@Draaikont slaap lekker. Even lekker bijslapen. Ohj dat maagzuur is een ramp heb ik soms al na een snoepje. Oets waar suiker in zit. Hopelijk is de kleine er snel.
Pffffff..... Allememaggies zeg!!! Ik kan sinds vrijdag echt niiiiet meeer slapen ! Ik heb zooon last van mn lichaam snachts, vooral mn rug. Ik weet gewoon niet meer waar dat ineens vandaan komt?! Mn buik, bed, stress??? Ik slaap hooguit elke x een uurtje... en dan weer poos wakker.... Heb nu op dit moment mega spijt van dit weekend... maja, das ook niet redelijk en eerlijk... Nog 1 nachtje na vannacht,en goede 1,5 dag volhouden.... pfff Als "bedankje " mag/moet ie t kind maar toespreken ,of de wereld op trekken! !!!
Ahhh dat is balen ja!! Nog even dan is je mannetje weer terug. Misschien ook onbewust dat je mannetje er niet is dat je ook minder goed slaapt nu op het laatst van je zwangerschap. Buiten de pijn dan. Heb je al eens paracetamol geprobeerd? Weet soms hier ook niet meer hoe het beste te liggen snachts.
@roever ik slaap sinds 3 nachten en beetje omhoog.. op 2 kussens zeg maar.. alsof je tv kijkt in bed maar dan op je zei. Snap je hem? Slaap al 3 nachten met 50 procent minder pijn. Misschien proberen waard...
4:30 klaarwakker dan moet naar de wc en dan kan ik niet meer slapen.. @Draaikont Heb je een beetje bij kunnen tanken
Je kan rugpijn krijgen van maagzuur terwijl je voor de rest geen last ervan hebt, dat heb ik dus. Ik slik om de zoveel tijd een rennie en het is een stuk minder geworden. Kan natuurlijk ook van iets anders komen maar wie weet..
Goedemorgen dames! Alles meegelezen maar te drukke dag gehad om te reageren. Blij dat het zondag is!! Niks op de planning vandaag. Wil toch graag even weg met dochter maar eigenlijk geen idee waarheen Hoe gaat het met jou @Draaikont? Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!
@roever Dat het slapen niet wil vatten is wel heel vervelend. Hopelijk slaap je beter als mamlief er is. @Draaikont Lekker kunnen slapen? Hier vannacht wel goed geslapen. Gisterennacht weinig geslapen. Ben enorm aan het cocoonen. Manlief denkt dat ik elk moment kan bevallen . Daar geloof ik niks van . Baby zit nog prima. Het is te koud om naar buiten te komen voor ukkie. Heb absoluut geen zin in bezoek/ kletsen met mensen/ eropuit gaan . Herkenbaar?
@roever wat naar! Hier zo ziek als een hond! Oorontstekening en alle holtes ontstoken! Koorts 39 manlief vind dat ik naar de hap moet! Ik denk dat ze weinig kunnnen!
Zo nog een beetje suffig hier! Heb wel lekker geslapen. Wel alsnog een paar keer wakker geworden maar viel eerder keer weer snel in slaap. Lig nu weer aan de ctg. Ga thuis gewoon verder slapen denk ik! Hahaha
@brocante ja heeeel herkenbaar. Zou het liefst me terugtrekken in de slaapkamer. Echt loop ook de hele dag alle zooi van dochter en man achter hun kont op te ruimen. Gister echt geflipt loopt man met moddervoeten naar boven helemaal tot zolder en terug alles onder het zand. Wow kan ik echt niet hebben nu. Terug van de carnaval... alles onder de confetti. Maar ja. Gister hele dag zeurende rugpijn gehad. Vannacht weer mega krampen en ineens misselijk kreeg ik een suoer diaree aanval. Liep helemaal leeg. Daarna weer alles rustig en kunnen slapen. Lig nu in bad want blijf zeurende rugpijn en menstruatiekrampen houden. Zo frustrerend dat je weet als je naar bed gaat krijg ik krampen maar in de ochtend... alles weer weg.
hihi das waar... liever dat op de wereld trekken maar ik ken dat... heel slechte slapen. manlief gaat vannacht zijn laatste nachtdienst draaien.. ik heb met hem afgesproken dat hij zou regelen tot na de bevalling geen nachtdiensten meer zou draaien.. of dat lukt geen idee..hij werkt voor een Amerikaans beveiligingsbedrijf en bij de amerikanen draait alles net wat anders. maar zodra het begint dan is hij weg daar , zei hij
O mensen wat klinkt het al spannend bij sommigen van jullie! @Kimjoy beterschap, niet fijn! Heb straks lekker de hele middag voor mezelf, en wat doet een zwangere vrouw dan? De badkamer poetsen en daarna in een heerlijk schoon bad liggen! Ooo en 35 weken vandaag
gisteren ook helemaal gereinigd van binnen.... tis gewoon aan het rommelen..ik ga straks in het dagboekje van dochter kijken...ik dacht dat het zo ook begon 5 dagen voor mijn vliezen braken...ik laat het je weten...maar google maar eens het kan het begin zijn en hey het kan nu elk moment beginnen dus goed in de gaten houden he
Enorm herkenbaar! Normaal zijn mijn dage gevuld met sociale dingen en nu wil ik huilend onder een deken blijven in mijn eentje de hele dag. Kan ook niks hebben en daar lachen we dan maar om terwijl de tranen over mijn wangen lopen Ben ook super misselijk en onwijs moe Dit is gisterochtend begonnen en vorige keer waren dit zeker voortekenen
Spannend al dat gerommel bij iedereen! @Draaikont fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Slaaplekker voor thuis zo.
Ik heb nergens zin in Ik doe alleen het huishouden Ik wil nergens naartoe Het zijn allemaal moetjes ik geen problemen te maken die er niet zijn ik kan gewoon geen mensen verdragen