**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Slaap lekker

2. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Draaikont slaap lekker. Even lekker bijslapen.

Ohj dat maagzuur is een ramp heb ik soms al na een snoepje. Oets waar suiker in zit. Hopelijk is de kleine er snel.

Kimjoy vindt dit leuk.
  3. roever

roever Niet meer actief

Pffffff.....
    Allememaggies zeg!!!
    Ik kan sinds vrijdag echt niiiiet meeer slapen ! :(
    Ik heb zooon last van mn lichaam snachts, vooral mn rug. Ik weet gewoon niet meer waar dat ineens vandaan komt?! Mn buik, bed, stress???
    Ik slaap hooguit elke x een uurtje... en dan weer poos wakker....
    Heb nu op dit moment mega spijt van dit weekend... maja, das ook niet redelijk en eerlijk...
    Nog 1 nachtje na vannacht,en goede 1,5 dag volhouden.... pfff
    Als "bedankje " mag/moet ie t kind maar toespreken ,of de wereld op trekken! !!!:roflmao:

kimmmmmm vindt dit leuk.
  4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Heel herkenbaar! Echt vermoeiend hè
    Ik neem gewoon paracetamol, dat helpt!

5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ahhh dat is balen ja!!
    Nog even dan is je mannetje weer terug. Misschien ook onbewust dat je mannetje er niet is dat je ook minder goed slaapt nu op het laatst van je zwangerschap. Buiten de pijn dan. Heb je al eens paracetamol geprobeerd?
    Weet soms hier ook niet meer hoe het beste te liggen snachts.

roever vindt dit leuk.
  6. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

@roever ik slaap sinds 3 nachten en beetje omhoog.. op 2 kussens zeg maar.. alsof je tv kijkt in bed maar dan op je zei. Snap je hem? Slaap al 3 nachten met 50 procent minder pijn. Misschien proberen waard...

roever vindt dit leuk.
  7. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    4:30 klaarwakker dan moet naar de wc en dan kan ik niet meer slapen..

@Draaikont Heb je een beetje bij kunnen tanken

8. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Je kan rugpijn krijgen van maagzuur terwijl je voor de rest geen last ervan hebt, dat heb ik dus. Ik slik om de zoveel tijd een rennie en het is een stuk minder geworden. Kan natuurlijk ook van iets anders komen maar wie weet..

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Goedemorgen dames!
    Alles meegelezen maar te drukke dag gehad om te reageren.
    Blij dat het zondag is!! Niks op de planning vandaag. Wil toch graag even weg met dochter maar eigenlijk geen idee waarheen o_O

Hoe gaat het met jou @Draaikont?

Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen! :D

piscean vindt dit leuk.
  10. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    @roever Dat het slapen niet wil vatten is wel heel vervelend. Hopelijk slaap je beter als mamlief er is.

@Draaikont Lekker kunnen slapen?

Hier vannacht wel goed geslapen. Gisterennacht weinig geslapen. Ben enorm aan het cocoonen. Manlief denkt dat ik elk moment kan bevallen :roflmao:. Daar geloof ik niks van :oops:. Baby zit nog prima. Het is te koud om naar buiten te komen voor ukkie. Heb absoluut geen zin in bezoek/ kletsen met mensen/ eropuit gaan :p.
    Herkenbaar?

kimmmmmm vindt dit leuk.
  11. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    @roever wat naar!

Hier zo ziek als een hond! Oorontstekening en alle holtes ontstoken! Koorts 39 manlief vind dat ik naar de hap moet! Ik denk dat ze weinig kunnnen!

12. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Zo nog een beetje suffig hier! Heb wel lekker geslapen. Wel alsnog een paar keer wakker geworden maar viel eerder keer weer snel in slaap.
    Lig nu weer aan de ctg.
    Ga thuis gewoon verder slapen denk ik! Hahaha

Powerwoman en Meiske2015 vinden dit leuk.
  13. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @brocante ja heeeel herkenbaar. Zou het liefst me terugtrekken in de slaapkamer. Echt loop ook de hele dag alle zooi van dochter en man achter hun kont op te ruimen. Gister echt geflipt loopt man met moddervoeten naar boven helemaal tot zolder en terug alles onder het zand. Wow kan ik echt niet hebben nu. Terug van de carnaval... alles onder de confetti. Maar ja.

Gister hele dag zeurende rugpijn gehad. Vannacht weer mega krampen en ineens misselijk kreeg ik een suoer diaree aanval. Liep helemaal leeg. Daarna weer alles rustig en kunnen slapen. Lig nu in bad want blijf zeurende rugpijn en menstruatiekrampen houden. Zo frustrerend dat je weet als je naar bed gaat krijg ik krampen maar in de ochtend... alles weer weg.

14. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    hihi das waar... liever dat op de wereld trekken:roflmao: maar ik ken dat... heel slechte slapen. manlief gaat vannacht zijn laatste nachtdienst draaien.. ik heb met hem afgesproken dat hij zou regelen tot na de bevalling geen nachtdiensten meer zou draaien.. of dat lukt geen idee..hij werkt voor een Amerikaans beveiligingsbedrijf en bij de amerikanen draait alles net wat anders. maar zodra het begint dan is hij weg daar , zei hij;)

roever vindt dit leuk.
  15. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    fijn dat je zo heerlijk geslapen hebt... straks heerlijk uitslapen.. succes met je ctg;)

16. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    O mensen wat klinkt het al spannend bij sommigen van jullie!

@Kimjoy beterschap, niet fijn!

Heb straks lekker de hele middag voor mezelf, en wat doet een zwangere vrouw dan? De badkamer poetsen en daarna in een heerlijk schoon bad liggen!

Ooo en 35 weken vandaag

Kimjoy en brocante vinden dit leuk.
  17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    gisteren ook helemaal gereinigd van binnen.... tis gewoon aan het rommelen..ik ga straks in het dagboekje van dochter kijken...ik dacht dat het zo ook begon 5 dagen voor mijn vliezen braken...ik laat het je weten...maar google maar eens het kan het begin zijn en hey het kan nu elk moment beginnen dus goed in de gaten houden he

18. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Enorm herkenbaar! Normaal zijn mijn dage gevuld met sociale dingen en nu wil ik huilend onder een deken blijven in mijn eentje de hele dag.
    Kan ook niks hebben en daar lachen we dan maar om terwijl de tranen over mijn wangen lopen ;)
    Ben ook super misselijk en onwijs moe

Dit is gisterochtend begonnen en vorige keer waren dit zeker voortekenen

19. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Spannend al dat gerommel bij iedereen!
    @Draaikont fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Slaaplekker voor thuis zo.

20. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL

Ik heb nergens zin in Ik doe alleen het huishouden Ik wil nergens naartoe Het zijn allemaal moetjes ik geen problemen te maken die er niet zijn ik kan gewoon geen mensen verdragen

Deel Deze Pagina