hebben jullie ook van die steken bij je vagina? vandaag zoveel last , alsof ze met een mes aan het prikken was.... en daarna veel slijm, geen afscheiding
15 centimeter ? Waar is überhaupt 15 centimeter mogelijk? Jeetje. Hopelijk kom je er ongeschonden uit deze keer !
oh ik reserveer Dinsdag als bevaldatum.... man komt morgenochtend uit de nacht en ik werd net gebeld dat zijn avonddienst niet doorgaat ( waarschijnlijk) was een extra dienst... is vast een teken...vorige keer bij mijn dochter kwam hij ook uit de nacht..volgende dag braken mijn vliezen
Dat zou een fijn teken weer zijn ja vriend gaf vandaag al aan dat dinsdag het rustig mag komen hoeft ie niet te gaan werken Ohhh wow een scheur van 15cm hopelijk blijft je dat bespaard. Bij mij ging het ook snel van 1-10 cm in 5,5 best heftig maar je bent er dan snel vanaf. Hopelijk deze ook snel.
2de graads ruptuur... die pethidine morfine die ik kreeg om te kunnen slapen, ontspande me zo dat ik in een weeenstorm terecht kwam. hopelijk is alles nu al zo opgerekt dat het wat flexibeler is... ze lieten me wel te lang liggen met de persweeën, en mijn man en ik stonden er min of meer alleen voor omdat er nog een vrouw aan het bevallen was en mijn verloskundige had nog 5 bevallingen in de wijk en wou geen achterwacht inschakelen Maar dit is jou eerste toch? maak je maar geen zorgen hoor...komt niet zo vaak voor... ontspan je en laat het over je heen komen
Klinkt als een heftige bevalling. Dat deze uk bij jullie makkelijker mag komen . Hier de eerste. We wachten braaf af .
ik durfde de eerste dagen niet te poepen na de bevalling... was bang ik nog een keer moest bevallen manlief naar de winkel gestuurd om curanol te halen tegen de aambeien door de kraamzuster...ik heb dit keer alles in huis. Pruimen, laxeermiddelen en zalfjes
Bleehhh zoontje om 5.15: mamaaaa! Heb hem lekker laten kletsen tot 6.00, zelf nog af en toe in slaap gesukkeld. Maar om 6.00 vond hij het welletjes helaas. Jammer dat als je zwanger bent non stop slapen er niet meer in zit he, steeds plassen
Herkenbaar! Vannacht hooguit 1 uurtje geslapen en nu alweer uit bed! Ga zo naar de huisarts voor de ontstoken holtes wil toch kijken of ik er wat voor kan krijgen! Verder veel steken in de schaamstreek! En voel de kleine minder dit wil ik even in de gaten houden vanmorgen en andershet ziekenhuis maar contacten! Vannacht is de koorts tijdelijk op 40,2 geweest inmiddels door de paracetamol gelukkig weer weg! Dus ga dit alles maar even overleggen kan me niet voorstellen dat dit namelijk goed is voor de baby! In dat uurtje vannacht toch weer zo raar gedroomd allemaal van die superhelden actie film dromen pfff!
Hier hoop ik op een bevalling van een paar uur. Vorige keer ruim 28 uur. Eerste 3 cm duurde 25 uur en toen vliezen handmatig gebroken. De laatste 7 cm in 2/3 uur en daarna 5 kwartier persen. Vooral eerste en laatste deel mogen nu wat sneller... had 3 hechtingen. Ontspannen en goed instructies opvolgen helpt super goed. Ben benieuwd, bijna 5 jr geleden begonnen vanmiddag om half 5 de weeen. Einde van morgen had ik hem in m’n armen. Morgen is dus mijn eerste mijlpaal. Maar gok dat we deze keer wel verder mogen tellen.! Opvang voor m’n zoon zie ik wel. Weet hoe lang t kan duren bij mij. Dus dinsdag zou mooi zijn want dan heeft hij ook bso. Verder opa en oma achter de hand. M’n vent moet ook vanuit Amsterdam naar Utrecht als het begint. Zit er veel meer mee wanneer ik hem moet inschakelen. Vorige keer pas verteld toen hij thuis kwam dat ik al een paar uur weeen had. Wilde niet dat hij zou stressen en jakkeren ondeweg.
Heftige bevallingen! Verschrikkelijk zo lang @Boebels. En @Burb1988 15cm...omg Kan me voorstellen dat je niet durfde te poepen haha. Ik had eigen bevalling volgens het boekje. In 8 uur tijd volledig ontsluiting en met uurtje persen was ze er. Ben dan alleen weer abnormaal met uitscheuren...ik had een klein scheurtje in mijn schaamlip 2 hechtingen voor gezet en verder ongeschonden vanaf gekomen.
Hier bij de vorige bevalling maandagochtend 7 uur ingeleid en vanaf dat moment weeen tot woensdagavond half 9! 1,5 keer persen en ze was er! Er is bij mij gezegd dat ik daarom ook in vroeg stadium aan de bel moet trekken! Eerste 3 cm hebben totaal meer dan 52 uur geduurd! Daarna is het heel snel gegaan! Dus als het eerste gedeelte nu ook een stukje sneller mag ben ik tevreden! Wel helaas 5 hechtingen Maarja...
Succes bij de huisarts, hopelijk hebben ze iets voor je. Mijn bevalling duurde van weeën tot geboorte 30,5 uur. 5 kwartier persen ongeveer. Knip gehad en is iets bijgestuurd met vacuum. Hopelijk nu ook sneller.
Succes bij de huisarts, hopelijk hebben ze iets voor je. Mijn bevalling duurde van weeën tot geboorte 30,5 uur. 5 kwartier persen ongeveer. Knip gehad en is iets bijgestuurd met vacuum. Hopelijk nu ook sneller.
Eerste 2u en hechting voor de sier Tweede 1,5u en geen hechting Snelheid van bevalling zegt bij mij dus niet veel over t uitscheuren Wel over de naweeën, auw!!!! Week lang pfff
Zijn er dames die bij de eerste geen bv hebben gegeven? Ben benieuwd hoe het dan in z’n werk gaat. Krijg je stuwing, of krijg je medicijnen ertegen oid? Deze keer ga ik het zeker weten niet doen dus ben wel benieuwd.