**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Verbaas me over jullie kraam ervaring!

Dat van mensen tekort klopt hoor. Maar hier gewoon 49u en ze deed echt alles!! Moest huilen toen ze ging.
    Koken, boodschappen, wassen, kids naar school etc traktaties regelen

Enige nadeel vind ik dat alles op een andere plek ligt haha

@Pitahaya ik duim voor je!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Het duurt hier lang maar er bouwt zich wel langzaam iets op. Vanacht misschien 2 uurtjes geslapen. Vk nog langs geweest. Wel heel duidelijk weeën maar had ze super onder controle. Nog steeds 3 cm. Nu straks vk weer bellen. Word wel langzaam heftiger maar nog steeds kan ik het goed hebben. Hij neemt dus gewoon lekker zijn tijd. Zo even douchen en kijken wat dat doet.

Melon, Sjors84, Kimjoy en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Heb geen slechte kraamervaring hoor, maar ik kijk ze toch het liefst de deur uit. Waardeer heus de hulp en begeleiding wel, maar ik accepteer niet snel 'vreemde' mensen in mijn persoonlijke ruimte. Ga liever over mn grenzen heen dan dat ik me laat helpen en anderen aan mijn spullen laat zitten.

@Pitahaya zo blij voor je dat het toch zelf op gang is gekomen! Succes met alles!

Popidepi vindt dit leuk.
  4. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Yeahhh @Pitahaya ik hoop het voor je !
    Hier nog steeds niks..had zwaar het idee dat het vannacht ging gebeuren maar helaas...

Nog steeds stil... nu mijn zoontje naar opa en oma kan ik even opruimen voor ze me morgen gaan strippen !!

Babbelboxje vindt dit leuk.
  5. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Nee veel zieken geloof ik. Krijg 4 uur per dag. En mijn man is thuis dus wij redden het wel. Lig ook niet in bed ofzo dus het gaat prima. Had het zonder hulp ook wel gered.

Mir78 vindt dit leuk.
  6. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Haha dan zijn wij hetzelfde. Vind het zo irritant in mijn huis. Elke dag alles weer op zn eigen plek moeten leggen. En voel me gewoon niet prettig in mijn eigen huis omdat ik het gevoel heb dat ik niet jan doen wat ik wil.

Popidepi en Babbelboxje vinden dit leuk.
  7. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Klinkt goed neus! Zet hem op. Hoop dat je straks de kleine lekker in je armen hebt!

8. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ja dat was mij mij ook!!
    @Boebels weet niet bij welke organisatie jij zat? Ik bij Naviva.
    Gelukkig had ik indicatie voor extra uren en heeft mijn kraamzorg gestreden dan ze kon blijven omdat ik daar baat bij zou hebben.
    Ik was dit keer erg tevreden over de kraamzorg.

Mir78 en Baloo vinden dit leuk.
  9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Spannend @Pitahaya!!
    Hopelijk vandaag de kleine je armen.

10. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier inderdaad ook naviva. Denk dat kraamhulp blij is als ze hier weg kan. Verveeld zich te pletter denk ik.
    Tja er valt niets nieuws te leren. Ben zelf mobiel dus doe alles liever zelf. Enige wat ze doen is controles, schoonmaken, flesje klaarmaken en broodje smeren. Oh ja en mijn was maar dat gaat niet naar mijn zin dus doe ik zelf over haha. Net als t schoonmaken trouwens. Ben wat dat betreft een pietlut.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Wat jammer @Mir78 dat je zoveel last hebt... Snap dat je daar heel verdrietig van wordt! Ik vind het al moeilijk dat ik niet alles kan, maar daarvan weet ik dat het snel overgaat. Hopelijk maak jij ook snel grote stappen in je herstel!

Zoveel mogelijk genieten van alles wat je wel kunt! Vooral veel knuffelen :)

Mir78 vindt dit leuk.
  12. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hahaha ja idd. Vorige keer kreeg mij man nog op zijn kop van de kraamhulp. Dat ie niet zo veel in het huishouden moest doen anders had zij niks meer te doen :roflmao:

Draaikont vindt dit leuk.
  13. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Pitahaya spannend zeg!! Fijn dat het nu al meer doet wn waarschijnlijk kun je straks genieten van de kleine in je armen.

@Mir78 kan goed begrijpen dat je er nu al verdrietig om bent niet alles zelf te kunnen doen. Lekker veel knuffelen en genieten wat gaat.

Mir78 vindt dit leuk.
  14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Mir78 wat erg ik heb je bericht wel gelezen maar reageren is erbij ingeschoten!!

Wat heftig dat je er nog zo veel last van hebt.. hopelijk kun je toch genieten van de kleine dingen.

Mir78 vindt dit leuk.
  15. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    @Mir78 ; jeetje heb het helemaal niet zo goed geregistreerd geloof ik. Heftig zeg.

@Baloo wat een mooi meisje heb jij zeg. Zag een foto ergens voorbij komen en 1+1=2 dus het moet jouw mopje wel zijn.

Mir78 vindt dit leuk.
  16. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ja er was een griepepidemie gaande.
    Maar goed ...
    Dat gevoel had ik vorige keer ook.
    Maar ik had nu veel pijn en kon niet uit bed. Manlief was druk met onze woeste dreumes.
    En had ellende met de borstvoeding! Ze werkte heerlijk de was weg, was echt heel lief en maakte beter schoon als wat mijn man doet. Hahahaha
    Maar het feit dat de rust weer terug is gekeerd is ook fijn. Moet toch een verplicht praatjes houden met de kraamhulp. Ik heb altijd hele fanatieke praters. Hahaha
    Kan je haar in samen spraak eerder weg sturen misschien zodat je het tekort aan personeel kan opvullen?

Vind het wel gek dat ze op uren kunnen korten in geval van te weinig personeel door ziekte! Ik was echt niet blij toen ik dit hoorde.

Popidepi vindt dit leuk.
  17. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63

Nou dat had ik ook hoor. Heb ook Mn verzekering dit jaar er op afgestemd. Ben medisch geworden en dan vallen ook nog uren zorg weg. Dus had nu beter de kosten zelf kunnen betalen i.p.v. aanvullende module.
    Echt uren elders opvullen lukt denk ik niet. Ze moeten na ons naar het volgende adres toe.

Als je het pittig hebt snap ik wel dat uren gewenst zijn. Gelukkig ken ik dat niet. Ben slecht in zwanger worden/blijven, goed in Zwanger zijn, waardeloos in bevallen maar weer goed in het herstel ervan.
    Scheelt ook wel dan Mn zoontje op schoo zit. In de ochtend aanpoten maar daarna tot half 3 rust in huis.

18. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Bij de verloskundige geweest wat betreft mijn gesprongen hechtingen en scheur die weer open is. Medisch geen reden tot reparatie. Ik mag niet meer bukken door de knieën of met de benen wijd zitten tot het geheeld is. Ook moet ik blijven spoelen na het plassen.
    Cosmetisch zal het geen mooi flamoesje meer worden maar volgens de verloskundige zal ik echt geen ongemak ervaren met manlief, fietsen of paardrijden.
    De spieren zijn nog intact het is alleen vlees wat open is.
    We doen het er maar mee. Manlief heeft al aangegeven dat als ik er wel last van krijg, we het op eigen kosten laten repareren. De schat. Zie het al voor me: "spaarpot flamoes vrouw"

Mir78, Myhappyfamily, Draaikont en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    * vraagje *

Is er bij iemand van jullie gestript terwijl er nog geen ontsluiting was maar wel een weken baarmoedermond... en is na het strippen bevallen?

Ik word morgen gestript maar ik denk dat ik nog geen ontsluiting heb maar ik heb wel een weken baarmoedermond

20. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hai meiden, hier echt super blij met me kraamhulp tis echt iemand die aanpakt net als ik! Dus das heel fijn! Gelukkig kan ik zelf steeds meer en hebbik straks een afspraak met bekken fysio! Daarna hoop ik weer meer te kunnen!

Ga de kraamhulp echt missen na vrijdag! Heb net een mooie chocolade kinderwagen voor dr bestelt om dr te bedanken!

Laat in de middag een bel afspraak met internist ivm bloedarmoede ed

Gelukkig gaat het wat beter ook met me kleine ventje!!!

@Pitahaya jee toi toi toi

Deel Deze Pagina