**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Onze verloskundige stript in principe ook niet voor de 41 weken omdat ze zeg dat het dan nauwelijks werkt. Vaak gerommel maar voor niks.

Frustrerend zeg dat je nog even moet wachten en vooral dat je dan andere zorg krijgt. Is wel even flink schakelen dan.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  2. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL

Ja zeker flink schakelen en daar ben ik nie zo van haha gelukkig hoorde ik het gisteren en niet last minute... nou het rommelt zelf niet eens..
    Da's zo frustrerend

3. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL

Ja mooi bij iedereen werkt het om me heen dus wel... vooral omdat 1 vk altijd 100% score heeft... helaas...

4. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Lief dat jullie allemaal mee leven ! Zodra er verandering is horen jullie het gelijk uiteraard!
    Status nu is...

Alles is verweekt en 1.5 cm ga gewoon lekker druk doen vandaag

Geniet van jullie baby's en jullie zondag !

piscean vindt dit leuk.
  5. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik ga even een uurtje zwemmen....

piscean en Babbelboxje vinden dit leuk.
  6. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Lekker toch, geniet ervan!

kimmmmmm vindt dit leuk.
  7. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @kimmmmmm het is heel frustrerend inderdaad als het bij andere werkt en bij jou dan niet. Het kan tot 24 uur erna beginnen maar de kans word steeds kleiner.
    Mijn vk zei dat het strippen helpt als je kindje er ook zelf klaar voor is. Als dat niet echt is dan doet het helaas ook niet veel
    Oehhh ja lekker zwemmen! Deed ik op het laatst ook nog veel. Wie weet in het water ontspan je meer en helpt dat ook wat op gang.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  8. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Wat frustrerend @kimmmmmm
    Lekker zwemmen..mssn helpt de ontspanning!

Hier gaat het goed..ben nu wel aan t kolven geslagen want de pijn was niet te houwe!
    Hij drinkt nu flesjes van 100cc om de 3 uur / soms 4. Ben ook nog erg aan het twijfelen of ik hem weer aan de borst ga aanleggen, zo bang dat het weer mis gaat en dan ga ik denk ik echt opgeven, dat zou zonde zijn toch?. Het is een heerlijk relaxed mannetje! Slaapt s'nachts heerlijk! Vannacht zelfs na 4,5 uur pas weer een fles! Hopelijk gaat hij dit vol houden.
    Fijne zondag dames!

kimmmmmm en Babbelboxje vinden dit leuk.
  9. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    39 weken buik :rolleyes:

20180311_100224.jpg

Baloo, LolaJames, mams1 en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Wauw. Ons meisje komt echt niet verder dan 50/60 oer keer. Miet haar vaak ook wakker maken voor voeding vannacht zat er ook 4,5 uur tussen en we hebben haar wakker moeten maken zelfs.
    Vandaag wegen en kijken wat ze doet in gewicht. Anders morgen even het cb benaderen voor advies.

11. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ik als fulltime kolver zou zeggen, lekker door blijven kolven! Was voor mij echt een uitkomst.
    Hier drinkt de kleine ook flesjes van 100, soms als ze honger heeft 130. Ze mag drinken wat ze wil, als ze minder drinkt is het ook prima.
    Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Aanleggen of kolven?
    Als je weer wilt aanleggen en je blijft pijn houden zou ik echt een lactatienkundige inschakelen.

Sjors84 vindt dit leuk.
  12. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

@Boebels hopelijk is haar gewicht goed! Onze vent is echt een beer..woog eergister 4060! Echt een hongerlapje!

@Popidepi ik denk dat ik blijf kolven..vind het wel fijn! Hij deed er aan de borst soms 3 kwartier over (3 kwartier messteken in mn tepel) en nu kolf ik nog geen 10 min 100cc en drinkt hij het in een kwartier op! Vooral s'nachts wel fijn!

Popidepi vindt dit leuk.
  13. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Mooiiii je buik..
    Ik vind het zo gek dat ik ineens niet meer zwanger ben

Baloo en Babbelboxje vinden dit leuk.
  14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik ben nog steeds met tegenstrijdige gevoelens bv aan het geven.
    Het loopt goed en ze groeit goed maar om de een of andere voelt het niet helemaal goed.
    Ze heeft moeite met het wegkrijgen omdat ik zo ontzettend veel heb. Daardoor ook vaak aanleggen tijdens een voeding omdat ze los laat en dus ook lucht binnen krijgt en daardoor ook weer krampjes krijgt ppff.

Van de week voor het eerst kv gegeven omdat we dat willen geven als we weggaan. Wil op deze manier geen bv in het openbaar geven.
    En flesje dronk ze heel rustig en geen krampjes achteraf. Voelt zo dubbel..

Blijf het liefst bv geven maar hoop wel dat het snel beter gaat. Het is zo niet fijn voor haar en ook niet voor mij.

15. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    940
    581
    93
    Wat drinken jullie kindjes al veel. Mijn meisje krijgt nog 60cc en af en toe, meestal voor de nacht 70 of 80cc. Ze zit nog echt op flesjes om de drie uur. Ze is nog geen 3 kg, dus logisch dat ze 100cc nog niet wegkrijgt. Maar ik twijfel af en toe wel of ze meer nodig heeft. Ik denk dat ik nu om de andere fles ga geven, omdat ze soms al na 2,5 uur komt voor de fles.

16. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Jaa dat is het verschil. Hier is de kleine al een maand oud en vorige week woog ze 4050. Dus ze kan ook meer hebben.
    Je kan altijd proberen of ze iets meer op krijgt als je denkt dat ze honger heeft. Die kans is groot als ze na 2.5 uur alweer komt.
    Niet ieder kindje is hetzelfde en heeft dezelfde hoeveelheid nodig. Dus kan best zijn dat jouw meisje al wat meer nodig heeft dan wat er op de verpakking staat.

17. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    940
    581
    93
    Ja de kraamhulp zei 150 cc per kilo per dag. Als ik er vanuit ga dat ze nu ongeveer 3 kg is zou ze aan 450 cc genoeg hebben. 8x 60 is 480. Dus daarom durf ik niet gelijk heel erg op te hogen. Maarja ze is dinsdag wel al 3 weken. Probeer af te gaan op mijn gevoel, maar blijf het moeilijk vinden. Ze is ook zo makkelijk en huilt eigenlijk nooit.

18. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Lastig dat dubbele. Maar als ik dit lees lijkt het alsof je liever de fles gaat geven en dat daar veel meer voordelen aan zitten voor jullie beide. Wat is jouw motivatie om dan toch door te gaan met bv?
    Ik heb bij de eerste ook die strijd net mezelf gevoerd. Vond dat ik bv moest geven. Ben blij geweest dat in ging kolven maar ook daarmee over mijn grens gegaan. En nu dus heel bewust voor fles gekozen. Echt wat een rust brengt dat mij. Geniet nu echt van de voedingsmomenten. Bij mijn zoon vond ik het vreselijk. En bv of kV ze groeien op alles denk ik dan maar.

Powerwoman vindt dit leuk.
  19. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ben nu vooral blij dat ik een meisje heb die wel zelf bij me kan drinken.
    Mijn eerste had er de kracht en energie niet voor. Dus een tijd alle voedingen gekolfd en met de fles gegeven.
    Gezworen dat nooit meer te doen.

Vind bv geven toch wel een bijzonder iets en vooral makkelijk. Geen gedoe met flesjes maken en schoonmaken.
    Vooral in de nacht vind ik het fijn. Hoef niet naar beneden, kan haar zo aanleggen.
    En daarnaast merk ik ook dat ze er toch wel troost bij vindt.

Twijfel nu zo omdat ik eenmaal over op flesvoeding ook niet zomaar meer terug kan naar bv. Het is wel een definitieve keuze. Lig al sinds de zwangerschap in tweestrijd hiermee.

20. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ja dat zijn dan wel de voordelen inderdaad. Ik vervloek de flesjes in de nacht ook, maar een flesje schoonmaken is eigenlijk ook maar een half minuutje werk.

Ik denk dat ik vooral naar Mn kind zou kijken. Waar voelt zij zich prettig bij? Jij zegt enerzijds haalt ze troost uit bv maar doet ze dan niet bij de fles of gewoon haar bij je nemen? Hier werkt dat gewoon prima namelijk. Anderzijds geef je aan dat ze krampjes krijgt ervan. Dat zou de k ik voor mij de doorslag geven.
    Maar zoals je zegt is de keuze wel definitief. Zou er geen optie zijn om en om?
    Weet van het kolven bij Mn zoontje fulltime dat je productie dan wek terugloopt maar er ook nog wel voldoende is. Je kunt het oom weer vrij makkelijk ophogen door extra te kolven evt.

Deel Deze Pagina