**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ik krijg een soort tsr en alleen in de avond als ik ga plassen voor ik onder de douche stap. Daarna is het ook gewoon weet over. Heel vreemd.. gelukkig stroomt het er niet uit. Stuwing duurde hier wel een dag of 5 voordat het minder werd. Misschien heeft het dan langer nodig om ook weer helemaal te stoppen.

Ga idd ook even overleggen met de vk over nu nog stolsels verliezen. Moet toch bellen voor de afspraak van de nacontrole.

2. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Oh hier juist het tegenovergestelde. Merk amper dat ze er is. Ze is zo ontzettend relaxt. Heel af en toe een moppermomentje maar dan knuffelen we juist even lekker. En dat momentje is gewoon op de dag.

3. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Misschien heeft het bij jou meer tijd nodig. Wel gek dat het steeds dat ene moment is ;)

Zou wel even vragen inderdaad. Misschien is het normaal maar beter voor niks vragen dan dat er wat is.

4. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @roever dat is dan heel anders inderdaad als je een rustig kindje gewend was en nu een die wat meer huilt. Maar dat komt goed ;) even wennen en dan loopt het vanzelf.

Hier voor de 2e keer een rustig kindje. Maar heb wel snachts als ik der hoor huilen dat ik vrij snel haar oppak zodat de oudste niet wakker word.

roever vindt dit leuk.
  5. roever

roever Niet meer actief

Haha, dat hadden we hier dus bij de eerste...:D
    Vandaar dat t waarschijnlijk nu allemaal zo nieuw voelt haha

6. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Gefeliciteeeeeeerd!! Nu ook jij eindelijk ke wondertje in je armen!! Geniet ervan

7. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Anticonceptie: ik begin denk ik met de minipil, en daarna de koper spiraal is een optie omdat er geen hormonen in zitten maar het idee dat er iets in m’n lichaam zit moet ik nog even aan wennen.

Kilo’s: gister 2 weken na bevalling gewogen, op 1 kg na zit ik weer op m’n start gewicht, toch paste ik begin vd week m’n spijkerbroek nog niet.

Vraagje: er zijn wat dingetjes waar ik mee zit/zorgen maak. Bijvoorbeeld het naar buiten gaan en op stap gaan met mijn twee kids. Ik stel het uit, ik zorg dat iemand mee gaat of ik zorg dat iemand bij de kids blijft en ik zelf ga, nu moet ik neusspray hebben en heb ik aan m’n oma gevraagd of zij het mee kan nemen als zij straks deze kant op komt

Aan liefde ontbreekt niets, ik word overspoeld. Maar ik ben gewoon ongelofelijk onzeker en ik ben al in paniek geraakt toen mijn vriend voor het eerst even weg ging of weer moest werken. Ik herken dit niet van bij de eerste.

Hebben jullie tips? Ik denk dat de angst vooral in zit dat mijn peuter van bijna 2,5 een stuiterbal is. Hoe doen jullie dat allemaal met een peuter erbij? Ik sluit me nu gewoon op in huis....

Ik word er ook enorm depri van...

8. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    gefeliciteerd geniet lekker van je kleintje;)

kimmmmmm vindt dit leuk.
  9. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Mijn kleine grote draak gaat nu negatieve aandacht vragen...ik was zo naief te denken dat ze dat niet zou krijgen. Maar gisteren gooide ze ineens haar pop in de wieg bij haar zusje ging bijna rollebollen over de babyfoon...zat er even doorheen..ben even uit mijn slof geschoten en voelde me daarna zo schuldig want de rest van de 23 uur is ze zo lief naar haar zusje:oops:

10. roever

roever Niet meer actief

Wel beetje herkenbaar...
    Ik ben ook nog niet echt de deur uit geweest... zou gisteren samen met partnes en kindjes maar kwam wat tussen.
    Hier kindje van net 1,5 en n baby die t geregeld flink op n krijsen kan zetten.
    In principe moet je lak hebben aan de buitenwereld en gewoon die grote drempel over...
    Haha ... nu zelf nog die drempel over:rolleyes:

Waar zit bij jou de "angst"?
    Bij jezelf of de kindjes?
    Misschien anders eerst een uitstspje naar familie met een tuin oid?
    Dan kan je oudste stuiteren zoveel het wilt,maar kan geen kant op...
    Of idd eerst met man, of vriendin of iemand op pad...

Succes!

11. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    @Boebels volgens mij kan je zelfs maanden later nog af en toe wat melk verliezen zelfs. Als je het niet vertrouwd even langs de huisarts maar zo dicht na de bevalling is het nog heel normaal volgens mij.
    Over het vloeien..geen idee!
    Stolsels heb ik ook nooit gehad. Kan best dat je na het stoppen met vloeien weer opnieuw begint maar of dat met stolsels normaal is weet ik niet. Even de vk bellen?

@roever totaal ander kindje hier dan de eerste. En dat is niet positief :|
    Ze is veel onrustiger en slaapt slechter.
    Onze oudste slaapt trouwens wel gewoon door het huilen heen gelukkig.
    Ze is overigens al wel een stuk relaxter nu ze meer kv krijgt.

@piscean wat vervelend dat je je zo voelt en de deur niet uit wilt!
    Ik ben gewoon gegaan zonder er bij na te denken eerlijk gezegd. Ben al paar boodschappen wezen doen en gaan wandelen met de hond erbij.
    Waar ben je dan bang voor?
    Dat je peuter stampei gaat maken?
    Wegloopt?
    Wij hebben dat meerijplankje aan de wagen en dat vind ze heel erg leuk.
    Laat haar in de supermarkt met een eigen karretje lopen en de boodschappen verzamelen.

@Burb1988 zo herkenbaar!
    Hier vraagt ze af en toe ook negatieve aandacht. Probeer het zoveel mogelijk te negeren maar dat is ook niet altijd even makkelijk. Het uit zich hier vaak in niet luisteren en doen waar ze zin in heeft.
    Word ook wel eens heel boos hoor. Voel me dan ook schuldig...maar soms ontkom je er gewoon niet aan.

12. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Dames sorry ik ben een beetje afwezig vandaag. Zijn alle 3 niet fit hier. En peuter profiteert er lekker van dat mama momenteel een wat korter lontje heeft :|. Vannacht veel last gehad van buikgriepklachten. Lag op een gegeven moment de pijntjes weg te puffen, dacht even of zal het toch voorwerk zijn? Maar dat was het denk ik niet. T borrelde overal in mn buik, bah. Nu voelt het weer beter gelukkig. Oma staat stand by als ik even die drukke peuter kwijt wil :rolleyes:.

@piscean wat naar dat je je zo voelt! Wat dat betreft moet het lenteweer maar gauw komen en blijven vind ik, zelf zie ik alles dan in ieder geval altijd iets positiever in.

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Oh balen @Babbelboxje!
    Misschien toch je zoontje even laten ophalen?
    Kan je zelf lekker rustig aan doen vandaag.
    Beterschap!

14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ja hij is nu bij opa en oma. Blijft daar tot na zn middagdutje. Mijn man en ik zitten nu met zijn tweetjes thee te drinken op de bank. Weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar als man hier aan de thee zit... is ie echt ziekjes haha.

15. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Helaas ben ik gewoon alleen thuis met de kleine man! Dochter is vanochtend naar school en word dalijk gelukkig wel thuis gebracht dus hoef er niet te halen! Straks om 3 uur ons slepen naar cb voor gehoor test en dan snel naar bed! Manlief is gelukkig half 5 thuis en kan dan de volledige zorg overnemen!

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hier precies zo! Haha
    Man aan de thee is ziek!

Lekker even bijslapen vandaag jullie.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  17. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Is normaal Meis! Kan tot 6 weken zo blijven buikpijn wijst waarschijnlijk op het lichaam dat de stolsels aan het afvoeren is!

18. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Wat is het stil hier

19. roever

roever Niet meer actief

Haha dat dacht ik ook ff!:roflmao:

Okeee vraagje:

Hoelang is jullie kindje wakker voor/na de voeding?
    Hier vaak 30/45 minuten
    En soms a 2uur! :eek: vaak wel huilend dan :*

20. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Inderdaad rustig hier. Iedereen druk met dr kindjes.

L. Is vaak vlak voor haar voeding wakker of we moeten haar wakker maken. En vaak gaat ze daarna ook wel snel slapen. Af en toe presteert ze het om 3,5 uur wakker te zijn. Soms met wat gemopper maar vaak ook tevreden. Dit doet ze meestal 1x op een dag.

We hadden haar vandaag weer gewogen voordat ze in bad ging. In 2 dagen weer 90 gr aangekomen. Is dus in een week 270 gr aangekomen terwijl ze vrij weing drinkt. Vond het echt opmerkelijk maar ben er wel blij om. Misschien dan toch maar door laten slapen in de nacht tot ze zelf komt. Nadeel is wel dat ze geen vast schema meer heeft dan. En dat is wel lastig met een kind op school vind ik. Dan kom je sneller in de knoei.

De kleine meid begint best verkouden te worden. Ze heeft het zichtbaar moeilijk na haar flesje en is steeds bezig slijm weg te slikken. Iemand nog tips naast zoutoplossing?

Deel Deze Pagina