**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Popidepi succes normaals!
    Spannend hoor...

Hier maak ik zulke slechte nachten en sinds 2 dagen lijken mijn bekken in de avond/nacht 1000 maal zo erg pijnlijk.
    Heb straks weer afspraak voor ctg en consult met de gyn. Ga vragen om iets te voor het slapen. Liefst in het ziekenhuis met sedatieprik en anders tabletten. Helaas is de gyn mij totaal onbekend dus hoop ik op een een beetje medewerking. Ben echt niks waard en kan zo ook niet voor mij dochter zorgen.

2. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    @Popidepi spannend zeg... heel veel plezier met je ukkie straks en rust goed uit na je keizersnee

3. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Is het zo heftig @Draaikont? Kan je niet je dochter even ergens onderbrengen en zelf thuis rustig aan doen? Al die sedatiemiddelen zijn voor de baby ook niet goed. Kan helaas meepraten over hele slechte nachten maar gelukkig wordt dochter op vele dagen goed opgevangen en kan ik bijslapen. Succes!!.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Oh wat spannend @Popidepi...
    Misschien heb je de kleine al in je armen! ❤️

5. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    ik ben het nu wel echt goed zat hoor... ik zat vanochtend op een krukje de muren te schrobben... hadden onze nieuwe schoonmaakster dus dat was fijn... maar nu weer snipverkouden en dochter is ook hangerig en.wil alleen maar bij mij zijn... gaat ze naar de gastouder of peuterspeelzaal zegt ze: dat ze naar mama toe wil.... ze voelt het echt gewoon aan dat er iets gaat gebeuren... zo doet ze nooit.

hopelijk werkt het strippen over 1,5 a 2 weken... dan zit ik rond dezelfde tijd als mijn dochter... volgende week donderdag gaan we het vastzetten... mocht nog even goed nadenken erover.. lukt maar bij 1 op de 10 , maar wie weet werkt het wel. Dit geeft wel weer rust.

slaap ook niet meer snachts heel mijn bekken doet pijn en de honden kan ik eigenlijk ook niet meer uitlaten als man weg is. Volgende week mijn baarmoedermond controleren want waarschijnlijk hangt deze iets naar beneden en dat kan wel problematisch zijn + een.schimmelzalfje en tabletje gekregen voor de vele afscheiding... anders krijgt de kleine straks spruw..
    sorry voor mijn geklaag... zit er echt doorheen... kan ook echt niks meer hebben:(

6. roever

roever Niet meer actief

Ahhww....
    Voor iedereen die t gebruiken kan: een mega knuffel voor jullie!!
    Ik hoop dat er straks in 1 week tijd een hele geboortegolf achter elkaar komt!!!:roflmao::roflmao::roflmao:

Ik heb vanmorgen een heerlijk ochtendje gehad, en beetje onverwachts ons hondje bij mn ouders "achtergelaten".
    Gezien hij het meeste energie van me vraagt naast de wandelingen... t is 1tje met 101 gebruiksaanwijzingen :(
    Ik voel me super relaxed nu, en kan er weer onwijs van genieten dat manlief weekend weg is, haha!!!
    Zie er altijd enoooorm tegenop als hij weg gaat...maar eenmaal weg is t goed! En vind ik t vaak "jammer" als hij na 3 daagjes alweer thuis komt hahaha
    Okee deze keer uitgezonderd uiteraard! !!:cool::D

Dus bij deze hoop ik dat ik jullie allen een beetje positieve gevoelens jullie op kan sturen!!:rolleyes:

Myhappyfamily, Baloo en Meiske2015 vinden dit leuk.
  7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Nee helaas lukt dat bijslapen niet omdat ik zoveel pijn heb. En ik merk dat mijn psychische gesteldheid zo achteruit gaat dat ik het echt nodig heb. Helaas ervaring uit mijn vorige zwangerschap nu pas gelukkig echt op het eind.
    Ben benieuwd wat de dokter ervan vind. Baal dat mijn eigen gyn er niet is. Die had niet moeilijk gedaan. Deze moet ik weer heel Mn voorgeschiedenis gaan uitleggen. Inmiddels aan de ctg hier voor standaard controle

8. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    15 feb controle..kan iemand hem ertussen zetten

9. roever

roever Niet meer actief

Blehhh...niets zo naar als een andere vk of gyn dan je vaste!!
    Ze zijn zooo verschillend in denkwijze en qua gevoelens.
    Ik hoop dat er gauw een "oplossing" voor je komt! Of kindje zich snel meldt!

Draaikont vindt dit leuk.
  10. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    @Draaikont
    Vervelend dat je zo niet kunt uitrusten.

Even een hele dikke knuffel! De kleine meid zal zeker goed doorhebben dat er iets staat te gebeuren. Hoop dat ze je snel kunnen strippen!

Konden we de ukkies maar vertellen dat ze alvast mogen komen. Prachtig weer voor een kraamweek.

Burb1988 vindt dit leuk.
  11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Goed hoor, dat je aan de bel trekt! Wanneer kun je met de arts praten??

Ben benieuwd naar @Popidepi. Hoe lang duurt zo'n keizersnede eigenlijk meestal? Echt geen idee namelijk....

12. Pitahaya

En hier 38 weken dansje!!!! Jeeeeej!

Powerwoman, Babbelboxje, Melon en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik zie regelmatig en ander helaas en ieder is zo verschillend! Net nu ik mijn eigen gyn nodig heb is ze er niet. Dat is zo’n lieverd en heb het gevoel dat ze me echt snapt en alsnog een eerlijke mening vormt en dat is fijn. Sommige zijn echte horken! Dus ben benieuwd

14. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Zo flink wat terug gelezen! Meiden wat vervelend dat jullie zo onzeker zijn. Ik voel me in de zwangerschap juist heerlijk, dit omdat ik een flubberbuikje van mezelf heb. In de zwangerschap mag ik mijn buik juist laten zien en strakke kleren dragen heerlijk. Hier ook veel straie hoor! Het is niet anders inderdaad, het kleurt wel blij.

Voor alle meiden die zich rot voelen, dikke knuffel! Vervelend dat sommige zich zo voelen. Echt de laatste loodjes he. Ik voel me nog goed, maar ben wel reuze benieuwd. Dochter vandaag naar de opvang, dus lekker rustig aan doen en ondertussen beetje opruimen/schoonmaken.

@Popidepi wat spannend! Misschien ben je nu al aan het genieten van jullie mooie kindje!!

Ik ben ook zo benieuwd hoe het hier gaat beginnen. De vorige keer met gebroken vliezen!
    Spannend, wachten duurt lang haha!

Babbelboxje en brocante vinden dit leuk.
  15. Pitahaya

Ja, hoe het gaat beginnen vind ik ook spannend. Hier ook begonnen met gebroken vliezen. Over precies een week al. Waaaaa. Vind dat wel spannend. Kan zomaar overal in eens gebeuren. Ergens wel irritant dat ik niet degene ben die kan zeggen wanneer het gaat gebeuren, haha.

Myhappyfamily, Orchidee88 en brocante vinden dit leuk.
  16. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    ja ik ook.. gebroken vliezen out of the blue met 38.6 weken... heerlijk zo spontaan :roflmao:

Orchidee88 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    vanavond word de keuken geegaliseerd en Dinsdag de gang en woonkamer... hup honden naar de kennel 2 dagen en wij gaan dan bij mijn schoonouders logeren.. en dan 21 en 22 feb word de nieuwe vloer gelegd... echt zo geen zin in.. ik wil nu gewoon de rust die ik niet krijg door de verbouwing:$

18. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    idd heerlijk weer om binnen te zitten... heb toch die warme voetenzak besteld en uitgewassen voor buiten;)

19. roever

roever Niet meer actief

Klein stressmomentje hier... vriendlief zei rond kwart over 1 te landen...maar tot nu toe nog niets van m gehoord:confused:

Ieeehhh dat lijkt me echt 10x niets als t begint met gebroken vliezen!!!!
    Hier zijn die uiteindelijk doorgeprikt :p
    Hoop heel stiekum dat het weer allemaal hetzelfde gaat als vorige keer! Hehe
    Maar ga maar van t ergste uit...kan t alleen maar meevallen:rolleyes:

20. Pitahaya

Hier sneeuwt het gewoon. Bleghhh!

Deel Deze Pagina