**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

Oh hemel, dat is zeker heftig!!
    En frustrerend. ...:(

Hou jezelf voor dat het idd "maar" tijdelijk is!
    Heeeeel veel beterschap gewenst!!! En toch proberen te genieten d kleine dingetjes!

Powerwoman vindt dit leuk.
  2. roever

roever Niet meer actief

Nee joh.....
    Als je er nou kiloos van eet , ja dan word het anders maar die ene of paar hapjes doen je geen kwaad :)

kimmmmmm vindt dit leuk.
  3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Welnee joh, had ik laatst ook.

@Powerwoman super knap dat je zo positief bent, lijkt me lastig zo afhankelijk te zijn. Maar gelukkig kun je nu werken aan je herstel!

Powerwoman en kimmmmmm vinden dit leuk.
  4. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    48? Toch geen uur?
    Ik sliep bij de eerste zwangerschap er maar 3 uurtjes op. Hoop nu wel op wat meer eigenlijk. Thanks hoop het ook

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje @Powerwoman, wat heftig zeg. Dacht al dat het met je bekken te maken zou hebben, maar dacht.. dat is na de bevalling meteen 'klaar'. Beetje naief misschien.
    wel fijn dat je nu rustig aan kan opbouwen. Ik was ook incontinent na mijn vorige bevalling, van urine dan alleen. Vreselijk vond ik dat.

6. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Haha ja wel met tussenpozen. Maar moest in het Z-H echt wakker gemaakt worden haha. Vond het heerlijk.

roever en Draaikont vinden dit leuk.
  7. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Nee is niet naïef. Dat kan over zijn na je bevalling. Helaas had ik geen mazzel.... Maar ik kan dit. Ik heb voor hetere vuren gestaan. En ik ben heel dankbaar met wat ik wel heb....

brocante en Babbelboxje vinden dit leuk.
  8. Pitahaya

Mooi dat je dat zo ziet. Ik wens je veel sterkte!

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Sterkte! Hier duurde het 1,5 jaar. Kon met 1 jaar nogsteeds niet fietsen :(

10. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Ooh mijn dochter is ook lactose intolerant...pff wat een rotperiode was dat voordat we erachter kwamen. Bij jou ook?

11. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze bij je op de kamer ligt. Lekker genieten

12. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Powerwoman best heftig nog hoor. Doe je helaas verder niks aan dan rustig aan doen. En verder genieten van jullie gezin. Hopelijk knap je snel op.

@kimmmmmm ohhh een beetje maakt niet zoveel uit. Heb ook al een paar keer iets gehad wat eigenlijk niet mocht. Maar zolang het niet elke week is en af en toe eens iets is kan het geen kwaad denk ik.

Powerwoman en kimmmmmm vinden dit leuk.
  13. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Bitter Lemon drinken haha nee dat krijg ik echt niet weg en mega maagzuur denk ik... ben wel heel benieuwd of het effect gaat hebben dus let me know!

Stukje medium biefstuk kan geen kwaad hoor. Heb ik ook wel eens op lekkerrrr.

Goede nacht allemaal ik ga zo lekker naar bed. 3 uurtje geslapen vannacht vanwege de krampen die natuulijk vandaag de hele dag niet hebben doorgezet. Alleen beetje gezeur in mijn rug. Hopen op een rustigere nacht haha vanavond geen sex een in ieder geval haha

Myhappyfamily en Babbelboxje vinden dit leuk.
  14. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Ik lig ook al heerlijk in mijn bed televisie te kijken en heb net heel slecht een bossebol gegeten

Had net heel erge buikkrampen( Dat zal misschien door de biefstuk komen haha ) maar die zijn weer weg zou ook niet goed zijn liever nog even blijven zitten..

Mijn eerstvolgende controle is 19 februari... omdat bij de eerste mijn vliezen waren gebroken had ik gevraagd of dat bij de tweede automatisch ook zo is maar dat hoeft niet het geval te zijn de kans is 9%...

Nou moet ik nog wel mijn bed beschermen ga ik denk volgende week doen want ik vind dat je er heel erg van gaat zweten..

Ik vind Bitter lemon ook echt ranzig ik heb bij de eerste een hap wonderolie genomen dat scheen de weeen op te wekken dat is ook echt te vies!!!

15. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Pfff heftig he! Hier helaas ook nooit volledig over gegaan die stomme bekken. Sterkte

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ze was mijn 2e waardoor ik sneller serieus genomen werd en ik had binnen 2 weken door dat het niet normaal was. Eerste bezoek bij huisarts heeft ze telefonisch bij kinderarts nexium geregeld en weekend erna zat ik bij de hap waar ik Neocate heb gevraagd.
    Daarna veel ostepaat behandelingen

Ik wist dus snel hoe en wat maar alle dingen daarna zorgde ervoor dat ze echt amper sliep en ik dus ook niet ;)
    Hoop dat dat deze x bespaard blijft

17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113

Hier ook eventjes zwak.. maar na 3 stuks maagzuur dus doos leegeten zit er niet in.

Bijgevoegde bestanden:

kimmmmmm, roever, Powerwoman en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Pitahaya

Ohhh lekker. Mag ik de rest??

Hmm hier vanavond voor het eerst beetje menstruatie achtig zeurderig gevoel....

Baloo, Myhappyfamily en Babbelboxje vinden dit leuk.
  19. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ctg was goed! Kreeg spontaan wat lichte voorweeen...
    Kom maar door met die prik!!
    Hahaha

Meiske2015, roever, Powerwoman en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

37+6 morgen.. toen braken de vliezen bij mijn eerste
    De avond ervoor had ik halve zak paprika chips op.

Deze zwangerschap vrijwel niet gegeten en wat heb ik nu op mijn schoot liggen..besef het me ineens...bizar

piscean, Baloo, kimmmmmm en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina