**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Rustig hier op het forum!

O.wen is lekker bij oma, ik heb net de benedenverdieping uitgebreid gepoetst en stofgezogen, daarna boodschappen gedaan, was nr 3 in de machine, en nu lekker douchen. Zometeen aardappels schillen en dan kan de zuurkool stamppot lekker een paar uurtjes pruttelen terwijl ik geniet van mijn guilty pleasure: een moorkop!

En dan einde vd middag wordt zoonlief opgehaald door papa.

mams1, kimmmmmm en Powerwoman vinden dit leuk.
  2. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Lig op de bank gebeurt helaas helemaal niks... behalve bloed en slijm verloren...

Denk niet dat het iets heeft gedaan helaas...Zijn pas 5 uur verder maar toch. . Zal keer iets mee zitten..

3. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Als je door strippen inleiden kan voorkomen zou ik het doen hoor Kim. Of is dat je overweging niet ? Lastig hoor dat het zo'n pijn deed.

Ik heb een weeenstorm gekregen van negen uur lang en ik ging van 1 cm naar 2,5 cm ontsluiting in die tijd.. Vanwege inleiden. Het kon niet anders. Na 24 uur weeën is ze geboren. Uiteindelijk met ruggenprik omdat ik het niet volhield. Zo rond 8/9 cm ontsluiting kreeg ik normale weeën die goed op te vangen waren met genoeg tijd ertussen. Ik heb trouwens ook alle weeën in de storm kunnen opvangen waardoor ze dachten dat ik nog wel een nachtje door kon.. Pas toen ik omviel werd ik gevraagd of ik pijnstilling wilde.
    Ergens voelt het toch als falen.. Bah

kimmmmmm vindt dit leuk.
  4. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @kimmmmmm dikke knuffel hoor. Strippen is niet lekker maar ik zou een 2e keer gewoon weer doen. Stel je voor dat het wel op gang komt? Lastig hè want je wilt jezelf geen pijn doen.

@Jaly, van harte gefeliciteerd! Jij held met je weeenstorm! Meid pijnstilling is geen falen gekkie! Ik had een 2 uur durende weeenstorm en ging van 3 naar 8 ontsluiting. Ik dacht dat ik dood ging maar bij mij was pijnstilling al te laat. Dus probeer dat lekker uit je hoofd te zetten en geniet van je kleine meisje!

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Gisteravond om 20.29 uur is onze zoon T. geboren!!

Sjors84, Roosje-5, piscean en 14 anderen vinden dit leuk.
  6. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Yes eindelijk! Gefeliciteerd meid. Hoop dat het allemaal gegaan us zoals je wilde. Het s ineens snel gegaan na je laatste berichtje!

Ons meisje zit op haar geboortegewicht. Ze gaat niet heel hard met de flesjes ophogen maar goed genoeg dus. Piepen gaat helaas wel moeizaam en hierdoor af en toe een huiluurtje. Maar verder is ze echt zo rustig en relaxt.
    Het weekend lekker net haar naar buiten als het weer een beetje mee wil zitten.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
  8. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    @Pitahaya Jeeej!!!!! Finally!!

@kimmmmmm wat vervelend dat je zoveel last had van het strippen, had je het idee dat ze vrij hardhandig is? Misschien verschilt het per persoon die het uitvoert qua pijnlijkheid? Bloed en slijm kan toch iets betekenen hopelijk gaat het snel rommelen!

kimmmmmm vindt dit leuk.
  9. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Jaly haha je was allengs bevallen zat even niet op te letten.

@Pitahaya jeeeeeeeeeh eindelijk. Wat zul jij opgelucht zijn. Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

10. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Daar is ie dan eindelijk gefeliciteerd

11. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    @Pitahaya jaaa eindelijk!! Wat ontzettend fijn. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad!

12. roever

roever Niet meer actief

Gefeliciteerd! !!

13. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd @Pitahaya !!!!! Geniet er lekker van!

Oh nee wordt 10 maart nog keer gestript..liever nog 5 min pijn dan 24 uur ziekenhuis inderdaad.. en anders gaan ze inleiden week erna... maar.vorige keer deed strippen bij 3 cm geen pijn...

Nu heel erg 2 x achter elkaar.. net weer veel slijm en bloed verloren ga zo lekker ff douche.. en hopen dat het nog komt.... kan 24 uur duren zei ze....

Blijf hoop houden :p

Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.
  14. roever

roever Niet meer actief

Pff...
    Kraamzorg net paar uur de deur uit.
    Stap ik net onder de douche vandaan lijk ik ineens leeg te lopen qua bloeding :(
    Kan dat na een week?

15. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
  16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ja vooral nu je meer gaat bewegen! Heel normaal!

@Pitahaya op dat berichtje zat ik te wachten! Toch snel gegaan!

17. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ja had ik ook! Moet natuurlijk wel binnen de perken blijven maar onder de douche lijkt het natuurlijk 100 keer erger?
    Heb je iets meer gedaan dan normaal?

@Pitahaya gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten. Hopelijk is alles goed gegaan.

@kimmmmmm hopelijk werkt het strippen! Succes
    Vervelend dat het zoveel pijn deed. Lijkt me totaal niet prettig

kimmmmmm vindt dit leuk.
  18. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Jaaa ik heb dat ook gehad... dacht dat het weg was en ineens..huppa!!! Kwam er nog een lading

19. roever

roever Niet meer actief

Ik loop iets meer door de woonkamer, die echt nog heel weinig :/
    En nee was echt al onder de douche vandaan toen t gebeurde.
    Leek beetje erger dan de dagen na bevalling zelfs... :(
    Naja even nog een dagje aanzien.
    Lees namelijk over lal dat t niet erger mag worden wanneer t al beetje was afgezakt?

20. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ja is heel normaal, er kan ze zeker nog wel wat komen als je niet meer vloeide.
    Dat had ik namelijk in de kraamweek, toen vloeide ik nauwelijks en stopte het bijna en na die week begon de ellende alweer.
    Ik vloei nu nog steeds. O.a. ook slijm vermengd met bloed maar dat zou dan weer wondvocht van de keizersnede wond zijn. Achja, het houdt vanzelf een keertje op:roflmao:

Deel Deze Pagina