Februari 2021 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mammavantwee, 20 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Wij zijn een maand later begonnen, door de operatie ;)! Het valt mee gelukkig, niet zo erg als vorige keer. Ze heeft alleen een beetje koorts en ze slaapt veel.

    Oh heerlijk! Ik had ze vannacht weer naast me, maar om 3.00 in haar eigen bed gelegd. Ze sliep zo onrustig, in haar eigen bedje niet meer gehoord :).

    Ja leuk hè!! Ik vind het ook zo leuk om te zien, ik ben er nu ook veel meer mee bezig dan bij de andere 2.
     
  2. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ach vandaar, ik dacht al: mis ik iets (zou maar zo kunnen namelijk, mezelf kennende) :roflmao:

    Vervelend zeg, dat ze er wat koorts van heeft! Hopelijk knapt ze snel op. Stomme prikken ook..

    Balen van jullie nacht, wel fijn dat ze in haar eigen bedje nog lekker heeft kunnen slapen! Hier gingen de nachten al behoorlijk goed, behalve wat onrustig einde van de nacht maar dan sliep ze wel lekker verder tussen ons in. Nou ook daar lijkt verbetering in te komen, ze heeft nu al een aantal nachten gewoon volledig in de wieg geslapen en dan meldt ze zich zo tussen 08.00 - 08 30. Heerlijk! :D (Nu alleen zelf nog beter gaan slapen, vanaf een uur of 4 kan ik meestal niet goed meer doorslapen en word ik steeds wakker :rolleyes:)
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  3. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ze heeft gelukkig daarna nergens meer last van gehad.

    Oh heerlijk!! Jammer is dat dan hè, hopelijk slaap jezelf ook snel weer wat langer.
    Hier gaan de nachten op en af, gister van 19.00-7.00 weer geslapen en vannacht om half 4 klaar wakker, toen maar klein flesje gegeven daarna ging ze gelukkig verder en ligt nu nog lekker te slapen :)
     
    RLSD vindt dit leuk.
  4. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Oh gelukkig dat ze geen last meer heeft gehad!

    Hoe gaan de nachten nu, nog wisselend? Hoort er ook wel een beetje bij denk ik. Hier vannacht ook weer een onrustige baby maar toch slaapt ze zelf wel. Vraag me dan toch af wat er is, heeft ze het te koud/warm, ligt ze niet lekker, dromen? Ik heb geen idee..

    Nou hier draait ze inmiddels sinds vorige week ook van rug naar buik hoor, zo grappig!

    Zijn jullie al gestart met bijvoeding?
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ze gaan de laatste dagen gelukkig best goed. Rond 5.15 soms een speentje geven, maar slaap dan wel weer verder tot 7.00/7.30:). Ik denk dat het er indd ook wel bij hoort. Zei al tegen m'n man, eigenlijk mogen we niet klagen ze slaapt vanaf het begin best goed :p.
    Ja lastig is dat he.. ik vind de warmte ook niet zo handig ben dan bang dat ze te warm is :p. Dus vannacht om 01.00 maar even gaan voelen.

    Wat goed, leuk!! Hier nog niet gelukt. Ze probeert het wel, maar het lukt haar nog niet. Ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren:).

    Kunnen jullie een beetje genieten van het weer?
     

Deel Deze Pagina