@kimmmmmm ik durf het bijna niet te vragen maar merk je al iets??? Ik hoop het zooooo voor je!! @New love hier ook helemaal verliefd, ik vergeef haar de slapeloze nachten nog wel.... @study, hier nog studerenden tussen? Ik heb besloten vandaag maar de draad weer op te pakken anders mis ik teveel. @Powerwoman hoe is je Netflix dagje gegaan? Is de koorts inmiddels gezakt? Beterschap!!
@Yasmientje14 Nee helemaal niks paar harde buiken maar verder helemaal niks helaas.... Bij de eerste ben ik om 15:00 gestript( na het werk maken van mijn baarmoedermond door twee pillen ) en om 12 uur 's nachts braken mijn vliezen dus hopen dat dat nu ook gebeurt... Maar ik ben de hoop een beetje kwijt....op t moment Bijna 4 uur verder en nog niks... Ik weet dat het nog 20 uur kan duren maar op dit moment zie ik het even somber in...
@kimmmmmm ik hoop zo voor je dat je gauw gaat begonnen! Sterkte meid, nog heel even. Kan echt niet lang meer duren. @Yasmientje14, ja iets gezakt overdag maar helaas net weer hoog. Ze heeft nu ook last van haar keel. Zo zielig. Helaas begint mijn keel nu ook. Ik ben vooral super bang dat de kleine het ook krijgt. Want baby’s met zulke hoge koorts is geen goed combi.
@kimmmmmm hoop dat het nog wat gaat doen!! Nog maar even en dan heb jij ook je kleine hummeltje in je armen.
Nou @kimmmmmm Zal t dan toch??? Ons allerliefste draakje vind t keileuk om overdags heeeerlijk te slapen. ..om snachts echt wakker te zijn! :/ Vanaf een uur of 11 begint t gedonder
@roever gatsie dat is balen zeg! Heel gauw omdraaien dat ritme hopelijk. @kimmmmmm nee toch, snap dat je er klaar mee bent! Probeer je je er niet te erg meer op te focussen, al valt dat niet mee met ons nieuwsgierig volk hier Yes, 2 Rennies voor het slapen gaan en een vrijwel maagzuurloze nacht gehad!!! Helaas wel vaak plassen. O.wen van 20.00 tot 6.00 bon stop geslapen, toen hoorde ik alvast naar t toilet. Maar hij is weer stil nu. O nee toch niet.
@Babbelboxje het is gewoon heel frustrerend dat ze zeggen dat strippen helpt en dat het twee keer wordt gedaan en dat het niks oplevert Nou snap ik dat het nog vandaag kan tot 1430.. omdat het 24 uur zou kunnen duren.... Eerste keer strippen had ik veel bloed verlies en slijm... nu niks... Ja net op de wc beetje slijm... Moet er maar vanuit gaan dat het niet vanzelf gaat komen en dat ik donderdag ziekenhuis in ga.... En dat ik daardoor ook mijn vaste kraamhulp niet heb dus dat ik ook een vreemde in huis krijg.... helaas!!!! Op dit moment is mijn positiviteit ver te zoeken....
Dat is inderdaad frustrerend. Ik zei het gister niet omdat je toen nog gestript moest worden, en je was bang voor de pijn, maar bij mij deed toen de 2e keer flink meer pijn. Werd ook gedaan door een andere, zij stond bekend als heel hardhandig. Dus weet niet of het meer lag aan de 2e keer of de 2e persoon. 2e keer strippen was ook pas bij 41+3. Het kan aan zoveel dingen liggen! Ook jouw moment komt, en dan is het genieten geblazen! Dan heb jij het mooiste kindje ter wereld en interesseert het je geen reet meer wat eraan vooraf is gegaan!
Nou de eerste keer was echt heel pijnlijk omdat hij nog niet helemaal week was... Gister deed helemaal geen pijn....gelukkig. Maar ik heb niet het idee dat nu na 16 uur het nog iets gaat doen... Kijken of ik mijn positiviteit vandaag nog kan vinden...
@kimmmmmm Een mooie dag voor ukkie om te komen! @Yasmientje14 hier ook nog een (deeltijd) studerende. Begin pas weer in september. Nu nog even genieten. Knap dat je het nu al herpakt. Moet je nog lang?
@kimmmmmm strippen werkt helaas niet bij iedereen. Bij de eerste 4 x gestript en niks Bij de 2e 3 x gestript en niks Ik kreeg er alleen ontsluiting door maar ben bij beide ingeleid. Er is een kans dat het na strippen op gang komt maar helaas niet bij iedereen En ik snap je frustratie want in mijn omgeving hoorde ik ook alleen maar: oh nee na 1 x strippen begonnen bij mij de weeen en de volgende dag is mijn kindje geboren. Kon die mensen wel wat aandoen haha