**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik wil eeeeeeerst. Ik ben verder. (Grapje hoor!)

kimmmmmm, Myhappyfamily, Sjors84 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113

Haha al was t geen grapje. Niemand die het je kwalijk neemt hoor :p

Kan nog eerder he, gewoon ff bitter lemon drinken terwijl je mcdonalds hamburgers eet ( las van iemand dat die schijnen te helpen) en daarna een kopje vrouwenmantelthee, en de dag afsluiten met een potje seks :roflmao::roflmao::roflmao:

Myhappyfamily, Sjors84, piscean en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Haha jaaa je hebt helemaal gelijk meis. Ga echt hopen dat het voor jou vannacht gewoon raak is. Mijn dochter kwam bij het inleiden met ballon pas na bijna 3 dagen dus kan nog wel even duren hoor

Babbelboxje en Powerwoman vinden dit leuk.
  4. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Nou mijne gaat sowieso nie komen voor donderdag ben ik bang... dus ik kom denk als laatste in de rij....

5. Pitahaya

Ja ik weet niet. Ik ben het vertrouwen een beetje kwijt ofzo. Vind het ook zo gek dat ik nu gewoon helemaal 0.0 voorweeen meer heb. Volgens mij gebeurt er hier echt helemaal niks!

kimmmmmm vindt dit leuk.
  6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Gefeliciteerd meid

Myhappyfamily vindt dit leuk.
  7. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Gefeliciteerd meid!

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Lieve wachtende meiden ook ik leef nog steeds heel erg met jullie mee! En duim op baby nieuws!

Hier gaat alles best goed!

Kleine man doet het goed! Mama wil te veel Hahah maar dat is normaal voor mij!

Ik ga van de week op mijn gemak me bevalling op schrijven maar tis zo heftig geweest dat ik het allemaal eerst zelf nog moet verwerken!

Voor alle new mama’s dikke knuffel en geniet! Ik zit heerlijk in een bubbel en nu even geen bezoek! Heerlijk!!

Myhappyfamily, Sjors84 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  9. Pitahaya

Heerlijk, even geen bezoek. Geniet er lekker van!

Kimjoy vindt dit leuk.
  10. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Gefeliciteerd dames en sterkte voor de wachtenden

Met ons kleintje gaat alles goed mee ik ben lichamelijk uitgeput. Donderdag kon ik niets meer zelfs niet eten. Ik knap een heel klein beetje op, vandaag gedoucht, met hulp dan wel. Het is enorm heftig. Krijg uitgestelde kraamhulp.
    Mijn man kreeg gister hoge koorts.. De griep. Het riool verstopte totaal en ivm sneeuw, lekkage op de slaapkamer. Eigenlijk best akelig allemaal.
    Maar ondertussen geniet ik met volle teugen van m'n dochtertje. Het is zo'n heerlijk kind.

11. Pitahaya

Jeetje joh. Dat is niet niks allemaal. Wel fijn dat je langer kraamzorg krijgt. Sterkte meis.

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Dat is wel alles behalve een fijne kraamtijd :(
    Sterkte!
    Fijn in ieder geval dat je langer kraamzorg krijgt

13. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Dat lijstje is niet heel lang meer je dames! Ben benieuwd wie er eerst gaat..

Nou hier ook nog niks te bekennen qua voorweeen ofzo! Vandaag wel echt een K dag. Ben zo moe..vanmorgen ff de badkamer schoongemaakt..daarna lunchen met de mannen en toen naar bed gegaan en kwam er pas om half 4 uit :s
    Jongens liggen op bed en ik wil ook weer :( morgen ff voetbal kijken, eten bij mn schoonouders..jongens slapen daar en dan s'avonds melden in het zkh!

14. Pitahaya

Ik heb vandaag ook een ruk dag. Kan gewoon niks meer. Zit maar binnen op de bank onder een kleedje. Wil alleen zijn maar dat is ook weer niet goed. Ben zeer emotioneel en huilerig. Baal echt van mezelf.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  15. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Kop op dames!! Nog maar heel even en dan hebben jullie ook een kleintje in jullie armen. Snap dat het heel frustreren is als je helemaal op bent en iedereen bevalt en jij zelf nog niet. Duim heel hard voor jullie dat jullie ook snel mogen bevallen!!

kimmmmmm en Babbelboxje vinden dit leuk.
  16. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    gefeliciteerd geniet ervan;):thumup:

17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    wow wat een lijst ineens in maart...gefeliciteerd met jullie kleintjes
    geniet ervan

kimmmmmm en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  18. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ahhh Wachtende dames ik heb zo met jullie te doen!! Jullie zijn toppers hoor, nog even wachten en jullie worden rijkelijk beloond!! Wij denken denk ik allemaal aan jullie. Baby's jullie moeten snel komen dan kunnen we lekker babypraat houden!!

@Jaly misschien heb ik het gemist maar wat is er aan de hand meid dat je je zo beroerd voelt/voelde?? Beterschap!!

@Hier, stuwing volop aan de gang, meiden die er al overheen zijn kolfden jullie steeds de druk eruit of kon je het erin laten? Ik moet het er op den duur uitkolven en dan ben ik na 200 ml pas van het ergste af maar kan ik nog steeds mijn armen niet pijnloos bewegen. Wanneer gaat dit weg :)??! En ik heb zo iets geks, misschien blaasontsteking ofzo maar heb geen koorts echt onderbuik pijn etc. ik wacht het nog even af.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  19. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ps ik zie geen 3 maart baby's dat kan natuurlijk niet :) Welke baby voelt zich geroepen??

kimmmmmm vindt dit leuk.
  20. Estavanax

Estavanax Lid

16 sep 2017
    56
    45
    18
    Dank je wel!! Ik blijf uiteraard met jullie meelezen en meeduimen dat de laatste loodjes snel voorbij zijn. Voor ons allemaal :) dit is mijn tweede zwangerschap, (heb al een peuter hier rondlopen) en t valt me een stuk zwaarder dan de eerste keer. Daarom ook echt fijn om te lezen hoe andere dames hier in staan en ik niet alleen ben met dit laatste stukje zwanger zijn!

Babbelboxje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina