Met 9 weken gestopt week ervoor nog hartje zien kloppen... Middels pillen 3 dragen later "losgekomen" maar na 4 dagen extreem pijn en bloedverlies spoedcurretage omdat ik al die dagen al been en rugweeën bleek te hebben doordat nog deel was achter gebleven. Klinkt of het bij jou nu serieus gaat worden hopelijk zet het nu door voor je! Succes!!
Ik heb vorig jaar op 22 maart tijdens de termijnecho een Missed abortion gehad na 2 goede echos met kloppend hartje.. eerst gewacht of mijn lichaam het vanzelf los zou laten maar niet gebeurd en op 1 april via medicijnen opgewekt. Zo bizar wat er in een jaar tijd kan gebeuren. Ik zal het nooit vergeten en altijd een plekje in mijn hart hebben. En vind het nog steeds bijzonder dat er zo weinig over gepraat word terwijl je nu ook weer ziet dat veel vrouwen dit overkomt.
En nu twee uur later mag je hopelijk aan het laatste deel beginnen en heb je snel de kleine in de armen. Nog even en er is weer een klein wondertje op de wereld!
Ook een hele heftige ervaring voor je. Het heeft mij heel erg verbaasd hoe weinig er over wordt gepraat. In mijn omgeving had ik al snel het gevoel alleen te staan met het verdriet. Heb toen op zp hier gekeken en ben zo met aantal meiden in contact gekomen die hetzelfde hadden meegemaakt in die periode dat was wel heel fijn om gevoel te kunnen delen. We schrijven nu nog met elkaar en de meeste hebben het geluk nu aan de zijde van een wondertje of een zwangerschap..ook bijzonder om dat dan met elkaar weer te kunnen delen.
Net weer terug op de kamer. Ruggenprik zit erin. Zometeen katheter eraan en misschien vliezen breken.
Je hebt het erg pittig maak ik eruit op? Wil de ontsluiting niet zo vorderen? Hoop dat de ruggenprik / pijnstilling je helpt te ontspannen zodat de ontsluiting vlot gaat verlopen.
Nee viel mee hoor, maar wist al dat ik een ruggenprik wilde. Kan niet zo goed tegen pijn. Duurt nu wel lang voordat er iemand komt
Nog een uurtje wachten. Nu 6 cm ontsluiting, ze wil even kijken of de kleine nog iets dieper indaald voordat ze de vliezen breekt. Ivm gevaar op navelstreng om de nek. Ze verwacht wel dat het erg snel gaat zodra de vliezen breken.