Mogguh.... Oef...daar gaat ie dan! Ik weet t ik weet t.... t is ons eigen keuze. En ik word gek van t getwijfel. Maar met 15min stapt mn vriend de deur uit voor zn lang verwachtte weekend weg! We gaan "er van uit" dat ons kleine man ook wel wat later zich aankondigt Enige waar ik me wel beetje druk om maak is dat ik sinds eergister echt pijn onderin heb.. links,rechts en midden. Waarschijnlijk indalen en toch nog teveel doen... en af en toe de obdtipatiw. Naja, voor we t weten is t weekend alweer voorbij!!!
Goedemorgen allemaal! @roever dit weekend is vast zo voorbij, en die pijntjes zijn vast indalingsweeen. Lekker veel hier kletsen dan vliegt de tijd vanzelf
Goedemorgen dames, bedankt voor alle berichtjes! Als er geen spoed keizersnedes tussendoor komen dan ben ik straks om 12:15 aan de beurt. Heb vannacht echt zo goed geslapen, ben ik zo blij mee want de laatste 2 nachten waren zo kort. Hooguit 3/4 uurtjes per nacht. Voel me nu dus echt wel uitgerust. O zo gênant haha. Ik lig op een kamer met nog een zwangere en ik kreeg net mijn thee en beschuitje, maar ik drink geen thee dus ik vroeg aan haar of zij deze misschien wou. Wilde ze wel en ik vroeg of ze lekker had geslapen, vertelde ze me dat ik echt heel veel gesnurkt heb, hahahaha ik schaam me dood. Ben zooooo ontzettend verkouden, dus ik gooi het daar maar op maar o vind het zo gênant haha.
@roever spannend! Jij ook wat leuke dingen voor jezelf gepland? @Popidepi vandaag is gewoon de dag!! Nog maar 5 uurtjes te gaan. Geniet van het prachtige moment! ❤️
Februari - begin maart 2018 Februari: 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje J Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje V Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje M Wens09 || 33 jaar || 2e kindje J Boebels || 34 jaar || 2e kindje M 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje J Jaly || 37 jaar || 1e kindje M Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje J 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje M 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje J Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje J Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje J Baloo || 29 jaar || 2e kindje M 26 Februari: (3) Brocante || 22 jaar || 1e kindje J NieTa || 36 jaar || 6e kindje M Tann || 31 jaar || 2e kindje J 27 Februari: (3) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje M Woezie ll 22 jaar ll 2e kindje M 28 Februari: (5) Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje M Draaikont || 30 jaar || 2e kindje M MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje J Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje M Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje J 2 Maart: (5) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje M Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje J Danpas || 33 jaar || 1e kindje J Popidepi || 27 Jaar || 2e kindje M 3 Maart: (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Lammetje91 || 26 jaar || 1e kindje 4 Maart: (3) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje J Roosje-5 || 32 jaar || 1e kindje M 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje M 8 Maart: (2) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Kimmmmmm || 29 jaar || 2e kindje M 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje J 18 Maart: (1) Babbelboxje || 31 jaar || 2e kindje J Totaal: 44 Jongens: 16 Meisjes: 16 Verrassingen: 1 Afspraken: Februari: 13 februari Piscean, controle 15 februari, Myhappyfamily, controle vk 15 februari, Baloo, controle vk 15 februari, Meiske2015, echo 22 februari, Baloo, controle gyn 23 februari, Meiske2015, echo Maart: 1 maart, Meiske2015, echo Geboren: December: LisaLisaLisa || 09-12-2017 || 25+5 || Fenn* Februari: Leooonie || 01-02-2018 || 35+6 || zoon Powerwomen || 02-02-2018 || 37+6 || L.inde
@Popidepi heeel veel succes vandaag en over een paar uurtjes heb jij lekker die kleine in je handen Hier alles heel rustig. Na 2 weken an voorweeen is het nu al bijna een week rustig.
Haha, ii ga idd hier veel meekletsen geloof ik! Heb eerlijk gezegd niets voor mezelf gepland... gezien ik niets tot weinig meer kan haha. Naja ga elke ochtend op mn gemakje 1 van onze paardjes verzorgen voor zover als dat nog lukt... en tegelijkertijd kan ons zoontje dan even lekker buiten spelen... voor 12 en weer thuis en niets doen... smiddags gaan we beiden plat...of filmpjes maar kijken oid Vanaf maandag/dinsdag ga ik weer los,ongeacht de pijntjes haha...
Wat spannend @Popidepi. Hihi, moet een beetje lachen om het gesnurk. Ze zal vannacht ook vast goed kunnen slapen! Heel veel succes en geniet van de kleine over een paar uurtjes.
Haha die van mij was net zo. Alleen vet irritant met kleding als ze gemiddeld lang zijn en extreem dun. Nog steeds een drama met mooi zittende kleding vinden. Al is dat met een meid misschien minder omdat daar kleding vaak al strakker valt. Deze dame gaat alleen een dikke buik krijgen als ik ze miet geloven. Dus ben benieuwd naar m’n kleine spekkie!