Hier ook nergens zin in, bah. Vandaag alleen met mijn zoontje, wilde eigenlijk zuurkoolstamppot maken vandaag, maar kan me er echt niet toe zetten om naar de suup te gaan. Lopend gaat niet meer, en op de fiets echt te koud. Maarjaaa ook deze dag gaat weer voorbij
Misselijk en diaree... check. Helaas dochter ook dus ben bang voor een virusje. Zou balen zijn net nu. Mijn moeder komt vandaag dagje helpen even huisje aan kant maken en boodschappen doen. En niet teveel buiten komen brrr
Klaagmodus dubbel aan: net met dochter naar buiten! Zij op de fiets want opa en papa hadden gezegd dat ze het nu al heel goed kan! Nou na 4 keer waarschuwen 1 keer ingrijpen en er achteraan rennen het bij de tweede keer opgegeven! Nu dus pijn in mijn rug en harde buiken! Net keihard gehuild samen met me dochter! Want een rotweek om vakantie te hebben zeg! Gelukkig gaat ze morgen en donderdag gewoon naar de bso aangezien ik het gewoon weg niet op kan brengen.... wat voel ik me een slechte moeder! Pffffff
Daar is Je bent geen slechte moeder!!!!!!! Hier ook 2 dagen weg gebracht in de vakantie..heerlijk 2 hele dagen niks gedaan en energie opladen! Als je het nodig hebt gewoon doen!
Je bent absoluut geen slechte moeder !! En dat typ ik vanaf de bank voor de tv terwijl zoontje heerlijk een dagje naar de opvang is. Rust is belangrijk
Ik word helemaal gek van die domme hormonen , zit ik weer te twijfelen over de naam Meer dames die hier last van hebben ? Mijn vriend zegt al maak je niet zo druk maar ja heb tijd teveel om na te denken. Ookal weet ik zelf dat als ik ga zoeken ik steeds bij de naam uitkom die we al hebben
Mijn man heeft gewoon zodra we het eens waren over de naam een raamding met naam erop besteld. Zo kun je niet meer terug zei hij Maar is niet raar hoor. Ik denk dat je het pas echt zonder twijfels weet zodra je je kindje in je armen hebt. @Kimjoy je bent juist een betere moeder als je niet alles opkropt en af en toe jezelf lekker laat gaan, en tijd voor jezelf neemt
Ik kom net bij de verloskundige vandaan ze ligt zo diep Dat is niet meer los te wippen Ik heb onwijs last van harde buiken dus ik hoop dat dit echt het begin is en dat ze snel komt. Verloskundige gaf aan dat het dit weekend volle maan zou zijn dus dat er een kans is dat ze dan komt mocht dat niet zo zijn word ik 8 maart gestript Mocht dat niks doen het weekend moet ik me maandag melden bij de gynaecoloog en dan gaan ze de baby nog halen voor 15 maart... Maar ik ben positief gestemd ik ga voor deze week
Hier gaat mijn zoon ook gewoon naar de bso morgen. Hij heeft er ook gewoon zin in. Viel me er niet rot over eigenlijk. Het is alleen maar goed voor het ritme en hij kan heerlijk spelen. Geeft mij ook even de tijd het huis weer door te razen en verder te relaxen. Kreeg net de opdracht om hem pas laat te halen want hij wil gymen haha. Net lekker bij de bios geweest. Heerlijke activiteit met dit weer. Net nog rondje met de hond gewandeld en kind nee op de step. Eigenlijk een heerlijk relaxt dagje. Afspraak in het ziekenhuis staat gepland voor woensdag 10.00. Volgens mij ctg. Geen idee wat ze dan verder nog doen. Straks naar de verloskundige nog.
Meiden die nog aan het wachten zijn... Voel jezelf niet slecht omdat je het even niet meer op kan brengen. Die laatste weken zijn ontzettend pittig en je wilt het liefst doorspoelen naar het moment dat je kleine in je armen ligt. Hormonen, vermoeidheid, drukke peuter, bekkenpijn, rugpijn. Het is gewoon niet tof!! Voel je niet schuldig. Leg je zelf in de watten! En een lekker potje janken lucht ook zeker op. Nog even volhouden meiden! Jullie kleintjes komen ook snel ❤️
Hier ook naar de vk geweest. Alles was nog goed. Plan van aanpak is nu: Volgende week maandag strippen (41.3). Dan die woensdag naar gynaecoloog voor afspraak maken inleiden en dan die vrijdag (42.0) inleiden. Maar voor nu hoop ik dat hij gewoon komt voor volgende week maandag! Hij heeft nog sowieso een week de tijd dus. Ik wil eigenlijk helemaal niet gestript worden... Ga zo maar even kopje framboosblad thee zetten. Schijnt te helpen dus ben benieuwd.
Nog meer slijm van slijmprop. Duurt nu al 48u, hoe groot is dat ding hahaha Ik vind ook heerlijk kids naar opvang hoor! Schaam me er ook totaal niet voor en voel me er ook helemaal niet rot over Vandaag vermaakt in binnenspeeltuin en mogen bijkomen als ze maar de opvang zijn
Bedankt voor je reactie en ook van de andere. Borstvoeding is goed op gang en gelukkig geen last van stuwing. Als ze drinkt, drinkt ze genoeg. Vannochtend was de verloskundige hier en omdat ze goed groeit mag de bijvoeding eraf, mits ze goed de borst drinkt. Vandaag heb ik haar al 6 keer aangelegd en drinkt ze erg goed. Dus vandaag nog geen fles nodig gehad. Ik hoop dat dit het omslagpunt is en ze over een paar dagen de fles niet meer nodig heeft. Ik heb wel al besloten dat ik niet volledig ga kolven. Zijn er meiden die dit wel doen? Lijkt me erg zwaar
Ok zojuist weer controle gehad en voor de 3e keer gestript. Ruim 2 cm ontsluiting en kleine was nog verder gezakt in mijn bekken ( wist niet eens dat dat kon ) Nu hopen dat 3 keer scheepsrecht is en dat het door gaat zetten. Zo niet dan mag ik me woensdag op het ziekenhuis melden en word ik ingeleid. Het einde is nabij
Ik heb bi mijn eerste full time gekolfd. En daarnaast ook vaak aangelegd in de hoop dat het live voeden een keer zou lukken. Helaas nooit gelukt en ben ik na een maand met bv gestopt. Het full time kolven brak me op en ging me steeds meer tegenstaan. Het vrat energie en ik kwam ook bijna de deur niet meer uit. Gezworen dat nooit meer te doen. Deze keer loopt de bv als een trein gelukkig. Ze is nu een week oud en ik heb niet hoeven bijvoeden of kolven. Hopelijk komt bij jou het punt ook snel dat je volledig live kan voeden! En bij twijfel echt een lactatiekundige laten komen hoor.
Ook ik heb weer controle gehad vandaag... Bloeddruk weer goed en hartje klonk weer mooi. De verloskundige schat ons meisje op 3700 gram bij de geboorte, ik ben benieuwd! Ze heeft volgens haar een lange rug en het gewicht zou dan ook vooral in de lengte zitten. Spannend, ben benieuwd wanneer ze komt Iedereen succes met de laatste loodjes en het wachten, hopelijk hebben we allemaal snel ons kleintje in onze armen!