Lastig om niet téveel te doen. Je wil niemand anders tot last zijn. Hier vandaag even gevoeld daar beneden, het holletje zit er nog lieve mensen! Mijn scheur die weer open was gegaan lijkt langzaam te sluiten, weliswaar met een flinke lap extra huid. Ik ben een gelukkig mens! Alsof mijn holletje ineens aan de wandel had kunnen gaan, of dichtgenaaid zou zijn . Nee... hormonen laten de vrouw gekke dingen denken. Vloeien jullie nog? Ik ben dat gore maandverband zo zat. Dat schuurt en gaat dan jeuken . Vervolgens jat ik de Sudocreme van baby en smeer ik de randjes beneden in . Zou fijn zijn als dat maandverband de deur uit kan.
En gewoon kraamverband? Of die dikke soort van kraamverband van Kotex? Dat is lekker zacht en schuurt niet. Vond ik erg fijn altijd. Over verzakkingen; vorige keer was ik geknipt en gehecht down under dus dat hield me wel tegen om te veel te doen, en heb ook netjes 6 weken gewacht met paardrijden, was wel moeilijk maar tis voor t goede doel he
Oh echt? Ik ben 2x ingeknipt en ze had 3 setjes hechtmateriaal nodig om t weer dicht te krijgen naar heb er totaal geen last van. Ik gebruik hier ook kotex. Maandverband irriteerde echt teveel nog. Vloeien is nu bijna over. Alleen na het douchen begint het even te stromen. En daarna is het weer weg. @brocante hier ook van die flapjes. Ben echt gehavend en volgens mij komt dat nooit meer goed. Maar ja, kan er mee leven. Als ik me bedenk dat zij het zo ontzettend slecht had en eruit moest zijn het de knippen en verminkte flamoesje meer dan waard!
Wat hebben we toen gelachen, gyneacologe was zo trots op de nieuwe hechttechniek die ze gebruikte, liet het vol trots aan mijn man zien. Maar het is ook echt supermooi genezen! Ja ik had echt wel even last ervan, hopelijk dit keer geen knip.
Hier bevallen met een keizersnede maar dat gevoel heb ik ook als ik te lang sta of teveel loop. En dat is in mijn geval echt nog minimaal. Daarbij heb ik soms het gevoel dat mijn endeldarm ernstig in de knoop zit. Wat een pijn... kan soms niet een normaal zitten omdat het inwendig dan zeer doet. Niet echt dingen die je verwacht na een keizersnede. Maar goed... ik ben altijd al een speciaal geval geweest. Ik pak trouwens optimaal mijn rust hoor nog. Als de oudste er is wat minder natuurlijk maar doe alleen de zorg voor de kids en de rest doet mijn man.
Ja ik pak ook m’n rust. Dat heb ik beloofd aan m’n Bekkenfysio. Dus heb een schoonmaakster die 2x per week komt en doe ook geen boodschappen. De was doe is samen met m’n vriend. Dus het enige wat ik wel doe is zorgen voor m’n kindjes en koken. Ben sinds de bevalling nog maar 2x weggeweest. En dat was al teveel. Het is niet anders. Ik heb zo lang in bed gelegen voor de bevalling dat ik alles eraan doe om niet meer zo te worden en dat ik uit de rolstoel blijf. Meid ik denk echt dat het voor jou ook goed komt met veel rust en oefeningen. Onze hersteltijd is gewoon wat langer denk ik dan maar.
Haha die van mij was ook trots. Op een gegeven moment was ik het wel echt zat. Heb na de bevalling heel lang in de beugels moeten liggen totdat er überhaupt iemand kwam. En toen is ze zeker een uur asn het hechten geweest. Zei al t hoeft geen kunstwerk te worden. Ben er nu wel klaar mee...
Verzakkingen komen ook echt niet alleen door natuurlijke bevallingen zoals velen denken.... Het kan door veel meer factoren ontstaan... oa door bevallingen maar ook alleen zwangerschappen Oef ja.... die darmen zijn ook wat idd!! Heb je wel goede en geregeld ontlasting? Dat scheelt al de helft!!
Zoo vk is net weg.... ben voor de 3de keer " gestript" lukte uiteraard niet meer want de vliezen zaten al los maar ze heeft het wel nog een keer geprobeerd misschien triggert het wat.... Volgens haar 2 centimeter dus een ballon morgen om 4 uur zou eventueel niet nodig Kunnen ze zijn om mijn vliezen te breken donderdagochtend....
Zo meiden even naar me werk geweest! Had ik misschien beter wat later kunnen doen Maarja! Nu ga ik lekker liggen met de kleine man! Manlief doet hier gelukkig ook wel wat! Maar moet toch proberen in beweging te komen na al die maanden niks doen! Dat is wat de Bekkenfysio tegen mij gezegd heeft! Ik rust ook nog veel maar probeer tussen door toch wel wat te doen! @kimmmmmm spannend
Net controle gehad. Deze baby komt voorlopig nog niet denk ik. Vrijdag lag hij helemaal ingedaald, en zeiden ze dat ik niet plat hoefde als de vliezen braken. Nu is klein eigenwijsje weer iets omhoog gekropen en moet ik wel weer plat in geval van gebroken vliezen. Stagiaire vroeg hoe het ging. Dus ik zeg: nou ik begin het wel een beetje zat te worden. Zegt ze: nu al? Mennnn ik heb niet eens meer uitgelegd waarom ik het zat wordt. Muts.
@Babbelboxje Ik heb ook altijd het idee dat ik het niet even zat mag zijn of niet even mag klagen.... gewoon niet op reageren
Och meid wat vervelend! Kun je even wat tijd voor jezelf inlassen? Lekkere warm douchen of een boekje lezen? Hopelijk voel je jezelf snel weed fijner.
Jaa doe al heel de dag lekker rustig aan.. dacht dat ze mij bespaard zouden blijven haha maar helaas. Ben lekker aan het netflixen. Mijn vriend is even de deur uit dus ben alleen met de baby. Die ligt lekker te slapen. Maar moet gewoon denken dat het allemaal ineens zo snel is gegaan en mis mijn buik. Terwijl ik ook weer super blij ben dat hij er eindelijk is. Zo dubbel allemaal. Stomme hormonen
Oh @Melon nu nog?! Dacht dat ik ze ook geskipt had deze keer maar later kan dus ook nog?! Weet nog dat ik de vorige keer als een malle zat te janken om niks en ondertussen keihard moest lachen omdat ik er gewoon niets tegen kon doen. Vond het zo idioot lachwekkend. Deze keer totaal nergens last van nog.mis wel mijn buik en het getrappel. Maar ben vooral onwijs blij met Mn gezinnetje.
Jaa dat dacht ik ook! De kraamhulp zei toen als je ze nu niet hebt ga je ze ook niet meer krijgen. Nou helaas dus wel. Ik had dat ook vandaag. Zat echt te janken en mijn vriend moest er een beetje om lachen en daarna deed ik vrolijk met hem mee Maar wat kan je je dan labiel voelen he haha.