bij haar hang. Vind dat weer zo leuk al die ontwikkelingen
Fijne moederdag gehad? Hier een knutsel van de middelste gehad, en een hele berg chocolade en een lief kaartje van allemaal Leuk hè al die ontwikkelingen, vind ik ook! Hier begint ze ook echt wel naar speelgoed te grijpen. Oh en haar voeten, zeker als er geen sokken om zitten, vindt ze ook super interessant
Wat lief en heerlijk al die chocola. Ja was leuk! Mooie knutsels van de kinderen en m'n man had ook wat cadeautjes gekocht en een heerlijk ontbijt gemaakt! Vanavond lekker de BBQ aangezet, de kids hebben ook genoten. De oudste was helemaal blij, het is echt een gezellig feest . Ah ja leuk hè! Hier vind ze haar armen ook erg interessant. Ze kijkt er dan echt naar van wat is dit! Heel veel succes met werken!!
Klinkt als een geslaagde moederdag bij jullie! Hier inderdaad ook een heerlijk ontbijtje gehad met zelfgemaakte broodjes en croissantjes Hoe gaat het bij jullie? Hier een spookje de afgelopen nachten. Vanaf een uur of 02.00 begint ze wat te mekkeren. Irritant.. Oh maar wel slaapt ze 's middags sinds een aantal dagen zo'n 2,5 a 3 uur zelf in haar wiegje! Zo fijn Je merkt aan haar dat het haar goed doet. Begint een soort van ritme in te komen nu lijkt het met 's ochtends en begin van de avond een slaapje van 45-60 minuten en dan in de middag die lange ruk. Ideaal!
Het gaat goed hoor, heerlijk die lange weekenden kan er wel aan wennen ! En hoe was het op je werk? Oh pittig, slaapt ze dan uiteindelijk wel weer verder? Hier gaan de nachten de laatste week best goed (klopt af). Rond half 8 haar flesje en daarna slaapt ze door tot 7.00/7.30 ! Alleen vannacht om 3.30 even onrustig, toen een klein flesje gegeven en nu slaapt ze nog! Heerlijk dat ritme! Weet je ook een beetje waar je aan toe ben hè. Hier is het af en toe nog zoeken, eerst legde ik ze gelijk s ochtends na haar fles weer in bed. Nu is ze een uurtje wakker en gaat dan slapen. Meestal tot de volgende fles. S middags slaapt ze vaak ook 2 uur en eind van de dag indd een kort slaapje. Hoelang is ze bij jullie tussen de slaapjes door wakker?
Werk gaat wel goed! Het is wel fijn om weer met werk bezig te zijn en me op die manier nuttig te maken Wauw! Wat een nachten maken jullie, ik ben een klein beetje jaloers hier afgelopen nacht 23.00 tot 07.15, toen moest ik haar wakker maken voor de fles ivm werk. Wel zo nu en dan even gemopper vanaf 04.00 maar speentje erin en weer klaar. Lijkt dus weer de betere kant op te gaan Hier is ze tussen de slaapjes door zo'n anderhalf tot twee uur wakker. Dat laatste houdt ze alleen vol als je echt met haar bezig bent, eigenlijk is na anderhalf uur haar lampje wel uit en heeft ze een slaapje nodig. Hoe zit dat bij jullie? Hoeveel drinkt jullie meisje nu eigenlijk, nu ze zulke lange nachten maakt?
Ook een goede nacht ! Alleen het speentje teruggeven elke x is wel vermoeiend hè! Slaap jezelf toch onrustiger. Hier is ze max 1.5 uur wakker, heel soms voor het laatste slaapje 2 uur maar meestal red ze dat niet . Moet wel zeggen dat ze het laatste slaapje weinig in bed doet. Meestal gaan we dan nog lekker even naar buiten als het weer het toelaat en slaapt ze een klein slaapje in de wagen. Ze drinkt 3 flessen van 180 cc en de laatste fles is 210 ! Sinds we de laatste hebben verhoogd slaapt ze ook beter/rustiger. Denk toch dat de s nachts dan honger had! Hoeveel drinkt jullie meisje?
Vermoeiend inderdaad, steeds het moeten geven van de speen. Nou vannacht was het week raak vanaf 03.30, gaaaaaaaaap. Uiteindelijk haar om 06.45 tussen ons ingelegd, sliep ze als een blok dus om 07.30 maar wakker gemaakt om de dag te starten etc. M'n man en ik zeiden al tegen elkaar, als ze vannacht weer spookt gaat ze mooi tussen ons in, dit is zo vermoeiend en we zijn echt even toe aan een goede nacht. Hier is het absoluut geen honger maar zoekt ze volgens mij vooral de geborgenheid. We denken dat daar het gespook vandaan komt, dat ze ons mist en zich alleen voelt in bed. Wauw wat een grote flessen tikt ze weg! Gaat dat goed met maar 4 flessen op een dag? Nou ja, als ze tevreden is dan het natuurlijk helemaal goed! Hier krijgt ze 5 flessen van 150cc aangeboden. De meeste gaan niet leeg, vaak laat ze een bodempje en soms wel tot 30/40cc staan.
Afgelopen nacht meldde ze zich rond 05.45 uur, lekker tussen ons ingelegd en ze sliep verder tot de wekker van 07.30 uur! Toen was ze het er eigenlijk nog niet mee eens en wilde nog wel verder knorren maar ja, er moet ook gewerkt worden etc
Nou dat snap ik. Herken het wel van de andere 2 het continue de speen geven s nachts. Wordt je niet vrolijk van! Fijn zeg dat ze lekker verder sliep tussenin, heb jezelf ook wat meer rust! Ja gaat heel goed met 4 flessen. De laatste dagen komt ze voor haar 2e fles wel een half uurtje eerder en dan heeft ze echt honger. Dus ik denk dat ik nog 1 fles ga ophogen. Ze zijn indd best flink, wist eerst ook niet of we er goed aan deden. Maar van alles geprobeerd en dit werkt het beste voor haar, en in overleg met het CB het toch zo gaan doen. Ze is tevreden dus ik vertrouw er maar op dat het zo goed is. De laatste fles van 210 geven we ook in 2 delen soort van. Ik geef haar beneden 180 cc, daarna beneden nog lekker even kroelen/spelen en dan geef ik in haar bedje nog 30 cc. Dan heeft de rest even een half uurtje kunnen zakken .
Als ze het goed doet en tevreden is op die 4 flessen, dan is het helemaal prima toch! Ik ben altijd wel een voorstander van de baby volgen in hun behoeften, ze geven zelf echt wel aan wat ze nodig hebben. Hoe ziet jullie schema er nu een beetje uit op een dag? Hier zit de tweede werkweek er alweer bijna op! Het verbaast me een beetje hoe makkelijk de kleine dame er doorheen vliegt en hoe ze eigenlijk alles wel prima vindt. Dagje oma is leuk, dagje gastouder is leuk en ze komt nooit overprikkeld oid terug wat ik eigenlijk wel een beetje verwacht had. Zeker de dagen dat ze bij de gastouder, daar stikt het van de (hele kleine) kindjes en is het soms best wel druk. Nou is ze natuurlijk hier in huis wel wat gewend met haar grote broers en wat zij af en toe nog meenemen aan vriendjes, maar toch. Meevaller!