**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    @Kimjoy wat een verhaal!! Moest voor jou ook schrikken zijn zoveel bloedverlies, horror! Hebben ze je HB nog gecheckt? Hoe is het nu met jou en de kleine?
    @Sjors84 Gefeliciteeeeerd!! Heerlijk jij nu ook je kleine!! Geniet ervan!
    @Pitahaya ik ben super benieuwd of je nu een uur na het strippen al iets merkt!!

2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Pitahaya ik ben benieuwd hoe het ging!

Toch maar even een mailtje gestuurd naar de verloskundige. Op aandringen van mijn man. Omdat de baby gisterenavond eerst zo druk was dat het best pijnlijk was, en ik later een paar druppeltjes bloed had met afvegen. Tis vast niks

Sjors84 vindt dit leuk.
  3. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Hier even mijn verhaal!

Gister avond om 20:00 gestript in het zkh! Lekker naar huis en het begon al wat te rommelen! Even lekker in bad gezeten en om half 10 naar bed! Weeen begonnen al snel te komen en kon er ook niet van slapen! Om 11 uur bed uit en onder de douche gestaan voor een uur...kon ze niet meer goed weg puffen dus vk gebeld! Mog me gelijk gaan melden in het zkh. Half 1 daar ..had 5 cm en hebben ze de vliezen gebroken. Daar reageerde meneer niet zo best op dus verplicht aan de ctg! Om 3uur kreeg ik persweeen en om kwart over 3 was meneer geboren.
    Om half 7 weer thuis..hij is nogal misselijk van t vruchtwater dus veel drinken doet hij nog niet!
    We hebben de jongens gewoon maar school laten brengen door opa en oma zodat wij even op kunnen laden. Vanmiddag maken ze kennis met hun kleine grote broer. :)

4. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Oja goeie! Ik was 39.5 en niet 39.6, foutje in mijn banner denk ik :)

5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hey dames ik ga op.mijn gemak teruglezen maar wilde even laten weten dat gister onze zoon H.ero om 17.48 met een spoedkeizersnede is geboren. Het Was heel heftig en onzeker maar de kleine man heeft een goede start gemaakt. Ingeleid met ballon, deze bleek te hoog te zitten kwamen we achter na de nacht. Goed gezet en na een uur al 4 cm.ontsluiting en ballon eruit. Lichaam pakte zelf weeën op dus verloskundige wilde even 2 uur waxhten voor het breken van de vliezen. Na 2 uur nog 4 cm dus besloten vliezen te breken in de hoop dat hetging vorderen. Terwijl ze vliezen brak bleef ze met haar hand erin zitten en zei dat ik rustig moest blijven maar de de navelstreng mee kwam en dat er veel mensen binnen gingen komen. Binnen 2 sec. 10 man aan mijn bed en bij elke wee duwde de baby de navelstreng dicht en daalde de hartslag. Allesging heel snel en hebben ze mij rennend over de gangen naar de ok gebracht. Ik werd meteen onder narcose gebracht niet wetende of hij nog leefde en mijn man moest ook.mij achterlaten. Gelukkig werd ik na 20.min wakker en heeft de baby geen zuurstoftekort gehad en begon meteen te huilen blijkbaar. Het was heel heftig en ik.had veel.pijn an de keizersnede maar ik kom er wel.overheen. die kleine was het belangrijkste.

Dit was even een hele andere wending die we niet zagen aankomen maar man man wat zijn we blij dat we hebben aangedrongen op een inleiding en niet op een spontane bevalling thuis. Als mijn vliezen thuis waren gebroken had het heel anders af kunnen lopen zijn we ons van bewust.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Nu in het ziekenhuis bijkomen. Personeel heeft super gehandeld. Alles is zelfs gefilmd en wordt morgen met de gyn teruggekeken en geëvalueerd voor ons als verwerking en uitleg wat er nu gebeurde. Vind ik echt top. Iedereen bleef rustig en hebben mijn man ook geen moment uit het oog verloren. Van het breken tot de vliezen en de geboorte zat maar 20 min. Mega snel mij dus klaargemaakt en naar de ok gerend en.mij onder narcose gebracht en kind eruit gehaald.

Baloo vindt dit leuk.
  7. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Zou een groot kind zijn nou het is een heel smal manneke 51 cm en 3495 gram en weinig spekjes. Drinkt gelukkig goed en borstvoeding gaat ook al suoer gwlukkig

8. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Tann jeetje wat ernorm heftig! Fijn dat het is opgenomen want uit ervaring weet ik dat dit erg kan helpen bij de verwerking.
    Blijf er veel over praten want dit is niet niks.
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Fijn dat het ziekenhuis zo goed heeft gehandeld en hij gezond en wel ter wereld is gekomen.
    Wat een verhaal!
    Kom rustig bij van de keizersnede is niet niks. En ook alle tijd nemen om geestelijk bij te komen.

Liefs

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wow wat heftig @Tann!
    Inderdaad maar goed geweest dat jullie al in het ziekenhuis waren. En gelukkig alles goed afgelopen.
    Gefeliciteerd met Hero! ❤️

10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Tann wat een verhaal!! Hopelijk kunnen jullie het goed verwerken allemaal. Fijn dat het allemaal goed is gekomen. Geniet van elkaar!

11. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

@Tann wat gigantisch heftig :eek: fijn dat het allemaal goed is gegaan.
    Hoop dát je het snel achter je kunt laten en lekker kunt gaan genieten.

@Pitahaya succes!! Hoop dat het strippen wat voor je doet, ga voor je duimen

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje @Tann wat een verhaal zeg!!!
    Rustig aan hoor. Is niet niks allemaal.

Hier gestript. Had al 2 cm dus ze kon er goed bij. Maar nu thuis merk ik helemaal niks hoor. Beetje slijm en bloedverlies en weer voorweeen maar verder niks.

Morgen om 2 uur moet ik naar de gyn voor ctg en gesprek met gyn voor plannen van de inleiding vrijdag. Hopelijk is dat niet meer nodig.

13. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Februari - begin maart 2018

Februari:

21 Februari: (4)
    Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje V
    Wens09 || 33 jaar || 2e kindje J

22 Februari: (3)
    Trillian || 35 jaar || 2e kindje J
    Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje

23 Februari: (1)
    Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje J

25 Februari: (3)
    Vioro || 28 jaar || 1e kindje
    Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje J

27 Februari: (3)
    Kuonah || 23 jaar || 1e kindje
    Woezie ll 22 jaar ll 2e kindje M

28 Februari: (2)
    MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje J

Maart:

2 Maart: (4)
    Karlijn || 27 jaar || 2e kindje M
    Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje
    Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje J
    Danpas || 33 jaar || 1e kindje J

4 Maart: (3)
    B3lle || 31 jaar || 2e kindje

7 Maart: (2)
    Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje

8 Maart: (2)
    Froggieh || 30 jaar || 3e kindje
    Kimmmmmm || 29 jaar || 2e kindje M

11 Maart: (2)
    Duizend || 32 jaar || 1e kindje

18 Maart: (1)
    Babbelboxje || 31 jaar || 2e kindje J

Totaal: 34

Jongens: 14
    Meisjes: 9
    Verrassingen: 1

Afspraken:

Maart:
    8 maart, Kimmmmmm, strippen

Geboren:

December:
    LisaLisaLisa || 09-12-2017 || 25+5 || Fenn*

Februari:
    Leooonie || 01-02-2018 || 35+6 || zoon
    Powerwomen || 02-02-2018 || 37+6 || L.inde
    Popidepi || 09-02-2018 || 37+0 || Lauren
    Daantje09 || 13-02-2018 || ?? || zoon
    Meiske2015 || 19-02-2018 || 39+5 || E.
    Lammetje91 || 20-02-2018 || ?? || F
    Lena1982 || 21-02-2018 || 39+2 || Lieke
    Baloo || 21-02-2018 || 39+3 || B
    Draaikont || 21-02-2018 || 39+1 || dochter
    Burb1988 || 21-02-2018 || ?? || M
    LolaJames || 22-02-2018 || 40+0 || Otis
    Brocante || 23-02-2018 || 39+4 || zoon
    NieTa || 24-02-2018 || 39+5 || Minthe
    Maralena || 25-02-2018 || ?? || zoon
    Jaly || 25-02-2018 || 40+3 || dochter
    Yasmientje14 || 27-02-2018 || 38+6 || dochter
    Mams1 || 27-02-2018 || 40+1 || dochter
    Pantoffelheldin || 28-02-2018 || 41+0 || zoon

Maart:

Roever || 01-03-2018 || 40+2 || zoon
    Piscean || 01-03-2018 || 40+5 || E.
    Kimjoy || 01-03-2018 || 39+4 || zoon
    Boebels || 02-03-2018 || 41+2 || Leah Elise
    Roosje-5 || 02-03-2018 || 39+5 || Jacky
    Myhappyfamily || 02-03-2018 || 39+6 || dochter
    Melon || 02-03-2018 || 38+5 || zoon
    Tann || 04-03-2018 || 41+0 || H.ero
    Sjors84 || 05-03-2018 || 41+1 || zoon

14. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Tann gefeliciteerd!! Wel heftig zeg. Gelukkig dat jullie in het ziekenhuis waren en dat ze zo goed gehandeld hebben. Fijn dat jullie het samen terug kunnen kijken. Fijn met verwerken denk ik. Nu lekker genieten.

@Pitahaya ahhh fijn al 2cm ontsluiting. Ik had dat ook vrijdag op het begin voelde ik geen verschil en na 1,5 uur merkte ik dat de harde buiken toch wat pijnlijker werden. Hoop voor je dat het iets gaat doen.

15. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    @Tann gefeliciteerd! Wat enorm heftig. Hopelijk kun je de bevalling een plekje geven. Sterkte met het herstel en geniet van de kleine uk.

16. roever

roever Niet meer actief

Hoi hoi!

Gefeliciteerd voor de dames die afgelopen dagen bevallen zijn!
    En succes voor die nog heeeel even geduld moeten hebben!! :(

Hier gaat alles goed!
    De eerste 3 dagen vond ik zooooo niet tof!
    Na een geweldige bevalling samen met zoonlief erbij, wilde hij vanaf de ochtend erna helemaal niets meer van me weten... hij negeerde me en werd boos als mn man vroeg of ik nog n kusje of knuffel kreeg... :(
    Daarna al die verpliche vezoekjes weer..blegh
    Op de derde dag stond ik echt op ontploffen, deze dag kwamen ook onze ouders langs...oh heb daar zo'n hekel aan. Oudste zoon wist van gekkigheid niet meer wat hij moest doen en opas en omas alleen maar aan m "plukken" en lachen. .. brrrr......
    Naja hebben we weer gehad iig en met de kraamverzorgster afgesproken dat ze alleen enkele uurtjes in de ochtend komt
    Heerlijk!!!!!

Sinds gisteren de rust hier wedergekeerd. ..
    De ochtend begin al fijn met een kusje van zoontje, en zelfs zijn broertje kreeg er 1 (ook die werd genegeerd)
    Voeding begon ook vanaf gisteren direct goed te lopen door de ontspannig in huis!en de kleine man begint weer mooi te groeien.... helemaal verliefd!!!
    Alleen....... jawel....
    Ik heb verdomd veeeel last van aambeien! Na bevalling 2x ontlasting gehad en alles ging aardig goed...
    En sinds gisteren dus alsnog mega last van die pokkedingen! Poepen lukt dus gewoonweg niet meer.... :(
    En t weerhoudt me om lekker benedeb te gaan zitten....
    Kan hier even helemaal depri van worden!
    Dus als er nog tips n tricks zijn?
    Vanmiddag heeft manlief lidocaine zalf gehaald en slik ik de carunoltabletjes...
    Alleen nu de ontlasting nog flink laten indunnen.... :(

Los daarvan, ik ben echt meeeega verliefd op ons tweede ventje,zo knap!
    En ik krijg helemaal de kriebels van t heerlijke zonnetje! Nog even geduld tot mn lichaam weer redelijk de ouwe is, en dan zooooo mega genieten met zn allen!!!

Toi toi toi!

Myhappyfamily en Babbelboxje vinden dit leuk.
  17. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Jeetje @Tann wat enorm heftig wat jullie meegemaakt hebben. Gelukkig (!!!) heeft de kleine er niets aan overgehouden en is die super snel geboren. Jeetje zeg.
    Schrijf dit alles op voor jezelf wanneer je er aan toe bent, na een spoedkeizersnede kan dit helpen voor de verwerking. Ik vond dit bij de eerste ook heel fijn en zelfs nu nog om terug te lezen.
    Fijne kraamtijd meid!!!

18. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Jeetje @Tann wat heftig zeg. In herken dat gevoel om blij te zijn dat het geen thuisbevalling was. Hier had dat volgens mij ook Mn kind kunnen kosten.
    Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven. En uiteraard gefeliciteerd!

@roever wat een rotdagen zeg. Hoop dat je vanaf nu meer kunt genieten.
    Mijn zoontje is ook vreselijk vervelend aan het doen door de chaos. Als we samen zijn dan is het gelijk anders gelukkig, ook richting zn zusje. Ik kijk dagelijks de hulp weg. Gelukkig zijn het halve dagen en gaat Mn vent morgen weer naar school.

En ik hoop dat de rest snel gaat bevallen!

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou ja, nu alweer 5 uur later en merk nog niks. Zal bij mij wel weer niks doen. Ben echt beetje depri nu. Zit te wachten tot het 4 uur is en ik mijn zoontje voor de tv mag zetten van mezelf want die is weer lekker aan het boeven.

20. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    gefeliciteerd en wat een mooie stoere naam zeg...super dat hij het goed doet
    en ik hoop dat jij ook goed hersteld na je keizersnede

Deel Deze Pagina