**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Even snel update. Ik lig in het ziekenhuis en hebben ballon geplaatst. Verwachting is dat deze morgenochtend eruit komt maar weet uit ervaring dat het nog even langer zou kunnen duren dus ga nergens vanuit. Heb afgesproken dat ik bij wee opwekkers een ruggeprik wil en dat geeft rust. Nu heel hard duimen dat die kleine morgen komt... Spannend hoor

Myhappyfamily, Draaikont, Sjors84 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik duim met je mee! Denk aan je. Jij bent de volgende!

Tann vindt dit leuk.
  3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    We duimen met je mee @Tann ! Hopelijk kun je nog even lekker slapen zodat je uitgerust begint met bevallen. Succes!

Wij hebben net de kamer versierd, zoontje is maandag jarig en dat vieren we morgen. Zijn een beetje losgegaan met slingers en ballonnen, maar ach :roflmao:

20180303_224324.jpg 20180303_224312.jpg

Myhappyfamily, Kimjoy, Draaikont en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Wat leuk! Onze O is ook maandag jarig en we vieren het deels morgen. We hebben gisteravond ook overal slingers opgehangen!
    Hoop dat het even lekker helemaal om hem draait en niet om de baby...

piscean en Babbelboxje vinden dit leuk.
  5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wat toevallig! Ja even een dagje die niet om de baby draait. Ik zei al tegen mijn man, voelt zo vreemd om zijn 2e verjaardag te vieren, want voor je gevoel ben je toch steeds bezig met de komst van zijn broertje.

Baloo vindt dit leuk.
  6. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Voor de mama's die ook een dreumes of peuter hebben rondlopen; Hoe reageert hij of zij op de baby?
    Hier was grote zus de eerste dagen extreem lief en meewerkend. We geven haar ook veel 1 op 1 aandacht.
    Mijn vriend gaat bijvoorbeeld straks met haar zwemmen. Maar merk wel dat ze iedere dag meer en meer de grenzen opzoekt.

7. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    @Yasmientje14 ik kolfde de druk er af als het echt pijnlijk was. En idd soms een fles vol. Na 3 dagen werd het hier minder.

Heb je toevallig niet gepoept? Dat daar de buikpijn zo laag vandaan komt? Anders toch ff urine laten checken hoor.

@Tann succes meid! Duimen draaien.

8. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Wow @Tann hoe is t afgelopen ?

Mijn zoontje van 2 slaapt altijd in zijn eigen bed maar dat was gister ineens een drama nadat ik thuis kwam van een verjaardag die wilde vanaf 10 uur ineens niet meer slapen dus ik had misschien de hoop dat hij het aanvoelde komen omdat ik een beetje kramp had....

Helaas! Nieuwe dag nieuwe kansen

Succes meiden!

9. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Mijn zoontje wil overal mee helpen en vind alles intressant , zoekt wel zijn grenzen op maar hoort ook bij de leeftijd.
    Hij doet het echt heel goed.
    Als de kleine huilt gaat hij erheen en pakt zijn handje of gaat over zijn hoofdje aaien

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Fijne dag vandaag @Babbelboxje en @Baloo! En alvast gefeliciteerd!

@Lena1982 onze eerste heeft dramatische dagen gehad. Eerst inderdaad ook lief en dan ineens een grote heks (sorry :rolleyes:).
    Ze begint nu aardig bij te draaien al.
    Naast veel 1 op 1 tijd merkte we dat ze heel positief reageert als ze mag helpen met de baby.
    Hele simpele dingen als mutsje pakken, dekentje pakken, troosten als ze huilt, speentje geven enz.

Baloo en Babbelboxje vinden dit leuk.
  11. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ballon zit er nog in... hij heeft nog geen haast ons menneke. Dus elke 4 uur komen ze kijken hoe het gaat. Mocht vandaag geen effect dan gaan ze gel toedienen. Laten we hopen dat het nog wat gaat doen. Verder liggen we nog beetje te relaxen en tv te kijken en genieten van de rust.

Myhappyfamily, Baloo, Powerwoman en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Spannend @Tann

Ik ben net mijn slijmprop verloren met bloed. Jaggg wat smerig.
    Fijne zondag allemaal!

13. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Haha die slijmprop is net de smurfensnot van vroeger. Kennen jullie dat??

Myhappyfamily, Powerwoman, Pitahaya en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Ik heb mijn broodje kaas even weg gezet :roflmao:.

Myhappyfamily, piscean, Babbelboxje en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Hahaha nou idd...doe het in een zakje en uren plezier :d

16. Pitahaya

Ooh, wat spannend bij jullie dames!!

Hier vandaag ook weer wat voorweeen en onrustig. Misschien gaat er eindelijk wat gebeuren?? Mijn man liet mij vanochtend uit slapen en toen was het in eens half 11!!! Dus ik ben er helemaal klaar voor!!

Myhappyfamily, Lena1982, Powerwoman en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Komm maar baby baby!
    *duimen, duimen*

Pitahaya en kimmmmmm vinden dit leuk.
  18. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Hier helemaal niks.... geen harde buiken geen voorweeeen geen gewonen weeeen.... als er niks gebeurt kunnen ze me straks niet eens strippen donderdag :(.....

19. Pitahaya

Nou ja, las wel dat voorweeen opzich nog niks hoeven te zeggen... en het is nog geen donderdag hè!

20. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Hier hetzelfde! Voor haar broertje gelukkig we nog steeds heel lief, maar zoekt hier ook steeds meer de grenzen op EN gaat er keihard overheen. Ze is ‘s avonds ook heel moe.... Voor haar staat natuurlijk ook ineens haar hele wereld op zijn kop. Ik probeer het een beetje te negeren en hier en daar positief bij te sturen. Voor zover dat lukt ;)

Deel Deze Pagina