Jaaa zeker... je weet nu waar je aan toe bent... ze kan al nog eerder komen... maar donderdag is de max en dat is fijn om te weten !
Ohhhhh jongens nog an toe... Mn eerst avond alleen en die kan gewoon niet beroerder beginnen!! Dreumes zoon ligt al vanaf half 7 in bed,en wilt juist vanavond NIET slapen! Ik lig nu net op bed babyzoon te voeden en klaar te maken voor de nacht.... Althans.... laten we hopen dat we n nachtje gaan maken haha We hadden zoo gehoopt nu al verhuisd te zijn...maar helaas nog niet dus. Waar we nu wonen zitten alaapkamertjes bijna naast elkaar en t is zooooooo ongelooflijk gehorig hier!!! Echt balen op momenten zoals nu dus. Hoe gaat het bij jullie met andere broertjes/zusjes? Worden die ook wakker of slapen die er doorheen. En hoe gaan jullie ermee om?
@kimmmmmm fijn dat je nu een plan hebt. Je weet nu waar je aan toe bent en je kan er naar toe leven. Je weet deze week heb je de kleine in je armen! @trillian gefeliciteerd!! @roever balen als je eerste avond zo begint. Wij proberen de met de fles zo uit te komen dat ze een fles krijgt vlak voor de oudste gaat slapen dan kunnen ze beide naar boven. Vorige week een dag niet gehad en toen sliep ze niet. Vandaag is de jongste ook nog onder ben nu eens benieuwd hoe dat gaat. Verder wel duidelijk gemaakt dat als L. Snachts de fles krijgt ze gewoon in bed moet blijven. Over het algemeen gaat het goed en slaapt ze er doorheen. 2x gehad dat ze wel wakker werd, heb haar terug in bed laten liggen en ben met de kleine daar de fles gaan geven en erna sliep ze weer verder.
Ja ik heb bij de eerste een ballon gehad en daarna vliezen gebroken. Maar kreeg wel weeenopwekkers erna!
Balen he! Hier een dreumes die in de nacht tussen ons in slaapt en soms wordt ze wakker ik laat haar maar haar gang gaan en klets even met haar mee. Daarna gaat ze vaak weer slapen. Verder overdag veel woede aanvallen. Ben morgen voor het eerst alleen met beide dus ben erg benieuwd.
@trillian van harte meid! @kimmmmmm fijn dat je een datum hebt! Eerste heb ik inleiding met ballon gehad en daarna breken vliezen wee opwekkers! Mijn verhaal zal ik je besparen...... @roever wat balen zeg! Ik ben morgen voor het eerst alleen! Ben benieuwd.... onze grote zus slaapt overal door heen gelukkig! Maar onze uk komt om de 2,5 a 3 uur! Dus dat is best pittig! Ik probeer rond half 10 naar bed te gaan zodat ik vast kan voor slapen en dan pakt mijn man de late voedingen en ik de nacht voedingen zodat we allebei toch wel onze rust hebben!!!
Gelukkig slaapt mijn vent er wel doorheen. Maar die heeft bij tijd en wijle nachtmerries en beland dan in ons bed. Met een beetje pech tussen de voedingen door waardoor je steeds maar heel kort slaapt. Gelukkig slaapt hij daarna verder en wordt hij niet eens wakker van ons gerommel op de kamer tijden de voedingen en het gekrijs van zn zusje. En OMG wat kan die krijsen. Een echte meid haha. Gelukkig komt ze maar 1 of 2 x in de nacht. Ligt een beetje aan het schema van die dag. Deze week voelt heel normaal alleen mijn man nog thuis. Volgende week echt aan de bak met 1 die naar school moet en een man die om 7.00 weg gaat. Zal mij benieuwen hoe het gaat lopen. Wel weer lekker mijn riedeltje afwerken. Kind naar school brengen, spelende klasgenootjes in huis, morgen mee met een schooluitje. Heerlijk zeg, kan daar echt van genieten. @kimmmmmm fijn vooruitzicht. Ook heel spannend! Wel ervaring met vliezen breken maar niet als inleiding. 2x kunstmatig gebroken maar had al weeen. Daarna ging het bij mij super snel
@roever dat is balen zon begin, hopelijk krijg je genoeg slaap vannacht! @Kimjoy zo deden wij dat bij de 1e ook inderdaad. Zo, ouwe wijven bedtijd, trusten allemaal!
Ik heb (volgens mij) de griep gehad deze week. Zelfde verhaal als jij. Merkte vooral dat E. Vaker kwam om te drinken dus denk dat er wel wat anders was in de productie, gelukkig nu weer normaal!!
Ik was vandaag alweer alleen. 2 kids optijd bij school en peuterspeelzaal. Maar elke dag is anders met een baby dus ben nu al benieuwd wat morgen brengt @kimmmmmm bij mijn 2e hebben ze vliezen gebroken vanwege hoge bloeddruk. Ik had toen 3cm en 5 kwartier later was ze er
De ballon en vliezen breken deden totaal geen pijn of iets. Helaas is het bij mij geëindigd in een spoedkeizersnede. Maar hoor genoeg verhalen dat het ook mega snel kan gaan en gewoon soepeltjes verloopt. Ik was toen 38 weken en mijn lijf was er echt niet klaar voor. Helaas moest het toen gebeuren ivm pre eclamsie.
Wow wat slecht zeg! Dit zeker aangeven in de beoordeling. Hoefde je einde week geen evaluatie formulier in te vullen waarop je het aan kon geven? Echt schandalig zulke zijn niet geschikt voor 't werk. Er word altijd wel wat mee gedaan echt aangeven.. En mocht je nog eens kraamzorg krijgen bel dan na twee van zulke dagen waarin al niks gedaan wordt het kraamcentrum en zeg dit en eis een ander!! Zo zonde zulke ervaringen met kraamzorg.
Pfff de nacht duurt lang als je elk uur wakker wordt omdat je of moet plassen of je benen zeer doen omdat ze te lang op elkaar liggen! En dat ondanks voedingskussen ertussen... bleehh
Tis ook een klein beetje mijn eigen schuld. Spierpijn omdat ik per se even wat wilde snoeien in de tuin.. en nu ligt mijn peutertje al vanaf 5.30 geluidjes te maken waardoor ik niet meer kan slapen maar in afwachtmodus lig tot hij me roept. Straks maar op de bank een dutje doen. Vanochtend helaas geen hulp van mijn man.
Vandaag eerste dag alleen! Zonder man en zonder kraamhulp! Straks de jongens naar school brengen en dan komt er zo'n muts langs die de hielprik verkeerd heeft gedaan! Moet hij nog een keertje! Ben nu aan het voeden dus qua tijd gaat het goed vandaag..toch altijd even afwachten! Fijne dag dames!