90% begint met harde buiken en die moeten omgezet worden in weeen want zonder weeën geen ontsluiting zei mijn verloskundige... Maar het ziet er wel heel regelmatig uit Je kan beter nu bellen en vragen
@Kimjoy dan laat je me alleen wel in de steek met de volgende geboortedatum Of je moet een paar weeen deze kant opsturen Succes!
Hier komen ze! @kimmmmmm hahah! Ik wacht het nog heel even af! Omdat ze nog wel echt goed te doen zijn!
Nou hier nogmaals de tas nagekeken en alles zit erin. Morgen om 7 uur melden op het ziekenhuis en dan gaat het beginnen. Ben blij dat het einde in zicht is want ik vind het wel goed geweest zo. Hopen dat de bevalling een beetje vlot gaat en dat ik morgen mijn mooie zoon in de armen heb. Ik doe de oogjes maar eens dicht want de wekker gaat om half 6 Dames voor wie het al begonnen is succes , we kunnen het !!
Heel veel succes meis morgen en geniet ook van het moment. Ik ga duimen dat het allemaal beetje voorspoedig voor je verloopt en hopelijk morgen lekker knuffelen met je kindje
@Kimjoy hier ook anderhalf uur lang 40/50 sec durende kramp toen. Vk gebeld en die zei, lekker een half uur douchen en dan zien wat er gebeurd. Er gebeurde vervolgens niet veel maar een uur later zette het door en een uur daarna was ze er. Het hielp waarschijnlijk om rust op te zoeken en te ontspannen..
@Pantoffelheldin heel veel succes morgen!! Hopelijk kun je een beetje slapen. @Kimjoy hopelijk zet het nog door.
Goedemorgen meiden, @Pantoffelheldin succes vandaag! Hopelijk loopt het lekker vlot! Hier heel de nacht onregelmatige weeen gehad! Gelukkig wel tussendoor een uurtje kunnen slapen! Ik ga het vandaag goed in de gaten houden! Jammer genoeg heeft de regelmatigheid niet door gezet! Manlief is helemaal op van de zenuwen dus die heb ik toch maar gewoon naar werk gestuurd!
@Kimjoy balen zeg!! Frustrerend is dat ook voor de mannen inderdaad. Hopojl gebeurd er toch snel iets. Hier alles rustig. Ik ga er dan ook maar vanuit dat het inleiden gaat worden het weekend.