**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    gefeliciteerd en geniet van je kleine man

2. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    die van mij is geboren met 38.2 liep iets voor met de banner

3. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Ooh jeetje wat heftig, lees jou verhaal met kippenvel! Gelukkig is alles goed gekomen en fijn dat ze alles hebben kunnen filmen voor de verwerking!
    Maar van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Wij zijn sinds gisteren heerlijk thuis en die 3 dagen in het ziekenhuis waren erg intensief. Onze kleine man doet het erg goed en slaapt lekker veel en drinkt goed.
    We hebben nu lekker veel huid op huid contact voor de hechting want dat hebben we de afgelopen dagen niet goed kunnen doen natuurlijk.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat fijn dat jullie lekker thuis zijn. Heerlijk. Geniet van elkaar.

Melon vindt dit leuk.
  5. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Dames ik heb even jullie advies nodig.
    Na de bevalling hebben ze 45 min moeten hechten. Tweedegraads reptuur. De binnenkant is gehecht en 3 hechtingen aan de buitenkant. Toen ik laatst voelde onder de douche voelde ik tussen 2 hechtingen aan de buitenkant een openstaand 'flapje'. Vandaag had ik het idee dat de hechtingen los waren dus ff gekeken met een spiegeltje. De laatste hechting kon ik er zo vanaf pakken, ze waren dus indaad los. Tot mijn schrik is mijn scheur aan de bovenkant richting de vagina gesloten en dan is er een gat onstaan tussen daar en mijn anus :eek:. Geen klein gaatje maar echt 1,5 tot 2 cm.
    Wat moet ik nou? De kraamhulp heeft deze week nog gekeken en volgens haar was alles pluis. Toen zat dat flapje er dus al :cry:.
    Dalijk ben ik té laat en moet de hele rits opnieuw. Ik ben net van de ongemakken af:(.
    Wat moet ik doen? Wie heeft herkenning? Kan wel brullen:(.

6. Pitahaya

Je kraamhulp is weg nu begrijp ik of niet? Anders zou ik de verloskundige bellen, je staat nog tot 6 weken onder hun controle.
    Ik zou er wel even iemand naar laten kijken hoor.

7. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ik zou absoluut je verloskundige bellen en dit voorleggen. Ik neem aan dat dat openstaande flapje niet zomaar uit zichzelf dicht gaat?
    Misschien ook wel, maar het is zeker een goed idee om de verloskundige even te laten kijken en dit beoordelen.
    He vervelend zeg, denk je van de ellende af te zijn...

8. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    @brocante ik heb er helaas wel ervaring mee en niet positief bij mij wilde ze er niks aan doen, bij mij ging het wel om de schaamlip die door 2en was heb er later noodoor 3 gyn's naar laten kijken niemand die er iets aan wilde doen...

9. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Ohh @Tann wat een heftig verhaal. Krijg er een brok van in mn keel! Gelukkig waren jullie in t zkh! Gefeliciteerd met jullie mannetje!

Hier zeiden ze dat een kleintje zou zijn, ondergemiddeld! Maar het is een reus van 4 kilo haha

10. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Kraamweek is inderdaad al afgelopen. Ik ga morgenvroeg meteen de verloskundige bellen. Bedankt dames! Ben zo bang dat het nooit meer vanouds zal worden daar beneden...

11. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Wat raar dat ze daar niets aan wilden doen zeg. Is toch de fout van de gyn/vk die niet goed gehecht heeft?

12. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Vandaag voor het eerst buiten geweest ,heerlijk een stukje gewandeld.
    Was het zo zat in huis pff

@Pitahaya geef de moed niet op , kan zomaar zijn dat het strippen nog wel wat gaat doen.
    In beweging blijven helpt volgens mijn verloskundige , die zei na het strippen altijd dat een wandeling maken wel goed was

Meiske2015 vindt dit leuk.
  13. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,

Iedereen gefeliciteerd die de afgelopen week hun kleintje in de armen hebben mogen sluiten geniet ervan.

Hoop mooie, maar ook aantal pittige bevallingsverhalen. Een voorspoedig herstel gewenst en sterkte met de verwerking.. Een spoed keizersnede heeft behoorlijke impact, onderschat het niet en blijf vooral praten.

@LolaJames, je had gevraagd wanneer het voor mij zo ver was maar ivm meelezers hier niet kunnen schrijven.

Maar op 27 februari is B.ente geboren middels een keizersnede. Het gaat goed met haar. Een klein moppie van 48 cm en 3274 gram.

14. Pitahaya

Maar daarom juist heel belangrijk om er iemand naar te laten kijken!! Grootste kans dat het gewoon weer helemaal goed gaat komen.

15. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    @Popidepi ja erg he.. ik baal er nog steeds van, ik had net als @brocante het al in de gaten in de kraamweek (of nou ja zij vlak erna ik had het 1 dag na de bevalling al door dat er een hechting los was geraakt). VK gaf aan dat het vaak vanzelf hersteld en ik geloofde het ook nog ;) bij de nacontrole weer over gehad en andere vk gaf aan dat ze er toch niks aan zouden doen mits je er last van hebt. Later heb ik er idd last van gekregen (strakke broeken, zitten, gemeenschap allemaal erg ongemakkelijk en soms ook pijnlijk) en door 3 gyn's laten beoordelen waarvan de laatste definitief heeft gezegd dat ze het echt niet gaan corrigeren... Ik baal er enorm van, toen ik vorige week beviel van mijn tweede dochter wilde de vk gaan hechten en vroeg ze of ik die dubbele schaamlip hiervoor ook had, toen ik het bevestigde zei de verpleegkundige nog heel leuk: ja je zag het heel duidelijk toen het hoofdje erop stond.. en bedankt...

@brocante ik hoop echt dat ze die van jou wel willen herstellen!! Gun het je enorm omdat ik weet hoe het voelt om er zo 'verminkt' bij te moeten lopen...

@Mir78 wat leuk onze kleintjes zijn exact even oud, hoe doet jouw meisje het? A. bleek afgelopen 2 dagen maar liefst 180 gram aangekomen te zijn hihi was ook wel te verwachten want ze is continu aan het regelen vooral 's nachts.

@Pitahaya ik vind het zo erg voor jou dat je nog niet bevallen bent, ik denk dat bijna heel dit forum met je mee 'hoopt' ;) Had mijn gevoel toch helemaal geen gelijk gisteren :(

@Pantoffelheldin heerlijk hoor lekker naar buiten!

@Tann ik denk dat je verhaal bij iedereen de rillingen op heeft gewekt, vooral het moment dat de vk je vroeg om rustig te blijven. Gekke vraag misschien maar moest ze de hele tijd met haar hand in je blijven ook door de gangen heen? Pff.. hopelijk kan je alles uitschrijven ter verwerking wat een heftig verhaal! Hoe maak je het inmiddels?

@Sjors84 Wat een verschil he! Gelukkig had ik nog een echo voor ik werd ingeleid en kwamen we erachter dat die eerdere echo's waarbij ze op 2 kilo uitkwamen toch wel een kilo meer zou kunnen zijn. 4 kilo er uit moeten krijgen is toch wel wat anders dan een lichte baby ... was wel even bij schakelen voor je denk ik haha, ik had dus echt premature kleding gekocht op de dag dat ik ingeleid werd, niks paste er natuurlijk van...

@hier, mijn meisje doet het super, erg trots op haar. Want ik gebruik een hoge hoeveelheid naproxen vanwege de baarmoeder ontsteking en 3 soorten antibiotica tegelijk en ik merk dat ook zij er enorm suffig van is (ik dus ook). Buik is een stuk rustiger dan gisteren maar blijft gevoelig vooral met kou. Morgen eerste gedeelte van het kraamfeest en begin april een groter kraamfeest (Islamitische traditie is om 7e dag een schaap te 'offeren' en dan een feestje te geven dus dat is morgen klein maar fijn)

16. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Jeetje @Tann wat heftig!!! Maar wat fijn dat je in het ziekenhuis was zeg.... Hoop dat je deze wervelwind snel een plekje kunt geven en vollop kan genieten van jullie kleine Held ;) Superleuke naam!!

17. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Hoi hoi. Wat fijn dat je nu kunt genieten meid. Doet veel hè met die peuters al dat bezoek!
    Aambeien tja ik had ook van die mega dingen zitten. Maar curanol tabletten en curanolzalf hielpen bij mij enorm. Na 5 dagen deden ze geen pijn meer en na 2 weken waren ze heel klein. Dus hou vol! Oh en op een harde stoel zitten. Die aambeien hebben tegendruk nodig. Ja is vervelend maar helpt. En zorg ook dat je ontlasting soepel blijft. Maak er geen punt van want echt het komt eruit! Lekker veel fruit en vezels eten. Succes!

18. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Mir78 gefeliciteerd!

@Tann, allereerst gefeliciteerd, maar jeetje meid wat een verhaal. Wat fijn dat hij er is en super leuke naam. Ik ben blij voor je dat het gefilmd is. Sterkte met je herstel.

Mir78 vindt dit leuk.
  19. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Pitahaya meid wat wordt jou geduld op de proef gesteld. Je hebt er niks aan maar ik leef ontzettend met je mee!

@Babbelboxje, had jij nog de verloskundige gebeld over je bloedverlies. Of was jij dat niet?

@brocante, ik heb inmiddels geaccepteerd dat het nooit meer eruit zal zien als voor dat ik kinderen kreeg. Deze keer geen hechtingen maar de eerste keer wel en iedereen zei dat het normaal eruit zag maar ik heb een flapje wat er nooit zat. Uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd.

20. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Gefeliciteerd!!!!! Wat een leuke naam. En wat een klein poppetje! Gaat je herstel goed? Nog last van de klachten van het ongeluk gehad? Ben je lekker aan het genieten?

Mir78 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina