Hier ook pas sinds de 3 weken, wekelijks controle... daarvoor om de week. Haha vond t wel prima..... zolang als je je goed voelt!
haha seks voor het goede doel ja, maar ik heb geen seksdromen ofzo.. mooi toch dat je nog soepel bent...bij mijn dochter had ik nog de marathon kunnen lopen... fietste tot 34 weken nog 10 km om vervolgens nog een ochtend rond te hobbelen in de thuiszorg... bijna geen voorweeen... alleen die 2 weken voor de bevalling las ik van de week in haar dagboekje en ineens met 38.6 weken braken mijn vliezen... dat was op zaterdag en op vrijdag was ik nog op sollicitatie gegaan.
oh dat gaat echt weer wennen worden straks een kleintje... mijn dochter trekt sinds kort zelf haar jas aan... alleen dichtritsen is nog moeilijk...maar ze word heel boos als je het overneemt van haar ik vind 2,5 jaar zo'n heerlijke leeftijd. maar die babytijd is ook zo speciaal... ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die geen kinderen willen.. ongeacht de driftbuien, geniet ik echt van het moederschap. nog de laatste dagen/ weken... straks gewoon moeder van 2 kleine meisjes...dochter was net moe ( ook niet fit) en ze lag tegen me aan... daar kan ik zo van genieten over 3,5 maand is ze alweer 3 jaar
ik voel me net zo'n oude van dage die terug kijkt op haar leven ( irritante hormonen) straks pak ik de fotoalbums uit de kast en komen de tranen van emotie
@Popidepi : van harte. Wat een flinke dame al! Fijn dat het nu allemaal goed gaat. Hele mooie naam ook. Was wat mij betreft een goede kanshebber maar vriendlief was er niet voor te porren helaas. @dromen: erotische dromen had ik bij mijn zoontje heel erg in het begin en nu deze zwangerschap wat minder. Het ging vooral niet over mijn eigen vent Haha. Toen ook erge nachtmerries in het begin. Nu vooral levensechte dromen en af en toe nachtmerries. Soms een bij elkaar geraapt zooitje van dingen uit t echte leven bij elkaar waardoor het hele gekke verhalen worden. @roever : beterschap voor de kleine. Hier de 16e weer controle. Zie dat ik in de lijst nog 34 ben. Klinkt al een stuk vriendelijker als 35 Zag trouwens op het formulier van de vk dat de baby nu vast ligt ingedaald met haar hoofdje. Waren dat zeker de weeen die ik laatst had. @Pitahaya: babbelboxje is Een stuk minder ver nog dus dat is niet zo gek. Ik mocht ook nog van 37 naar 39 als ik wilde omdat het prima verloopt. maar zelf gekozen wekelijkse controle vanaf die 37 weken omdat ik weet dat ik niet aan de bel trek als er iets is. Vanmorgen fijn met speelmais gespeeld net m’n zoontje. Nu zijn mijn vingers blauw en krijg ze niet meer schoon. Laat de baby nog naar even binnen zitten. Leuk gezicht voor de foto’s....
@Popidepi gefeliciteerd ! Nu 11 dagen wachten volgens de lijst tot de volgende baby zich aandient..haha Ik zat net kleermakerzit en moest hoesten. Omg! Een steek in mijn vagina niet te doen....
Februari - begin maart 2018 Februari: 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje J Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje V Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje M Wens09 || 33 jaar || 2e kindje J Boebels || 34 jaar || 2e kindje M 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje J Jaly || 37 jaar || 1e kindje M Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje J 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje M 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje J Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje J Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje J Baloo || 29 jaar || 2e kindje M 26 Februari: (3) Brocante || 22 jaar || 1e kindje J NieTa || 36 jaar || 6e kindje M Tann || 31 jaar || 2e kindje J 27 Februari: (3) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje M Woezie ll 22 jaar ll 2e kindje M 28 Februari: (5) Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje M Draaikont || 30 jaar || 2e kindje M MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje J Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje M Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje J 2 Maart: (4) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje M Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje J Danpas || 33 jaar || 1e kindje J 3 Maart: (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Lammetje91 || 26 jaar || 1e kindje 4 Maart: (3) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje J Roosje-5 || 32 jaar || 1e kindje M 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje M 8 Maart: (2) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Kimmmmmm || 29 jaar || 2e kindje M 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje J 18 Maart: (1) Babbelboxje || 31 jaar || 2e kindje J Totaal: 43 Jongens: 16 Meisjes: 15 Verrassingen: 1 Afspraken: Februari: 12 februari, Lena1982, controle gyn+echo 13 februari, Piscean, controle 15 februari, Myhappyfamily, controle vk 15 februari, Baloo, controle vk 15 februari, Meiske2015, echo 15 februari, Burb1988, controle 15 februari, Pitahaya, controle 20 februari, Babbelboxje, controle 21 februari, Lena1982, keizersnede 22 februari, Baloo, controle gyn 23 februari, Meiske2015, echo Maart: 1 maart, Meiske2015, echo Geboren: December: LisaLisaLisa || 09-12-2017 || 25+5 || Fenn* Februari: Leooonie || 01-02-2018 || 35+6 || zoon Powerwomen || 02-02-2018 || 37+6 || L.inde Popidepi || 09-02-2018 || 37+0 || Lauren
Drukke dag met controles de 15e Grappig met die hoge koorts. Nooit opgevallen eigenlijk. Zal eens opletten van de week. Dochterlief had afgelopen week ook flinke koorts. Paar keer 39,6 aangetikt. Maar ook wel flink grieperig. Hoesten en neus helemaal dicht enzo. Gaat gelukkig weer stuk beter!
Mijn zoon is 2 jaar lang elke 2/3 weken ziek geweest met minimaal 40 graden koorts. Je zou denken dat t dan een wonderkind moet zijn
ja mijn dochter had ook griep.. wij allemaal maar daarna deed ze zoveel meer... moet je maar opletten...ineens doen ze dingen waar je mond van openvalt
dat is maximaal tot hun 7de zo ivm een weerstand opbouwen... en wij dus ook iedere keer verkouden...maar ze ontwikkelen zich ook zo snel tijdens deze periodes
Zal er eens op letten haha. Ben wel benieuwd! Nu vind ik haar sowieso enorm bijdehand geworden de laatste paar weken. Ze kletste al honderd uit en hele gesprekken maar soms maakt ze opmerkingen waarvan ik me afvraag hoe ze er aan komt haha. Als ik nu zeg dat ze iets moet gaan doen dan kijkt ze me aan geeft een zucht, zet der handen in der zij en zegt ‘ppff, goed dan’.
O even heel iets anders mensen. Zitten er nog meer de olympische spelen te kijken? Geloof dat het maar goed is dat ik de meeste schaatsafstanden alleen kijk. Als Sven Kramer goud wint komen de tranen vast . Nu al natte ogen bij een oranje podium.