Even tipje.. Als je naar bed gaat neem een thermoskan met gekookt water mee en een poedertoren. Dan hoef je niet de trappen op en af om fles te maken. Als je geen stromend water hebt boven ook flesje koud water meenemen. En hopelijk krijg je de volgende voeding je vent wel wakker
Voed jij ook meer? Merk dat ze nu veel minder drinkt ook ineens. Het gaat flink achteruit en ze heeft echt moeite met het slijm. Zo zielig... vandaag even flink aan de bak met de oplossing en schoonmaken met zo’n zuigding. Hoop dat het werkt. Zelf heb ik nooit wat aan zoutoplossing maar hoop dat het haar wat helpt.
@Babbelboxje spannend. Ben benieuwd hoe het nu gaat! @kimmmmmm die van mij had er niet zo makkelijk vanaf gekomen. Haha. Keerzijde is trouwens wel dat het zinloos is om beide wakker te worden. Wij wisselen gewoon af. Alles staat boven dus hoeven geen trappen op en af. Ligt er denk ik ook aan hoe je je voelt. Ik was direct fit dus kon prima zelf alles doen en trappen lopen. Heb ook de tweede nacht op de bank geslapen met de kleine in de box. In haar wieg was ze onrustig en mijn vent heeft echt zn slaap nodig anders is hij niet zo gezellig. Zo kon hij bijtanken en ik stond toch stijf van de adrenaline. Belangrijkste is dat je je beide goed voelt bij de constructie. Dus zou het zeker bespreekbaar maken
Goedemorgen, Zelfde nog. Af en toe een wee en roze slijmverlies. Zoontje ligt nu naast me. Over een uurtje trommel ik mijn man uit bed, die is grieperig dus laat hem nog even liggen. En dan ga ik zelf proberen nog even te slapen en dan zien we wel wat de dag brengt
Wij doen het s'nachts samen , kleine komt 1 keer voor de fles rond een uur of 3. Ik doe dan een schone luier en mijn vriend haalt de fles , ik doe hem dan de fles en mijn vriend valt dan eigenlijk ook alweer in slaap. Hij zegt zelf dat hij dit het prettigste vind en ik ben ook wel blij dat hij s'nachts helpt. @kimmmmmm jij bepaald wie er op visite komen en wanneer. Niet de visite zelf ( zou toch te gek zijn ) Hier was het ook duidelijk , in de kraamweek alleen ouders en broers en zussen) Alle andere mensen later , moet zeggen dat iedereen netje belde of een appje stuurde van tevoren. Had met de kraamhulp afgesproken om iedereen die zo voor de deur stond weg te sturen.
Ja ik voel me goed.. alleen traplopen gaat nog niet zo soepel als het hoort haha... Ja eerste nacht heb ik hem lekker laten liggen en 2de nacht is hij 1x naar benede gegaan om de fles te maken... kon ik haar mooi verschonen waren we tegelijkertijd klaar.... Oh hier ook 2de nacht heel onrustig..!
Helemaal mee eens. Traplopen is zo slecht nu!! Straks zit je met een verzakking of enorme bekken (bodem) problemen. Ook voor hechtingen is t zo slecht
Ow spannend!! Ik ben de enige die op uitgerekende datum is bevallen tot nu toe Maar vandaag zou beter zijn dan morgen hè, dat duurt nog zo lang
Ik heb 1 hechting in een schaafwond dus dat valt gelukkig mee maar je heb helemaal gelijk!! Niet Ja ga ik vanavond doen !! Vanavond hoef ik niet weg te gooien en staat ze precies op 30ml lekker makkelijk!
Zo, mijn man heeft O.wen aangekleed, en ik heb even lekker eerst ontbeten, en daarna gedoucht. Het zet nog niet door. Oma maar wel even standby vandaag. We'll just have to wait and see!
Ik heb Bobsje lekker laten kreunen vannacht en ze heeft eigenlijk best goed geslapen. Om 21.30, 02.00, 05.30 Doordat ze zo goed groeit ga ik ook niet bij het eerste zoekreflex aanleggen ofzo. Overdag ga ik nu ook echt naar de 3u en anders speentje. Dus dat gaat goed! Alleen vannacht echt meer bloedverlies. Het drupt er gewoon uit als ik sta. En ik heb gisteren geprobeerd helemaal niks te doen. Ik word er helemaal chagrijnig van! @Babbelboxje er gebeurt in ieder grval wat! Spannend, de laatste!
Whop whooop! Beide mannetjes liggen nu op 1 oor! En jawel.... ik heb mn "angst" overwonnen en ben alle spullen voor beide mannetjes aan het pakken en ga zo manlief verassen!!! Tatataaaaa: mijn/onze eerste echte uitstapje Slecht eigenlijk want ben echt niet verder dan ons tuintje geweest. Mn man is bij ons toekomstig huis aan t werk met nog Aantal die we gevraagd hadden... Dus hop,straks de heren in de (warme) kleren en de auto vullen... en dan gauw richting man en de paardjes!!♡ De klein man krijgt aan:romper lange mouw,broekie,vestje,sokjes en slofjes en komt in de maxicosi in zo'n warme zak te liggen... moet ik hem nog wat extras aandoen? Pff....schandalig eigenlijk dat ik daarna vraag
Helaas gehoortest niet goed omdat de kleine man te verkouden is! En heel dag een huilbaby gehad! Gisteravond ben ik dan ook in de logeerkamer gaan slapen en heeft manlief de verzorging opzich genomen! Na een nachtje rust.. (de kleine uiteraard wel gehoord) voel ik me iets beter! De weg naar volledig herstel zal nog even in beslag nemen vrees ik