**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb besloten m’n gevoel te volgen en niet een agenda kwestie.

Waarschijnlijk donderdag avond ballonkather plaatsen en dan vrijdag de rest.

Na het strippen vanmiddag voel ik wel wat gerommel dus wie weet! Is ze ons voor

Powerwoman, Pitahaya, Myhappyfamily en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Goed zo meid! Hoop dat de naderende maan iets voor je doet!

piscean vindt dit leuk.
  3. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier net controle gehad en nog niks! Geen ontsluiting niks dus rustig aan door gaan! Volgende week willen ze inleiden bespreken. Hierop heb ik aangegeven dat zolang het niet noodzakelijk is voor mij of onze kleine dat ik het dan liever niet doe. Ik hoop ontzettend op een spontane bevalling! Merk wel dat mijn lichaam het zwaar heeft maar goed.... ik wil iedereen sterkte wensen met beslissingen over wel of niet inleiden en wanneer gewoon op je gevoel afgaan meiden dat is het enige wat ik kan zeggen!

En boor de meiden die al bevallen zijn geniet van je baby bubbel heerlijk lijkt me dat straks! Kijk er ook naar uit

Myhappyfamily, piscean en Babbelboxje vinden dit leuk.
  4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Tann jammer dat er niet gestript kon worden

@piscean goed dat je je gevoel volgt!

Net controle gehad. Baby wel weer iets verder ingedaald maar nog niet helemaal. +12kg totaal, bloeddruk 120/66.

Meiske2015, Myhappyfamily en piscean vinden dit leuk.
  5. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor een afspraak te maken om in te gaan leiden. En ze heeft me gestript. Nu zijn tijdens het strippen mijn vliezen gebroken. We mochten gewoon naar huis dus lig nu lekker op bed. Hopelijk komen de weeen vanzelf op gang en anders morgen terug. Komen steeds hele golven uit. Wel spannend allemaal!

Powerwoman, Maralena, Baloo en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Spannend Meis! Succes en hopen dat weeen nu van zelf komen

Melon vindt dit leuk.
  7. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ooow spannend meis!! Haha lang gaat het dus niet meer duren! Ging even anders dan je verwacht had denk ik of niet? Wil je graag thuis bevallen? Succes hopelijk komt het snel op gang

8. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Spannend!!! Goede strip poging:roflmao::thumup:

Melon vindt dit leuk.
  9. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Jaaa, en lekker met een natte broek de auto in hahaha. Gelukkig hadden we al een matje liggen op de stoel. Nee wilde in het ziekenhuis maar dat moet nu sowieso omdat hij op dit moment al op 4 kilo word geschat inplaats van met 40 weken op 4 kilo.

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

He, oeps! Hadden ze het dan verkeerd gedaan?

11. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Jaa was eigenlijk niet de bedoeling haha, maar misschien was net dat kleine zetje nodig dat kan ook

12. Pitahaya

Ohh, maar ik zou dan eigenlijk best wel boos worden. Zou dat echt niet willen. Heb daar nu dan ook best wel angst voor als ik maandag laat strippen....

13. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Toen ze mij gingen strippen vertelden ze van tevoren dat het kán gebeuren dat de vliezen breken tijdens het strippen.
    Spannend hoor, nu afwachten!

14. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    939
    580
    93
    Meiden waarbij een inleiding dreigt: mij is het alles meegevallen! Ik heb niet eerder een bevalling meegemaakt, dus kan het niet vergelijken, maar ik kijk positief op mijn bevalling terug.
    Ik had gelukkig van te voren al 3 cm ontsluiting, waardoor ik er al minder tegen op zag. Want als je potdicht zit lijkt het me geen pretje.
    Bij mij braken ze om 9 uur de vliezen, 10 uur infuus en 11 uur weeen. Om 1 uur kwam ik in een weeenstorm, dat was wel pittig. Uiteindelijk om half 3 een ruggeprik en om 5 uur was ze er.
    Misschien dat het jullie helpt om er positief in te gaan mocht er moeten worden ingeleid.

Powerwoman, kimmmmmm, Sjors84 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Pitahaya

hmm... Weet nu niet of ik dan wel wil strippen eigenlijk.

16. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Maar strippen is ook een poging om de bevalling op te wekken wat veranderd er dan als die kans er is?

Maralena, Popidepi en Babbelboxje vinden dit leuk.
  17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jeetje spannend @Melon!
    Meeste rotzooi heb je al in het ziekenhuis gelaten haha.
    Succes!! Hopelijk komt alles snel op gang.0

18. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    #2238 Babbelboxje, 27 feb 2018
    Laatst bewerkt: 27 feb 2018
    9 maart controle

Was verder alleen a.s. maandag plek 's middags (tijdens zoon zijn middagdutje) en dan heb ik geen oppas. Dus over 1.5 wk pas weer

19. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Eerlijk... Ik zou best blij zijn als ze zouden breken tijdens het strippen... inderdaad je wilt toch dat het iets doet als je je laat strippen. Als de vliezen breken weet je sowieso dat er iets gaat gebeuren... haha hoop al 2 weken dat ze breken :roflmao:

Baloo, Popidepi, kimmmmmm en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Haha helaas kon er bij mij nog geen vingertopje in o_O dus er zal.nog spontaan iets moeten gebeuren deze week.. laten we het hopen

kimmmmmm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina